فیس‌لیفت پژو 208 با تغییرات کم‌رنگ

پژو فیس‌لیفت و تغییراتی برای مدل 208 خود تدارک دیده تا آن را در نمایشگاه ژنو امسال به یک ستاره تبدیل کند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift

قسمت جلوی پژو 208 فیس‌لیفت کمی تغییر کرده است. چراغ‌های جلو از گرافیک جدیدی بهره می‌گیرند. جلوپنجره مشبک رادیاتور نیز طرحی تازه دارد. سپر جلو و هواکش‌های زیر آن و چراغ‌های مه شکن نیز تغییر کرده‌اند. در مجموع کمی از پیچیدگی و شلوغی نمای جلوپنجره کاسته شده و هواکش‌ها نیز به دو سوی سپر رانده شده‌اند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift

در قسمت پشتی خودرو تغییرات محسوسی به چشم نمی‌خورد به جز تغییر قسمت پایینی چراغ‌ها که با چراغ‌های LED و به شکل سه بعدی، کمی متنوع شده‌اند. پژو همچنین رنگ‌های جدید برای بدنه این خودرو نیز ارائه خواهد کرد.

Peugeot 208 facelift Interior
Peugeot 208 facelift Interior

در داخل کابین 208 جدید، غربیلک فرمان با روکش چرم، تریم جدید داشبورد و صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی همراه با سیستم سرگرمی و بلوتوث و اتصال USB و هماهنگی با گوشی‌های هوشمند از طریق نرم‌افزار اتصال پژو که امکان نمایش اطلاعات روی گوشی را در نمایشگر خودرو نیز مهیا می‌سازد، از موارد قابل توجه می‌باشند.

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift

Peugeot 208 facelift
Peugeot 208 facelift

پژو همچنین مدل GT این خودرو را با حاشیه جلوپنجره کرومی براق، مه شکن جلو، چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی و خروجی اگزوز کرومی نیز عرضه خواهد کرد. داخل کابین 208 GT با چرم سیاه و قرمز پوشش یافته است.

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

همچنین نسخه ویژه 30 سالگی GTi هم به‌صورت تولید محدود با ویژگی‌هایی چون تعلیق کاهش ارتفاع یافته، چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی، صندلی‌های مسابقه ای سطلی شکل، کف‌پوش ویژه قرمز رنگ، رنگ‌آمیزی بدنه به رنگ مشکی و قرمز، کالیپرهای قرمز رنگ ترمز و یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 205 اسب بخار، معرفی شده است.

Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport
Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

طیف وسیعی از پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی برای 208 قابل انتخاب می‌باشند. موتور 1.6 لیتری HDI با قدرت 75 اسب بخار، سرآغاز این موتورهاست. دو نسخه دیگر از همین موتور با قدرت 100 و 120 اسب بخار نیز وجود دارد. موتور 1.2 لیتری توربوشارژر جدید هم با قدرت 110 اسب بخار یکی دیگر از انتخاب‌های ممکن است. برای انتقال نیرو هم می‌توان از گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک بهره برد.

[jwplayer mediaid=”103403″]
فروش مدل فیس‌لیفت 208 از اواسط ژوئن (اواخر تیرماه) 2015 آغاز می‌شود. جزئیات بیشتر این خودرو هم تا نمایشگاه ژنو امسال فاش خواهند شد. [دانلود ویدئو]

[jwplayer mediaid=”103404″]
[دانلود ویدئو]

20 دیدگاه

    1. سعید
      سوابق: (1481 دیدگاه) ,

      ولی در نوع خودش جالبه،چراغ عقبش مثل کف دسته فقط یه انگشت کم داره

      پاسخ
      1. NA-NikandreosApotheon-NA
        سوابق: (126 دیدگاه) ,

        برا زنم یدونه میگیرم!!!>>>؟؟؟

        پاسخ
    2. fj
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      کلا از فرانسه بدم میاد خیلی بد ذاته اا

      پاسخ
      1. afish
        سوابق: (32 دیدگاه) ,

        حداقل برای من که هشت ساله 206 دارم و مجبورم ده سال دیگه ام داشته باشم همینشم رویاست

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل 4MATIC
        4MATIC
        سوابق: (1057 دیدگاه) ,

        کلا با پزو حال نمی کنم جز چند تا مدل

        اوه الان امیر حسین می اد از پزو تا حد مر گ دفاع می کنه

        پاسخ
  1. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
    سوابق: (570 دیدگاه) ,

    ما که دستمون از خودروهای روز دنیا کوتاهه .ولی خدا کنه این پژو نامردی نکنه حداقل محصولاته روزشو بیاره ایران منتاژ کنه به اسم این خودروسازای بدبخت به ما بفروشه

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      احمد جان برا پژو فرقی نمی کنه چه مدل از محصولاتشو به ما بده
      ایران خودرو میره یه مدل ساده از پژو میاره تا راحت تر بتونه چند سال بعد داخلی سازیش کنه و کیفیتشو بیاره پایین
      نمونش همون 301 که قراره ایران خودرو بیاره ساده ترین مدل پژوست
      اگه برا پژو مهم بود همون موقع هم پژو 405 بهترین خودروی اروپاشو نمیداد

      پاسخ
  2. فرید
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    ایران خودرویی هاتازه 3ماه پیش باخوشحالی تمام جشن گرفتندکه 206 تیپ 2که مدل 1998 راخودشان موفق به تولیدداخلی شده اند وانشاالله تاسال 2100این موفقیت بزرگ راادامه می دهند.واقعاجای تاسف داره!

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      فرید جان داخلی سازی نشده
      چینی سازی شده اونم با بدترین کیفیت موجود
      امیدوارم هرچه زودتر که دولت بودجه کمک به خودروسازان رو نداره ورشکست شن بلکه یه شرکت خارجی خریداریشون کنه حداقل محصولات باکیفیت و به روز بخورد مردم بدن

      پاسخ
  3. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    طراحی داخلی و خارجی قشنگی داره
    تنوع موتوراشم عالیه
    از 75اسب داره تا 205اسب
    پژو واقعا عالی کار می کنه

    پاسخ
  4. علیرضا
    سوابق: (102 دیدگاه) ,

    متاسفانه نسبت به رقباش توی این رده حرفی واسه گفتن نداره

    پاسخ
  5. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    یاریس جدید طراحی خیلی بهتری داره

    پاسخ
  6. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    پژو نسبت به گذشته ماشینای زیباتری میسازه اما هیچوقت نتونست مثل اوایل 2000 فروش داشته باشهومثلا همین 208 پژو بطور متوسط سالانه 220 هزار دستگاه فروخته که در برابر جدش 206 که سالانه به طور متوسط 600 تا 700 هزار دستگاه میفروخته.کوچولوهای جدید پژو از فورد و تویوتا و فولکس تو اروپا کم اوردن

    پاسخ
  7. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    بنظرم 208 اتومبیل بسیار خوبیه و با قدرت 200 اسب و موتور 1600 واقعا پرتوانه. محصولاتی مثه امجی3،هیوندا i20، رنو اسکالا، و حتی آلفا میتو یا هیوندا ولوستر (مدل ساده نه توربو) نمیتونه در برابرش رقابت کنه و با قیمت حدود 110 تومن میتونه بسیار فروش خوبی در ایران داشته باشه..

    پاسخ
  8. h112
    سوابق: (302 دیدگاه) ,

    خوبه…ولی باید دید که آیا قیمتش در حد خودشه یا نه …

    پاسخ
  9. omid
    سوابق: (140 دیدگاه) ,

    رنو کلیو و فولکس پولو به نظرم خودروهای بهتری توی این کلاس باشند.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.