پورشه

کیت جدید والد برای پورشه پانامرا

ﻧﻤﺎﻳﺸـﮕﺎﻩ ﺑﻴـﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠـﻰ ﺧـﻮﺩﺭﻭﻯ ﺗﻮﻛﻴﻮ ﻓﺮﺻﺘـﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻴﻮﻧﺮﻫـﺎﻯ ژﺍﭘﻨـﻰ ﻓﺮﺍﻫـﻢ ﻛـﺮﺩ ﺗـﺎ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﻯ ﻫـﺎﻯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﺩﺭ ﺣـﻮﺯﻩ ﻫـﺎﻯ ﻃﺮﺍﺣﻰ ﻭ ﻓﻨـﺎﻭﺭﻯ ﺑﻪ ﺭﺥ ﺣﺮﻳﻔﺎﻥ ﺑﻜﺸـﻨﺪ. WALD International ﺗﻴﻮﻧـﺮ ژﺍﭘﻨـﻰ، ﺩﺭ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺛﻨﺎ ﻳﻚ ﭘﻜﻴﺞ ﺁﻳﺮﻭﺩﻳﻨﺎﻣﻴﻚ ﻛﺮﺑﻨﻰ ﺑـﺮﺍﻯ ﭘﻮﺭﺷـﻪ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﻋﺮﺿﻪ ﻛـﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﺷـﻚ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻣﻬﺎﺟـﻢﺗﺮﻳﻦ ﭼﻬﺮﻩﻫـﺎﻯ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﭼﻨﺪﺳـﺎﻟﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ.

Wald International Porsche Panamera

ﭘﻜﻴﺞ ﻭﺍﻟﺪ ﺑﺮﺍﻯ ﻧﺨﺴﺘﻴﻦ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺩﺭﺗﺎﺭﻳﺦ ﻛﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻢ ﻧﺴﻼﻧﺶ ﺩﺭ ﻭﺍﻟــﺪ، ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﮔﺎﻭﻣﻴﺶ ﺳــﻴﺎﻩ BlackBison ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪﻩ، ﺷــﺎﻣﻞ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻳﺎﻓﺘﻪﺗﺮﻳﻦ ﺳﭙﺮﻫﺎﻯ ﺟﻠﻮ ﺩﺭ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍﺳــﺖ. ﻭﻳﮋﮔﻰ ﺍﻳﻦ ﺳــﭙﺮ، ﻫﻮﺍﺧﻮﺭﻫﺎﻯ ﻭﺳﻴﻊ ﻭ ﻣﺜﻠﺚﻫﺎﻯ ﺟﺎﻧﺒﻰ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺷــﺪﻩ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ. ﻳﻚ ﺭﺩﻳﻒ LED ﺍﻓﻘﻰ ﺩﺭ ﻫﺮﻃﺮﻑ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺷــﺪﻩ ﻛﻪ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻰﺭﺳﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻛﻒ ﺳﭙﺮ ﺁﻥ ﻗــﺪﺭ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﭼﺴــﺒﻴﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﻧﺼﺐ ﺍﺳــﭙﻮﻳﻠﺮ ﻟﻴﭗ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ.

Wald International Porsche Panamera

ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺩﺭ ﻃﺮﻓﻴﻦ ﺯﻳﺮﻳﻦ ﺳﭙﺮ بـﺮﺟﺴﺘﮕﻰ ﻫﺎﻯ ﻟﻴﭗﻣﺎﻧﻨﺪﻯ ﻛﺎﺭ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﻟﻴﭗ ﺟﺪﺍﮔﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ.ﺩﺭ ﺑﺎﻻﻯ ﺳــﭙﺮ ﺟﻠﻮ ﺳــﻪ ﻭﺭﻭﺩﻯ ﻣﺴﺘﻄﻴﻠﻰ ﺷــﻜﻞ ﻫﻮﺍ ﻭ ﻳﻚﺟﻔﺖ ﺷــﻜﺎﻑ ﺯﻳﺮ ﻛﺎﭘﻮﺕ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﭼﻬﺮﻩ مـﻬﺎﺟﻢ ﺍﻳﻦ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﺭﺍ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﺩﺭ ﻧﻤــﺎﻯ ﺟﺎﻧﺒﻰ ﺳــﻪ ﺟﺰء ﺟﺪﻳﺪ ﺑﻪ ﭼﺸــﻢ ﻣﻰﺁﻳﺪ ﻛﻪ ﻫﺎﺭﻣﻮﻧﻰ ﻓــﻮﻕﺍﻟﻌﺎﺩﻩﺍﻯ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻳــﺪ ﺍﺯ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﺍﺳــﭙﺮﺕ ﭘﻨﭻ ﭘﺮﺟﻔﺘﻰ ﻣﺸــﻜﻰ ﺭﻧﮓ ﺍﻳﻦ ﻣــﺪﻝ ﻳﺎﺩﻛﺮﺩ ﻛﻪ ﺣﺎﺷــﻴﻪﻫﺎﻯ ﺑﺮﻧﺰﻯ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺑﺰﺭگﺗــﺮ ﺍﺯ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﺍﺳــﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﺑﻮﺩﻥ ﻭﺯﻥ ﻛﻤﻰ ﺩﺍﺭﻧﺪ.

ﺩﺭﺳــﺖ ﭼﺴــﺒﻴﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺭﻳﻨــﮓ ﻫﺎ ﺩﺭ ﮔﻞﮔﻴﺮ ﺟﻠﻮ ﺷــﺒﻜﻪ ﺧﺮﻭﺟﻰ ﻫﻮﺍﻯ ﻭﺳﻴﻌﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﻨﻚﻛﺎﺭﻯ ﺗﺮﻣﺰﻫــﺎﻯ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﻛﺎﺭ ﺷــﺪﻩ ﻛﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ ﺁﻥ ﻣﺸــﻜﻰ ﻭ ﺷﺒﻜﻪ ﺗﻮﺭﻯ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻰ ﺑﺎ ﺣﺎﺷــﻴﻪ ﺭﻳﻨﮓﻫﺎ، ﺑﺮﻧﺰﻯ ﺍﺳــﺖ.

Wald International Porsche Panamera

ﺩﺭﻧﻤــﺎﻯ ﺟﺎﻧﺒﻰ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺭﻛﺎﺏ ﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪ ﻧﻴﺰ ﻳﺎﺩ ﻛﻨﻴﻢ ﻛﻪ ﺍﺯ ﮔﻞﮔﻴﺮ ﺟﻠﻮ ﺗﺎ ﭼﺮﺥ ﻋﻘﺐ ﻳﻚ ﻗﻄﻌﻪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﭼﺮﺥ ﻋﻘﺐ، ﻗﻄﻌﻪ ﺩﻭﻡ ﺁﻥ ﻗﺮﺍﺭﮔﺮﻓﺘــﻪ ﻭ ﭘﺎﻧﺎﻣــﺮﺍﻯ ﻋﺮﻳﺾﺗﺮﻯ ﺭﺍ (ﺩﺭ ﻗﺴــﻤﺖ ﻋﻘﺐ) ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﻧﻤﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﻧﻴﺰ ﻭﺍﻟﺪ ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﻣﻬﺎﺟﻢﺗﺮﻳﻦ ﭼﻬﺮﻩﻫﺎﻯ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﺭﺍ ﺗﺎﻛﻨﻮﻥ ﻋﺮﺿﻪ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ؛ ﺳــﭙﺮ ﻋﻘــﺐ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﺩﻭ ﻫﻮﺍﺧﻮﺭ ﻓﺮﺍﺥ ﻭ ﺩﻭ ﻫﻮﺍﺧﻮﺭ ﺑﺎﺭﻳﻚ ﻋﻤﻮﺩﻯ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﺮﻣﺰﻫــﺎﻯ ﻋﻘﺐ ﺍﺳــﺖ ﻛــﻪ ﺩﺭ ﺯﻳﺮ ﺁﻥ ﻳﻚ ﺩﻳﻔﻴﻮﺯﺭ ﻭﺳﻴﻊ ﻭ ﺩﻭ ﺳــﺮ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﻓﻮﻻﺩﻳﻦ ﺑﺎ ﻃﺮﺡ ﻛﻼﺳﻴﻚ ﻭﺍﻟﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺍﻣﻀﺎﻯ ﺗﻴﻮﻧﺮ ﺭﻭﻯ ﺍﻳﻦ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﻰ ﺭﻭﺩ.

ﺍﺳــﭙﻮﻳﻠﺮ ﺍﻧﺘﻬﺎﻳــﻰ ﺭﻭﻯ ﺩﺭ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ ﻫﻢ ﻛﺮﺑﻨﻰ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻇﺮﺍﻓﺖ ﺧﺎﺻﻰ ﻃﺮﺍﺣﻰ ﺷــﺪﻩ، ﺩﺭ ﻋﻴﻦ ﺣﺎﻟــﻰ ﻛﻪ ﻧﻴﺮﻭﻯ Downforce ﻻﺯﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳــﺮﻋﺖﻫﺎﻯ ﺑــﺎﻻ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻣــﻰﻛﻨﺪ، ﺗﺸــﺨﻴﺺ ﺁﻥ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪﺩﻭﺭ ﺍﻧﺪﻛﻰ ﺩﺷــﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ. ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺳﻴﺎﻫﻰ ﺑﺎ ﺩﻭﺩﻯﻛــﺮﺩﻥ ﻟﻨﺰ ﭼﺮﺍﻍﻫﺎﻯ ﺧﻄﺮ ﻋﻘﺐ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺷــﺪﻩ ﺗﺎ ﺗﻬﺎﺟﻤﻰ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺑﻪ ﺭﻗﺒﺎﻯ ﻭﺍﻟﺪ ﺩﺳــﺖ ﻛﻢ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺗﻴﻮﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﭘﺎﻧﺎﻣﺮﺍ ﺭﻗﻢ ﺑﺨﻮﺭﺩ.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

هفته نامه ایران خودرو

نشریه ایران خودرو به صاحب امتیازی گروه صنعتی ایران خودرو، با موضوع خودرو، وسایل نقلیه و اخبار و تحلیلها و بررسی های مربوطه، بصورت هفتگی منتشر می گردد.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ali

    ۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (91 ديدگاه)

    کلاَ تیونینگهای این شرکت محشرن. انگار داره برای بتمن ماشین میسازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      فابریکش بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا