پژو

تکنولوژی جدید در کابین پژو-سیتروئن

پژو سیتروئن (PSA) از تکنولوژی جدیدی در داخل کابین پرده برداشته که می‌تواند فضای داخل خودرو را مطابق با شرایطی مانند استرس یا خواب‌آلودگی تغییر دهد. کانسپت «کریسالید» به عنوان یک رویکرد کلی‌نگر در رابطه با وضعیت مناسب فیزیکی، اجتماعی و روانی معرفی شده است؛ یک معرفی به همین میزان عجیب که در اینجا آمده است.

Peugeot-Citroen new cabin technology
Peugeot-Citroen new cabin technology

خودرو از طریق دوربین نصب شده بر روی داشبورد، وضعیت چهره را بررسی می‌کند و درک می‌کند که راننده خواب‌آلود، مضطرب یا عصبانی است. اگر هر کدام از این موارد تشخیص داده شده، سیستم به صورت خودکار، نما، صدای پخش‌شونده، بوی داخل کابین یا ماساژور صندلی را برای آرامش یا انرژی بخشیدن به راننده به کار می‌اندازد. هر کدام از این حالات، قبلاً به صورت سفارشی توسط راننده تنظیم شده‌اند. راننده می‌تواند موزیک مورد علاقه خود را برای سیستم تعریف کند و نوع ماساژ صندلی‌ها را نیز تعیین کند. وی همچنین می‌تواند رایحه مورد علاقه‌اش را برای سیستم تنظیم کند. سیستم جدید نور پیرامونی نیز تجربه این سیستم را بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

Peugeot-Citroen new cabin technology
Peugeot-Citroen new cabin technology

تکنولوژی صدای فضایی به صورت دیجیتالی امواج صوتی را برای ارتباط واضح‌تر با راننده آماده می‌کند. در نتیجه در هنگام فرمان‌های سیستم راهبری و یا پیام‌های راهنمای جهت چپ یا راست، راننده به شکلی بهتر متوجه جهت پیچیدن می‌شود. از همین تکنولوژی برای درگیری بهتر در پخش موزیک به صورت سه‌بعدی استفاده می‌شود.

Peugeot-Citroen new cabin technology
Peugeot-Citroen new cabin technology

هوای درون کابین توسط یک سیستم کنترل آلودگی که در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد، تصفیه می‌شود. سیستم‌های صوتی فضایی و کنترل آلودگی از سال ۲۰۱۶ در تولیدات جهانی پژو، سیتروئن و DS استفاده خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. Un4given

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    سیستم در نگاه اول قشنگ و لطیف بنظر میاد اما بنظرم جنگولک بازیش زیاده، مثلا سیستم ویبره فرمون ب.ام.و خیلی از این ساده تره اما یه حس مردونه و سنگینتری داره تا این که بیشتر بدرد تینها میخوره !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      تین؟؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Un4given

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (235 ديدگاه)

        yes, theen man !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. عطا

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          theen نه teen

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. خاوری مزراتی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    این اگه بیاد توایران راننده رو به کشتن میده…تا راننده درحالت ماساژ داره قرار بگیره افتاده تو چاه وسط خیابون!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژو

      ۱۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      خوب خیلی از ماشینا ماساژور دارن ربطی نداره که

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی نیوز

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    بعد 25 سال یادشون افتاده که سینه داشبرد 405 رو عوض کنن خودروی ایرانی یعنی سرطان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شاهین

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    بعد از مدت ها یه نواوری هم از پژو-سیتروئن دیدیم! به فال نیک میگیریم این حرکت رو!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sadegh

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    اگه اومد توی ایران فقط باید روی حالت آرامش دهنده تنظیم باشه، چون به صورت فابریک توی ایران هیشکی اعصاب نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امید

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خوبه اینجام تا میتونن از وسایل رفاهی و ایمنی گاریهاشون کم میکنن و حتی کیفیت اینجام خوبه همه چی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      امید جان باور کن این ایران خودرو که از آبشن و کیفیت اینا کم می کنه البته پژو هم سکوت کرده و چیزی نمیگه چون مسولان بی لیاقت ما این کیفیتو می خوان
      مثلا می خواد پژو 301 وارد کنه و بعد مونتاژ کنه. امید جان من از شما می پرسم آیا ایران خودرو نمی تونست یه مدل بهتر مثلا 308 که هم محصول 2014 پژو هست و هم بهترین خودروی اروپاست رو وارد کنه
      آیا پژو 308 رو بهش نمی داد؟
      به پژو فرقی نمی کنه چه محصولی بفروشه چون جفتش براش سود داره این ایران خودرو …… که میره محصولات مدل پایین پژو رو وارد می کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. داریوش . فقط اریایی ها

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        پژو جان تو همه چیز رو گردن مسعولان ما می ندازی و داری پژو رو از هر اتهامی مبرا می کنی درسته که مسعولین و خودرو ساز اهای ما خودشون می خوان خود رو ی بی کیفیت تولید کنن . ولی ایا پزو بهش باید این اجازه رو بده ؟؟ درسته که اونا رو پژو نساخته ولی برند پژو روش خورده که این ارزش برند رو پایین میاره . درسته که سود داره ولی کوتاه مدت و در بلند مدت چون ازرش برند پایین میاد کم کم فروش هم میاد پایین این نشون میده مسعولین پژو دیدسطحی و ذهن کوچیکی دارن . که حاضر شدن ارزش برندشون افت کنه فولوکس واگن یا لکسوس دیونه نیست که میاد مایشن ضرر دهی مثل بوگاتی تولید می کنه . این درسته که ضرر می ده در کوتاه مدت ولی در بلند مدت که ارزش برند بالا می ره سود زیادی میاره . اینکار پژو دقیقا بر عکسه . درسته که پژو الان داره با سلفیدن از ما ایرانی ها سود می کنه ولی در بلند مدت ضرر خواهد کرد
        موفق باشی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          داریوش جان من با تمام حرفات موافقم و کاملا درسته. من اصلا نمی خوام پژو رو از اشتباهاتش مبرا کنم ولی این ایران خودروست که از پژو محصولات رده خارج می خواد.
          داریوش جان به خاطر قانون گمرکی کشور و نداشتن حق انتخاب ما مجبوریم خودروهای داخلی سوار بشیم این قضیه رو هم پژو میدونه پس از ایران خودرو پول برندشو می گیره و درباره بی کیفیتی محصولاتش که ایران خودرو تولیدش می کنه و حتی قطعاتش چینیه سکوت می کنه ولی این دلیل نمیشه قطعات و ماشینای فرانسوی بد باشن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. 908

          ۱۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (8 ديدگاه)

          دوست من اگه اسم پژو تو ایران بد در بره فکر کردی چی میشه پژو ماشین اصیلیه واعتبار به اندازه کافی تو اروپا داره اون فقط سودشو می کنه دیگه کاری به بقیش نداره الیته فقط تو ایران

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. PEUGEOT

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    این تکنولوژی اگه به صورت استاندارد در خودروهای پژوسیتروئن قرار بگیره می تونه فروش خودروهاشونو ببره بالا
    همچنین این سیستم می تونه باعث کاهش تصادف و خستگی در رانندگی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    المان تکنولوزی میسازه اینا هم تکنولوزی ساختن . تکنولوزی باید کارایی ماشین رو بالا ببره نه این که یه چیز مسخره باشه .

    من همیشه دوست دارم ماشینم یه رنگ و یه طور باشه . جمع کن بابا مسخره بازی رو پزو . مثل ادم برشکست شو برو دیگه با این تکنولوزی های مزخرفت .

    مطمعنم یه روزی خبر برشکست شدن پزو رو توی پدال می خونم .

    (پرچم بالاست)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      مطمئن باش این اتفاق نخواهد افتاد یارو جان
      از این به بعد باید شاهد پیشرفت پژو باشی
      با این توهین ها هم کار به جایی نمیبری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        بچه ها اینقد از پژو بد نگید، به خدا اینجوریا هم که میگید نیست، ما ایرانی ها پژو رو بد میدونیم که البته دلیلشم سلسله مراتب 405 هستش، همین 405 ی که ایران دیگه آبرو براش نذاشته میدونید توی زمان خودش چه ماشین خوبی بوده؟!

        انصافا پژو ماشینای مقرون به صرفه و خوبی میزنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          پژو جون و داداش پژو! این یکی از اون خاطراتی هستش که قبلا گفتم با پژو داشتم:

          چند سال قبل،پسر خالم یه 405 مدل 85 داشت که میتونم بگم جون سخت ترین پژویی بود که تا به عمرم دیده بودم.یادم نمیره یه بار توی جاده خاکی ای که ادم با پای پیاده نمیتونست درست راه بره،این پسر خاله با 120 تا توی خاکی میروند!!! من فکر کردم که ماشین دیگه زنده نمیمونه(!) ولی الان هم داره مثل روز اول کار میکنه!
          همه ی ماشین هارو با یه چوب نرونین عزیزان.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. چاپلو

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (488 ديدگاه)

          با تمام احترامی که برای پژو قائلم اما
          قبول کنید پژو یکی از اشغالترین ماشیناس چون هیچ حرفی برای گفتن نداره با اون استهلاک بالاش

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          چاپلو جون حقا و انصافا استهلاک پژو پایینه! موارد دیگه رو میگفتی شاید قبول میکردم اما استهلاک رو نه.
          داداش پژو 2014 رو میگما!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. چاپلو

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (488 ديدگاه)

          شاهین من راجع به ماشینای 2014 نظری ندارم
          و روی صحبتم با همین 405 و سمند و زانتیاس قبول دارم که 405 مال 25 پیشه ولی درمقایسه با ماشینایی مس پراید یا تویوتا های همون دوره یا همون هیوندای اکسل(به قول شما کره ای اشغال)از استهلاک به مراتب بیشتری برخورداره این به عینه برام ثابت شدس.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        پزو جان توی این چند سال گذشته که فقط شاهد پس رفت از پزو بودیم پزو یه زمان هفتمین خودرو ساز پر درامد جهان بود اما الان مقامش زیر ده هست در حالی که هیوندای هشمین خودرو ساز جهانه

        بگو ببینم چرا توی فرودگاه های فرانسه از ون های فولوکس واگن استفاده شده به جای پزو و رنو . در حالی که پزو هم ون میسازه

        بگو ببینم چرا تاکسی ها تو پاریس به جای پزو و رنو دارن تبدیل به فولوکس . فورد و بنز می شن
        این دلیل به جز استلاک بالا و کیفیت پایینه

        پزو حتی نتونسته بازار خودشو تو فرانسه حفظ کنه چه برسه به این که بخواد به بازار امریکا یا چین دست پیدا کنه

        چیزی که ما توی این چند سال از پزو دیدیم فقط پس رفت بوده
        پزو فقط داره با لاشخوری از کشور های جهان سوم شکمش رو سیر می کنه . همین که حاضر شده لوگوی خودش رو روی یه ماشین بی کیفیت ایرانی بزاره یعنی ……… مطمعنم برند های معتبر و موفق مثل فولوکس . تویوتا . حتی هیوندا حاضر نیست که این کار رو بکنه

        به نظر من برای رنو امید هست که خودشو از منجلاب بیرون بیاره ولی برای پزو هیچ امیدی نیست چون دست برند های (فولوکس واگن . تویوتا . مزدا . نیسان . میسوبیشی . هوندا . فورد . شورلت . سعات . اشدوکا . هیوندا و کیا ) روی خرخره ی پزو هست وباید با همه اینا رقابت کنه و مطمعنا زیر دست پای این غول ها له میشه مثل الان که له شده

        از فرانسوی جماعت ماشین ساز در نمیاد

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. PEUGEOT

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          یارو جان من نمی دونم این اطلاعات غلطو از کجا میاری ولی پژو در آخرین آمار که برای سال 2013 هست رتبه هشتم جهانو به خودش اختصاص داد اینم منبعش: http://saten.ir/13359/%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7
          یارو جان واقعا باعث تعجب منه که شما چطور فرودگاها و خیابان های فرانسه رو مورد بررسی قرار دادی که میگی ماشیناشون تبدیل به بنز و فولکس شده بود. اصلا به فرض این که شما در فرانسه زندگی می کردی که اینقدر ازش بدت میاد ولی این دلیل نمیشه شما چند تا فولکس دیدی بگی ماشیناشون داره تبدیل به فولکس میشه یعنی الان من چند تا تاکسی توی آلمان ببنیم که پژوست باید بگیم ماشیناشون داره فرانسوی میشه؟
          شما کدوم مدل فرانسوی سوار شدی که میگی آشغاله؟ تنها خودروهایی که ایران خودرو توش دست نبرد پژو 504 و 405(2000) و 407 بود که دو خودروی 405 و 504 زمان خودشون بهترین خودروی اروپا بودن و 407 در آلمان در 100 هزار کیلومتر جایزه کمترین خرابی رو گرفت و من تا حالا از کسی نشنیدم که از این سه مدل بد بگه و اتفاقا شنیدم که میگن پژوهای قدیمی خیلی بهتر و با کیفیت تر از پژوهایی هستن که ایران خودرو الان داره تولید می کنه
          یارو جان فعلا که به بازار چین دست پیدا کرده اگه شما چشم نزنی یعنی 60 هزار خودروی 308 چین سفارش داده که اونقدر سفارش برای این خودرو زیاده که پژو شیفت شب هم برای تولید بیشتر دایر کرده که اینم منبعشه: پدال, دنیای خودروها, خودروهای فرانسوی, پژو , پست استقبال بالا از 308 رو بخون
          انشاالله برای ورودش به بازار آمریکا هم تا سال 2017 – 2018 برنامه هایی رو تدارک دیده
          یارو جان شما اگه تولید پژو اونیکس , اگزالت , 308 بهترین خودروی اروپا در سال 2014 , تولید 2008 برای مسابقات داکار بعد از 25 سال و تولید 208 EF که مصرفش 1.7 لیتره و یکی از 10 خودروی کم مصرف جهانه رو پیشرفت نمی بینی من دیگه کاری نمی تونم بکنم.
          یارو جان مگه پژو فقط داره به کشورهای جهن سوم ماشین میده پژو به کل اروپا از جمله برتانیا و آلمان و اسپانیا و ایتالیا ماشین صادر می کنه
          چطور شما هوندا اشدوکا میتسوبیشی مزدا هیوندای کیا رو از پژو بالاتر می دونی که اینا حتی یک بار هم قادر به دریافت بهترین خودروی سال اروپا نشدن در حالی که پژو 4 بار عنوان بهترین خودروی سال اروپا رو به خودش اختصاص داده؟
          یارو جان من اصلا به نظر شما کار ندارم که از پژو خوشت میاد یا نه ولی لطفا تعصب بزار کنار و عادلانه قضاوت کن چون تعصب خیلی چیز بدیه.
          من با میلاد هم بحث خیلی زیادی کردم اون هم مثل شما از فرانسه و پژو بدش میاد ولی انصافا در مواردی که حق با اون بود من قبول می کردم و در مواردی که حق با من بود اون قبول می کرد. شما در همه کامنت هایی که گزاشتی یه بار هم در هیچ زمینه ای از پژو تعریف نکردی یعنی پژو تا الان هیچ پیشرفتی نداشته؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          پزو جان سلام

          اولا این لینکی که گذاشتی امارش معتبر نیست نمی دونم از کجا اومده ولی امار بزرگ ترین خودرو ساز های دنیا باید بر اساس لیست فوربس گلوبال 2000 باشه

          این لینک مال اقتصاد انلاین یکی از معتبر ترین منابع خبری اینترنتی در ایرانه

          http://www.eghtesadeiranonline.com/vdci5yazwt1aqv2.cbct.html

          من هر جا توی گوگل سرچ کردم همین بود اینم چندتا لینک دیگه واسه اطمینان

          http://www.bartarinha.ir/fa/news/50400/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2013

          http://aftabnews.ir/fa/news/191798/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%842013

          من با توجه به امار بالا هوندا و هیوندا رو از پزو سر تر می دونم می بینی که فعلا بالاتر اند .

          تو به من می گی با تعصب نگاه نکنم در حالی که خودت داری با تعصب نگاه می کنی خدایی کیفیت مزدا و میتسوبیشی بهتره یا پزو . ماشین های زاپنی به استهلاک پایین و کیفت بالا مشهورن .

          این اطلاعاتی که من از فرودگاه ها و خیابون های فرانسه دادم خودم با چشم دیدم ولی اونجا زندگی نمی کنم . ادمای کثیفی هستن وقتی بفهمن ایرانی هستی دیگه اصلا ادم حسابت نمی کنن .

          شاید هم کمی حق با تو باشه من با تعصب به مساعل نگاه کردم تنها تعریف من از مدل های پزو که به نظر من از رقیبا سر تره فقط پزو 107 است و بس . اگه تعریف نکردم از پیش رفت های پزو یعنی پیش رفت نداشته وقتی از رده ی هفتم به زیر دهم سقوط کرده یعنی پیش رفت ؟؟؟؟ تو برو کیا ریو 2014 رو نگاه کن و پیش رفت رو ببین

          بعدم هم این امار گول زننده استش که بگیم 60000 خودرو تو چین سفارش داره بیار ببینیم چندمین برند خودروی پر فروش بوده تو چین

          من مدل پزو 107 . 207 رو که ساخت خود کارخونه ی پزو بود سوار شدم از 107 خوشم اومد ولی 207 اشغال بود

          بالاهم گفتم همین که پزو حاضر شده لوگوی برندش روی یه خودروی بی کفیت ایرانی بخوره یعنی هیچ چی براش مهم نیست و فقط به لاشخوری فکر می کنه این کار رو حتی هیوندا هم نمی کنه و رنو هم تا حدودی این کار رو انجام نداد حتی شاید خودرو ساز های چینی که پیشرفت کردن هم این کار رو انجام ندن

          از فرانسوی جماعت ماشین ساز در نمیاد

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. PEUGEOT

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          یارو جان این آماری که شما دادی درسته ولی آمار من یه چیز دیگس و آمار شما یه چیز دیگس. لیست فوربس گلوبال 2000 داره بر اساس دارایی های کمپانی ها دسته بندی میشه علاوه بر اون لیست گلوبال فقط برای خودروسازا نیست و 2000 شرکت دیگه هم به جز خودروسازا رو داره بررسی می کنه. خب پژو با بحران مالی که تا چند وقت پیش داشت خیلی از اموالشو به فروش رسونده و هنوز به دوران اوجش نرسیده. طبق آمار و منبعی که شما دادی فولکس واگن و تویوتا و دایمر در بین 2000 هزار شرکت به ترتیب رتبه های 14 و 31 و 36 کسب کرده.
          ولی آمار من بر اساس میزان فروش کمپانی هاست.
          یارو جان شما بر چه اساسی میگی مزدا و میتسوبیشی از پژو بالاتره؟
          والا من که هرچی مدل فرانسوی ( نه ایرانی) سوار شدم واقعا راضی بودم. درسته ماشینای فرانسوی خرجشون بالاست ولی واقعا خرابی ندارن. بعدشم مگه همه چی خرج قطعات ؟
          شرکت هایی مثل مزدا و میتسوبیشی و هوندا و هیوندای اصلا از نظر ایمنی و مصرف سوخت و ارگونومی اصلا در حد رقابت با خودروهای پژو نیستن.
          یارو جان 308 مدل 2014 پژو هست اول بزار سفارشایی که گرفته رو تحویل بده بعد شما میزان فروشش رو بررسی کن
          میزان فروشش هر کمپانی هم سال بعدش مشخص میشه.
          یارو جان من نمی دونم شما بر چه اساسی میگی 207 اشغاله
          یارو جان الان واقعا مشکل لوگوی کمپانی پژوست که روی خودروهای ایرانی قرار گرفته؟ آیا با تغییر لوگوی پژو به لوگوی ایران خودرو مردم دیگه توی جاده ها نمی میرن؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          پزو جان اگر ما بخوایم دو کار خونه ی خودرو سازی رو با هم مورد مقایسه قرار بدیم به نظرت این عقلانیه که از نظر تعداد خودروی فروخته شده اونا رو باهم مقایسه کنیم؟؟؟؟
          اگر بخوایم بگیم این کارخونه موفق تره باید تعداد خودرو هاش رو نگاه کینم یا در امد و پول هاش رو ؟؟؟؟

          اگر بخوایم طبق امار شما جلو بریم ایرانخودرو هم یه زمانی سومین خودرو ساز اسیا بود از نظر تعداد و توی دنیا هم رتبه ی بالایی داشت من این بحث رو قبلا توی پدال کردم و تقریبا 90% دوستان قانع شدن که باید به لیست گلوبال نگاه کنیم

          بعد این حرف به نظر خودت تعصب نداره(شرکت هایی مثل مزدا و میتسوبیشی و هوندا و هیوندای اصلا از نظر ایمنی و مصرف سوخت و ارگونومی اصلا در حد رقابت با خودروهای پژو نیستن.)

          هیوندا درسته که مصرف سوخت بالایی داره و کیفیت کمی داره ولی داره به شدت پیش رفت می کنه توی امریکا مردم به مصرف اهمیت نمی دن و عاشق حجم متور های بالا هستن .
          اینم ایمنی هیوندا جنسیس

          http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%B3-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81/

          مطمعن باش که تا چند وقت دیگه همه ی محصولات هیوندا و کیا مثل این میشن .

          بکی از بزرگ ترین مزیای مزدا 3 2014 مصرف سوخت پایین و ایمنی بالاشه تو رو چه حساب می گی مزدا در حد رقابت با پزو نیست نمی دونم . مزدا الان داره رکورد های فروش خودش رو می شکنه سال 2013 سودی که مزدا کرد تو کل تاریخ کارخونه ش نکرده بود . این یعنی پیش رفت و برتری

          مطمعن باش پزو 2008 هیچ شانسی در ایران نداره در مقابل میتسوبیشی asxو کیا اسپورتیج مگر این که گمرک شو زیاد کنن که ملت مجبور شن برن 2008 سوار شن . نه در ایران بلکه در کل دنیا هم همین خواهد بود

          هوندا که از همه نظر از پزو سر تره . پیش رفت و میزان فروش اکورد رونگاه کن .اکورد چهارمین خودروی پرفورش سال2012 شد و همچنین هوندا سیویک پنجمین و هنودا cr_v9نهمینین خودرو های پرفروش سال 2012 بودند اما فروش پزو سیتروعن در سال 2012 8/8%کاهش داشت (منبعش هم پداله اگه خواستی بگو بزارم).اگر دقت کنی هونداهشتمین خودرو ساز پر فروش دنیادر سال 2013 است جای که سال 2007 پزو وایساده بود رو الان هوندا گرفته به این
          دلایل هوندارو از پزو سر تر می دونم .

          برا چین هم امار سال 2013 رو نگاه کن فلوکس واگن اولین
          برند پر فروش در چین بوده پزو تو اروپا با مزدا و هیوندا و هوندا نمی تونه رقابت کنه اونوقت می خوای تو چین با فولووووووکس رقابت کنه (البته اگه شما نگی فولوکس که اصلا در حد رقابت با پزو نیست!!!)

          من یاریس سوار شدم 207 هم سوار شدم به قالپاق یاریس رو به 207 نمی دم

          از فرانسوی جماعت مایشن ساز در نمیاد

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. PEUGEOT

          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          یارو جان این بحث ما بی فایدست شما حرفایی می زنی که من قبول ندارم و من هم حرفایی می زنم که شما قبول نداری
          ولی اگه خودروساز ها طبق دارایی هاشون دسته بندی بشن معلومه فولکس و جنرال موتورز و تویوتا در صدرن چون زیر مجموعشون بیشتره و از طرفی که پژو در این چند ساله با بحران مواجه شدن و از ایران هم رفته معلومه از دارایی هاش کم شده.
          بعدشم شما چرا ایران خودرو رو میگی یارو جان ؟
          شما که میدونی قضیه خودروساز های ایرانی و خودروسازهای چینی با همه خودروساز ها فرق داره. چون در ایران به خاطر قوانین گمرکی مردم نمی تونن ماشینای خارجی سوار بشن پس مجبورن ماشینای ساخت داخل رو سوار بشن و خودروساز های چینی به دلیل زیاد بودن جمعیتشون فروششون بالاست پس این خودروساز ها رو با پژو مقایسه نکن.
          از نظر ایمنی هم مثلا پژو 407 تونسته 5 ستاره ایمنی بگیره در حالی که خودرو های هم رده خودش مثل آزرا سراتو ماکسیما کمری مزدا 3 جدید همه 4 ستاره تونستن دریافت کنن
          جالب اینجاست که خودروی 206 هم تونسته 4 ستاره دریافت کنه درحالی که طراحیش برای 20 سال پیشه
          یا 405 و پرشیا بدون هیچ آپشنی از نظر ایمنی تونستن 3 ستاره ایمنی رو کسب کنن.
          اینو هم به خاطر ارگونومی تقدیمت می کنم:
          http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86-2015/
          اینو گذاشتم تا بدونی هیوندای به تنهایی قادر به ساختن ماشین با کیفیت نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. PEUGEOT

          ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          راستی بقیه حرفاتم از قبیل بهتر بودن یاریس نسبت به 207 فرانسوی نه ایرانی یا شانس فروش نداشتن 2008 نسبت به اسپرتیج و asx اصلا قبول ندارم گذشته از این که 2008 محصول 2013-2014 پژوست در حالی که asx و اسپرتیج دو سه سالی هست در بازار ایران حضور دارن پس فروششون بیشتره.
          من بهت پیشنهاد میکنم سوار 407 بشی اونموقع دیگه سوار ماشینای کره ای و بعضی از ژاپنی ها نمیشی و اگه واقعا تعصبو گذاشته باشی کنار
          راستی من فولکس بنز بی ام و ائوودی پورشه شورولت جنرال موتورز تویوتا و لکسس رو از پزو بالاتر میدونم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. PEUGEOT

          ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          راستی یارو جان اینم لینک 407:
          فرمان پذیری و لذت رانندگی بخون حال کن
          http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%BE%DA%98%D9%88-407-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
          بعدش اینو با هیوندای جنیسس 2015 از نظر هندلینگ و سواری بهتر مقایسه کن
          اینم یادت نره این 100 میلیونه ولی جنیسس 350 میلیونه
          تازه این مدل 2004 پژوست اما جنیسس مدل 2015 هیوندای
          حتی سواری 407 رو از رقبای ژاپنی هم بالاتر گفته

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          پزو جان اولا مقایسه ی جنسیس با 407 یه کار اشتباهی است

          تو داری یه سدال معمولی با متور 2000 چهار سیلندر140اسبی رو با یه سدال نیمه لوکس با متور v8 420 اسبی مقایسه می کنی

          پزو 407 بدنه ی بزرگ و وزن زیادی داره با یه متور 2000
          خوب معلومه ماشین لشییه

          407 اگه ماشین خوبی بود فروش بالایی می کرد . 407 به گرد پای اکورد و سیویک و کمری هم نمی رسه مزدا سه کاندید خودروی سال امریکا شد اگر 407 ماشین خوبی بود فروش بالایی می داشت.

          اگر بزو دارایی هاش رو فروخته یعنی پس رفت اگر از لیست کلوبال پایین اومده یعنی پس رفت . در سال 2012 پزو 8/8% کاهش فروش داشته این یعنی پس رفت . اگر پول کمتر داشته باشه یعنی خودروساز کوچیک تریه

          من هی می گم و تو قبول نمی کنی اینو هر عقل سالمی می پذیره

          (که موفقیت و پیش رفت و پس رفت یک خودرو ساز از میزان در امد ان سنجیده میشه . نه تعداد خودرو ها )

          همین هیوندایی که می گی دومین برند پرفروش در چین بوده جایی که پزو حتی تو خواب هم نمی تونه ببینه
          اینم لینکش

          http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87/%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-2013/

          شمایی که می گی پزو برای ورود به چین برنامه داره

          با کودوم از این غول ها می خواد رقابت کنه
          فولوکس واگن
          هیوندا
          تویوتا
          نیسان
          بیوک
          اینا الان توی چین به ترتیب اول تا پنجمن . به نظرت پزو می تونه با این ها رقابت کنه

          شمایی که پزو رو از هیوندا سر تر می دونی هیوندا الان توی چین و امریکا حضور داره جایی که پزو برنامه داره توی چهار سال اینده بهش برسه هیوندای الان هست چه با خودش چه با بقیه چه با ایمنی چه بی ایمنی مهم اینه که فروخته . و به شدت داره پیش رفت می کنه و امار فروشش روز به روز بهتر میشه

          کار ندارم پزو چهار ستاره ی ایمنی داره یا ده تا مهم اینه که نمی تونه بفروشه

          به این لینک نگاه کن

          http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF/

          مزدا نهمین و کیا دهمین کابین های داخلی رو به خود اختصاص دادن . بازم هی بگو پزو بهتره

          از فرانسوی جماعت ماشین ساز در نمی یاد

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. PEUGEOT

          ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          یارو جان جنیسس که وزنش از 407 بیشتره جنیسس وزنی در حدود 1900 کیلو داره درحالی که 407 وزنی در حدود 1400 کیلو داره بعدشم چه ربطی به موتور داره من دارم درباره راحتی و هندلینگ خودرو صحبت می کنم
          من صد بار دلایل فروش کم 407 رو توضیح دادم ولی متاسفانه شما نمی خوای قبول کنی
          پژو این چند ساله ضرر کرده شما اینجور دور گرفتی اون موقع که پژو 504 بهترین خودروی اروپا شد شما کجا بودی؟
          اون موقع که 405 بهترین خودروی اروپا شد هیوندای و برند های کره ای و ژاپنی کجا بودن؟ اونموقع که 307 توربو تمام برند های اروپایی رو به زانو درآورد و بهترین خودروی اروپا شد شما و برندایی که داری ازش تعریف می کنی کجا بودین؟ همین امسال که 308 بهترین خودروی اروپا دراومد آشغال سازای کره ای کجا بودن که حسرت داشتن حتی یک بار بهترین خودروی اروپا شدن به دلشون مونده
          حتی جلوی پژو 308 کمپانی بزرگی مثل شورولت کم آورد که اینم لینکشه:
          http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%BE%DA%98%D9%88-308-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%84%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84/
          اون موقع که 206 یکی از پر فروش ترین خودروی آمریکا شد این آشغالای کره ای کجا بودن؟
          اون موقع که مدل های اسطوره ای مثل 505 و 504 وارد آمریکا شدن شما کجا بودی؟
          شما معلومه کم آوردی که وقتی من دارم ایمنی خودروها رو با هم مقایسه می کنم شما زود میپری به فروش چون نتونستی درباره ایمنیش ایراد بگیری
          بعدشم چه ربطی داره الان فولکس گل فروشش از 405 و پرشیا و 206 و 207 کمتره مگه خودروی بدیه؟
          دلیل اینکه هیوندای و کیا تونستن به بازار آمریکایی ها راه پیدا کنن اینه که موتوراشون ساخت جنرال موتوره
          پژو هم چون موتوراش اروپایی و با حجم کمه در آمریکا طرفدار نداره
          هر کارخونه ای ممکنه یه روز در نقطه اوج باشه و یه روز دچار بحران و ورشکستگی شده باشه مثلا همین بنز که سال 2003 دچار بحران شد و اتفاقا تونست با شراکت با دونگ فنگ موتور خودشو دوباره بالا بکشه یا همین جنرال موتوز تا چند سال پیش داشت ورشکت میشد ولی خودشو بالا کشید ولی اینا اصلا دلیل بر بد بودن کمپانی نیست
          متسفانه شما هم یه بهانه بحران و ضرر کردن پژو رو گرفتی ول نمی کنی
          بابا دو سه سال فرصت بده داره خودشو میکشه بالا
          همین دیروز پدال یه پست گذاشت به اسم خودروی اسپرت کیا در ابهام اینم لینکشهک
          http://www.pedal.ir/%DA%A9%DB%8C%D8%A7/%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF/
          واقعا کیا چی فکر کرده اینو زده
          اینو با خودرویی مثل RCZ R مقایسه کن اینم لینکش:
          http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/rcz-r-2014/
          بعد واقعا تو فکر می کنی این اشغالای کره ای می تونن با یک خودروساز صاحب نامی مثل پژو که واقعا گنده اروپاست رقابت کنن؟
          اصلا بزار یه چیز بگم بحثمون تموم بشه ریشه و اصالت پژو می ارزه به کل کره با همه تشکیلاتش
          حالا شما برو دنبال کره ای ها و من میرم دنبال فرانسوی ها

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. PEUGEOT

          ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          راستی اینو یادم رفت بگم
          پژو درسته برای ما بدی هایی داشته ولی در عوض خوبی هایی هم داشته سال 1368 که هیچ خودروسازی حاضر به دادن خودرو به ما نشدن پژو به ما ماشین داد و الا باید پیکانای احد بوقو سوار میشدیم الان اگه پژو نبود ما واقعا جز پیکان وانت چی داشتیم تولید کنیم
          ما هرچی در صنعت خودروسازی داریم از پژوست حالا چه ضعیف چه قوی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          دوست گلم شما داری با تعصب به مساعل نگاه

          قبلا که گفتی هوندا و مزدا جلوی پزو هیچ چی نیستن الان داری می 307 از شورلت کروز بهتره . دوست من ایا میدونی شولت کروز پنجمین خودروی پر فروش سال 2013 اعلام شد .
          البته تو الان میایی می گی دلایل فروش کم 307 اینا هستن
          مثل دلایل فروش کم 407 . خوب همین دلایل یعنی ضعف مدریت و برناه مه ریزی . حتما ماشین خوبی نبوده که نتونسه بفروشه حالا به هر دلیلی که باشه

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        12. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          شما این 504 و 594 و 405 و 206 رو که می گی اونا مال قدیم بودن الان چی ؟؟

          شما داری می گی هیوندا اشغاله چون نمی تونه رو پاش وایسه و داره موتور هاش رو جنرال موتور میده خوب بنده خدا اگه شریک های پزو مثل دانگ فنگ نبود که الان اصلا پزو یی وجود نداشت . خود جنرال موتور هم یه بار سهام پزو رو خریده بود

          هیوندا هرچی باشه حاضر نیست برندش رو روی یه خودرویه اشغال بزاه

          همین کیایی که لینکش رو گزاشتی مطمعن باش وقتی به تولید برسه و چند سال از تولیدش بگزه خیلی از مشکلاتش رفع می شه .

          بعدم بنز و جنرال متور با پزو فرق دارن اونا پول و مدریت اعتبار داشتند تا تونستن بیرون بیان

          تو کم اوردی که بحث ایمنی رو پیش کشیدی حرف تو اینه (پزو چون ایمنی بالا داره و 307 خودروی سال شده و قبلا تا حدودی خودرو ساز خوبی بوده الان به طوری بزرگه که مزدا میتسو بیشی . هوندا . هیوندا . کیا اصلا در حد رقابت باهاش نیستن . )

          من دنبال هیوندا و کره نیستم(اگرم هیوندا رو مثال می زنم برا این که بگم پزو چقدر اشغاله و با چی باید مقایسه بشه) من دوستدار فولوکس واگن و المان هستم شما برو به فرانسوی های اجنوی بچسب

          اگرم پزو نمی داد ما ریو داشتیم . اگرم پزو به ما ماشین نمی داد ما یه ماشین اشغال سوار نمی شدیم که کشته بشیم و محیط زیستمون الوده بشه

          تو فکر می کنی پزو منتی داره سر ما که چار تا اشغال داده . نه دادش من داره پولشو میگره چون فقط پول براش مهمه

          بقیه ماشین نمی دن چون همکاری با ایران حقارته هیچ برندی حاضر نیست اعتبار خودشو به … بکشه و یه ماشینی با ایمنی صفر و کیفیت صفر بده دست مردم

          تو با چه منطقی داری پزو رو گنده ی اروپا معرفی می کنی من نمی دونم باید بهت یاد اوری کنم که المان هم عضو اروپاست و فولوکس واگن . بنز . BMW . اودی . پوشه هم المانیه و ایتالیا هم تو اروپاست لامبو و فراری و الفا رومعو هم مال ایتالیا است . حالا اگه شما می گی گنده ی اروپاست نمی دونم حتما هست دیگه

          الان وقت ندارم فردا لیک های جالبی از بحران ها و اخراج پرسنل . و پس رفت های پزو دارم که میزارم

          از فرانسوی جماعت ماشین ساز در نمیاد

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. حسين

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      یارو جان خیلی آتیشت تنده. به نظرت همه تکنولوژیهای آلمانی ها کارایی ماشیناشونو بالا میبره؟ همین که پژو با این وضعیت مالیش یه همچین کاری کرده (به قول شاهین عزیز) باید به فال نیک بگیریمش. اتفاقا خیلی جالب بود. والا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Yekta

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    پژو ، تو اروپا جزء آشغال ترین هاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PEUGEOT

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      دوست عزیز شما مدل اروپاییشو سوار شدی که میگی آشغاله؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        من سوار شدم اشغاله

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. مصطفی فقط P1

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    تورو خدا کابین405رو ببینید.ادمو یاد 40سال پیش میندازه تازه اون موقع کابینا بهتر بودن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. jawad

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    اگرکشور المان مظهر عقل باشد فرانسه مظهر دل

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خاوری مزراتی

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      خوب اومدی اینو جوادجان…کشور شراب و کافه و کتاب و هنر و دل و عشق و آزادی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        خاور جان شاید شراب و کافه داشته باشه ولی عشق رو نداره . مردم خون گرم نداره . فرانسوی ها ادمای کثیفی و خود خواه و بی روحی هستند

        (پرچم بالاست)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری مزراتی

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          نگو اینو..اینجا گفتی جای دیگه نگو اینو بهت میخندن..پسرعموی بنده در دانشگاه نانت که یکی از بهترین دانشکده های حقوق اروپاست داره دکترای حقوق بین الملل میخونه…ایشون مردم فرانسه رو گرم مهربون ولی درحوزه فرهنگ و زبان ملیشون بسیار مغرور تعریف میکرد..
          خوب نیست درباره یه ملت متمدن و ریشه دار اینجور صحبت کنیم ..آدمای متعصب همیشه اشتباه میکنن چون با تعصبشون راه رو برای جبران اشتباه میبندن
          بنظرم شما هیچ فرقی با مسئولان کشور که هی غرب بده غرب جیزه میکنند نداری
          درود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          من منظورم از فرانسه غرب نیست .
          من می گم فرانسه بده نه غرب . شما داری به من توهین می کنی با این تشیبهت به مسولان . من ادم وطن پرستی هستم نه مفت خور

          تو پسر عموت برات تعریف کرده من خودم از نزدیک اونجارو دیدم واقعا مردم خودخواه و کثیفی داره وقتی بفهمن ایرانی هستی دیگه هیچی به چشم تروریست بهت نگاه می کنن دقیقا بر عکس هلند که مردم خیلی خون گرم مهربون و با شعوری داره . من از کل اوپا خوشم اومد به جز فرانسه و انگلیس .

          در اخر هم قضاوت با خودتون

          (پرچم بالاست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        امریکا هم مهد دیوونه هاست….عشقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. مرتضی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    آقا بعضی آدما ذاتا قیافه ای اخمو یا غمگین ویا خندون دارن اینجوری که دهنش سریس میشه طرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. چاپلو

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      در پست گفته شده sitting اش توسط خود کاربر تنظیم میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. HUAYRA

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (238 ديدگاه)

    پژو واقعا چی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. رضا

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    شاید باعث حواس پرتی بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. f

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    دوستان ما از جمله اقای یارو زیاد احساسی صحبت میکنن من حرف پژو جان عزیزو قبول دارم و اینکه همین پژوها هستند که تا الان تونستند زیر پای ما دوام بیارند والا
    و اینکه واقعا این تکنولوژِی باعت تحول خوبی در صنعت خودروسازی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    دوستان لطفا فقط بحث در مورد خودرو بکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مشکی رنگ عشقه

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    یاروجان یعنی توهیوندا وکیا روبالاترازپژو فرانسه می دونی.تواصلا توسایت آپارات مسابقه ی 206 روباخودروهای هیوندا دیدی.ماشین های کره فوقش بازور 180تا پرکننداماپژو206که خودروی سال 1999میلادی ست 210تا پرمی کنه وآزرا وسوناتا وجنسیس رومیزاره جیب بغلش.حتی اگه توسایت آپارات مسابقه ی 405T16باآئودیTTروببینی شتاب 405بیشترازآئودی بود.چه مونده ماشینای پرآپشن ولی بی کیفیتی مثل ماشین های کره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. A.H/Amirhossein

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا قشنگه خداییش قشنگه واقعا قشنگه very very very nice

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Im good boy

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این ماشین با زیبایی امکاناتی که داره میتونه ده ماشین برتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا