حراج میلیون دلاری 911 جی تی وان

کلکسیونرها آماده باشند! چرا که بزودی یکی از خاص ترین 911 های پورشه در بریتانیا به حراج گذاشته می شود؛ خودرویی که هرچند قیمت پایه ای آن نامعلوم است اما نباید فراموش کنیم که سال 2012 میلادی یکی از آنها با قیمت عجیب 2.3 میلیون دلاری فروخته شد . . .

1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion
1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion

911GT1 همانطور که از نامش پیداست، خودرویی مسابقه ای بود که سال 1996 وارد کلاس GT1 لمانز شد. اما یکی از شرایط شرکت در کلاس GT1 این بود که کمپانی ها تعداد خاصی از خودروهای مسابقه ای شان را وارد بازار کرده باشند. به همین دلیل پورشه با اعلام تولید 25 دستگاه از نسخه خیابانی GT1 مجوز حضور این 911 را در 24 ساعته گرفت. البته بعدها به جای 25 دستگاه تنها 20 دستگاه از این خودرو فروخته شد که همگی با پسوند Strassen version که برگردان عبارت Street version به زبان آلمانی بود، شناخته می شدند.

1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion
1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion

این خودرو مجهز به انجین 3.2 لیتری 6 سیلندر خطی است که توربوهای دوقلو قدرت آنرا به 537 اسب بخار می رسانند. قدرت تولیدی پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخهای عقبی منتقل می شود. دیسک های ترمز آن نیز کربنی هستند که کالیپرهای چهار پیستونی دارند. این 911 با وزنی حدود 1050 کیلوگرم، شتاب 3.9 ثانیه ای و حداکثر سرعتی معادل 308 کیلومتر برساعت دارد.

این خودرو دهمین دستگاه ساخته شده از Strassen version بوده و تنها 5500 کیلومتر را طی کرده است. عکس های بیشتر آنرا از اینجا مشاهده کنید.

1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion
1998 Porsche 911 GT1 Strassenversion

33 دیدگاه

  1. ali
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    موتور که همونه فقط یه ذره قیافشو عوض کردن با این حال پورشه است و سگش به نصف ماشین ها ی دنیا می ارزه

    پاسخ
    1. fleetwood
      سوابق: (127 دیدگاه) ,

      پدال خواهشا یه گزارش هم در مورد برنامه THE CARS شبکه AAA FAMILY بگذار ، از اینکه مجری واقعا بی سواد در مورد ماشین، و برنامه سطح پایینی داره

      پاسخ
  2. gheysar
    سوابق: (124 دیدگاه) ,

    کی حاضر بابت این ماشین عالی بالای دو میلیون دلار پول بده؟
    خوب این سوال نداره یه خر پول کلکسیونر دار اینو می خره می زارتش کنار ماشین های دیگه که داره. و شاید سالی 30 کیلومتر باهاش بره. البته اونم توی پیست.

    پاسخ
    1. e.scamp
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      مثلما(املا) من میخرم برای شروع کلکسیونر شدم با این استارت میزنم همه چیز هم حله 3470 دلار دارم بقیه اش رو جور میکنم

      پاسخ
  3. محسن
    سوابق: (108 دیدگاه) ,

    خوب شد خبرم کردی پدال جان… آخه مونده بودم با این 3 میلیون دلارم چیکار کنم!!!!

    پاسخ
  4. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    وجدانن طراحی بیرونیش 40 سال جلوتر از رقبا بوده
    مثلا با یه فراری زمان خودش مقایسش کنید ببینید جی هس این پوررشه
    تازه 50 سال گذشته چقد قیافش کم عوض شده
    درود به پورشه

    پاسخ
    1. Ehsan
      سوابق: (1252 دیدگاه) ,

      فکر کنم این جمله در شان طراحی خارجی پورشه باشه : طرحی برای همیشه

      پاسخ
    2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
      سوابق: (620 دیدگاه) ,

      بسمه تعالی

      moryجان مگه فراری چی از این کم داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

      پاسخ
      1. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        به نظر من پورشه جلوتره از فراری
        الان تکنولوژی پیشرفت کرده و به دلیل پیشرفت وکارایی صنعت الکترونیک و ارتباط شرکت هاست که همه ماشینا الکترونیکی و دارای سیستم های کنترلی شدن ماشینای مثلا 30 سال پیش پورشه پر سنسورن اما فراری یه اتاقه رو یه پلتفرم خوب و یه انجین عالی(از انجینای فراری نمیشه عیب گرفت)

        پاسخ
      2. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        البته به این اعتراف میکنم که 458 یه ماشین همه چی تمومه و قیافش فوق العادس اما پورشه مهندسیش بیشتره

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود . ولی من تو فراری ها فقط کالیفرنیارو قبول دارم

          با اف اف .

    3. علیرضا
      سوابق: (96 دیدگاه) ,

      َآقا چی داری میگی ؟! کجا 40 سال از رقبا جلو بوده؟! ماشین سال 1996 انزو هم مال همون سالهاست اصلا قابل مقایسه ست ؟!

      پاسخ
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
        سوابق: (1683 دیدگاه) ,

        هیچ ماشینی ، حتی ویرون و آونتادور هم انزو نمیشن

        پاسخ
        1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
          سوابق: (620 دیدگاه) ,

          بسمه تعالی

          محمد بهترین حرفو گفتی،”آفریــــــن”

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود . سینااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          درستش کن .

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          ویرون در زمان خودش از بالاترین سطح تکنولوژی سود میبرد .

          در ضمن محمد جان . بابت اون کامنتی که در پست فولکس

          بیتل گذاشتی باید بگم که من هم قول دارم سبزترین برند

          دنیا تویوتاست . چون فروش مدلهای هیبرید تویوتارو

          فولکس نداره و پیش قدم هم نبوده . ولی الن کم مصرف

          ترین موتورهای دنیا ساخت فولکس است . کاری به قیمت

          ندارم . تکنولوژی و مهندسی رو میگم .

          ماشینهایی با مصرف 0.9 لیتر و 1.5 لیتر در هر 100

          کیلومتر .

        4. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
          سوابق: (620 دیدگاه) ,

          بسمه تعالی

          میلاد میدونم یکم رویایی حرف میزنم ولی شک ندارم فراری با سوپر اسپرت های بعدیش رکورد بوگاتی رو بزنه هم اونجوری که آگرا این کارو باهاش کرد.

        1. علیرضا
          سوابق: (96 دیدگاه) ,

          5-6 سال تفاوت که این حرفا رو نداره

      2. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        سلام میلاد
        شما 458 رو قبول ندارید یعنی؟!
        من زیاد فراری دوست نیستم اما 458 oh my god

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود . مرتضی جان من اصلا با قیافش حال نمیکنم .

          ماشین باید به دلم بشینه .

          منم زیاد فراری دوست نیستم .اما تو فرار ها فقط

          کالیفرنیا .

        2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
          سوابق: (620 دیدگاه) ,

          بسم تعالی

          آخه میلاد مگه 458چشه؟؟؟؟!!!!!

          کجاش زشته بگو برم به کمپانی فراری بگم اصلاحش کنن!!!!!!!

    4. Yashar
      سوابق: (295 دیدگاه) ,

      معمولا برعکس این رو می گن که طرح پورشه 911 تقریبا 50 ساله تغییر نکرده!!

      پاسخ
  5. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی

    خیلی عالیه، ارزش یه میلیون دلارو داره ولی من هیچوقت با GT و GTO اون زمان عوضش نمیکنم.

    پاسخ
  6. احمدرضا بی ام و
    سوابق: (128 دیدگاه) ,

    من 13سالمه پدرم شرکت آسانسور داره ما در تهرانیم چند وقت پیش پدرم برای 20تا آسانسور با کارگراش به دوبی رفت اونا پول آسانسور هارا بادلار دادند فکر کنم 40میلیون بشه امسال میخوایم به بریتانیا بریم امیدوارم ببینمش

    پاسخ
  7. محمد
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    من هر وقت میام اینجا فقط دنبال اینم که ببینم ماشین ارزون میشه یا نه 😀 والا بخدا ما ایرانیا گناه داریم
    از این ور داخلیا آشغال میسازن از اون ور که دولت عزیز یه جوری گمرک گذاشته که ما فقط آرزو داشتنشو به گور ببریم

    پاسخ
  8. saied
    سوابق: (820 دیدگاه) ,

    به درد کسی میخوره که دیگه از هر مدل داشته باشه ! وگرنه گزینه های بهتری هست

    پاسخ
  9. Un4given
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    فوق العادست این طراحی. لامصب همین الانم پوز میزنه !

    پاسخ
  10. saeed
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    نسبت به رقبای دیگش سبک تره ولی شتابش خیلی برا این مسابقات ضعیفه

    پاسخ
  11. ROLSE ROISE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    یجور قیمت زده انگار ارزونه!!!!!!!

    ولی ماشین آلمانیه!!!!1

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.