پژوسیتروئن

تمرکز پژو سیتروئن روی تولید شاسی‌بلندها در چین

در راستای پیاده سازی طرح “Push to Pass”، پژو سیتروئن یک کارخانهٔ جدید را در شهر چنگدو چین با همکاری شریک چینی خود دانگ فنگ راه اندازی کرده است.

peugeot-4008-chengdu
این کارخانه که طی دو سال ساخته شده است، چهارمین کارخانهٔ DCPA (گروه خودروسازی پژو سیتروئن دانگ فنگ) در کشور چین است که پس از راه اندازی سه کارخانه در شهر ووهان استان هوبی کار خود را آغاز می‌کند. هدف گذاری اصلی این کارخانه روی تولید خودروهای پلتفرم EMP۲ پژو سیتروئن برای برندهای دانگ فنگ پژو، دانگ فنگ سیتروئن و دانگ فنگ فنگشن خواهد بود.

wuhan-dpca

carlos-tavares-psa
کارلوس تاوارس، رئیس هیئت مدیرهٔ پژو سیتروئن در جشن افتتاحیهٔ این کارخانه در کنار دیگر مدیران ارشد کمپانی و همچنین مدیران چینی گفت: “این کارخانهٔ جدید به ما کمک خواهد کرد تا مجموعه مدل‌های خود را در سگمنت پر رونق شاسی بلندها گسترش داده و بتوانیم نیاز مشتریان چینی خود را برطرف کنیم. افتتاح این کارخانه قدم بزرگی در اجرای نقشه Push to Pass ما محسوب می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در دستیابی ما به هدف تولید ۲۰ مدل جدید در چین تا سال ۲۰۲۱ و فروش یک میلیون خودرو در منطقه تا سال ۲۰۱۸ ایفا کند.”

chengdu-dpca
کارخانهٔ جدید چنگدو از یک سیستم تولید انعطاف پذیر استفاده می‌کند که به آن اجازه همکاری نزدیک با تأمین کنندگان را می‌دهد. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو در سال را دارد و کارش را با مونتاژ پژو ۴۰۰۸ آغاز خواهد کرد که طبق برنامه قرار است در ماه نوامبر وارد بازار شود.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. حميد

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    تو یک مقاله خوندم بطور متوسط چینی ها در یک هفته یک شرکت ألمانی رو میخرند کم کم باید منتظر باشیم بنز و بی ام دبلیو هم چینی بشه
    البته تو این دنیا هیچ چیز برا همیشه نیست هر چند صباحی نوبت پیشتازی یک ملت هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نه نگران نباش.
      بنز ، BMW ، پورشه ، آئودی ، و کلا گروه فولکس واگن برای دولت آلمان از اهمیت زیادی برخورداره.
      دولت آلمان الان در زمینه ی خودروهای خودروان، سیستم های نوین سوختگیری ، انرژی های پاک فعال ترین دولت در جهانه. مشوق های فراوانی رو واسه این شرکت هایی که گفتم در نظر گرفته و حمایتشون میکنه تا بتونن در آینده پیشتاز باشن. یعنی آلمان برای 50 تا 100 سال بعد صنعت خودروسازی خودش هم برنامه داره.
      از طرفی اقتصاد آلمان با 80 میلیون جمعیت رشد بسیار خوبی داره و هیچ نشانی از عقب موندن یا کم شدن سرعت نداره. آلمان موتور محرک اقتصاد اروپاست و بعد از آمریکا و چین سومین غول اقتصادی دنیاست.
      از طرفی شنیدی میگن بهترین بودن مهمه اما بهترین موندن مهم تره ؟
      چین تا سال 2010 رشد اقتصادی عالی رو تجربه کرد ولی الان دیگه ازون رشد خبری نیست.
      هر سال هم داره کمتر میشه.
      در حالی که آلمان همیشه رشد اقتصادی خوبی داشته. همون خوب رو حفظ کرده و خواهد کرد. بحث پیشتازی نیست. آلمان همیشه 19 بوده. بهتر از کشوری هست که یک زمان 10 بوده. یک زمان 5 بوده. یک دوره 20 شده.

      پس فکر الکی نکن. بهت قول میدم بنز و BMW و فولکس واگن تا 1000 سال دیگه هم که من و شما به عناصر طبیعت تبدیل بشیم آلمانی خواهند بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرامرز

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (1595 ديدگاه)

        فولکس واگن رو خود چینی ها به اینجا رسوندن. هر سال بیش از ۲-۳ میلیون خودرو تو چین میفروشه و از این حیث رقیب نداره! فولکس واگن تو این دو دهه بیشتر از هر چیزی مدیون مشتری های چینیش هست. چین هیچوقت یک کشور خیلی پیشرفته نمیشه چون هر چی پیشرفت کنن هزینه های تولیداتشون زیاد میشه و بازار محصولاتشون خراب میشه. شاید دولتش از نظر اقتصادی از همه جا پیش بیافته اما متوسط سرانه خیلی پایین تری نسبت به اروپا و آمریکا خواهد داشت. راستش میدونستید در واقع فولکس واگن مالک پورشه نیست و پورشه ۳۲٪ سهام فولکس واگن رو خریده و ۵۱٪ حق رای داره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

          ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          فولکس واگن مثل یک خونست با 11 نفر سکونت. صاحبخونه پورشست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این شرکتها از هر فرصتی برای سودآوری استفاده می کنن، مخصوصا در بازار چین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بازار چین برای مدتهای طولانی نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی داره و تا دو دهه آینده رشد خیلی بیشتری خواهد کرد و رفاه مردمش بیشتر خواهد شد برای همین تمام شرکت های جهان از این فرصت استفاده می کنن اونا تا یک دهه پیش میخاستن مردمشون ثروتمند تر بشن که شدن الان میخان رفاه رو به ارمغان بیارن که حتما موفق خواهند شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارومیه

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    شرکت تکنولوژی تنسنت رقم چهل میلیارد دلار رو برای خرید بی ام و کنار گذاشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ارومیه

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    از طرفی کی گفته آلمان سومین اقتصاد هستش از نظر جی دی پی ژاپن سوم هستش.اما ازنظر صادرات آلمان دوم هستش یعنی حتی از آمریکا صادرات بیشتری داره.اولین مقصدصادراتیش چین هستش سپس فرانسه امریکا انگلیس و هلند هستش.بزرگترین اقتصاد درون ایالتی آلمان متعلق به ناحیه رو هر هستش بعد ایالت باواریا.از نظر مقالات علمی سوم هستش با بیش از صد و پنج هزار مقاله ای اس ای البته ژاپن از نظر تعداد مقالات علمی واقعی دوم هستش منتها ای اس ای کمتری دارند.در کل آلمان کشوری هستش با توجه به جمعیتش قوی ترین اقتصاد رو داره .متاسفانه عالمان صنعت نیمه هادی و الکترونیکی هست البته در این مورد هم زیاد ضعیف نیستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا