کاین پلاتینیوم ویژه مدلهای شش سیلندر

برای کسانی که هیچ کدام از نسخه های شش سیلندر پورشه کاین را نمی پسندند و در عین حال از مدل هشت سیلندر آن نیز گریزانند، یک پیشنهاد ویژه داریم، نسخه پلاتینیوم.

Porsche Cayenne Platinum Edition
Porsche Cayenne Platinum Edition

با پول اضافی که برای نسخه پلاتینیوم می پردازید، چراغهای زنون، شیشه های رنگی عقب، چرخهای 19 اینچی منحصر به فرد، تریم بژ یا سیاه و سفید، روکش استاندارد چرم صندلیها و سفارشی تمام کابین، بلندگوهای Bose، رکاب آلومینیومی با نشان پلاتینیوم و زیرپایی ویژه را بدست می آورید.

Porsche Cayenne Platinum Interior
Porsche Cayenne Platinum Edition Interior

با این وجود پیشرانه های شش سیلندر بنزینی یا دیزلی دست نخورده اند. در آلمان برای نسخه بنزینی 295 اسبی باید 66 هزار یورو و برای نمونه دیزلی 241 اسبی آن 67 هزار یورو پرداخت کنید.

44 دیدگاه

  1. i8
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    بسیار عالی
    هم کابین هم پیشرانه
    فقط پورشه

    پاسخ
    1. Kurosh
      سوابق: (311 دیدگاه) ,

      آقا این مدلش تو نگاه اول دل منو برد…!
      از اون برند چاپ شده پورشه رو پشتی های صندلی گرفته…
      تا اون چراغ های خوشکل قورباغه ای شکلش…
      دیگه حرفی از چرم کرمی رنگ دلبر کار شده رو صندلی ودریها نزنم..
      فنی… .!

      پاسخ
    2. sina
      سوابق: (194 دیدگاه) ,

      خيلي خوشگل از همه نظر عالي و بسيلر هم گران

      پاسخ
  2. alireza
    سوابق: (93 دیدگاه) ,

    من از اول هم کاین رو خیلی دوست داشتم امیدوارم یه روز ارزون بشه بتونیم ما هم بخریمش.

    پاسخ
  3. amirali
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    پورشه کارش درسته همه ماشیناش عالین به خصوص کاین

    پاسخ
  4. sorena330
    سوابق: (691 دیدگاه) ,

    یعنی بدون این پکیج کابن حتی زنون هم نداره؟؟؟

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      خدای هندلینگ در شاسی بلند ها.

      همه چیزش عالیه.

      ولی من به شخصه چراغ عقب نسل قبلی رو بیشتر دوست داشتم.قشنگ تر بود.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
  5. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    پورشه دیگه حرف نداره واسه گفتن بخصوص کاین که فوق الاده ماشین زیبا وپر قدرتی است.

    ولی نمیدونم چرا ماشین زیبا و حرفه ایی مثل پورشه دارای قدرت موتور حداکثر 295 و241 اسبی هست این ماشین باید قدرت موتورش بالای 400اسبی باشه نه این همه پایین!!!!

    پاسخ
    1. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      سیناجان! کاینTurbo S قدرتش “550” اسب بخاره! کمه ؟؟؟!!!

      پاسخ
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      سینا جان 400 و 500 اسب بخاری هم داره.

      8 سیلندر های توربو ی ان 400 الی 500 اسبخار خروجی دارند.شایدم بیشتر.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
    3. km
      سوابق: (681 دیدگاه) ,

      جهت اطلاع باید بگم کاین توربو اس قویترین شاسی بلند دنیاست.

      پاسخ
  6. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    فقط میتونم بهش بگم “همه چی تموم”

    پاسخ
  7. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    بنظرم نیازمند یه رقیب جدیه.اگه رقابت نباشه قیمت زیاد میشه و پیشرفت کم میشه

    پاسخ
  8. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    محسن ومیلاد جان منظورم همین ماشین بود اونایی که شما میگید رو که خودم میدونم!!!

    پاسخ
    1. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      سیناجان باور کن “300 اسب بخار” کم نیستا!!! مگه العان میانگین قدرت شاسی بلندهای دیگه، چقده؟!

      پاسخ
    2. نوید
      سوابق: (195 دیدگاه) ,

      بزارید یه چیزو روشن کنیم.
      کاین یه شاسی بلنده… برای سرعت بالای 300 طراحی نشده… این ماشین باید بتونه دیوار صافو بره بالا و بارای سنگین رو بکشه.
      بنابراین باید بتونه گشتاور بالایی رو به چرخ ها وارد کنه (گشتاور با قدرت متفاوت هست… قدرت = گشتاور * دور موتور).
      حالا فکر میکنید گشتاور حداکثر این مدل کاین چقدره… نزدیک 550 نیوتن متر. برای مقایسه باید بدونید که 911GT3 با 475 اسب بخار فقط 440 نیوتن متر نیرو به چرخ ها وارد می کنه.

      چیزایی مثل سریع بودن و هندلینگ خوب تو این کلاس نشون دهنده اوج بی نقص بودن مهندسی هست.(که خوب در مورد پورشه صادقه)

      پاسخ
      1. altima3600
        سوابق: (139 دیدگاه) ,

        سلام
        نوید داداش من هنوز که هنوزه نمیدونم گشتاور کارش چی هست و چی کار میکنه و چه نسبتی با دور موتور و قدرت داره یعنی بالا باشه خوبه یا پایین باشه اصلا بگو برای چه نوع موتور هایی استفاده داره از لحاظ بالا یا پایین بودن ای فرمول

        پاسخ
        1. نوید
          سوابق: (195 دیدگاه) ,

          گشتاور میزان نیروی دورانی هست که موتور تولید میکنه.
          بزار یه مثال بزنیم.
          فرض کنیم که شما تو یه بوگاتی ویرون نشستی و داری با دنده 1 50تا میری. تو این حالت شاید بیشتر از 30 اسب بخار از قدرت موتور استفاده نمیکنی. حالا فرض کن تو همین سرعت یه بار 5 تنی رو هم داری میکشی (با همون سرعت و با همون دنده) دور موتور و سرعتت مثل حالت قبله ولی موتور تو این حالت نزدیک به حدود 200-300 اسب رو داره تولید میکنه. این تفاوت ناشی از گشتاور متفاوت در هر حالته.
          به عبارت دیگه ممکنه دو دونده بتونن هرکدوم با یک سرعت بدون ولی فرقه بین اونی که میتونه همزمان یه گونی 50 کیلویی هم همراش حمل کنه با اون که نمیتونه.

          در ضمن گشتاور بالای یه موتور باعث میشه که شتاب گیری بالایی داشته باشه.

          باید دونست که گشتاور بیش از حد در هنگام شتاب گیری میتونه باعث هرز گردی تایر ها (به قول بچه ها تیک زدن) بشه. بنابراین شتاب گیری بهینه یه ماشین بستگی داره به دقت مهندساش در طراحی گشتاور اولیه منتقل شده به چرخ ها. (یکی از دلایلی که نیسان GTR تو شتاب اولیه از خیلی از ماشینا سره تکنولوژی پیشرفته تنظیم شتاب اولیه چرخ ها هست).

      2. امین
        سوابق: (435 دیدگاه) ,

        کاملا موافقم نوید جان شاسی بلند باید افرود باشه ولی کی دلش میاد این عشق رو بندازه توی مسیر های ماسه ای یا شل گلی !!!!

        پاسخ
      3. altima3600
        سوابق: (139 دیدگاه) ,

        نوید جان(بوگاتی ویرون با دنده 1 50تا میری. تو این حالت شاید بیشتر از 30 اسب بخار از قدرت موتور استفاده نمیکنی. حالا فرض کن تو همین سرعت یه بار 5 تنی رو هم داری میکشی (با همون سرعت و با همون دنده) دور موتور و سرعتت مثل حالت قبله ولی موتور تو این حالت نزدیک به حدود 200-300 اسب رو داره تولید میکنه. این تفاوت ناشی از گشتاور متفاوت در هر حالته.)منظورت اینه که به گاز خوردن ماشینه مثلا با همان باری که فرمودین رو که با گاز3000 دورموتورجابجا میشه ولی اگر بدون بار با دور 1000 انجام میشه

        پاسخ
        1. نوید
          سوابق: (195 دیدگاه) ,

          وقتی تو یه دنده بخوای با یه سرعت ثابت حرکت کنی دور موتور همیشه رو یه عدد خاصه (حالا چه 10 تن ببندی پشت ماشین چه هیچی)
          تنها فرق اینه که وقتی که ماشین زیر بار هست باید پدال گاز رو بیشتر تا آخر فشار بدی تا دور موتور به اون عدد خاص برسه.
          دقت کن که دور موتور در هر دو حالت یکیه ولی تو حالت زیر بار باید سوخت بیشتری وارد سیلندرها بشه تا دور موتور بتونه به اون مقدار مشخص برسه.

          فرض کن من میخوام یه گاری رو با یه سرعت مشخص بکشم… فارغ از اینکه چقدر بار رو گاری باشه سرعت قدم برداشتن من تو یه سرعت ثابت تغییری نمیکنه (دور موتور ثابت)… ولی اگه بار کم و زیاد بشه فقط میزان سوختی که بدن من میسوزونه تغییر میکنه و باید برای رسیدن به اون سرعت زور بیشتری بزنم (گشتاور بیشتر تحت بار بیشتر).

        2. altima3600
          سوابق: (139 دیدگاه) ,

          مرسی از راهنمایی که کردین سپاس

  9. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    محسن ومیلاد جان منظورم همین ماشینه وگرنه اونایی که میگید رو من خودم میدونم.

    پاسخ
  10. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    من چراغهای عقب نسل قبلشو بیشتر دوست داشتم ولی هر دو نسلش عالین. در حال حاضر کاین بهترین mid-size suv دنیاست.

    پاسخ
  11. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    محسن جان میدونم ولی وقتی ماشین Jaguar F-type v8 s قدرتی معادل 488اسبی یاNissan ‎GT-r قدرت 545اسبی تولید کنه که این دو ماشین در مقابل پورشه هیچی نیستند چرا باید پورشه قدرت 300اسبی تولید کنه؟

    پاسخ
    1. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      این موضوع رو آقا نوید به خوبی توضیح داد ک. شما داری چیو با چی مقایسه میکنی ؟!؟! واقعا اگه کس دیگه ای این حرف رو میزد کمتر تعجب میکردم!ولی از تو بعیده! F-type و GT-R چه ربطی دارن به کاین؟؟!! اونارو با 911 توربو مقایسه کن که 550 اسب بخاره! کاین رو با شاسی بلند جگوار(که البته هنوز به خط تولید نرسیده!) یا با شاسی بلندهای نیسان(یا هر شرکت دیگه ای) مقایسه کن و ببین کدوم قویتره! به نظر من فقط رنجروور حریف واقعی کاینه.

      پاسخ
      1. امیرحسین
        سوابق: (240 دیدگاه) ,

        حریف واقعی و غیر قابل دسترسی برای خیلی از کمپانی ها . . .

        (ابر SUV)

        Mercedes Benz 6 & 6

        پاسخ
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          درود بر شرفت.

          درود به کامنتت.

          6*6 گفتیو کردی کبابم.

          ((( ایران و المان )))

        2. محسن.د
          سوابق: (1422 دیدگاه) ,

          اون یک مدل خیلی خیلی خاصه با تولید فوق العاده محدود! و هرکسی میدونه اونو نباید با هیچ شاسی بلند دیگه ای درجهان مقایسه کرد!!!

  12. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    خیلی دوست داشتنیه
    من تو کف سیستم تهویه سرنشینای عقبش موندم که از کل دکمه های ماشین ما هم بیشتره
    ایول به آلمان

    پاسخ
  13. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    رنجروور مال این حرفا نیست!!کاین قورتش میده.
    خب محسن جان به هر حال کیش و ماتم کردی و من ممنونم از توضیحاتت که جرعه ای از دانشت را به من فهموندی.

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      سینا جان کاین تو مساله ی هندلینگ و چسبندگی حریف نداره.طوری که انگار

      سوار یک سواری هستی.

      ولی کاین تو جاده های افرود و قابلیت ها حریف رنجروور نمیشه.

      رنجروور حریف های دیگری همچون لندکروز.بنز جی کلاس.بی ام و ایکس 5 و …

      دارد.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        میلادجان قابلیت آفرود کاین اگه بیشتر ازX5 نباشه، به هیچ وجه کمتر از اون نیست.

        پاسخ
    2. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      من فقط سعی کردم بگم اون مقایسه ای که کردی، مقایسه ی صحیحی نیست.نمیخواستم چیزی رو به کسی بفهمونم!

      پاسخ
  14. شهروز
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    […] عشق است بنز و پورشه و لکسوس و تویوتا

    پاسخ
  15. سهند
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    پورشه که عالیه… ولی کیا خیلی آشغاله… یه سر به تعمیر گاه ها بزنید

    پاسخ
  16. Sina.fb
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی
    عشق است بنز،فراری ،پورشه. ولی حالم از تویوتا به هم میخوره.در ضمن زیگما رو شما نشوندی سر جاش اون خودش رفت برید خدا رو شکر کنید که رفت وگرنه آبروتونو میبرد.
    (بادم شیر بازی نکن پسر خطر داره)

    پاسخ
  17. شهروز
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    سینا شما یا زیگمایی یا بدلش.. بزرگ شدی می فهمی ماشین یعنی چی….

    پاسخ
  18. amir ali
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اصالت ، قدرت ، زيبايي ، ظرافت همه در يك برند ! پورشه

    پاسخ
  19. جلال
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    سلام
    کم کم ماشین های SUV هم دارن از حالت واقعی شون خارج میشن
    بیشتر SUV ها دارن به شکل ماشین های اسپرت استیشن در میان
    انگار دیگه قابلیتهای آفرودی داره کم اهمیت میشه
    البته استثنا هم وجود داره مثل لندکروزر رنجروور یا بنز Gکلاس
    به هرحال من که بیشتر عاشق شاسی بلند های قلدرم تا SUV های اسپرت شده نزدیک زمین

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.