پژو

جزئیات نسخه‌ی قدرتمندتر پژو 3008

مدیران پژو تأیید کرده‌اند که نسخه‌ی هیبریدی قدرتمندتر کراس اوور ۳۰۰۸ در سال ۲۰۱۹ و با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری از راه خواهد رسید.

Peugeot 3008 2017 GT
Peugeot 3008 2017 GT
این خودرو همان GTi که ما می‌شناسیم نیست اما یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهایی خواهد بود که این برند رده میانی به فروش می‌رساند؛ و البته همان‌گونه که گفتیم انتظار نشان GTi را نداشته باشید.

Peugeot-3008-2017-GT-10
این خودروساز فرانسوی قبلاً برنامه‌های خود برای تولید مدل پلاگین هیبریدی ۳۰۰۸ را اعلام کرده بود اما مدیر تولید پژو جزئیات بیشتری را از استراتژی تکنولوژی هیبریدی این شرکت ارائه کرده است: “من می‌توانم به شما بگویم که این تکنولوژی پلاگین هیبریدی با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری بنزینی THP در دسترس خواهد بود. ترکیب پیشرانه‌ی بنزینی و واحد الکتریکی باعث ایجاد قدرت خروجی حدود ۳۰۰ اسب بخاری خواهد شد.”

Peugeot-3008-2017-GT-01
این خروجی احتمالاً پژو ۳۰۰۸ را سریع‌تر از هر رقیب رده میانی خواهد کرد و نزدیک قدرت مورد انتظار سئات آتکا کوپرا خواهد بود. انتظار می‌رود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو حدود ۶ ثانیه و سقف سرعت آن در حدود ۲۴۰ کیلومتر در ساعت باشد.

Peugeot-3008-2017-GT-13
مدیر ارشد پژو اضافه کرده نیروی قوای محرکه‌ی ۳۰۰۸ به هر چهار چرخ فرستاده خواهد شد:

ما پیشرانه‌های الکتریکی را روی اکسل عقب قرار داده‌ایم بنابراین شما سیستم چهار چرخ محرکی خواهید داشت که بسیار کاراست.

مدیر پژو به اتواکسپرس گفته که نسخه‌های پلاگین هیبریدی بیشتری در چند سال آینده ارائه خواهند شد. او گفت:
پژو ۳۰۰۸ با تکنولوژی یاد شده در سال ۲۰۱۹ از راه می‌رسد و سپس ما این تکنولوژی را برای تمامی محصولاتمان توسعه خواهیم داد.

در همان سال پژو ۲۰۸ تمام الکتریکی با قدرت و برد رقابتی برای رویارویی با رنو Zoe معرفی خواهد شد.

علیرغم خروجی بالای پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی، مدیر پژو ادعا کرده برنامه‌هایی برای ارائه‌ی این خودرو با نشان GTi وجود ندارد:

این خودروی هیبریدی یک مدل اسپورت است اما نشان Gti بیشتر برای هاچبک های کوچک بکار می‌رود. ما می‌توانیم بجای آن از نشان GT استفاده کنیم.

Peugeot-3008-2017-GT-02

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (384 ديدگاه)

    کلید کردند رو حجم 1600!!!
    چقدر بد
    2000 رو عشقه
    و 6 سیلندر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش من شما از سی سی و سیلندر گیری غیر قدرت میخوای مگه?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NSX

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    کی قراره وارد ایران شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یاسین

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (658 ديدگاه)

      نسخه فعلیش با موتور 1600 توربو همین امسال توسط ایکاپ قراره معرفی بشه و قراره مثل 508 وارداتی بیاد ایران

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. CNA

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (235 ديدگاه)

      فعلاً که رفتن ٢٠٠٨ رو وارد کردن
      اندازش خیلی کوچیکه ولی اگه ٣٠٠٨ رو وارد کنن خیلی خوب میشه البته نسخه ٣٠٠ اسبیش خیلی بهتره
      مابقی پیشرانشون زیاد چنگی به دل نمیزنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. نوید جهرمی

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      اواخر تابستان با قیمت نزدیک به 200 میلیون تومن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. یاسین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    واقعا حق این ماشین بود که لقب ماشین سال اروپا رو بهش بدن واقعا طراحی بی نظیری داره و این نسخه پر قدرتشم خیلی سروصدا خواهد کرد ولی راسیتش من فقط یه نگرانی از جانب پژوهای وارداتی دارم اونم اینکه ایران خودرو تو بحث خدمات پس از فروش خراب کاری کنه البته اونروزی با یکی از دوستان دوره دبیرستانم که الان سازمان گسترش صنایع ایران کار میکنه صحبت میکردم میگفت نوع قرارداد فعلی پژو و ایران خودرو با قرار دادی که در گذشته داشتن فرق میکنه اونموقع پژو فقط اومد یه سری مدلهاش رو داد به ایران خودرو و هیچ نظارتی به اونصورت رو تولید نداشت و فقط به لایسنس کردن بسنده کرده بود که بعد که لایسنسش رو برداشت ایران خودرو با وقاحت به تولید ادامه داد و عملا پژو مسولیتی در مورد ماشیناش تو ایران نداشت ولی همکاری الان اصلا مثل قبل نیست خود پژو اومده تو ایران و شرکتی رو راه اندازی کرده به اسم ایکاپ و ایران خودرو شریکش تو بحث امور اجرایی میشه و باید در مورد مدلهای تولید داخل و وارداتی بر اساس قوانین جهانی مسولیت ها رو خودش به عهده داشته باشه بخصوص در مورد قطعاتی که قراره تولید داخل بشن پژو خودش علنا این موضوع رو گفته که در صورت عدم تایید ما در مورد کیفیت قطعات تولیدی داخل هرگز این اجازه رو به ایران خودرو نمیدیم که اون بخش رو داخلی سازی کنه که خب خودش جای امید داره که ایران خودرو نمیتونه در طول زمان با دزدی کیفیت پژوهای تولیدی رو کاهش بده برای همینم کارشناس محترم عزیز وزارت صنعت مطرح کردن پژو حق نداره درباره کیفیت قطعه سازی نظر بده (باد ادعای ایرانی) خلاصه چیزی که فعلا بوش میاد میشه امید داشت که کیفیت پژوهای تولید داخل حتی در صورت داخلی سازی با کیفیت دنیا فرقی نداشته باشه و تو بحث خدمات پس از فروش داخلی ها هم مشکلی وجود داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. پویان

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (750 ديدگاه)

    افرین بهشون که از موتور با این حجم کم انقدر قدرت میگیرن. طراحی و امکانات خودرو هم که فوق العاده خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sunmartin

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    واقعا بارک اله به پژو 3008 یکی از بهترین شاسی بلند های است که تا بحال ساخته شده طراحی زیبا نمای هماهنگ گرافیت هد لایت و عقب خودور کابین بسیار زیبا و باز طراحی شده خروجی عالی موتور و هماهنگی در طراحی بر خلاف محصولات رنو که در آنها کمترین هماهنگی میشه احساس کرد هردو مدل 308 و 3008 و نیز 208 و 2008 بسیار زیبا از کاردرآمده اند امیدوارم 3008 بروی خط مونتاژ قرار بگیره در ایران البته با نظارت پژو و عدم حذف آپشن ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ASTON MARTIN

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    پژو داره به دوران اوجش بر میگرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mehdi

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    ای کاش جلوشو ی جور دیگ میساخت شبیه ۲۰۰۸ نباشه خیلی جلوش شبیه ۲۰۰۸

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Mehdi

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    پژو باید ی دستیم رو طراحی ۵۰۸ بکشه خیلی قدیمی شده مخصوصن داخلش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه بیاد باید با موتور معمولی بیاد نه الکتریکی چون تعمیرکاران ما هنوز تعمیر موتورهای پیشرفته رو بلد نیستند تو همین موتورهای معمولی موندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. من

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (249 ديدگاه)

      اتفاقا باید مدل های هیبریدی بیشتری وارد بشن تا شرکت ها مجبور به اموزش تعمیرکار بشن
      چون اینطور که معلومه سهم هیبریدی ها درحال زیاد شدنه و چاره ای جز همراه شدن با دنیا نداریم.
      تازه یک خوبی دیگه هیبریدی ها اینه که طرح ترافیک مادام العمر دارند.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا