پژو

پژو 2008 مدل 2015، چشم‌انتظار ورود

چند وقتی است که دامنه گلایه و انتقادات از یکی از خودروسازان اروپایی – که همه‌مان کمابیش با آن آشناییم – بالا گرفته و به بحث‌هایی داغی هم در بین محافل و مطبوعات و نیز آحاد جامعه دامن زده است. جالب هم اینجاست که چه افراد درگیر در ماجرا و چه آنانی که از دور دستی بر آتش دارند، انگشت اتهام را به سمت خودروساز اروپایی نشانه رفته و تنها او را مقصر و یا سبب‌ساز روند نابهنجاری می‌دانند که در فلان شرکت داخلی جریان دارد و… اما کمتر کسی در این میان از خود پرسیده است که، چرا این عملکرد ناصواب بیش از همه در فلان مجموعه ایرانی است که ظهور و بروز یافته و چرا مشابه چنین روندی را در شرکای چینی، برزیلی و…. همین کمپانی (اروپایی) شاهد نبوده و یا کمتر شاهدیم؟ چرا محصولات از رده خارج این کمپانی در این کشورها تولید نشده و یا در صورت تولید، در مقیاس کمتری عرضه می‌گردند و از همه مهم‌تر اینکه به چه سبب کیفیت خودروهای مونتاژ شده در آن ممالک (به‌مراتب) بهتر از نمونه‌هایی است که در ایران مونتاژ می‌شود؟
ممکن است که بیشتر اشخاص این وضعیت را ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه غرب بدانند که اتفاقاً از چهار سال پیش بدین سوی، تشدید هم شده است اما چنانچه نیک بنگریم این امر را درمی‌یابیم که حال و روز خودروسازی مان پیش از این مقوله هم چندان تعریفی نداشته است و ناکارآمدی از خصیصه‌های بارز آن بوده است. گواه این مدعا نیز، تولید انبوه خودروهای از رده خارج و کم کیفیت و صدالبته گرانی بود که آه و فغان مشتریان را به عرش رسانیده بود، البته بعد از اعمال تحریم‌ها ابعاد این ناکارآمدی دامنه وسیع‌تری یافت و بیش از پیش فزونی گرفت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

Peugeot 2008
Peugeot 2008
امروزه هر فردی که از حداقل دانش و بینش برخوردار است بر این امر آگاه است که در هر دادوستدی دو طرف وجود دارد، خریدار و فروشنده. مناسبات و رویکرد بین آن دو است که سرنوشت نهایی یک معامله را رقم می‌زند. اگر چنانچه از دانش و زیرکی لازم برخوردار نباشید و یا آن‌چنان بی‌حوصله و تنبل باشید که از چند و چون کالای مورد نظرتان نخواهید که پرسش کنید، به‌طور حتم سرتان کلاه خواهد رفت و این روال طبیعی هر تجارت است. درزمینه اخذ تکنولوژی و عقد قرارداد با کمپانی‌های خارجی هم دقیقاً وضع به همین منوال است و اتفاقاً در این فقره نیاز به فراست و هوشیاری بیشتری وجود دارد. درمجموع این‌طور می‌توان گفت که یک خودروساز خارجی و یا هر فروشنده ای دیگری در این عالم در پی کسب سود و منفعت بیشتر است و این ماییم که باید به فکر منافع خود باشیم نه او!

Peugeot 2008
Peugeot 2008
در مجموع اگر در میان‌مدت و یا درازمدت، برنامه مدون و استراتژی مشخصی نداشته باشیم و هر روز از این شاخه به آن شاخه پریده و روزی دم از خودکفایی بزنیم و هفته ای دیگر نوید مونتاژ خودروی جدیدی را بدهیم، حتی اگر در این زمینه با بهترین خودروسازان دنیا هم قرارداد ببندیم اوضاع و احوال مان تغییری نخواهد یافت. از طرفی، اگر به مدیریت علمی و مدرن و نیز شایسته‌سالاری هیچ اعتنایی نداشته و بخواهیم با روش‌های سنتی و متعلق به عصر حجره‌داری مجموعه‌های صنعتی مان را سامان دهیم کارمان به‌جایی نخواهد رسید. از همه بدتر اینکه اگر بازاری انحصاری، سود تضمین شده، مشتریان وادار شده و… را به تلاش و رقابت و صادرات و مشتری مداری ارجحیت دهیم بازهم این قافله تا روز حشر لنگ خواهد ماند! در کل، قسمت اعظم این مصائب و معضلات از عملکرد خودمان است که ناشی می‌شود و نه طرف خارجی. بگذریم!

Peugeot 2008 Interior
Peugeot 2008 Interior
موضوع این متن درباره خودروی کراس اوور پژو ۲۰۰۸ است. قرار بر این بود که این خودرو به همراه پژو ۳۰۱ روانه بازار ایران شود اما کماکان خبری از تاریخ ورود این دو منتشر نگردیده است و از نشانه‌ها هم پیداست که این عمل به پس از رفع تحریم‌ها موکول شده است. این کراس اوور فرانسوی در سال ۲۰۱۳ میلادی به بازار معرفی شد و جانشین پژو ۲۰۷ SW محسوب می‌گردد. پلت فرم به کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو ۲۰۸ مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید می‌شود.

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
این خودرو چندی پیش مورد بررسی سایت «AUTOMIDDLEEAST» قرار گرفت که در اینجا برگردان آن را تقدیمتان می‌کنم.

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو:۳ از ۵

این خودرو جانشین فرانسوی نیسان JUKE محسوب می‌گردد.

نمای ظاهری
اگر شما تاکنون قادر شده‌اید که از یک برند، که در عرف بکسل‌کننده بودن معروف است، رمزگشایی نمایید؛ احتمالاً محتوای آنچه را که در این متن – در مورد این کراس اوور فرانسوی- درج شده را درک خواهید نمود. خودرویی که بخش‌های زیادی از آن با هم خانواده‌اش پژو ۲۰۸ مشترک می‌باشد، طراحی این خودرو تنها یک بخش از این مسئله را بازتاب می‌دهد.

کابین
در داخل، طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات (برجسته) در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است که همین امر تضمین‌کننده یک محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.

مهندسی
نکته کلیدی که در پژو ۲۰۰۸ به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود است؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان ست، پرت شود.

آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۶۰ نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به‌وسیله یک جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌گردد. شتاب اعلام شده برای این خودرو، از صفر تا صد معادل ۱۱.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

جمع‌بندی نهایی

در پایان همه اینها، کراس اوور فرانسوی تصویر شایسته ای را از برند خود عرضه نمود، تا آن حد که این خودرو را در سطح رقیب ژاپنی‌اش نیسان JUKE ارتقاء داد. اینکه شما خودروی فرانسوی و یا همتای ژاپنی‌اش را برگزینید، یک انتخاب شخصی است و به ذوق و سلیقه‌تان بستگی دارد ولی این را منصفانه باید گفت که خودروی فرانسوی عقب‌تر و یا پشت سر رقیب ژاپنی خود نیست (به لحاظ عملکرد).

نکته مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
کابین راحت و کاربردی
نکته منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
طراحی پرسش‌برانگیز بدنه

مشخصات فنی

حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
توان: ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
گیربکس: ۴ دنده اتوماتیک
شتاب صفر تا صد: ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۹۶ کیلومتر هم ذکر شده است)
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: غیر مستقل، بازوهای انعطاف‌پذیر
مصرف ترکیبی در هر صد کیلومتر: ۷.۴ لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو ۵

ابعاد
طول /عرض/ ارتفاع:۴۱۵۹/۱۷۴۰/۱۵۵۶ میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب:۲۵۳۸ میلی‌متر
گنجایش محل بار: ۳۶۰ لیتر
حجم باک: ۵۳ لیتر
وزن:۱۱۸۰ کیلوگرم

ایمنی
۵ ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا
نسخه‌های اروپایی این خودرو به‌طور استاندارد از ۶ عدد ایربگ برخوردارند.
۴ عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو، جانبی) – نمونه عرضه شده در امارات
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری DSC
سیستم کنترل کشش TCS

برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو (مدل فول یا ALLURE)- بازار امارات
سقف پانوراما
سیستم هوشمند ورود بدون کلید
سیستم تثبیت کننده سرعت (کروز کنترل) بر روی فرمان
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB + IPOD + اتصالات بلوتوث
۶ عدد بلندگو
فرمان برقی
سنسور پارک عقب
سیستم ناوبری (NAVIGATION)
صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۷ اینچی
تهویه مطبوع اتوماتیک
شیشه عقب ضد بخار
لامپ‌های مه شکن جلو و عقب
سنسور باران
اسپویلر عقب
پوشش چرمی فرمان
آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن
و….

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
قیمت
در ایران: هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست ولی ارقامی بین ۸۰ الی ۹۰ میلیون تومان برای این خودرو ذکر شده است.
در امارات: ۷۶,۰۰۰ الی ۸۱,۰۰۰ درهم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۸۴ دیدگاه‌ها

  1. Dani

    ۱۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    آدم میمونه ، با این مواردى که دوستان گفتن اگه همون اول کار بخرى ریسک میکنى،اگه صبر کنى تا تو دراز مدت کیفیت واقعیش رو نشون بده و بعد تصمیم به خرید بگیرى احتمالش هست که فقط سرى اولش خوب بوده باشه و قطعاتش بعداً هندى بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسعود

      ۱۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به نظر من اگر شاسی بلند میخرید
      حجم موتورش بالای 2000 باشد
      سایز خودرو هم بزرگ باشد
      گیربکس 6 دنده به بالا باشد
      توربو داشته باشد
      که پژو 2008 ندارد.
      پژو 2008 فقط قیمتش نسبت به توانایهایش خوب است

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عليرضا

        ۱۷ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (2 ديدگاه)

        برادر
        کی بدش میاد همچین ماشینی بخره
        شما به قیمتش هم یه گوشه چشمی کنی بد نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حسین

        ۱۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        عزیزم این خودرو کراس اور هست یعنی نیمه شاسی بلند است پس موتور کمتر 2000هم جواب میده تازه موتورهای فراسوی 1600 برابر 2400چینی هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Amir

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من عمر گیبرکسهای چهار دنده اتوماتیک تموم شده.الان دیگه کل دنیا یا cvtمیزارن یا حداقل 6 دنده هوشمند.موتور تنفس طبیعیم که جای خود دارد .الان دیگه موتورا تزریق مستقیم gdiشدن از موتور ۱۶۰۰سی سی حداقل بدون توربو ۱۳۰اسب بخار تولید میکنن .این موتور همون tu5با cvtهستش ن بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پويان

      ۹ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عزیز با این پول هیچی بهت نمیدن
      این حرف بستگی به پولدار بودن داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Joker

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هیچی دیگه،، بااین قیمتها بهتره بریم پرایدبخریم،، جک شاسی،،چری،، لیفان همه تواین رنج قیمت هستن، هنوز هم ب فکر جیبشون هستن،، موتور1600سی سی،روی ماشینهای 206_برلیانس،پژوtu5_ریو،و…حتی پراید1300سی سی،،اومدن شاسی زدن 1600سی سی، بااون وزنی که داره،، الان405سمندپرشیا1800سی سی راه نمیره،،ضمناً پژو2000یادمون باشه،، گفتم، ازقدرت موتو ر کاسته شده، بجاش وزن ماشین زیاد،،ماشینو موتورش میبره نه بدنه موتور قوی نیست،، حالا سوپاپ اضافه کنند،چهارنفربشینند داخلش سربالایی ها توجاده معلومه. موتور شاسی بایدحداقل2400،16سوپاپ باشه، شما،،شما یک موتور سیکلت 125سی سی مقایسه کنید باموتور100سی سی،چقدرفرق میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میثاق

      ۶ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این تفکر اشتباه که هرچی حجم موتور بیشتر باشه قدرتش بیشتره بین مردم ما رواج داره . الان روی بی ام دبلیو i8 یه موتور 1500 سیسی هستش اما همین موتور خدای قدرت رو داره . شما برو ماکسیما بخر که باش حال کنی یه پمپ بنزینم همراهت ببر البته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Joker

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    شاسی بلند فقط موتور باید قوی باشه که بتونه وزن ماشین بکشه. باموتور1600 سی سی برلیانس 206پرشیا tu5_ببینید چطوری هست زمانی که پنج نفرنشستن، درسربالایی ها،،حالا شاسی بلند حساب کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. هادی

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    والا به نظر من با این اوضاع و احوال مجبوریم قیافه سورن خودمون رو تحمل کنیم و گول این صحبتا رو نخوریم
    من سورن توربو گرفتم خدایی موتورش کم بیار نیست حالا قیافه بی ریختش تو ذوقش زده درست ولی چیزی که هست میدونم الکی دل خودمو خوش نکردم که مثلا شاسی سوار شدم ولی جرأت نداشته باشم یه روز هم که شده فشارش بیارم جوونی کنم
    همون سورن توربو با چهل تومن پول، رانندگیش هیجان بیشتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. carlove

    ۱۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    نسخه فیض لیفت پژو 2008 خیلی قشنگ تره من این تو نمایشگاه ایر اندرو با 208 و 301 دیدم h 30 cross هم بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقای عزیز شما به ماشینای ایرانی نکن ۱۸۰۰ هس حون میکنه راه بره ماشینای خارجی رو موتور کار میکنن مثلا الان رنو کپچر متورش ۱۲۰۰ هس ولی صفر تا صد ۹ هس ولی جک ۱۸۰۰۰ هس اما ۱۲ ثانیه صفر تا صدشه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. جواد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    مدلی که قراره ایران خودرو تولید کنه 1.6 لیتر توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من s5 ارزش خرید بیشتری داره هم متورش 2000cc و توربوعه. ضمنا گیربگسشم میتسوبیشی ژاپن هستش. قیمتشم 81م تو منه . تو این مدت ارزش خرید خودش رو هم ثابت کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امیرحسین

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از نظر من پژو 2008 خودرویی با شخصیت بسیار آرام و خونسرد هستش که بیشتر برای مصارف درون شهری و جاده های صاف هست چون 120 اسب بخار برای شاسی بلند خیلی کمه واین خودش ضعف خیلی بزرگی هستش چون افرادی که خودرو های شاسی بلند میخرند دنبال قدرت زیاد میگردن نه کم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. حسین

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رنو تلیسمان با موتور1600سی سی 190 اسب بخار قدرت داره افزایش بیخودی حجم موتور فقط مصرف بنزین رو بالا میبره یه نگاهی به خودروهای جدید BMW بیاندازید علم جدید در کارایی بالای خودروها در حجم پایین موتورهاست همجنین تو جاده های ایران که بیشتر از 110 کیلومتر بر ساعت جریمه میشی .تازه به وزن خودرو هم توجه کنید پژو 405 با گنجایش 1800 سی سی واین وزن 97 اسب بخار قدرت داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علی

    ۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    ببخشید تصویری که ازاین ماشین که گفته شده شاسی بلند هست تو سایت نوشته ارتفاع از سطح زمین 165 میلیمتر یعنی ارتفاع پژو 207 که با ماشینهای شاسی بلند خیلی تفاوت داره لطفا راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. عماد

    ۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من رنو کپچر بگیرم یا پژو 2008 ؟ ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عليرضا

      ۱۴ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بی شک پژو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. TSHDN

      ۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (68 ديدگاه)

      پژو 2008

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. حسين

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به نظر من این ماشین در مقابل ماشین هاى چینى مثل جک S5 اتومات و تیگو ۵ که با قیمت بالاى ٩٠ تومن به ملت میفروشن خیلى سرتره هر چى باشه یه ماشین اروپایى با کیفیت و متریال داخل کابین نسبتا خوبه نه مثل چینى ها پس خواهشا دوستان تو نظر دادن یکم دقت کنن و اول تو رنج قیمت و ماشین هاى هم رنج این خودرو رو ببینن و بعد قضاوت کنن هرچى باشه این ماشین لاشش هم مى ارزه به آشغال هاى چینى و در مورد موتور درسته حجم موتور ١۶٠٠ براى این ماشین زیاد معقول نیس ولى باز هرچى باشه تولید کننده بهتر از ماها میدونه که آیا این موتور رو ماشین جواب میده یا نه هر طور باشه کارشناسى شده و همینجورى موتور ١۶٠٠ رو ماشین نزاشتن پس به نظر من با این قیمت این ماشین ارزش خرید رو داره البته ماها عادت داریم تا یه چیز جدید میاد بدون اینکه اصلا اونو دیده باشیم و از نزدیک با کیفیتش آشنا شده باشیم زود میاییم دربارش قضاوت مى کنیم برادر من نکنین این کارا رو
    به نظر من اگه این خودرو با همین مشخصات و آپشن ها تو ایران تولید بشه فروش خوبى خواهد داشت البته اگه نیان تجهیزاتش رو از روش بردارن
    ضمنا من خودم یه سانتافه ٢٠١۴ دارم و کم و بیش با ماشین هاى مدل بالا و آبشن ها یکم آشنا هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مش غلوم

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      داداش من جو نده شما برو پول اصالت به ایران خودرو بده به اسم پژو فرانسه نمیخاید یکم به روز بشید بخدا شما با این طرز فکر بقیه گمراه میکنید اصالت چی ماشین ایرانی با هزارتا دوز کلک نمونش پژو 206 ماقبل تاریخ ی سری جون میدن اسم تیو 5 میاد برو داداش بخر تا بفهمی دیگه خبری از اصالت نیست هر کی خودش میتونه تصمیم بگیره پس شما برو ثبت نام کن با اصالت ما هم میریم ماشین چینی به روز میگیریم با قیمت معقولانه سرمون کلاه بره والا .بی خیال شید تعصب بیجا واسه چیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شیر خفته

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (5 ديدگاه)

        دوست عزیز…این ماشین موتور توربو 1600 خواهد داشت که بسیاری ازبزرگان رابا وزن کمش در شتاب به راحتی پشت سر خواهد گذاشت…بعدها ر
        راجع به این هیولای کوچک بیشتر خواهید دید و شنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. حسين

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه یه سرچ کنى مقایسه هر دو رو تو اینترنت زده به نظر من پژو از کپچر هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت بهتره ولى باز خودتون صلاح میدونین من که خودم حتما ثبت نام مى کنم اگه پیش فروشش کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد سیفی

    ۱۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی جالبه بعضی ها برمیگردن میگن موتور نسبت به وزن ماشین ضعیف و 1.6 هستش دوتا نکته اینجا هست 1 اینکه دیگه علم موتور سازی مثل قبل نیست که هرچی حجم موتور بیشتر باشه قدرت بیشتر الان علم مهندسی اینه که با موتور کم حجم قدرت بالایی دارند البته این نظریه در کل درسته که حجم موتور بالا قدرت زیادی میده ولی موتور های کم حجم الان دیگه مثل قدیم نیستن که ضعیف باشند نکته 2 وزن این ماشین هر کی هیکل این ماشین رو میبینه میگه این موتور قدرت کشیدن این ماشین نداره در صورتی که این ماشین کراس اوور و پلتفرم سدان داره با نگاه کردن به وزن این ماشین هم میشه اینو فهمید که وزنی هم اندازه پرشیا و 405 داره که با موتور tu5 شتاب خیلی خوبی دارند که اونم 1600 هستش جدای اینکه این موتور خیلی پیش رفته تر از tu5 هست و تکنولوژی vvt داره
    سطحی نگاه نکنید زود قضاوت نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. عليرضا

    ۱۴ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درست به نظر میاد چون حجم موتورش پایینه راه نمیره
    ولی یادتون باشه موتورس فرانسویه خیلی با ٢٠۶ و پرشیا ١٨٠٠ تولید داخل متفاوته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مجید

    ۱۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برای قدرت موتور خروجی گشتاور مهم هست نمیشه فقط به قدرت اکتفا کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. عليرضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا چرا نمیاد پس
    دارن خرابش میکنن اینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. م

    ۱۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کسی میدونه دقیقا چه تاریخی پیش فروش میشه؟ بیصبرانه منتظریم برا ثبت نام

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امير

    ۲۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام،
    1. 2008 که در دهه فجر پیش فروش میشود نیو فیس است یا قدیمی است؟
    2. یک کراس آوور در حدود100 میلیونی خوب برای ایران چیست؟
    3. تیوولی یا 2008؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۸ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به نظر من تیوولی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. احسا غلامی

    ۲۶ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی کوچیکه 4نفره هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. رضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.اگرآپشنهای نصب روی خودرودرنسخه خارج ازکشورمثل امارات دقیقاتوسط ایرانخودرونصب بشه وچیزی ازش کم وکسرنکنن باقیمت18هزاردلاری مناسب ومقرون به صرفه هست.ولی اگرازروش بردارن ولی باقیمت جهانی بدن به علاوه مخلفاتش وبعدادوباره مجبوربشی پول اضافه بدی تاآپشن نصب کنن این یعنی دزدی ازجیب مردم.تازشم توی این رنج قیمتی جک اس5 که یک چینی باکیفیت هست باموتورتوربووامکانات کامل به روز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. بهناز

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پنجره جلوی مدل 2017 اسپرت تر و شیک تره ، ولی میخوان مدل 2015 تولید کنن! نمیدونم چرا همیشه باید مدل قدیمی بدن به مردم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. دلسوز شما

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من پژوی با کیفیت قبل دیگه مرد و تمامی اینها فقط بخاطر برند پژو بدون در نظر گرفتن کیفیت است بدانید که هر چی باید اصل باشه و در درا زمدت اینگونه خودرو ها جوابگوی خواسته های ما نیست . من خودم با تمامی تبلیغات ارایه شده h30کراس دارم ولی راضی کننده در بازار ایران متاسفانه نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. TSHDN

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    آقا چرا میگید این ماشین موتورش ضعیفه با این هیکل؟ هیکلش کجا بود 1180 کیلو بیشتر وزن نداره و موتورش 120 اسبی با گشتاور 160 نیوتون هستش . پژو پارس ELX با موتور XU7
    1220 کیلو وزن داره ولی اگه سوارش شده باشید میبینید که چه شتابی داره . حالا این هم وزنش کمتره و هم موتور قوی تر و با تکنولوژی پیشرفته تر هم داره پس چطور میگید این موتور برای این ماشین خوب نیست؟یعنی شما بیشتر از کارشناسای شرکت پژو میفهمید؟حتما یه چیزی میدونستن که این موتورو براش گذاشتن . بعدش این فقط یک کراس اور کوچک و جمع و جور شهری هستش نیازی به قدرت بالا نداره .آدم اینو نمیخره که باش بره کوهستان. اگه می خواید برید آفرود باید ماشین مخصوصشو بگیرید مثلا لندکروز . این برای مصارف شهری و سبک ساخته شده پس نیازی به قدرت بیشتر از این نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مهراد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که به شخصا به ماشینهای مونتاژی ایران اطمینان ندارم و مطمئنم حداقل میخوان 30 الی 40 درصد قطعاتش را ایرونی بکنن , که قطعا کیفیتی نخواهد داشت و روز بروز هم بدتر میشه پس یه ماشین وارداتی تو این رنج مثل تیوولی خیلی مطمئن تره , من پیشنهاد میدم بدور از هیجان 2008 را با تیوولی مقایسه کنید قطعا انتخاب شما تیوولی خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Nima

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تو این رنج قیمت محاله ماشین بی نقص و با کیفیتی از آب در بیاد ۲۰۰۸ رقبای خیلی گرونتری هم داره که نصف اینی که میبینیم کارایی ندارن پس انتظار نداشته باشید پرفکت باشه . البته با در نظر گرفتن مافیای تولید داخلی هم بحث رو که حاشیه ای کنم فبها .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. بنیامین

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه.ولی قدرتش هر چقدر پیشرفته هم باشه کمه.با پرشیا بدون سرنشین با صد کیلوبار تو صندوق عقب از جاده خاکی رو جاده اسفالته آدم به زور میاد بالا.حالا 2008 ظاهرا یه کم قویتر هست.ضمنا این بررسی برای اصل فرانسه هست.این ماشین اصل فرانسه بیاد ایران فقط هوای سالن مونتاژ ایران خودرو بهش بخوره میشه تو مایه 405. حالا میبینیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. ساعد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    البته در خصوص صحبت آقا مهرداد باید بگم در خصوص پژو 2008 این نکته قابل ذکر هست که در این مرحله 20% ماشین ساخت ایران هست که از این مقدار 14%مربوط به رنگ میشه و 6% الباقی ی سری ملزومات ساده و غیر مهم هستن مثل 206 های تولید اول که خودم ی دونه 82 اونا را دارم که حتی رینگ و قاپاقش هم فرانسویه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا