معرفی پژو 308SW استیشن واگن

سال گذشته که پژو 308 معرفی شد، تنها در یک سبک بدنه یعنی هاچ بک قابل خریداری بود. اما به زودی انواع سدان و استیشن آن نیز راهی بازار خواهند شد. در ماه مارس و نمایشگاه ژنو، باید منتظر 308 SW باشیم که نمونه ای با طول 33 سانتی متر بیشتر و فضای داخلی وسیع‌تر است.

Peugeot 308 SW 2014
Peugeot 308 SW 2014

پژو 308SW با طولی معادل 4.58 متر، 610 لیتر فضای بار را تقدیم می‌کند. تازه می توان صندلیهای عقب را نیز خواباند تا فضای بیشتری نیز به‌دست آورد. با تا کردن صندلیهای عقب، یک سطح کاملاً صاف نمایان می‌شود که عمل بارگیری اشیا را آسان‌تر می‌سازد.

Peugeot 308 SW Interior
Peugeot 308 SW Interior

با استفاده از پلتفرم جدید و مدولار EMP2 که در نمونه هاچ بک هم بکار رفته، حالا 140 کیلوگرم صرفه جویی در وزن نسبت به نسل گذشته این خودرو را شاهدیم.
انتخاب موتور همانند نمونه هاچ بک شامل موتور سه سیلندر 1.2 لیتری VTi با 82 اسب بخار نیرو و 1.2 لیتری توربو شارژر سه سیلندر e-THP با 110 اسب بخار قدرت و چهار سیلندر 1.6 لیتری با 125 اسب بخار و البته با تنظیمی دیگر و قدرت 156 اسب بخار و نهایتاً موتورهای دیزلی 92، 115 و 150 اسب بخاری می‌شود.


پژو 308SW سعی دارد تا خریداران اروپایی فولکس گلف و فورد فوکوس را به سوی خود جذب کند و البته منطقه بازی آن بیشتر در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.


در عین حال نمونه سدان 308 هم ممکن است تا نمایشگاه پاریس آماده شود. خودرویی که فضای باری به اندازه 500 لیتر خواهد داشت و با بدنه بزرگ‌تر خود، استقرار بهتری هم روی جاده دارد.

2014 Peugeot 308 Sedan render
2014 Peugeot 308 Sedan render

61 دیدگاه

  1. حمادي
    سوابق: (304 دیدگاه) ,

    ايول بابا مگه برشكست نشده بودن!؟

    پاسخ
    1. mahsa
      سوابق: (293 دیدگاه) ,

      با اینکه مخالف پژو ام اما از این مدل واقعا خوشم اومد از پژو بعیده
      البته نویسنده هم یکم اغراق کرده

      پاسخ
      1. mahsa
        سوابق: (293 دیدگاه) ,

        نمیدونم چرا حس میکنم شبیه اینو قبلا دیدم منظورم اینه که فک میکنم این شبیه یه ماشین دیگس اما نمیدونم شبیه کدومه خلاصه که طراحی داخلیش خیلی خیلی اشناس

        پاسخ
        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
          سوابق: (691 دیدگاه) ,

          طراحی داخلی خودخود208

        2. k1
          سوابق: (81 دیدگاه) ,

          از یه مدل فورد دزدی کردن

      2. غمگین
        سوابق: (145 دیدگاه) ,

        ای کاش عوارض گمرکی در کار نبود تا ما هم یه ماشین درست حسابی سوار می شدیم

        پاسخ
        1. ashkan
          سوابق: (263 دیدگاه) ,

          كاملا موافقم غمگین

    2. Hooman
      سوابق: (65 دیدگاه) ,

      استيشن فقط دوج مگنوم . خيلي خوش تيپ بود

      پاسخ
    3. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      واقعا طراحی قشنگی داره هم داخلش هم بیرونش.
      خیلی جذابه
      موتورش هم قدرت متوسطی داره چون توی اروپا که کسی مثل ما اینقدر با سرعت نمیره و مسابقه بده.
      واسه اروپایی ها کیفیت و مصرف ماشین مهمه چون بنزین گرونه.
      کسی هم اگه واسش سرعت و شتاب ماشین مهم باشه میتونه مدل اسپرت همین ماشین رو بخره.
      P E U G E O T

      پاسخ
      1. PEUGEOT
        سوابق: (997 دیدگاه) ,

        جهت اطلاع دوستان عزیز درباره 308:
        شتاب صفر تا صد با موتور 1600 سی سی 155 اسب بخار 8.4 ثانیه
        حداکثر سرعت 210 کیلومتر
        مصرف شهری 7.9
        مصرف اتوبان 4.6
        مصرف ترکیبی 5.8
        استاندارد آلایندگی یورو 5 رو داره
        308 در فرانسه در 6 مدل مختلف عرضه میشه که ساده ترین مدلش 17/950 یورو و مدل فول آبشن با موتور 1600 سی سی 27/950 یورو به فروش میرسه.(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و سود کارخونه)
        P E U G E O T

        پاسخ
        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          من اصلا از پژو خوشم نمی امده و خوشم نمیاد و خوشمم

          نخواهد امد.اونم به خاطر پیچیدگیه فنی و کاری که با

          ایران کرد.البته به جز یک مدل :

          من پژو 504 ((( اخوندی ))) رو تو همه ی پژو ها بیشتر

          دوست دارم.مخصوصا مدل GL که مثل بنز و بی ام و از

          دیفرانسیل 3 تکه استفاده میکرد.

          هنوز ارزوی سوار شدنش رو دارم.

          ((( ایران و المان )))

        2. ashkan
          سوابق: (263 دیدگاه) ,

          پژو سلام چرا206 و405 و پارس توليدش در ايران متوقف نميشه تا ملهاي جديد پژو مثل 308 در ايران منتاژ وتوليد بشه خدايي اين چه وضعي هست 405 متعلق به29 سال پيش بايد چقدر ديگه هموطنان ما رابه كشتن بدهد

  2. حسین
    سوابق: (1163 دیدگاه) ,

    فرق استیشن با استیشن واگن چیست??

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      فکر نکنم فرقی داشته باشه.

      چون هم واگن میگن.استیشن میگن.کومبو میگن.استیت هم میگن.

      فکر کنم هر کارخونه ای یک اسمو بر میداره.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
    2. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      Ashkan جون اینو دیگه باید از ایران خودرو بپرسی که چرا محصولات جدید پژو رو وارد نمیکنه و چسبیده به محصولات از رده خارج شده پژو چون این محصولات دیگه در فرانسه تولید نمیشن حتی 407 که حدودا 3 ساله که اومده در فرانسه از رده خارج شده یا مثلا 206+(همون 207i) از رده خارج شده
      به گفته ایران خودرو هم 405 سال 94 95 دیگه در ایران تولید نمیشه حالا اگه راست بگن

      پاسخ
  3. zondar
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    سقفشو دوست دارم.
    کلا پژو سردرگم شده ،سبک طراحیش بیرونیش،طراحیه داخلیشو…
    اینم از موتورهاش

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      این شبیه هر ماشینی هست جز پژو!!!!!!!

      پاسخ
  4. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    قابل احترام.همین کافیه

    پاسخ
  5. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    عاشق فرمون محصولات جدید پژو شدم

    پاسخ
  6. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    حمادی برشکست نه و ورشکست.نه نشده.فقط سوددهیش اومده خیلی پایین چون از بازار ایران که بازار دوم پژو-سیتروئن بود اومد بیرون.حالا به […] خوردن افتاده.
    به نظرم با ژاپن و کره همکاری کنن بهتر از اروپاییهاست مخصوصا فرانسه.

    اون از بنز-دایملر بی شرف که موتورهای اتومبیل های سنگین اعم از تریلی و اتوبوس بنز رو تو شرکت ایدم آذربایجان تو تبریز میزدن که به خاطر تحریمها رفتن بیرون.ولی کره ای ها و ژاپنی ها بازم مردتر و باشرف تر از اروپایی ها هستن.

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      توفیقی جان اون ایران خودرو که به…. خوردن افتاده نه پژو .
      در همایش خودروی ایران هم این ایران خودرو بود که پژو و اکثر خودرو سازهای معروف رو دعوت کرده بود حتی خودرو سازهای آمریکایی هم دعوت کرده بود ولی آمریکایی ها نیومدن. از پژویی ها هم خواستن در همایش صحبت کنن ولی پژو قبول نکرد. ایران خودرو در همون همایش هم از پژو خواست دوباره باهاش قرار داد ببنده پژو قبول نکرد و گفت تا تحریم ها کامل برداشته نشدن قرارداد نمی بنده. پس این ایران خودرویی ها بودن که به التماس کردن افتادن.
      بعدشم علت رفتن پژو و رنو فقط تحریم ها نبودن ایران خودرو از پژو و رنو خواسته بود در برند هایی که در ایران تولید میشه 30 درصد از قطعات ایرانی استفاده کنن که اونا هم قبول نکردن و رفتن چون واسشون اعتبار مهمتر از پول بود.
      دوست عزیز من نمی دونم چرا هر خودرو سازی با ایران قرارداد بسته بعد چند سال رفته اول دوو بعد پژو بعد رنو و حالا هم بنز. شما بهتره بجای اینکه از شرکت به این بزرگی (بنز) ایراد بگیری بری ایراد خودمون رو پیدا کنی چون اگه ایراد از اونا بود الان اونا هم مثل ایران خودرو و سایپا آشغال تولید می کردن.
      کی گفته که وقتی ایران رو تحریم کردن ژاپن موند شما برو تحقیق کن زمانی که ایران تحریم شد ژاپن یک قطعه به ایران نفرستاد و فقط کره و کیا موندن.
      بعدشم باید آفرین گفت به پژو و رنو و خودرو سازهایی که ایران رو تحریم کردن چون اولین قدم رو در ور شکستگی ایران خودرو و سایپا اونا برداشتن
      ما چرا باید آشغالهای ایران خودرو و سایپا رو سوارشیم.
      اتفاقا به شما بیشتر ماشین های کره میاد بهتره بری همون هیوندا و کیا سوارشی.

      پاسخ
      1. توفیقی
        سوابق: (1124 دیدگاه) ,

        من کی گفتم ژاپن موند!!!!چرا حرف دهنم میزاری.
        من گفتم اگه تحریمها برداشته شن همکاری با ژاپن خیلی بهتر از اروپایی هاست.
        همین فرانسوی ها خون آلوده به ایدز به ما فروختن که پژو سنگشو به سینه میزنی.
        ای کاش یه روزی بیاد خون آلوده به سفلیس و سوزاک و ایدز و هپاتیت و… رو به مردمش تزریق کنی تا طعم خیانت و انتقام رو بچشن.

        پاسخ
        1. PEUGEOT
          سوابق: (997 دیدگاه) ,

          توفیقی جان اولا من سنگ فرانسه رو به سینه نمیزنم و فقط از ّپژو خوشم میاد
          دوما فرانسه یکی از 5 قدرت اقتصادی و نظامی در جهان و یکی از بهترین فرهنگ ها رو توی جهان داره که قابل چشم پوشی نیست.
          سوما اگه بخوای خیانت های آمریکا انگلیس چین و روسیه به خصوص عربا رو بهت میگم که این خیانت فرانسه جلوش اصلا به حساب نمیاد.
          به نظر من فرانسه و آلمان تقریبا یه کشور بی طرف (حداقل در گروه 5+1 بوده) برای ما بوده.

      2. sorena330
        سوابق: (691 دیدگاه) ,

        خیلی خیلی خیلی با peugeot (کاربر گرامی)موافقم ،دوست عزیز ایران خودرو که جای خودشه خود نعمت زاده هم با لحن التماس آمیز حضور دوباره پژو رو از نماینده پژو پرسید اما جوابی دریافت نکرد…
        فقط به خاطر این که ایران خودرو رو به ورشکستگی نزدیک کرد دوسش دارم

        پاسخ
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      پژو جان درسته که ایران التماس کرد ولی ضرر پژو خیلی بیشتر بود.

      اخراج 8 هزار کارمند.از دست دادن بازار بکر ایران و فروش محصولات از رده

      خارج.تازه پژو از فروش هر اردی و پارس و 405 و اس ال ایکس پول خوبی

      گیرش میومد.در صورتی که همون اشغال 405 بودند.فروش این ها هم که تو

      ایران کم نیست.

      بعدشم فرانسوی ها هم دوست داشتند مذاکره کنند ولی به خاطر روشن نبودن

      تکلیف تحریم ها از حرف زدن پرهیز کردن و مثل ما بی هدف نبودند.

      در ضمن علت رفتن پژو و رنو فقط تحریم بود.البته پژو زود تر از تحریم ها

      به خاطر شراکت با جنرال موتورز رفت.

      پژو هم 30 درصد قطعه را بهانه کرد.چون میخواست ایرانخودرو همیشه بهش

      محتاج باشه.ولی رنو سرمایه گذاری کرد و تکنولوژیه ساخت قطعه را وارد

      کشور کرد.پس رنو بهتر از پژو بود.

      تمامیه مجلات هم نوشتند که رنو گفته ما کیفیت را فدای تیراژ و فروش

      نمیکنیم.کاری که پژو کرد.

      موفق باشی.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
      1. غمگین
        سوابق: (145 دیدگاه) ,

        کاربر {میلاد . فقط المان . فقط بنز }
        می خواستم بدونم ماشین های کره ای بهتر هستند یا فرانسوی ها.

        پاسخ
  7. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    رقابت با گلف و فوکوس ؟؟!! خندم گرفت 🙂

    پاسخ
    1. محسن.د
      سوابق: (1422 دیدگاه) ,

      پدال توام دیگه…آخه نظرمن چی بود که بررسی لازم داشته باشه؟؟!! حتی لینک هم نداشت!

      پاسخ
  8. حامد MASERATI GT
    سوابق: (281 دیدگاه) ,

    پژو کجایی که یادت بخیر

    پاسخ
  9. مصطفی
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    مگه قرار نبود بیاد ایران ؟؟!!!

    پاسخ
  10. ab12
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    خوشکله ولی عکسه دنده غیر اتوماتیک (گوشت کوب!)که میبینم بنظرم میاد ماشین هیچ ابشنی نداره !!!و مثه همین ماشینای معمولی هست که سوار میشم !!!(البته ظاهرش غیر اتوماته دیگه نمیدونم!!!)از طرفی اسم ماشین فرانسوی که میاد یه حس بدی بهم دست میده. نیست که جلو چشمام ماشینای فرانسوی با طراحیه 10 بیست …سال پیش هی گرون میشن حالم گرفته میشه

    پاسخ
    1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
      سوابق: (691 دیدگاه) ,

      اون دنده اتوماتیکه دوست عزیز…
      اما راست میگی این گوشکوب چیه؟!
      مکانیزم دسته دنده فقط محصولات لندرور به خصوص ایووک و اسپرت

      پاسخ
  11. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
    سوابق: (691 دیدگاه) ,

    ماشین زیباییه،طراحی داخلی خاص و یکتایی داره،
    درجواب دوستمون اتفاقا به نظر من پژوبالاخره یک طرح ثابت در نظر گرفته ومیخواد مثلا ماشینهاشو با اصالت نشون بده،
    کلا باهاش موافقم(البته نه با نوشته ی پژو بالای جلو پنجره،یه جورایی خزه)

    پاسخ
  12. 50
    سوابق: (473 دیدگاه) ,

    پژو هم نمود مارو با این موتور 1.6 —

    پاسخ
    1. احمد.ف
      سوابق: (463 دیدگاه) ,

      خدا وکیلی نمیدونم درد پژو چیه که موتور رو فقط ۱.۶ میدونه از ۲۰۸ بگیر تا ۲۰۰۸ و ۳۰۸ و ۵۰۸ و RCZ همش ۱.۶ با توانهای بالا و پایین حتی تا ۲۷۰ اسب! خوب حالا مثلا که چی ؟ مثلا موتور ۲۰۰۰ بزاری ۳۰۰۰ بزاری مثلا چی میشه؟

      پاسخ
      1. PEUGEOT
        سوابق: (997 دیدگاه) ,

        احمد جان فرقش اینه که مصرفش میره بالا و چون در اروپا بنزین گرونه فروشش میاد پایین
        پژو وقتی میتونه با حجم کمتر قدرت و شتاب بالایی بدست بیاره مگه مریضه موتور با حجم بالا تولید کنه مصرفش رو ببره بالا؟ مثلا همین آزرا با موتور 3400 شتاب 7,8 رو میده این با موتور 1600 شتاب 8,4 رو میده یعنی سپر به سپرش میره حالا آزرا صدی داخل شهر 15 میسوزونه این داخل شهر صدی 8 میسوزونه

        پاسخ
        1. احمد.ف
          سوابق: (463 دیدگاه) ,

          داداش یک فرق مهمش این میشه که با این کار کل موتور بعد یه مدت میاد پایین هی باید خرجش کنی بعد هم ماشین به علت استفاده از تکنولوژی های خاص گرونتر درمیاد شرکت ورشکست می شه. الان بنز CLA زده ۳۰ هزار دلار با ۳۵۵ اسب پژو هم با ۱۵۰ – ۱۶۰ اسب ۲۸ – ۲۹ هزار دلار.

  13. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2212 دیدگاه) ,

    طراحی جلوش خوبه اما طراحی داشبوردش رو اعصابه.کلا امکان نداره اسم پژو رو بشنوم و اعصابم رو خراب نکنه

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      احمد جان این دیگه چه دلیلیه که میگی؟ اولین باره که یه همچین چیزی می شنوم.
      بر چه اساسی شما میگی که موتور کوچیکتر بعد یه مدت میاد پایین؟ وقتی به طور طبیعی از موتور 1600 سی سی 155 اسب بیرون میکشه چرا باید موتور خرج برداره؟
      بعدشم بنز برای افراد پولدار ماشین میسازه ولی پژو برای افراد متوسط و کسی که سوار بنز میشه هفته ای 40 تومن هم بده برا بنزین براش مهم نیست.بعدشم واقعا 355 اسب بخار به چه دردی می خوره؟ توی شهر که بیشتر از 50 60 تا نمیتونی بری توی اتوبان هم بیشتر از 120 تا. مگه می خوای باهاش پرواز کنی؟
      احمد جان این مدل که شما میگی CLA180 که قدرتی معادل 122 اسب بخار داره و قیمت پایش(نه قیمت فروشش) 29 هزار یورو(نه دلار ). بعدشم بالاترین مدلش CLA250 که با توربوشارژ 211 اسب تولید میکنه. من نمیدونم شما 355 اسب بخار رو از کجا آوردی. احمد جان لطفا اطلاعات درست بده.
      P E U G E O T

      پاسخ
      1. PEUGEOT
        سوابق: (997 دیدگاه) ,

        احمد جان تازه موتور بنز ClA180 1600 سی سی که 122 اسب بخار داره که قیمت پایش 29 هزار یورو هستش که با 308 مقایسه کردی.

        پاسخ
  14. ali
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    ماشین های جدید پژو طراحی خوبی دارن ولی مگه همه چی طراحیه ؟!!!

    پاسخ
  15. محمد
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    پژو: بزار یه ماشین طراحی کنیم دوباره بدیم دست ایران بسمونه دیگه بقیه کشورارو ولش کن ایران اینو منتاژ کنه بسه!

    پاسخ
  16. ساسان.م
    سوابق: (238 دیدگاه) ,

    انصافاً طراحی زیبایی داره و قشنگه

    پاسخ
  17. sina
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    جالبه خوشم اومد البته به شرطی که قیمتش 100 تومن نباشه طراحی داخلیشم که برای خیلی ها آشناس برای سیتروئن پیکاسو هست البته شباهت کامل نداره ولی تقریبا یکیه.
    باتشکر از دوستان و پدال

    پاسخ
  18. km
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    راستش از نظر طراحی انصافا خوبه و نسبت به بقیه ی مدل های پژو متمایزه ولی با این مشخصات فنی حریف گلف و … نمیشه

    پاسخ
  19. arash1354
    سوابق: (121 دیدگاه) ,

    بعيد ميدونم حريف فوكوس بشه

    پاسخ
  20. غمگین
    سوابق: (145 دیدگاه) ,

    من که چشم گرفتش قیمت جهانیش چنده

    پاسخ
  21. *عرفان*
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    این عقربه ی دور موتور که خلاف زاویه ی کیلومتر شمار میچرخه (به نظر من)زیاد جالب نیست..حسه خووبی نسبت بش ندارم

    پاسخ
  22. بیداری
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    کاش توی حرفای و نظرات دوستان تعصب جا نداشت کاش از لحاظ علمی و فنی کامل بودیم بعددر مورد چنین شرکتهای بزرگی حرف میزدیم کاش میدونستیم با چه شرکتهای قرارداد ببندیم برای صنعت خودرو سازیمون بهتره و باعث پیشرفت ما میشه ( شرکتهای المانی و ژاپنی و امریکایی این شرکتها برای همکاری عالی هستن نه شرکتهای که از نظر تکنلوژی دسته دومن مثل کره نه شرکتهای که زیاد به استاندارد بودن محصولات مونتاژیشون تو کشورهای ثالث گیر نمیدن مثل فرانسه المان و ژاپن هم از نظر تکنلوژی مدرنترینن هم بسیار استاندارد را در محصولاتشون برای کشورهای مونتاژکار مثل ما سخت میگیرن به امید همکاری دوباره با نیسان هوندا بنز تویوتا مزدا فورد
    و …

    پاسخ
  23. بنده خدا
    سوابق: (233 دیدگاه) ,

    سلام.بدوا عرض کنم از نظر ایمنی خودرو های رنو بهتر از پژو هستن…اون حضراتی که سنگ پژو رو به سینه میزنن اقلا رنو یه انتقال تکنولوژی به ایران کردش هر چند محدودولی پژو چی؟اگه یه شریک ناتو در اومد یکی دیگه البته با در نظر گرفتن منافع مشترک و قاعده برد بردجای گزینش میشه…یه سوال میپرسم:مرسدس در خطوط تولیدش در هر کجای دنیا با آومدن نسل جدید مدل هاش نسل قبل رو جمع میکنه{سوال}چرا پژو نمی کنه؟الان باید407تولید میشد نه405…مقصر پژو…

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      دوست عزیز منم چند تا سوال داشتم چرا محصولات پژو فقط در ایران آتیش میگیرن چرا محصولات بی کیفیت پژو فقط در ایران تولید میشن چرا فقط از پژو در انتقال دانش فنی انتظار میره(چرا کسی از نیسان و کیا انتظار نداره)
      شما برو تست تصادف پژو و رنو رو ببین بعد بیا بگو رنو ایمنیش از پژو بالاتره.همین ال90 که در ایران هست واقعا طراحیش خیلی ضعیفتر از 405 و پرشیاست . رنو اگه محصولاتش بهتر از پژو بود الان فروشش در اروپا بیشتر از پژو بود. پژو بعد از فولکس دومین خودرو ساز اروپاست رنو چی؟(قصدم این نیست که از رنو بد بگم)
      همین 407 که میگی توی فرانسه از رده خارج شده چه برسه به 405.
      بعدشم اگه منظورت محصولات پژویی که ایران خودرو تولید میکنه باید بگم اینا به پژو ربطی نداره چون امتیازشون رو ایران خودرو خریده. با این حال مگه بنز محصولات از رده خارجش رو از ایران جمع کرده؟
      این کامیون های بنز که محصول 60 70 سال پیش بنزه(نارجی رنگ) الان در کشور ما صفرش تولید میشه.
      لطفا با تعصب حرف نزن
      P E U G E O T

      پاسخ
      1. بنده خدا
        سوابق: (233 دیدگاه) ,

        سلام.اون حضراتی که میگن کامیونهای بنز هنوز تولید میشه جواب خودتون رو تو جوابیه خودتون دادین…{رده خارج شده}.ثانیا پژو بعد فولکس؟…منبع ادعات چیه{ادله رو بییار}؟من نه از رنو خوشم مییاد نه از پژو که اینطور راحت برچسب تعصب به من میزنی!!! من میگم اگه خودروساز ما به فکر سود مضاعف خودشه شرکت مادر چرا میزاره با آبروش و برندش بازی شه!!!{نمونش پژو روا rd یا هر چی دیگه}…شما اگه نگران تعصب دیگرانی پس چرا رگ گردنت موقع نقد اشتباهات یه کمپانی خاص میزنه بیرون…من تمام حرفم اینه باید شرکت تا موقع آخرین تولید برندش نظارت کامل رو محصولش داشته باشه…چه پژو باشه چه رنو یا بنز…که سبب تخطی مونتاژکار نشه….

        پاسخ
        1. PEUGEOT
          سوابق: (997 دیدگاه) ,

          دوست عزیز این کامیونهای بنز در آلمان از رده خارج شده و ایران امتیازشون رو خریده و داره صفرش رو تولید میکنه.
          405 و پرشیا و 206 هم در فرانسه از رده خارج شده و ایران امتیازش رو خریده و داره صفرش رو تولید میکنه.
          مونتاژ یعنی سرهم و وصل کردن قطعات خودرو بدون هیچ تغییری در کیفیت و طراحی.
          امتیاز خریدن به معنی این که خودرو سازی که امتیاز ماشینی رو می خره میتونه طراحی و کیفیت و آپشن های اون رو تغییر بده و کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اون خودرو ها نداره.
          زمانی حرف شما درسته که خودرو ساز های ما این ماشین ها رو مونتاژ کنند ولی این ماشین ها امتیازشون توسط ایران خریداری شده و کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اونها نداره.
          برای مثال خودروهایی مثل 405 و پرشیا و 206 و تندر پراید و نیسان وانت و پیکان وانت و کامیون های نارنجی رنگ امتیازشون خریداری شده.
          و خودرو هایی مثل ماکسیما و سوزوکی و ریو و تیانا و قشقایی و کیزاشی داره مونتاژ میشه که کمپانی مادر روشون نظارت داره.
          و آخر اینکه منبع و مدرک پژو بعد فولکس دومین خودرو ساز اروپاست رو می خواستی؟
          1- سایت پدال , دنیای خودرو ها , قسمت خودرو های فرانسوی , پژو رو برو ببین.
          2- در گوگل کلمه ( تاریخچه پژو ویکی پدیا) رو جستجو کن و برو بخون.
          بیشتر مطالعه کن.
          P E U G E O T

  24. محمدجواد
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    خیلی خوشکله کاش تو ایران بیاد

    پاسخ
  25. علیرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    طراحی این ماشین عالیه و طراحی داخلش شبیه BMW series 6 new هستش

    پاسخ
  26. بنده خدا
    سوابق: (233 دیدگاه) ,

    سلام.شما برادر پژو گفتین متعصب در این نظر به من…من نه به کسی مدیونم که طرف کسی رو بگیرم نه غرض ورزم…من تمام حرفم اینه {فرقی هم در برند واسم نیستش}که بنز خط تولید محصولات قدیمش رو جمع میکنه تا زمانی که شرکت لایسنس تولیدش تمام میشه…ولی ایکس یا ایگرگ چرا پس از زمان اتمام لایسنس میفروشه این محصولشو…حالا تو خودرو سنگین شما میفرمایین اینم یکی از مصادیق هستش ولی درباره خودرو سبک بنز این جوری نیست…دقت کنین اگه من تعصب رو برندی داشتم میگفتم فقط پژو مقصره…که هست در خودرو سبک…اینجا قصور کرده…بنزم در خودروهای سنگین ایضا…بحث صرفا الان اشتباه شریک بزرگ ا.خ بودش….ولا غیر در خودروهای سبک…من حاضرم تاتا سوار شم ولی با ایمنی کامل…و با نظارت{10}شرکت مادر…تعصب رو کاشتن شیطون در اومد…….

    پاسخ
    1. بنده خدا
      سوابق: (233 دیدگاه) ,

      سلام.1-فولکس2-تویوتا….اون حضرات مدعی مطالعشون رو بیشتر کنن…(مجله ماشین ص20)

      پاسخ
      1. PEUGEOT
        سوابق: (997 دیدگاه) ,

        دوست عزیز من اروپا رو گفتم . تویوتا در ژاپنه و ژاپن هم در آسیاست.

        پاسخ
  27. PEUGEOT
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با اینکه از محصولات پژو خیلی خوشم می آید پژو 308 یک ستیشن فوق العاده ای است.
    اول آلمان و دوم پژو سوم ژاپن چهارم کره پنجم چین در صنعت خودرو سازی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.