فیس‌لیفت پژو 2008 برای مدل 2017

بعد از حضوری سه ساله در بازار، پژو تصمیم به ارتقا و به‌روزرسانی کراس اوور خود یعنی 2008 گرفته است تا آن را با سیمایی جوان‌سازی شده روانه بازار کند.

New Peugeot 2008 FL
New Peugeot 2008 FL

تغییرات پژو 2008 جزئی و مختصر به نظر می‌رسند. چراغ‌های جلو و جلوپنجره مشبک مشکی‌رنگ جلو اندکی تغییر را نشان می‌دهند. ضربه‌گیرها، ریل سقفی، اسپویلر عقب و درب عقب نیز به‌روز شده‌اند.

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

اما مهم‌تر از تغییرات اندک چهره، به‌روزرسانی طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های این خودرو است. گزینه‌های قابل انتخاب شامل 5 نسخه بنزینی و شش نسخه دیزلی می‌شوند. جالب اینکه تمامی موتورهای بنزینی قابل انتخاب، 1.2 لیتری سه سیلندر در سطوح مختلفی از قدرت تولیدی و بهره‌وری سوخت می‌باشند.

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

کارآمدترین موتور این گروه، مدل PureTech 82 است که با یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. مصرف سوخت این مدل تنها 4.4 لیتر در صد کیلومتر است. مدل PureTech 110 نیز با گیربکس 5 سرعته دستی همین میزان سوخت مصرف می‌کند. قدرت خروجی موتورهای بنزینی از 110 تا 130 اسب بخار خواهد بود.

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

همانند موتورهای بنزینی، در گروه دیزلی‌ها نیز تنها موتور 1.6 لیتری با خروجی‌های مختلف قابل انتخاب است. این پیشرانه‌ها به صورت استاندارد با یک گیربکس 5 سرعته دستی جفت می‌شوند. یک گیربکس شش سرعته خودکار نیز قابل انتخاب است. مصرف سوخت مدل BlueHDi 100 S&S دیزلی تنها 3.6 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.


برای پژو 2008 مدل 2017 تریم GT-Line نیز اضافه شده که از مجموعه چرخ‌های 17 اینچی با طراحی منحصربه‌فرد، جلوپنجره و قاب آینه‌ها و سقف مشکی رنگ، مه‌شکن و نشان GT روی گلگیرهای جلو سود می‌برد.

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

New Peugeot 2008 2017
New Peugeot 2008 2017

درون کابین از آخرین نسخه سیستم i-Cockpit استفاده شده است. یک کنترل در کنسول وسط امکان انتخاب حالت‌های رانندگی در وضعیت معمولی، برفی، ماسه‌ای و فعال نمودن ESP را میسر می‌سازد. سیستم سرگرمی خودرو برای پشتیبانی از MirrorLink و اپل CarPlay ارتقا یافته است. بعلاوه ویژگی جدید کروز کنترل تطبیقی برای افزودن امکان ترمز خودکار در ترافیک و حرکت با سرعت پایین نیز به‌عنوان یک ویژگی ایمنی پیشگیری از تصادف در ترافیک پیش‌بینی شده است.


پژو 2008 یکی از گزینه‌های ورود و تولید در ایران است. قرار است این نسخه فیس لیفت در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شود.

35 دیدگاه

  1. دانیال
    سوابق: (84 دیدگاه) ,

    جالبه قیمتش 18 هزار تاست ولی 19 ملیون از 301 که 15 هزارتاست گرون تره
    تازه باید دید جناب یکه زارع وبرادران دلواپس همون نسخه ی قدیمی مد نظر قرار میدن یا اینو

    پاسخ
    1. REZA
      سوابق: (218 دیدگاه) ,

      دیگه به پست های پژو 2008 و 208 و 301 آلرژی پیدا کردم-هر وقت در این مورد پست میبینم میخوام سرمو بکوبم به میز…!

      پاسخ
    2. درگ
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      مصرف سوختش فوق العاده پایین است.آفرین

      پاسخ
    3. سعید
      سوابق: (196 دیدگاه) ,

      این مدل از جلو پنجره که توش دون دون سفید داره کم کم داره مد میشه، دوس دارم طرحشو، خوشکله

      پاسخ
    4. مهدی
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      ایران خودرو میخواد پژو 301 رو لو اپشن کنه و 2008 رو با بیشترین اپشن بده

      پاسخ
  2. مصطفی
    سوابق: (213 دیدگاه) ,

    نامردا هیچ فقط مدل روزشونو نمیدن به هیچ قیمتی !
    فقط خودمون می تونیم به خودمون کمک کنیم تو این دنیای گرگ صفت.

    پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (741 دیدگاه) ,

      اگه بخوایم میدن. ما خودمون میریم مدل های قدیمی تر رو میگیریم و خط تولید از رده خارج شده رو میخریم که ارزون در بیاد و سود بیشتری نصیبمون بشه. جون و زندگی و پول مردم هم به جهنم!!!

      پاسخ
  3. shz
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    مرده شور ببره پژو .حالم ازش بهم میخوره…..

    پاسخ
    1. edris
      سوابق: (108 دیدگاه) ,

      از پژو فقط یه 405 بیست سال پیش دیدیم بایدم حالمون بهم بخوره. پژو محصولات خوبی داره

      پاسخ
  4. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    جدا از حجم کم و 3سیلندر بودن موتور و همچنین قدرت کم ک برای یک کراس اوور مناسب نیس من موندم اون پنج گزینه موتور بنزینی چطوریه!؟حجم و تعداد سیلندر هر پنج تاشون یکیه پس باید قدرتشون فرق کنه ک دراین صورت مطابق متن(110- 130)قدرتشون ب ترتیب پنج اسب زیاد میشه!!!ینی اون پنج اسب خیلی مهمه؟!

    پاسخ
  5. samand torbo
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بابا بیارینش ایران شما حالا ما ایرانیزش میکنیم موتور توربو 155 اسبی میزاریم روش خخخخخ ولی خدای خودمونیم سورن خوب دربیاد موتورش چه شود سوختشم که عالی عالیه…

    پاسخ
  6. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    آخه کجای حرفم غلط بود ک دیس دادین!ینی موتور سه سیلند1.2لیتری با این قدرت مناسبه ی کراس اوور هس؟!!!یامثلا تفاوت پنج اسب خیلی توی عملکرد تأثیر داره ک برا رنج بیست اسب پنج تاموتور برا انتخاب گذاشتن؟!!!

    پاسخ
    1. آرش
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      داشتن موتورهای مختلف حق انتخاب مشتری را برای نیازهای مختص وی افزایش می دهد. موتور کم مصرف هم مسلما برای شخصی که دنبال شتاب بالا نیست و مصرف سوخت برایش مهم است و در عین حال می خواهد سوار کراس اوور شهری شود ایده آل است.
      ضمنا با حذف عوامل استهلاک نیرو افزایش حتی 5 اسب بخار می تواند در کارایی ماشین چشم گیر باشد. داشتن فرمان هیدرولیک و تسمه های مرتبط 5 تا 8 اسب بخار از قدرت موتور را مستهلک می کند که با مجهز شدن به فرمان برقی این میزان صرفه جویی میشود. سبک ترشدن شاسی و بدنه حتی زاپاس باریک ، پیشرفته تر شدن تکنولوژی موتور و انتقال نیرو و متعلقات آپشن مثل دینام و کولر و .. باعث می شود یک ماشین 1600 تنفس طبیعی امروزی با ماشین 2400 تنفس طبیعی 10 سال پیش برابرباشد و حتی مصرف سوخت کمتری داشته باشد.

      پاسخ
  7. تصویر پروفایل moein
    moein
    سوابق: (775 دیدگاه) ,

    ایرانی جماعت ماشینو فقط یه متور 8سلندر می دونه که قدرت متورش حد اقل 200 اسب بخار باشه (اصلا به گشتار دقت نمی کنن که ) در ضمن برادر تو این اوضاع گرونی بنزین که لیتری 1000 تومنه ماشینی خوبه که صدی 15 تا 20 تا بسوزونه تازه آخرشم می بینن مصرفش کمر شکنه میان یه LPG یا CNG می بندن می گن باهاش فلان کیلومتر رفتم
    و در آخر
    پژو خودرو های کم مصرف اقتصادی درست می کنه خواهشا اینو درک کنین

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل علي رضا
    علي رضا
    سوابق: (222 دیدگاه) ,

    چرا هرچی می خواد بیاد ایران فیس لیفت میشه؟
    موکا،ترکس و حالا هم این

    پاسخ
  9. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    داش معین گل من نگفتم موتورش بده یا مثلاموتور 8سیلنز بزارن،اتفاقا عملکرد موتور و مصرف سوختش فوق العادس ولی مناسب کراس اوور نیس،ی موتور چهار سیلند180اسبی با مصرف سوخت ترکیبی 7 یا8لیترمناسب بود

    پاسخ
    1. GT
      سوابق: (250 دیدگاه) ,

      7 یا 8 لیتر؟؟؟؟??دوست عزیز لطفا دیگه حرفتو توجیه نکن.برا اینجور ماشینی آخه؟؟الان مرسدسای AMG با موتور 8سیلندر هفت هشت لیتر مصرف دارن اون وقت یه کراس اوور کوچیک اینقد مصرف داشته باشه؟؟

      پاسخ
  10. ahmad
    سوابق: (145 دیدگاه) ,

    همین مدل ده سال دیگه (وقتی کهنه شد) با تبلیغات فراوان توی ایران به عنوان جدیدترین مدل پژو 2008 عرضه میشه!!!

    پاسخ
  11. مجید
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    قشنگ و عالی بود حالا بهترین شده. مخصوصا جلو پنجرش خیلی خیلی خوشگل شده. ای کاش نسخه فول فول آبشنو وارد کنن مستقیم از فرانسه اونوقت میبینی پژو چیه. فقط بنزین با کیفیت و روغن اصل توتال میخواد. سوار شو و کل ایرانو بگرد عالییییی

    پاسخ
  12. مهدی
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    بله ماشین خوبی هست و یکسری مزایایی نسبت به بقیه خودروهای کلاس خودش داره ولی در کل با توجه به یکسرس مسایل فنی که موتورهای سه سیلندر و موتورهای با توان پایین دارند -که در اینجا مجال توضیحی در مورد این گونه مسایل نیست- اینگونه خودروها قادر به پیمودن مسافتهای خیلی زیاد نیستند یعنی چرخه های زیاد موتور نسبت به زمان باعث استهلاک بیش از حد اینگونه موتورها میشود حال با در نظر گرفتن کیفیت جاده های ایران و کیفیت بنزین ایرانی این استهلاک به مراتب افزایش میابد لذا در یک کلام این گونه خودروها برای کارهای شهری مناسب هستند و مناسب مسافرتهای طولانی نیستند
    یعنی سایر خودروسازان مشهور دنیا بلد نیستند خودرویی سه سیلندر با مصرف پایین و در نتیجه با توان پایین بسازند و این توانایی رو فقط پژو دارد؟!

    پاسخ
  13. احمد باقری
    سوابق: (4276 دیدگاه) ,

    مصرفش کمه، ولی باید توجه کرد که سه سیلندر با حجم کم هست.

    پاسخ
  14. ایران فرانسه
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    تو قرارداد ایران با پژو صراحتا تصریح شده محصول روز و روی خط تولید باید بیاد ایران با بنزین ۱۲۰۰ تومانی صرفه با ماشینهای کم مصرفه البته به نظر من این ماشین یه مینی کراس اوور جمع و جوره

    پاسخ
  15. میثاق
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    میگم مثلا یعنی چی الکی منفی میدید به دوستان؟مثلا دوست (بتنلی )کجا حرفش اشتباس؟یا سمند توربو کجا حرفش اشتباس؟شما نمیدونی منفی الکی نده وقتی سورن توربو با اون قیمت زیر7 میسوزونه؟ خب این کجاش دروغه برادر من؟والا تو عمرم ب کسی بخدا از این 4 سالی ک پدال میام. منفی ندادم ب کسی یا حق

    پاسخ
  16. محمد
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    بابا پدال گفته یکیش سه سیلندره که با صرفه ترینش هست نه همش . در ضمن این ماشین شهری برای افرود نیست که اندازه اش هم تقریبا با سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر یکیه تازه قدرتش از اونا هم بیشتره تو موتور چهار سیلندرش . تو سایت نت کار شو زده مشخصات موتور هاش رو .

    پاسخ
  17. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    دوست عزیز(‏GT‏)شما برو مصرف سوخت و قدرت مزدا3 ک خودرو سال 2014شده وسیویک ک خودرو سال امساله رو ببین،هردو سدان کامپکت محسوب میشن.این هم توجیه ک دوس داشتی.البته موتور هایی با همین قدرت و مصرف سوخت بهینه تر وجود داره و من منکرش نیستم،در ضمن لحن صحبت شما اصلا خوب نیس

    پاسخ
  18. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    دوست عزیز(‏GT‏)شما برو مصرف سوخت مزدا3 ک خودرو سال2014شده و سیویک ک خودرو سال امساله رو ی نیگا بنداز،تازه هر دو سدان کامپکت هستن ،اینم همون توجیهی ک دوس داشتی.البته موتوربا این عملکرد و مصرف سوخت بهینه تروجود داره و من منکرش نیستم____میثاق جان،دوست عزیز،هیچ وقت ب مشخصات اعلام شده خودرو های ایرانی اعتماد نکن،ی سایتی هس ک خودرهارو تست میکنه،اونجا اعداد و ارقام واقعی تره،ی چیز دیگه،منم تاحالا فقط دو تادیس دادم ک اونم اولاش بود

    پاسخ
  19. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    محمد شما متنو درست بخون،نوشته: جالب اینکه تمامی موتورهای بنزینی قابل انتخاب 1.2لیتری سه سیلندر در سطوح مختلفی از قدرت تولیدی…_کاری ندارم نت کار شو چی گفته،براساس این متن نظرمو گفتم اصن هر چی تو میگی،خوبه حالا؟____شما دوستان هم اگه خیلی خوشتون میاد ازاین خودرو برین از همین الان دم نمایندگی ها چادر بزنین ممکنه زود تموم شه،

    پاسخ
  20. Archi KHAN
    سوابق: (1653 دیدگاه) ,

    با رفتن مقام های دولتی ایران به فرانسه ، معلوم نیست اونجا چه اتفاقی (!) افتاد یهو که خودروسازهای فرانسه علی الخصوص رنو و پژو خون تازه ای تو رگ هاشون جریان یافت … !

    پاسخ
  21. حسام
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    میگم این پژو 2008 از نظر جثه اندازه کدوم ماشین داخلی میشه؟
    ینی اندازه جک 5 میشه؟
    برام تصور جثه ماشین اینجوری بهتره.

    پاسخ
    1. احمد.ف
      سوابق: (463 دیدگاه) ,

      ابعادش خیلی نزدیک به ال نود هست مهمترین تفاوت در طولش هست که نزدیک ۲۰ سانت کوتاه تره شاید یه چیزی در مایه های ساندرو

      پاسخ
    2. مهدی
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      ابعادش رو با هیوندا آی ایکس 35 مقایسه میکنم
      10 سانت ارتفاع کمتر
      10 سانت فاصله محور کمتر
      8 سانت عرض کمتر
      25 سانت طول کوتاه تر
      عرضش تقربیا با سمند یکه و 10 سانت از سمند و 15 سانت از پارس بلند تره
      و طولش از دنا 40 سانت کوتاه تره
      ولی کابینش خیلی جادار تر از ابعاد بیرونشه ینی جای زیادی داری ولی ماشین جمو جور که یه نکته مثبته.میتونم بگم فضای داخلش حدودای ال نوده

      پاسخ
    3. مهدي
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      تقریبا هم اندازه رنو کپچر و نیسان جوک هستش …
      از جک s5 کوچیکتره …

      پاسخ
  22. toyota
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    خدا شاهده 20ساله همین ماشینای بی کیفیتشونو با همون مدل قبلی دارن تولید میکنن میفروشن به مردم. به والله همین مدل های به ظاهر بروز در ایران اما در خارج مدل قدیمیو .دوباره 20سال به مردم بیچاره میفروشن . ایران خودرو فقط بلده گاری بسازه چهارتا چرخ بهش ببنده . خدا اخر عاقبتمونو بخیر کنه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.