پورشه

رندرهایی از ماجن، کراس‌اوور کوچک پورشه

ظاهراً پورشه در حال کار روی کراس اووری کوچک‌تر از ماکان است بنابراین ما تصمیم گرفته‌ایم تا پیش‌بینی‌ای از آینده‌ی این خودرو داشته باشیم.

porsche-majun-render2
روزهایی که پرفروش‌ترین خودروی پورشه مدل ۹۱۱ بوده گذشته است چراکه در حال حاضر ماکان پرطرفدارترین مدل این شرکت است. در سال ۲۰۱۵ که اولین سال حضور کامل این خودرو در بازار بود بیش از ۸۰ هزار دستگاه از این خودرو در سرتاسر جهان به فروش رفته است. ۹۱۱ حتی در رده‌ی دوم نیز قرار نداشته و این کاین بوده که با فروش ۷۳۱۱۹ دستگاهی مقام دوم را به خود اختصاص داده است. هر دو کراس اوور پورشه در سال ۲۰۱۵ رشد دو رقمی را تجربه کرده‌اند و این امر به پورشه کمک کرده تا برای اولین بار در تاریخ کمپانی بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو را به فروش برساند. پورشه در سراسر جهان فروش ۲۲۵۱۲۱ دستگاهی داشته و ماکان و کاین محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت به حساب می‌آیند.

porsche-majun-render1
به همین خاطر حسی عالی به وجود می‌آید که پورشه در حال تجزیه‌وتحلیل جنبه‌های مختلف ساخت کراس اووری دیگر باشد، کراس اووری که می‌تواند کوچک‌تر و ارزان‌تر از مدل پایه‌ی ماکان ۴۷۵۰۰ دلاری باشد. طبق گفته‌های اتوبیلد، انتظار می‌رود این مدل نام “ماجن-Majun” را به خود بگیرد. طبق اخبار دیگر گفته می‌شود این مدل اشتراکات زیادی با کراس اوور الکتریکی فولکس‌واگن یا آئودی Q4 داشته باشد.

Porsche Macan GTS
Porsche Macan GTS
حتی اگر این خودرو به خط تولید راه یابد، کراس اوور کوچک‌تر از ماکان در آینده‌ی نزدیک عرضه نخواهد شد زیرا شرکت هم‌اکنون برنامه‌های در حال کار زیادی دارد. نه‌تنها پورشه در حال تدارک نسل جدید کاین است بلکه در حال کار بر روی نسخه‌ی تولیدی کانسپت Mission E نیز هست. به علاوه سال ۲۰۱۷ زمانی است که پانامرا برای اولین بار صاحب نسخه‌ی واگن خواهد شد.

2015-PorscheMissionE-01 (1)
همچنین پورشه در تدارک نسخه‌ی فیس لیفت GT3 و معرفی مدل سطح بالای GT2 خواهد بود. در همان زمان شرکت روی نسل بعدی این خودرو نیز کار خواهد کرد.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. hsn safari

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    پورشه داره خاص بودن رو فدای فروش میکنه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Scuderia Italia

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      به نظر من باید وضع فولکس واگن و پورشه ( که مالک بیشتر سهام فولکس واگن هست ) رو بیشتر درک کنیم.
      به حق یا ناحق ؛ فولکس واگن یکی از بزرگترین جریمه های تاریخ خودروسازی رو متحمل شده و دوران سختی پشت سر میگذاره.
      پورشه همیشه با مدل های سطح بالا خاص بودن خودش رو حفظ خواهد کرد.
      مگر Mercedes SLR خاص نبود ؟
      BMW i8 در همه جا به عنوان یکی از خاص ترین خودروها شناخته میشه.

      جریمه ی فولکس واگن فقط قسمت نقدیش چیزی حدود 18 میلیارد دلار میشه برای اینکه عظمت این مبلغ رو متوجه بشیم میگم :
      با این پول میشه :
      25 کاوشگر فضایی به مریخ فرستاد.
      المپیک 2020 و 2024 رو برگزار کرد
      10 تا 12 برج خلیفه کنار هم درست کرد.
      .
      .
      جریمه ی فولکس بسیار سنگینه و طرفداران فولکس و زیر مجموعه ها اصلا دوست ندارن فولکس واگن مثل General Motors یا Rootes Group به یک شرکت ورشکسته تبدیل بشه.

      فولکس داره تمام تلاشش رو برای خروج موفقیت آمیز و به نحو احسنت از بحران انجام میده
      واقعا ازین بابت خوشحالم که خم به ابرو نیاورد و اعلام ضعف نکرد.
      باید اوضاع رو درک کرد.
      اگر تولید افزایش پیدا نکنه و بدهی ها پرداخت نشن ممکنه دیگه پورشه ای مثل امروز وجود نداشته باشه.
      ضمن اینه خوشبختانه افراد کم درامد تر هم لذت سواری پورشه تجربه میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        مجید از اینکه اسم جنرال موتورز روبه عنوان شرکت ورشکسته اوردی خیلی کیف کردم چون یه حقیقتی رو با گفتن این اسم اشکار کردی اونم اینکه هیچ زمان از خودروسازان امریکایی خوشت نمیومده و همیشه بخاطر………….ازشون تعریف کردی
        همیشه هم سعی میکنی که اشتباهات یک شرکت رو که دوست داری ماسمالی کنی بره بعدش من رو متهم میکردی که از اشتباهات امریکاییها اتفتخارات بیرون میکشم
        حتی دوست با انصافمونKING 918 (سلطان اشتوتگارت) هم واقعیت رو گفته ولی شما واقعیت هم نمیبینی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Scuderia Italia

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          10 خط در مورد فولکس واگن صحبت از بحران و جریمه و خطر ورشکستگی پورشه و حجم عظیم بدهی کردم.

          این اسمش میشه ماستمالی ؟؟

          تو یک خط یک کلمه یک کلمه گفتم جنرال موتورز ورشکسته شده که شده. مثل لامبورگینی که یک دوره ورشکسته شد.

          Rootes ورشکسته شد و دیگه بلند نشد.
          اما GM با قدرت ادامه داد.
          اینه که مهمه
          نه ورشکستگی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          جناب هر کس تو این سایت آزاده نظرش رو بگه
          این که شما منتظری تا هرکس در مورد جنرال موتورز کامنت گذاشت جوابشرو بدی
          اسمش جز دخالت چیز دیگری نیست
          مجیدعزیز نه دروغ گفته ونه حرف بدی زده فقط و فقط نظرش رو گفته که حقیقته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. مجید.بهترین یا هیچ.

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بیخیال مهران.
          سرگرمی من همین کامنت گذاشتن و کل کل کردنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          دخالت کار شما س جناب مهران که پریدی وسط حرف من و مجید
          مجید شما با همون یه خط از جی ام که نوشتی انگار10 خط ازش بد گفتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ونوم

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (543 ديدگاه)

          علی جون اقا مجید دنبال علایقش نیست فقط لایک میخواد حتی نظر واقعی خودشو نمیگه که لایک بگیره ولی این لایکها ارزشی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          جناب شما میگی ۱۰ خط من میگم ۱۰۰۰۰۰۰ خط
          هر کس ۱۰۰۰۰۰۰ خط از بدی های جنرال موتورز بگه بشرط اینکه حقیقت داشته باشه و از منبع موثق باشه هییییییچ مشکلی نداره چون داره حقیقت رو میگه
          مگه هر کس تو این سایت خواست در مورد جنرال موتورز نظر بده باید از شما اجازه بگیره
          شما یک کاربر ساده تو این سایت هستید این سایت شخصی نیست
          هر کس تو این سایت از بدی های پورشه هرچقدر هم بگه به شرط حقیقت هییییییییچ مشکلی نداره چون داره حقیقت رو میگه
          شما باید این موضوع رو هضم کنی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          جناب مهران شما هم مثل من یه کاربر ساده ای و بس
          چطور اگه کسی بگه بالا چشم ماشین المانی ابرو هست شما بهت بر میخوره منم مثل شما
          ماها هممون مثل هم هستیم پس با این حرفها خودتون رو بالاتر از دیگران ندونید
          هرکی در مورد المانی حرف میزنه شما خودت رو صاحب نظر میدونی بعد کسی دیگه همون کار شما رو میکنه شما به خودت میگیری و یه حرفهای میزنی که…… ولش کن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. Madjid

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          آره.
          شما فکر کن من لایک میخوام که در صفحه یمک لارن بعش گیر میدم.
          عحب گیری کردم با اینا …

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ونوم

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      اقا یه فیلمی بود تو بندر عباس فیلم برداری شده بود موضوعشم درباره ی دعوای دو تا پسر بچه بود وسط فیلم یه دوچرخه سوار رد میشد و یه شعری میخوند…. دریا ماجن کاکا دریا ماجن یاده اون افتادم اسمه اینو دیدم ( البته majen) میگفت ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. YAS

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    بعضی ماشبن هارو هیچ کس ازشون انتظار فروش بالا رو نداره بلکه انتظار خاص بودن داره.تو این هفته خوندم که هم پورشه و هم فراری دنبال افزایش فروش هستن که برای من ناراحت کنندست.حتی فراری و گفته احتمالا ماشینی ارزون تر از کالیفرنیا بسازه.اگر این ماجن تولید بشه با قیمت کمتر از چهل هزار دلار رقیب هاش از نظرقیمت میشن هیوندای سانتافه گرند و سورنتو و تویوتا هایلندر و… و من هیچوقت دوست ندارم مقاله مقایسه پورشه و تویوتا رو ببینم و در نهایت بگن به علت قابلیت افرود تویوتا برندست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    وای خدایا پورشه داره چی میکنه !!!!!
    اصلا چه دلیلی داره با داشتن کاین و ماکان یه مینی کراس اوور هم تولید شه اونم برای یه کارخونه مطرح اسپرت سازی
    خب اگه ماکان فروش بالایی داشت چون قیمت پایینی داره و اسم پورشه روشه دیگه زیر 50 هزار دلار پورشه رو نمیشه پورشه خطاب کرد ….
    انتظار جانشین 918 که فکر کنم دیگه رفت تا 2030 ….
    اصلا ایده های کمپانی داره به کل عوض میشه پس فردا لابد میخواد ماشینی برای رقابت با اپتیما بسازه
    واقعا بیراهه که میگن رو پورشه خوب یاد گرفته
    فروش به هر قیمتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (new great britain(king mclaren

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      محمدرضا پورشه داره با جگوار رقابت میکنه.راهی که پورشه انتخاب کرده درست مثل جگوار هستش.تو مدلهاشون هم میشه فهمید.
      پورشه داره خودش رو از رقابت بینه فراری-مک لارن-لامبورگینی جدا میکنه.
      داره حرف ماشینی برای همه ی مردم رو عملی میکنه که به قل تو به بیراهه دارن میرن.
      از من بپرسی میگم زیر سره فولکسه.این خط- اینم نشون*
      مک لارن هم به نظرم باید حداکثر سقف تولیدش رو بینه 40 تا 50 هزار در آینده برسونه نه بیشتر.
      لامبورگینی هم با ساخت شاسی بلند آینده مبهمی داره.
      فقط میمونه مک لارن و فراری.که مک لارن خاص تر به نظر میاد. واصالتش رو تا الان حفظ کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Scuderia Italia

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آره.
        همه از بین میرن ؛ اصالتشون رو از دست میدن ؛ دیگه خاص نخواهند بود.
        فقط میمونه مکلارن که قله های ترقی و پیشرفت رو یکی پس از دیگری طی میکنه 😂😂😂😂😂😂😂😂

        نخندون ما رو.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          مجید کاملا درست میگی.
          فقط مک لارن.?

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mehran911

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2026 ديدگاه)

        لامبورگینی بخاطر تولید شاسی بلند آینده مبهمی داره !!!!!
        .
        پورشه می خواهد با جگوار رقابت کنه !!!!تازه اونم با کی ، جگوار !!!!
        .
        .
        مکلارن خاص تر از فراریه !!!!!!
        .
        .
        فقط میتونم بگم تو خوبی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          دادش همچین میگی اونم با کی جگوار .انگار ایرانخودروعه.
          اگه تنوع محصولات جگوار رو نگاه کنی میفهمی بیشترین شباهت رو با پورشه داره.
          جگوار داره طوفانی برمیگرده.فقط یادتون باشه خیلی نزدیکش نشین.
          آره عزیزم مک لارن خاص تر از فراریه این نظره شخصیمه.
          مک لارن مستقله. این مهمه هر افتخاری هم کسب میکنه برای ما خیلی مهمه.در واقع میشه گفت بهترین سوپر اسپرت ساز مستقله جهانه.??
          لامبو هم میتونه سریع ترین شاسی بلند باشه تا زمانی که مک لارن شاسی بلند نسازه.البته لندروور رنج روور هم بیکار نمیشینه.
          چون رکورد پیست دسته رنج روور svr (نورنبرگ رینگ).
          احتمالا یه شاسی بلند خفن در راهه توسط بخش ویژه sv.
          فعلا هم که فولکس درگیری رسواییش هستش.
          اینا اتفاقات مهمه این چندوقته.??
          داداش شما هم خوبی.فقط یه لطفی بکن از اون دیدگاهات که مجید میگه احتیاج به قلم وکاغذ هست بزار استفاده کنیم.??

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          اینم یه نمونه دیگه از دخالت شما جنای مهران که بین حرف 2 نفر دیگه اومدی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          چون داره حرف اشتباه میزنه
          چون داره دروغ میگه
          داره دروغ میگه که رنج روور رکورداره nurburgrin
          مگه پورشه میزاره رنج روور رکورددار باشه
          فقط داری دروغ میگی
          رکورد سریعترین SUV جهان دسته کاینه
          مکلارن مستقله که موتور f1 رو bmw براش میسازه ؟؟؟؟
          مکلارن مستقله که با موتور های پورشه و مرسدس قهرمان فرمول یک شده ؟؟؟؟
          .
          جالبتر اونهایی هستند که ایشون رو لایک کردن
          .
          جناب علی
          تو اون پست مجید حرف درستی زد و حقیقت رو گفت ونه دروغ

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. (ali (CHEVY NOVA

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          جناب مهران
          مگه من گفتم دروغ گفته مجید؟؟؟
          متن من رو 1 بار دیگه بخون ببین من چی گفتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. (new great britain(king mclaren

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2777 ديدگاه)

          مهران جون چرا جوش میزنی.ایناهاش رکورد رنج روور 8 دقیقه و 14 ثانیه.
          http://www.motortrend.com/news/range-rover-sport-svr-sets-nurburgring-suv-record-at-814/
          حالا یه بار ب ام و برای مک لارن موتور ساخت اونم 24 سال پیش حالا هی بگو .تازه اونم مک لارن برای نسخه lm و gtr موتور S70/3 که باز مهندسیش کرد و ازش 691 اسب بخار بیرون کشید.
          مهران چرا از آئروداینامیکش نمیگی؟
          چرا نمیگی بدون اسپویلر بالایه 390 تا میرفت؟
          چرا از ایمنیش نمیگی؟
          همش گیر دادی به موتور.
          من باز حوصله ندارم توضیح بدم و نبش قبر کنم دیگه مک لارن اف1 به همه ثابت شده.اینا رو قبلا با مجید بحث کرده بودیم.
          مهران نمیخوام از فرمول یک و مهندسیش بحث کنم تو هم گیر بیخودی نده خودت همه چی رو میدونی دیگه. که قطب مهندسی فرمول یک کجاس.??

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. mehran911

          ۲۴ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (2026 ديدگاه)

          بخاطر این ناراحت میشم که خیییییلی راحت هر حرفی رو میزنید
          خیلی راحت دروغ میگید
          آخه برادر من شما نمی دونی رکورد چیه چرا به دروغ میگی رنج روور رکوردار پیست nurbrgring
          پورشه کاین بانسل قبلش رکورد ۸:۱۳ رو زده
          پورشه کاین توربو اس نسل جدید رکورد خارق العاده ۷:۵۹ رو زده یعنی اولین شاسی بلند دنیا که رکورد زیر ۸ دقیقه زده میتونی تصورش کنی ؟!؟!؟!؟!؟
          یعنی سریعتر از استون ونتیج و DBS
          اون موقع داری پورشه رو با جگوار مقایسه میکنی!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

        ۲۵ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        new great britain رفیق حسابی زدی تو کار بحث اساسی ……..ایرادی نداره
        من چیزی نمیگم تو این بحثا چون بچه های طرفدار انگلیس رو نمیخوام ناراحت کنم
        مخصوصا خودت و فقط انگلستان …..
        دوستان جواب شمارو میدن من نگاه میکنم :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علي

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (80 ديدگاه)

      یعنی شما می فرمایید به تنهایی دانش بیشتری از اون همه نیروی کارسطح بالای پورشه دارید که تشخیص می دید چی واسه پورشه بده چی خوب؟ پورشه تا حالا ماشین بد بیرون نداده و نخواهد داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط انگلستان

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1045 ديدگاه)

        برتانیای کبیر عزیز حرفاتون رو کاملا قبول دارم به نظرم مازراتی هم همین روش رو پیش می گیره
        میشن سه شرکت جگوار و پورشه و مازراتی

        علی جان آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است
        مدل های تولیدی پورشه رو که می بینیم بالای60 درصد تولیدات پورشه دیگه با لامبورگینی و مکلارن و فراری مقایسه نمی شن و در درجه های پایین تری هستن نقطه سر خط

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (new great britain(king mclaren

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        من کجا گفتم پورشه تکنولوژیش پایینه یا ماشینه بدیه؟؟؟
        من فقط گفتم دیگه خاص نیست.
        الان حاضرم باهات شرط ببندم اگه یه مک لارن مثلا 570 gt تو خیابون باشه و یه لامبورگینی هوراکان 90 درصد میرن به سمت مک لارن.البته اونایی که ماشین ها رو میشناسن.
        این یعنی خاص بودن.وگرنه چیزی که زیاده تو خیابون بنز و ب ام و.
        من منکر تکنولوژی هاشون و خوب بودن ماشینهاشون نیستم.
        دیگه خیلیا خسته شدن بس که بنز و ب ام و تو خیابون دیدن.
        الان مثلا یه رنج روور تو خیابون باشه همه حال میکنن و دورش جمع میشن یا مثلا یه ب ام و مثلا مدل x5؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. علي

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    خیلی زیباست من که هر چی بهش نگاه میکنم سیر نمیشم. احتمالا در بازار چین هم پرفروش خواهد بود. پورشه بی نظیر داره کار میکنه و چشم انداز خوبی و عالی براش میبینم.
    باتچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    رفیق عزیز فکر نمیکنم همون علی اقا خودمون باشی که مینوشت با تچکر داری ادا درمیاری
    حالا کاری ندارم بنده نمیگم چی برای پورشه بهتره اما به عنوان یه طرفدار محصولات پورشه (که در خواب هم نخواهم داشت ) میتونم نظرمو در موردش بگم
    و اونم اینه که پورشه با ماشین زیر 50 هزار دلار پورشه نخواهد بود همون طور که ائودی این کار رو کرد و با مزدا قیاس شد و از مزدا هم شکست خورد یعنی فاجعه اینو طرفدارای ائودی بیشتر درک میکنن
    رفیق پورشه خیلی خاص تر از این حرفاس که بخواد ماشین در این سطح تولید کنه اینجوری
    یادمه یکی از مسئول های پورشه گفت ( وقتی دو پورشه در یک خیابان دیدم نگران شدم )
    برو تو عمق حرف …….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن.د

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      آفرین کینگ عزیز. منم خیلی مخالف تولید همچین محصولاتی هستم، درسته این کار شاید در کوتاه مدت سرمایه خوبی رو به شرکت تزریق کنه اما در دراز مدت قطعا به جایگاه و تصویری که مردم از برند های خاص دارند ضربه میزنه. نمونه های مشابهش رو هم میتونیم ببینیم مثل مرسدس CLA یا BMW سری1 ، من هیچوقت از معرفی این محصولات خوشحال نشدم حتی از ماکان با اینکه یه سرو گردن از رقباش بالاتر بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        ♥ ……. فداتم داش محسن خوش برگشتی ///////
        -♥
        –♥
        —♥
        —–♥
        ——-♥
        ——–♥
        ———♥
        ———–♥
        ————-♥
        ,•’“’•,•’“’•,
        .’•,`’•,*,•’`,•’
        ….`’•,,•’`

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. علي

      ۲۴ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (63 ديدگاه)

      کینگ عزیز با اینکه همیشه خوش صلیغه بودی و دست گذاشتی رو یکی از بهترینها ولی باید بگم با نظرت مخالفم چون هیچ چیزی لذت بخشتر از دیدن لبخند و رضایت قشر متوسط و شاید پایین تر نیست که با کمترین بودجه وارد کلوپ شرکتهای قدری مثل پورشه و بی ام وه و مرسدس و غیره بشن و این یعنی (((افتخار))) و دل خیلی هارو بدست آوردن نه مثل کمپانیهای ورشکسته مغرور اینگلیسی فقط قشر پولدار و مرفه جامعرو نشون بگیری و ی ماشین معمولی رو به جای (((خاص))) تو پاچشون بکنی طوری که برای ی دونه بیشتر فروختن دست به هر تبلیغی مثل ((( قاشق و چنگال و جهیزیه و مشروب ))) بزنی.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ونوم

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        خدایی گیری دادی به قاشق چنگال درباره ی لامبورگینی هم مطلب باشه یه قاشق چنگال باید بگی خوب بریتانیا راست میگه مکلارن چون کمتر هست بیشتر به چشم میاد در ثانی وقتی ماشینی دست همه باشه پولدارا دیگه نمیخرن و خیلی به ضرر شرکت میشه واقعیتیه که نمیشه ندید

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Madjid

        ۲۴ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        قاشق چنگال و جهیزیه ????????????

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. شاهین

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    کاری ندارم پورشه سیاست افزایش تولید رو پیش می گیره یا چی اما یاد یه جمله از مدیرعامل سابق این شرکت افتادم با این مضمون که: “وقتی دو تا مدل از پورشه رو تو یه خیابون دیدم باید نگران شم!”
    حالا نمیدونم مدیرعامل سابق گفته یا نه و اینکه اصل جمله چی بوده اما اینو معتقدم که خودروی خاص باید خاص باقی بمونه (منظورم پورشه نیست،کلی گفتم).

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۵ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      کاملا موافقم. وقتی مقایسه میکنم با ماشین هایی که الان نسل پدرانمون با افتخار ازشون یاد میکنن و خیلیاشون ارزش کلکسیونی پیداکردن(حتی ماشین هایی که تولید زیادی داشتن)، ماشینای امروزی دارن به جنبه اقتصادی و تجاری دامن میزنن، نه خلق یه شاهکار صنعتی. برای تک تک کمپانیها میشه مثال و نمونه آورد.اینم تقصیر خودشون نیست. نشأت گرفته از فرهنگ کوکاکولایی و مک دونالدی جهان حاضره.
      ب هر حال چه خوشمون بیاد چه نیاد روندیه که داره اتفاق میافته مثل کنار رفتن موتورهای جذاب و مسحورکننده یا خودران شدن ماشین ها.امیدوارم روزی نرسه که حتی رولزرویس و بنتلی و فراری و … هم خاص نباشن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Amir amini

    ۲۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    خب الان تو مقایسه بین برندا اینا هستن که تو یه رده قرار میگیرن
    مکلارن فراری لامبورگینی
    رولزرویس بنتلی و میشه گفت استون مارتین
    پورشه مازراتی جگوار که این وسط مازراتی یکم تنوع محصولاتش کمتره
    آلفا میخاد بیاد تو رقابت با بنزو لکسوس بی ام و و ایودی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا