پژو

بررسی پژو 508، نامزد جدید بازار ایران

از زمره خودروهایی که بزرگ‌ترین سازنده کشورمان قصد ورودش را به بازار دارد، خودروی فرانسوی پژو ۵۰۸ است. این خودرو یک سدان نسبتاً بزرگ و از لحاظ ابعادی، در حد مدل‌هایی همچون هیوندای سوناتا و تویوتا کمری و… است. ورود این محصول به بازار کشورمان می‌تواند تا حد زیادی به عرصه رقابت در این سگمنت خودرویی دامن زده و حق انتخاب بیشتری را نصیب خریدار ایرانی نماید؛ و حتی در صورت پیش گرفتن استراتژی مناسب از طرف واردکننده، موفقیت اش را در این کلاس تضمین و استمرار فروشش را در بازار تثبیت کند. البته وقوع همه این موارد، تنها و تنها به فاکتور قیمت و پشتیبانی خدمات یدکی مناسب از آن بستگی دارد وگرنه بر این خودرو همان خواهد رفت که پیش از آن بر مدل ۴۰۷ رفته بود، محصولی که قربانی قیمت‌گذاری نامناسب و طمع‌ورزی طرف ایرانی شد و هنوز نیامده از عرصه رقابت در بازار حذف شد.

2015 Peugeot 508 HDi
۲۰۱۵ Peugeot 508 HDi
پژو ۵۰۸ یک سدان خانوادگی بزرگ است که برای نخستین بار، در اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی و در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش درآمد. این خودرو جانشین مدل ۴۰۷ به شمار می‌آید ولی از لحاظ ابعادی از آن بزرگ‌تر بوده و از این جنبه خاص، مدل ۶۰۷ را هم پشت سر نهاده است. خودروی مذکور بر مبنای پلت فرم PF3 کمپانی PSA تکوین و توسعه یافته و این پلت فرم و بخش اعظم قطعات پیشرانه آن با نسل دوم سیتروئن C5 مشترک است. هر دوی این خودروها در کنار یکدیگر و به موازات هم در خط تولیدی کارخانه‌های رنس (RENNES) کشور فرانسه و ووهان (WUHAN) چین مونتاژ می‌شوند. به غیر از این دو مکان، پژو ۵۰۸ توسط شرکت نازا (NAZA) مالزی هم به تولید می‌رسد.

2015 Peugeot 508 HDi
۲۰۱۵ Peugeot 508 HDi
پژو ۵۰۸ از همان بدو ورود خود توانست چند جایزه بین‌المللی را از آن خود نماید ازجمله آن‌ها می‌توان به کسب عنوان خودروی سال اسپانیا در سال ۲۰۱۱ میلادی و نیز کسب عنوان بهترین خودروی خانوادگی وارداتی به آلمان در همین سال (۲۰۱۱ میلادی) اشاره نمود، عنوان مذکور، با رأی‌گیری از خوانندگان مجله خودرویی اتو زایتونگ (AUTO ZEITUNG) نصیب این خودرو گردید.

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
پژو ۵۰۸ در سه فرم متفاوت بدنه اعم از سدان، استیشن (SW) و کراس‌اوور (RXH) به تولید می‌رسد. نسخه RXH از لحاظ فرم ظاهری بدنه تفاوت چندانی با نسخه استیشن آن ندارد و تنها جهت کارایی بهتر در جاده‌های آفرود، چند سانتی‌متری بر ارتفاع آن اضافه و پیرامون گلگیرهای آن نیز پلاستیک مشکی‌رنگی فرا گرفته است و سیستم تعلیق آن نیز جهت رانندگی در شرایط سخت تقویت شده است. در سال ۲۰۱۴ میلادی، این خودرو از درون و بیرون، دستخوش تحول و یا یک فیس‌لیفت اساسی گردید. تحت این تغییرات، یک جلوپنجره برجسته جایگزین نمونه قبلی شد و کاپوت، سپرهای جلو و عقب این خودرو هم دوباره طراحی شد و متعاقب آن چراغ‌های جلو و عقب آن نیز تغییر یافت. علاوه بر این‌ها، نوارهای شفاف LED بر روی چراغ‌های جلوی آن ظاهر و نشان پژو هم از روی کاپوت آن به جایگاه سنتی خود بازگردانده شد، یعنی به میانه جلوپنجره این خودرو. داخل کابین آن هم تحت بهسازی و بهبود مضاعفی قرار گرفت تا آرامش و راحتی بیشتری را برای سرنشینانش مهیا کند.

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
این خودرو با طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه‌های بنزینی این خودرو در انواع ۱.۶ لیتری ساده و توربو و نیز ۱.۸ لیتری توربو ارائه می‌شوند که به ترتیب از توانی معادل ۱۲۰ و ۱۶۵ و ۲۰۴ اسب بخار برخوردارند. پیشرانه‌های دیزلی هم در اشکال متنوعی اعم از ۱.۶، ۲ و ۲.۲ لیتری عرضه می‌شوند که توان خروجی آن‌ها بین ۱۱۵ تا ۲۰۴ اسب بخار متغیر است. نسخه‌های وارده به کشورمان هم از نوع ۱.۶ لیتری بنزینی خواهد بود.

از لحاظ ایمنی، پژو ۵۰۸ خودرویی بسیار مطمئن و برخوردار از ساختاری صلب و مستحکم است و به سبب بهره‌گیری از این ساختار هم توانست به نتایج چشمگیری در تست‌های ایمنی نائل آید. این خودرو ۵ ستاره را از موسسه ایمنی یورو انکاپ (EURONCAP) کسب و نرخ بسیار خوب ۹۰ درصد را هم برای ایمنی سرنشینان بزرگسال خود، ثبت نمود. تمامی مدل‌های پژو ۵۰۸ به‌طور استاندارد به ۶ عدد کیسه ایمنی هوا مجهز هستند. همچنین در تمامی مدل‌های این خودرو سامانه‌های ایمنی متعددی من‌جمله سیستم‌های ABS،EBD،EBA و ESP،ASR و CBC به طور استاندارد وجود دارد و نیز سامانه‌های کمکی نگه‌دارنده خودرو در تپه‌ها و سیستم هشداردهنده نقاط کور و… هم در تیپ‌های فول این خودرو دیده می‌شود.

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
کابین پژو ۵۰۸ از فضای جادار و درخوری برخوردار است و کیفیت متریال به کار رفته و نحوه مونتاژ قطعات آن نیز در حد بسیار خوبی ارزیابی می‌شود و این همان نکته‌ای است که بیشتر سایت‌های خودرویی در دنیا چه در اروپا و آسیا و… بر روی آن تأکید وافری دارند. از ویژگی‌های دیگر این کابین راحتی و آرامش بسیار بالای آن است و شاید به همین دلیل است که برخی از سایت‌های معروف خودرویی ازجمله AUTOEXPRSS بریتانیا و CARADVISE استرالیا و… کیفیت سواری و هندلینگ این خودرو را ستوده و بر راحتی صندلی‌های آن مهر تأیید زدند. البته این موارد در کنار معایبی همچون سیستم نمایشگر لمسی نه‌چندان کارآمد آن و نیز برخی اشکالات دیگر جای می‌گیرند. تجهیزات و تکنولوژی به کار رفته در این کابین کمابیش هم‌تراز با اکثر رقبای خود ازجمله فورد موندئو و تویوتا کمری و هوندا آکورد و… می‌باشد. در انواع مدل‌های این خودرو کمابیش تجهیزاتی همانند صفحه نمایشگر لمسی، پوشش چرمی فرمان، سیستم هدایت ناوبری و… قابل مشاهده است.

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
طبق بررسی اینجانب از سایت‌های متعدد انگلیسی‌زبان، درمجموع بیشتر مشتریان این خودرو و قاطبه مصرف‌کنندگانش در بریتانیا، استرالیا، خاورمیانه و… از عملکرد و کیفیت آن رضایت کافی داشته و حتی شمار نه‌چندان کمی از آن‌ها نیز این خودرو را در حد عالی ارزیابی نمودند و این‌ها همه درست برخلاف تصویر مخدوشی است که از برند پژو در ذهن ما ایرانیان جای گرفته و مشتری ایرانی را از این برند فراری نموده است و صدالبته در این میان کسی مقصر نیست جز نماینده ایرانی پژو که تخصص عجیبی در نابودی سابقه خوب یک برند و کیفیت زدایی تام از آن دارد. امید است که پژو ۵۰۸ در ایران با سرنوشت بهتری نسبت به اجداد خود من‌جمله ۴۰۵ مواجه شود!

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
مشخصات فنی پژو ۵۰۸
این خودرو قرار است با دو پیشرانه متفاوت ۱.۶ و ۱.۶ لیتری توربو در ایران عرضه شود که مشخصات آن‌ها به شرح ذیل است:
۱.۶ لیتری معمولی
حجم موتور: ۱۵۹۸ سی‌سی
توان: ۱۲۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۱۱.۵ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت
۱.۶ لیتری توربو
حجم موتور: ۱۵۹۸ سی‌سی
توان: ۱۶۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۲۴۰ نیوتن متر در ۱۴۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۹.۱ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت
نوع گیربکس: ۶ سرعته تیپ ترونیک
سیستم فنربندی جلو: مک‌فرسون استرات با آنتی‌رول بار
سیستم فنربندی عقب: اتصالات چندگانه (MULTI LINK) با آنتی‌رول بار
نوع کالیپرهای ترمز جلو و عقب: دیسکی

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
ابعاد
طول/عرض/ارتفاع: ۴۸۳۰/۱۸۲۸/۱۴۵۶ میلی‌متر (نسخه سدان) و ۴۸۲۹/۱۸۲۸/۱۴۷۶ میلی‌متر (نسخه استیشن) و ۴۸۲۸/۱۸۶۴/۱۵۲۵ میلی‌متر (نسخه RXH)
فاصله بین دو محور: ۲۸۱۷ میلی‌متر
گنجایش محل بار: ۵۱۵ لیتر (نسخه سدان)
حجم مخزن سوخت: ۷۲ لیتر
وزن: ۱۴۸۵ کیلوگرم (نسخه سدان)

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
ایمنی
۵ ستاره از موسسه ایمنی EURONCAP (ایمنی سرنشینان بزرگسال: ۹۰ درصد)
۶ عدد کیسه ایمنی هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای)
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم کمکی ترمز BA
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری ESP
سیستم کنترل لغزش ASR
سیستم کمکی کنترل پایداری خودرو در سرپیچ‌ها CBC
سیستم کمکی نگه‌دارنده خودرو در تپه‌ها HILL ASSIST CONTROL
سیستم هشداردهنده نقاط کور BLIND SPOT WARNING
سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS
سیستم ISOFIX برای صندلی کودک
و…

تجهیزات رفاهی (تیپ GTLINE در بازار امارات)
سیستم هوشمند ورود بدون کلید (KEYLESS) + دکمه استارت
سانروف برقی مجهز به سنسورهای حساس به مانع
شیفترهای پشت فرمان (PADDLE SHIFTERS)
صندلی‌های برقی با حافظه
آینه‌های جانبی گرم شونده و تاشوی برقی
روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو (AUTO LIGHT)
صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۷ اینچ
فرمان الکتریکی حساس به سرعت
حسگر باران با تیغه‌های برف‌پاک‌کن BONELESS
صندلی‌ها با پوشش چرمی
سیستم هدایت ناوبری (NAVIGATION SYSTEM)
سیستم روشنایی در روز (DAY LIGHT)
ترمزدستی الکتریکی (ELECTRONIC HANDBRAKE)
کروز کنترل
چراغ‌های جلو و عقب از جنس LED
تهویه مطبوع اتوماتیک و دو زمانه
سیستم رهیاب GPS
۸ عدد اسپیکر JBL
کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX و اتصالات بلوتوث و هندزفری
دوربین دید عقب (REAR CAMERA)
سنسورهای پارک جلو
اگزوزهای سرکرومی دوگانه عقب
صندلی عقب VIP
و…

قیمت
در ایران: به طور رسمی مشخص نشده است.
در امارات: ۱۰۶,۰۰۰ درهم (۱.۶ لیتری توربو و تیپ ALLURE) و ۱۱۶,۰۰۰ درهم (۱.۶ لیتری توربو و تیپ GTLINE)


[دانلود ویدئو] منابع:
WIKIPEDIA.ORG
AUTOEXPRESS.CO.UK
CARADVISE.COM.AU
YALLAHMOTOR.COM
و…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۶۱ دیدگاه‌ها

  1. BMW

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    1: همه دنیا میدونن که بهترین سواری و لذت رانندگی مال ماشینهای اروپایی هست حتی پژو که یه ماشین درجه 3 اروپایی هست 100% بهتر از این چشم بادومیاس که تو همه چیز فقط مقلد هستن جز آفرود که کلا بحثش جداس

    2: یکی از دوستان در مورد تبلیغات وانتخاب خودرو سال اروپا نظر داده بودن که لابد اون بابا ی من هست که کل دی جی پاورز رشوه داده که کیفیت تویوتا بالا تر از پورشه میخوره که بهترین مواد مصرفی دنیا رو استفاده میکنه ؟ دیگه بالاتر از لندکروز که ندارید که وقتی میشینی توش بوی پلاستیک خفت میکنه ، در مورد خودروی سال اروپا لزوما نباید تولید اروپا باشه و وارداتیهام هستن

    3 توی این سگمنت پاسات حرف اول میزنه واز چشم بادومیا فقط مزدا 6 و آکورد،اونم ورژن مخصوص اروپا و کمری کلا توی اروپا غربی حضور نداره

    4تجربه شخصی خودم توی این سگمنت رنو لتیتیود 2012 و آکورد 2014 که در کل از لتیتیود لذت بیشتری بردم

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. آیدین

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (82 ديدگاه)

      داداش از لندکروز بالاتر لکسوس 570 هستش.در ضمن ما توی لکسوس 570 بوی پلاستیک به مشاممون نمیخوره.
      در ضمن هر وقت تونستی مثل چشم بادومیا(کره و ژاپن)باشی اون وقت بیا تخصصی حرف بزن ایراد بگیر…

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. BMW

        ۹ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        1: اون lx که میفرمایید همون لندکروز هست پالونش عوض کردن . منم منظورم کل خاندان لندکروز بود

        2: خدا نکنه من مثله چشم بادومیا باشم اونوقکه 1 ثانیم نمیخوام زنده باشم بیشتر ترجیح میدم ایتالیایی باشم و تو فراری کار کنم یا آلمانی باشم تو ب ام و یا رولزرویس

        3: شمام برو تویوتا تو سوار شو چکار به ما داری ؟ ما کج سلیقه هام همون اروپایی حا ل کنیم فقط هی ناراحت نشی ماشینت توی فیلم تو افغانستان عراق سوریه دست این تروریستا نشون میدنا

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. mohsen

        ۹ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        LX570 همون Land Cruser VX-R هستش که یه خورده اضافه کاری کردن از عربا و ایرانیا بیشتر پول بگیرن که به نظر من واسه آفرود نیازی به مانیتور عقب یس چون شبا توش با کیسه خواب تو کوه و بیابون نمیشه خوابید . تو خیابونای خود ژاپن تا شب بشینی شاید یدونه از این ماشینام رد نشه مصرف سوخت قد پیکان مدل 57 شاید خود ما یه VX 2010 داشته باشیم ولی بیشتر واسه آفروده و تو شهر چندان استفاده نمیکینم نمیگم ژاپنی بده حداقل از این مدل پزو ها خیلی بهتره و اونوقت که نسبت به استفاده مدل مورد نیازتو بخری من خودم شاسی بلند لکسوس شاید RX دوست داشته باشم ولی خوب یه خورده فکر میکنم ادم میتونه یه خوردم روش بزاره یه X4 یا ماکان بخره یا مثلا از دوستان IS300 با کیت F خریده بود خوب خیلی خوب بود ولی خدا وکیلی کمکتر کسی E Class یا سری 5 رو میزاره به اون پول میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. داود

      ۱۳ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (41 ديدگاه)

      داداش رو صندلی ماشینهای ژاپنی که میشینی باید پلاستیکشو بکنی رو چرم بشینی اون پلاستیکا واسه نشستن نیست واسه تمیز موندن صندلیاست.
      مگه الان کسی bmw سوار میشه تمام داشبوردا عین هم مال سی سال پیشه .جلو وعقب ماشینا هم عین همه. هرسال فقط سایز چراغا رو تغییر میده بیشتر از سی هزار تا هم راه نمیره اگه بره هم یه تعمیر اساسی میخواد . حداقل بیان یه خورده از ژاپنیا وکره ایها یاد بگیرن یه خورده از یه نواختی بیان بیرون .واقعا بی شوخی اگه بی ام دبلیو بجای قطعات چینی از قطعات کره ای استفاده کنه استهلاکش خیلی میاد پایین .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. BMW

        ۱۴ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        ماشین چی داری ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. علی

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (3 ديدگاه)

        دوست عزیز به اون میگن اصالت!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. رابی دنیرو

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بقول جرمی کلارکسون کبیر رنو و پژو ماشینای مزخرفی ان نه لکسوس و تویوتا و هوندا و اینفینیتی و نیسان و مزدا و میتسو و سوبارو تو ژاپنی ها میتونم بگم ماشین های عالی و زبون زد جهانی با کیفیت بالا زیاد ساخته شده میشه وخواهد شد مثلا lfa لکسوس که تو سرعت خیلی از اروپایی ها باید جلوش سر تعظیم خم کنن مثلا همون بی ام وه ای که با اسمش نظر میدی یا evolution x که آسفالت رو میجوه و گودزیلای نیسان تو لوکس بودن هم باید ماشینای لکسوس و اینفینتی رو در نظر گرفت که شما یعنی میگی لتیتیود مقایسه بشه با لکسوس حتی پولی هم که باید واسه این دو تا بدی فرق زیادی دارن و میشه گفت لکسوس تو مدرنی و لوکسی ترکونده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mohsen

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    چرا ویران خودرو دست از سر فرانسه بر نمیداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. عبدالله

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    نمی دانم چرا طرفداران خودروهای کره ایی برای اثبات شایسته بودن خودروهای شان همیشه بی دلیل علیه خودروهای فرانسه و صنعت خودروسازی فرانسه جبهه گیری می کنند؟
    البته حق دارند چون در ایران 90% خودروهای خارجی کره ایی هستند و در ایران خودروی ساخت فرانسه(به غیر از پژو 407 مدل 2008 و سیتروئن c5 مدل 2010 که یک چرخ این خودروها تمام خودروهای رقیب کره ایی خود می ارزد) وجود نداردو اگر یک بار در اروپا خودروی فرانسه ایی چه رنو و چه سیتروئن و چه پژو سوار می شدند دیگر علیه خودروی فرانسه جبهه گیری نمی کردند.
    خودروهای 405 و پارس و 206 کپی برداری از تکنولوژی 30 سال قبل پژو آن هم با قطعات درجه هفت و هشت چینی ساخته شده و به هیچ وجه فرانسه ایی نیستند.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. معین

      ۱۲ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (15 ديدگاه)

      بعضی اینجا یه جوری سنگ شرکت های خودرو ساز کره و فرانسه و آمریکا و … رو به سینه میزنن انگار جد و آبادشون توی اون شرکت ها سهام داشته !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. یاسین

      ۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من خودم 206 دارم مدل 86 صندوقدار ار اون اولین 206 ها است که وارد شد الان 8 ساله میگزره ولی تا حالا اخ هم نگقته 191000 تا هم کار کرده

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. hadi

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ۲۰۶ صندوقدار وارداتیم داره؟ تو خود سایت پژو محل طراحیشو زده ایرانخودرو

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. محمد.م

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تجربه نشان داده ماشینهای فرانسوی تو ایران جواب نمیده چون فقط برای آب و هوای مرطوب فرانسه و اطراف ساخته شده. شما در تابستان در نواحی داخلی ایران به پژو یه مقدار فشار بیاری سریع واشر سر سیلندر میسوزونه ،این اولین ایراد و شایعترین ایراد پژو ،البته قطعا مدلهای جدید این ایراد رو ندارن،
      اما حالا خدا بهش برکت بده ماشینهای ژاپنی یه مقدار بهش فشار میاری هارتر میشه.
      در کل ماشینهای ژاپنی خیلی بهتر از ماشینهای فرانسوی برای آب و هوای ایران جواب میدن،البته ماشینهای کره ای که دوستان فرمودند خیلی ضعیفتر از ماشینهای ژاپنی هستند از همه لحاظ.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سعید

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    نیازی به قیمت گذاری نیست بزار من واست بگم تو چه رنجیه
    508 تیپ 1 : آپشن : صندلی ، فرمون ، ترمز ، چراغ : کولر : بخاری (بدون دستمال کاغذی) قیمت : 68 میلیون
    508 تیپ 2 : آپشن : همن قبلیا + شیشه برقی و چراغهای داخل سفید + قالپاق جدید (بدون دستمال کاغذی) قیمت : 70 میلیون
    580 تیپ 3 : آپشن : دوتای قبلی + ایربگ راننده + قابلیت تنظیم نور چراغ ها بصورت دستی + مه شکن + دستمال کاغذی
    قیمت 73.500
    508 فول : آپشن : ستای قبلی + لاستیک زاپاس + ایموبلایزر + ضبط سی دی خور + دستمال کاغذی و یک جلد کلام الله مجید (که آتیش گرفت قرآن بخونی که دراش قفل سوخاری شی
    قیمت : 80 میلیون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۱۰ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پسر گل اصلا قرار نیست 508 تو ایران منتاژ شه پژو خودش گفته نمیزارم منتاژش کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. aston martin

      ۲۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      سعید داداش دلت خوشه ها! 180 میلیون تموم میشه قیمتش نه هشتاد میلیون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. genius

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1226 ديدگاه)

    پژو هر کاری بکنه به نسبت رقیب هموطنش یعنی رنو(علی الخصوص در بعد فنی تکنیکی)حرفی برای گفتن نداره البته خواهشا از پژو و رنو تو ذهنتون تصویری بجز 405ولوگان بسازید چون بنده دارم در مورد محصولات و سیاستهای بروز این دو کمپانی حرف میزنم نه خط و مشی سی سال قبلشون!!!
    پژو اگه خیلی کمپانی استخون داری بود تو سری1تیم میداد درست مثل کاری که رنو کرده.پژو برند درجه3 و رنو برند درجه2.5اروپان که هیچکدوم حریف قدری برای برندهای مطرح اروپایی نیستن اما حضور هر کدومشون برای ما ایرانیهای بیچاره از لگنهای سی سال پیش یا چینیهای عروسکی غنیمته!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آقا سعید شاید به زبان طنز نقد کردن ولی عین واقعیته که ویران خودرو اول که میخواد خودرو قیمت گذاری بشه مه شکن و چند تا چیز ناچیز مثل همونایی که سایپا دزدید مثل راهنمای سپر جلو پراید یا مه شکن زانتیا و … رو میدزده بعد از قیمت گذاری با برگردوندن هر یک از اقلام سرقتی، چند میلیون افزایش قیمت میده. بهتره بدونین سایپا جریمه سنگینی به سیتروئن بابت سرقت مه شکنهای سپر زانتیا تو سالهای 80 و 81 پرداخت کرده و این زمانی اتفاق افتاد که بازرس سیتروئن بصورت اتفاقی با یکی از انبارهای شرکت با یک قفل بزرگ روبرو شد و با اصرار و تهدید فراوان در این قسمت رو باز کرد و با کوهی از مه شکنهای زانتیا روبرو شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. movahed

    ۱۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    این خودرو قیمتش زیر 180تومن نیست چون قیمت جهانیش گرونه!خورو های اروپایی اصلا قابل مقایسه باکره ای نیستن چون کره ای ها خودوهاشون تمام استاندارد های اروپارو نمیتونن کسب کنن!!هندلینگ خودرو اروپایی از اسیایی ها بیشتره اینو همه میدونن!!پژو 208 تو منطقه ازاد هست 70 ملیون با پلاک ملی 100 تومن میشه و همین 508 که میبینین با همین مشخصات تو منطقه ازاد انزلی هست 118 تومن بدون گمرک درصورتی که اپتیمای فول 90 تومن قیمت داره!!پس از هیچ نظر رقیب اپتیما و سوناتا نیست چون در سوناتا و اپتیما در در رنج قیمتیش نیستن!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. آخرین

      ۱۰ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      اروند
      اپتیما فول 79 میلیونه
      یه هفته پیش یکی از اقوام خرید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. محمود

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سیستم فنی کره ای ها قدیمیه برای همین مصرف بنزین بین دوازده تا پانزده لیتره حتی ترکها هم سوار خورو کره ای نمی شوند اکثر برند المان ولی چشم بادامی ژاپنی حرف اول را میزند تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. امید

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باعرض سلام خدمت تمامی متخصصین بزرگوار !!!اینجانب فقط یک نکته رو عرض کنم همون سالی که پژو 405خودرو سال اروپا در کلاس خود شناخته شد در کشور آمریکا میزان فروش اون به 20دستگاه نرسید و این باعث شد که واسه همیشه پژو و رنو فکر فروش در آمریکا رو از ذهن خارج کنند.در حال حاضر تمامی خودرو سازهای مطرح آسیایی و اروپایی در آمریکا شرکتهای طراحی دارند تا با نیاز جامعه آمریکایی خودرو تولید کنند .پس ملاک خوب بودن یک خودرو فروش و نحوه برخورد با اون مدل در کشور آمریکا مبباشد .دیگه قضاوت با خودتون !!!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. ArasH

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    واقعا زیباس ، هرکی بگه زشته یا اشغاله یا کره ای از این بهتره واقعا چیزی از کیفیت نمیدونه و یا سواره پژو ی اصلی نشده
    اتاقش فک کنم هم رده مگان باشه شایدم بزرگتر
    دمه پژو گرم طراحیش چه بیرون چه داخل عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. طاهر

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا عالیه ولی خب با توجه به قیمت نجومی که تو ایران پیدا میکنه حتی بعد از مونتاژ ،کمتر کسایی میتونن سوار شن، با این حقوق و دستمزد، مردم ایران باید تا ابد سوار پراید و پژو 405 بشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من نظر کارشناسی و یا خاصی ندارم . فقط میدونم موتور 1600 سی سی روی این بدنه گنده جواب نمیده و کم میاره. به احتمال قیمت اش هم بالای 70 ملیونه. در کل به نظرم ماشین خوب تا انحصار در بازار خودرو ایران هست به این ملت نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علي

    ۲۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام موتور ١۶٠٠سی سی برای این اتاق خیلی ضعیفه حداقل ایران خودرو مدل ٢.٢ لیتری دیزل رو. وارد میکردخوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بهروز

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاسفانه ما مجبوریم سوار آشغال های فرانسوی و چینی بشیم ولی کره ای ها لا اقل طراحی خوبی دارند و کیفیت بد نیست و در آمریکا فروش میروند اما خودروهای ژاپنی جز پر فروش ترین های دنیا هستند و راجع به بی ام و چیزی نمی گم چون ما ملت لیاقت سوار شدنشو نداریم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. حمید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین اگه باقیمت 150یا 160 بیاد تو بازار ، دور می افته دست وارد کننده های اپتیما و سوناتا و….حسابی گرونش میکنند . خدا به دادمون برسه . ما نخوایم اینا از این اشغالا وارد کنند کی باید ببینیم . تازه داشتم بعد چند سال یکی دوتا میکردم ببینم میشه ماشین بالای 100 تومن خوب بخرم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مسلم

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: پژو ۵۰۸ نیز اگرچه هنوز تعیین قیمت نشده اما مطمئنا قیمتی رقابتی در بازه‌های بین ۱۶۰ تا ۱۸۵ میلیون تومان برای آن تعیین خواهد شد.(منبع ایسنا).
    در صورتی که قیمت به روز این ماشین تو اروپا از
    19.37 یورو€ 667,083ریال
    تا
    24.50یورو € 843,756ریال
    خلی قیمتش بالا نیست؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محسن

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    508 نهایتا 80تومن می ارزه.بازار جهانی البته ازینم کمتره.این ماشین کمتر از 20هزار یورو هست.اگه ایرانخورو بخواد ازین بیشتر قیمت بزنه باید رفت کارخونشو آتیش زد.وقتی خودش میخواد تولید کنه باید قیمتو مناسب بده.حداقل مثل قیمت جهانی بده چون خودش تولید میکنه.کیفیت پژوی فرانسه هم نمیزنه با قطعه چینی تولید خواهد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. amirreza

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    آخه من میخوام بدونم چرا بعضی ها پژو و سیتروین رو از تویتا و هوندا بهتر میدونن واقعا به حال هم وطنی های جهان سومیم تاسف میخورم که ماشین میخوان به رخ بقیه بکشن فقط از کشور سازندش پز میدن واقعا یه جوری میگن که انگار طرف رفته فرانسه بردنش بهشت رفته ژاپن بردنش جهنم آقا در دنیا طی 10 ساله آمار پر فروش ترین ها را در امریکا میگرفتن همیشه بی قید برگشت المان و ژاپن در این صنعت اول یا دووم بودن آمریکا و انگلیس همیشه سوم چهارم یعنی طی آیت 10 سال فقط همین 4 کشور ماشین هایی رو ساختن از بیشتر نظر ها عالی بوده و در کل این 10 سال دیگه بهترین برند فرانسه که از لحاظ فروش بهتر از بقیه بوده فقط در سال 2013 یکبار رنو که تازه اونم با نیسان ژاپن شریکه و 99 درصد موتور های ماشیناش رو از نیسان میگیره البته به جز مگان تونست مقام 10 هم رو به دست بیاره اگه از رو کشور که ژاپن سومین کشور ثروتمند دنیاست د یا آمریکا قوی ترین کشور دنیاست ولی این عادلانه نیست و باید از رو برند و خود ماشین قضاوت کرد دلیل نمیشه که چون بنز و بی ام و مال اروپا هستن پس دیگه کلا اروپا در جهان ماشین سازی بی نظیره حالا تا بعضی ها کم میارن هرف های عجیب میزنن خب حالا مثلا لکسوز مال آسیا باشه چی میشه چون کشور عقب مونده ایران تو آسیا پس کل آسیا عاشقاله در ضمن تویوتا 10 ساله به خاطر رقابت با بنز لکسوز رو به وجود آورده دوستانه که فرقش رو نمیدونن حالا هنوز به بنز 150 ساله نرسیده ولی تقریبا از همه لحاظ با بی ام 120ساله برابری میکنه و در کیفیت ابشن طراحی قیمت اصطحلاک مصرف سوخت باز از تویوتا 1000 برابر بهتره بعد میان میگن لکسوز رو ساختن تا از مشتری پول بیشتری بگیرن من نمیخوام از رو کشور سازند هرف بزنم ولی به طور کلی میگم فرانسه ایتالیا سوید در صنعت خورو سازی خیلی خوب عمل میکنن ولی واقعا به جرعت میگم اگه خیلی بهشون فشار بیاری زود از همه نظر میفتن الان زانتیا 85 بعثی ها دارن سالم سالمه بعضی ها هم هر روز تو تعمیرگاه حالا ماکسیما 81 هرکی داره تا حالا پاش به تعمیرگاه وا نشده مگه برای سرویس های دوره ای تو کل فرانسوی ها فقط رنو میتونه فشار بیش از حد رو تحمل کنه مثلا وولو مال سوید خیلی شیک پیشرفتس ولی بنزین روش تاثیر داره دمای هوا روموتورش تاثیر داره تحمل فشار رو نداره و فقط فانتزی از لحاظ نرمی بین کشور ها همیشه نرم ترین سواری مال ژاپن و انگلستان حالا نه همی کار خونه هاشون ولی ولی از هر 10 تا کارخانه یه کارخانه ماشینش سواری رو داره که 100 تا کارخانه تو یهه کشور دیگه ندارن در ژاپن نیسان، اینفینیتی ،هوندا در انگلستان رولز رویس ، بنتلی در ضمن رولز رویس مال انگلستان و فقط زیر مجموعه بی ام و البته مرسدس بنز در کلاس s و بی ام و در کلاس 740 Li هم خیلی راحت و عالی هستن الان شما بشینید پشت یه سیتروین c5 2012 که البته ماشین خوبیه حالا بشینی تو یه نیسان تیانا 2009 اصلا دیگه نمیتونید سوار c5 بشید تازه c5 تو سدان های سیتروین بعد از c6 دومین سدان لوکس و سایز متوسطه یا مثلا تو ایتالیا ماشین محبوب فراری و مازراتیه آخه نه توصیف سوخت نه نرمی نه اصطحلاک فقط تو قدرت موتور حالا قیمت مازراتی گرن توریسمو 2016 در منطقه آزاد که سریع ترین ماشین مازراتی و 10 سال برات کار میکنه بدون گمرک 800 ملیونه حداکثر سرعت 300 شتاب 5’3 مصرف سوخت به طور کلی صدی 18 لیتر حالا ژاپن نیسان جی تی از 2016 بدون گمرک 500 ملیون دوام بالای بیست سال سرعت 360 شتاب 2 ثانیه مصرف صدی 13 کیفیت کاملا عالی (واقعا تعریف از ماشین اونم از روی کشورش اشتباهه من خودم خیلی کشور های اروپایی رو دوست دارم ولی دلیل نمیشه که چون کشورای قشنگن و زناشون خوشگلن بیام بگم دیگه اینا بهترینن بعد ژاپنی های زحمت کش رو چون چشم بادومین بگیم ماشین سازی شون اشغاله تویوتا اگه ابشن اش کمه در عوض دوامش بالاست هوندا اگه هندلینگش ضعیفه در عوض امکانات و مصرفش کمه نیسان که وجدانن همه چی کامله موتور واقعا همیشه از حد خودش قوی تره سواری واقعا عالی امکانات زیاد مصرف پایین دو ام اصطحلاکم محشر ( پس خواهشا نگید اگه آمریکا مثلا به همه زور میگه ماشین آمریکایی بد (عاشق امریکام) یا مثلا ژاپنی ها چشم بادومین پس ماشین ژاپنی بده یا مثلا چون اروپا با کلاسه پس بهترین ماشینای دنیا مال اروپا هستن البته بنز بی ام و کلا فرق دارن ولی الان رقابت ها خیلی زیاد شده خلاصه ماشین رو فقط از رو برند و خودش باید سنجید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محسن

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام ، نمی خوام تخصصی به نظرات بالا ، نظر داده باشم ، ولی منه کارگر ، تمامی خودروها ، با برندهای مذکور را فقط میتوانم در خیابان ، ببینم که هیچ امنیتی ندارند ، زیرا کافیست یک مردم ازار روی یکی از این خودروها با شی تیزی ، خط بکشد ، ان وقت اه از نهاد ، مالک ان به اسمان میرود ، و از قیمت ان حدودا دهها میلیون وشاید بیشتر بیفتد ، پس همان Brt و مترو وخط یازده بهترین گزینه است ، هر چند دارندگی وبرازندگی ،چشمش کور ، هر لنگه نتوان دید ، خوش باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. جواد

    ۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام به دوستان گلم .((کسانی که میخوان بدونن این خودرو چطوریه تا آخر بخونین ))دوستان خواهشا کسی که تاکنون سوار اینجور ماشینا نشده پیام نده .من و دوستم چند روز پیش تصمیم گرفتیم بریم دبی و این ماشینا رو اجار بگیریم .رنو تالیسمان پژو 3008 مدل 2014 و پژو 508 .خدا وکیلی تو عمرم هیچ ماشینی سوار نشدم مثل پژو 508 بهم حال بده .فول آپشن بود .موتور 2000 و صفر تا صد حدود 8-9 ثانیه و تازه اینکه محدود بود واسه اومدن به آسیا .مصرف سوخت اتوبان 6 لیتر .عالی میره شتابش عالیه .هیچ گونه بدی توش ندیدم .متاسفانه بعضی ها این خودرو رو با برخی از خودروهایی مقایسه میکنن که اصلا تو کلاس هم نیستن .آخه تویوتا لندکروزر چه ربطی به 508 داره ??تو بیا کمری رو مقایسه کن با 508 تا بفهمی کدوم شرکت برتری داره تو این سطح .تو کشور انگلستان این خودرو به عنوان تاکسی استفاده میشه البته مدل 1.6 لیتریش . تو برزیل هم فروش میره و حتی تو آمریکا هم این شرکت نماینده داره .تست امنیتش پنج ستاره گرفته .هنوز دست به داشبوردش نکشیدی که بفهمی .مدلی که به ما دادن سقفش کلا شیشه بود رو صندلی عقب می نشستی آسمونو میدیدی خیلی قشنگ بود .کنار فرمون رو داشبورد چند کلید بود که من فقط تونستم دو کلید رو بفهمم چیه .یکیش صدا موتورو زیاد میکنه برای عشق صداها .خیلی قشنگه صداش . یکیش اونقد صدا کم میشه که انگاری ماشین روشن نیست .جالبه بدونین این مدل که ما گرفتیم برای پنج ساعت گشت توشهر قشنگ جلو شیشه ها پرده میومد .یعنی کلید که میزدی پرده از بالا میومد آروم پایین و رو شیشه رو میگرفت تا آفتاب اذیت نکنه.در ضمن موتور این ماشین کاملا جوابگوی این بدنه هست .تو آپارات سرچ کن پژو rcz و یا همین 508 فیلماش رو ببین بعد بیا نظر بده .خلاصه هر چی بگم کم گفتم .من نمیدونم چرا ما ایرانیا اینجوری هستیم در مورد چیزی که نمیدونیم نظر میدیم .خدا را شکر بخاطر این ماشین تونستم کشور زیبای امارات رو هم ببینیم . خیلی ممنونم از پدال .موفق باشید .یا حق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. پوريا

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    نمیتونه ماشین بدی باشه، البته این ماشین بالاتر از ١٧٠ ، نمیرزه ، امکانات به روزی داره ولی با توجه به اینکه رنو تالیسمان به بازار میاد و همین حجم موتور رو داره ولی حدود ٢٠ اسب از این بالاتر هست ، و در کل به روز تر هست با توجه به سال تولید و دیگر امکانات ، اگر قیمت این خودرو بالای ١٨٠ باشه ، بازارش میشه میل ۴٠٧ و c5 , و زود از رده خارج میشه، c5 و ۴٠٧ خوب بودن ولی حدود سال ٢٠٠٨ هم قیمت ازرا و حتی گرون تر بودن ، نمیخوام مقایسه کنم که هیوندا بهتره یا پژو سیترون ، ولی سیاست بد قیمت گزاری حتی اگه یه ماشین مناسب باشه ، و با توجه به تنوع زیاد در این کلاس میتونه کار رو مشکل کنه برای پژو سیترون ، خلاصه این ماشین البته فولش ارزش سوار شدن تا ١٧٠ م رو میتونه داشته باشه ، نه بیشتر. این رو هم توجه داشته باشید که این ماشین حجم موتور ١.۶ توربو ، که حدود ١۶۵ اسب قدرت داره که با بنزین ایران کمتره، و بالای ١٧٠ برای یه ماشین ١.۶ توربو پول دادن اشتباست، کمری مخصوصا هیبردی و هوندا و لگاسی و غیره که حجم ٢.۵ رو دارن به ازای قیمت بالاتر موتور بهتری رو دریافت میکنید، همه چیز ماشین طراحی و قیافه نیست ، ، خیابونای ایران یه ماشین محکم استخون دار میخواد که بشه بدون دلسوزی همه جا باهاش رفت ، ماشین برا سوار شدنه نه اینکه دلت نیاد چون اینجا خاکی داره یا دستنداز نری ، اینجور ماشین سوار ماست. و یا اینکه بری فرداش تا ١ هفته درگیر تعمیر خودرو باشی، با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      داداشم حالت خوبه ۱۸۰میلیون پژو!!؟؟
      نکنه از بچه های وارد کننده خودرویی؟ این خودرو با پیشینه ۱۶۰۰ توربو بیشترز صدتومن نمیارزه و اینکه شما اون قیمت میخای پول بدی کمری هیبری تویوتا که چن ساله متداول پرفروش ترین برند جهانی بوده سوار میشی نه خودرو ۲۰۱۱ درجه ۳ اروپایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. وحید

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    وای وای وای دوباره پژو دوباره گندکاریهای ایرانخردو و سایپا بابا چرا تویوتا ،فولکس واگن، اپل ، یا …وارد نمیکنید بازم اشغالای فرانسه که جزو درجه سه اروپاس میارید ۱۵۰ میلیونم به خلقولاه میفروشید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. همایون

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    با اطمینان عرض میکنم ۵۰۸ در ایران شکست خواهد خورد
    بنده به کیفیت و مسایل فنی کاری ندارم مهمترین فاکتور در بازار سلیقه و خواست مشتری است ، برای موفقیت در بازار ابتدا باید دید در این بازار مشتری چه محصولی را می پسندد . نمیدانم چرا مدیران ایران خودرو و سایپا از شکست های گذشته درس نمیگیرند
    سوال اول : ۵۰۸ را چه کسانی در ایران خواهند خرید ( منظورم این است این خودرو برای کدام طبقه درآمدی و چه نوع مشتریانی عرضه میشود )
    سوال دوم : این گروه مشتریان چه نوع خودرویی را میپسندند و به چه فاکتورهایی از خودرو توجه میکنند .
    با توجه به قیمت حدود ۱۸۰ میلیونی ۵۰۸ مشخص است که این خودرو برای اقشار متوسط به بالای جامعه که توان مالی بهتری دارند در نظر گرفته شده و اصتلاحا جامعه هدف این گروه هستند
    باتوجه به سابقه گذشته در خصوص ۴۰۷ و C5 مشخص است مهمترین فاکتور این گروه حجم موتور خودرو است ، با توجه به پس ضمینه ذهنی مشتریان قدرت خودرو رابطه مستقیم با حجم موتور آن دارد ، با عنایت به پایین بودن کیفیت سوخت و دانش فنی تعمیرکاران مشتری اصلا تمایلی به خرید خودرو توربو ندارد
    مشتری ایرانی به محض شنیدن عبارت ۱۶۰۰ سی سی در ذهن خود میگوید نه این نه
    دیگر حتی به حرف های فروشنده گوش هم نمیدهد ،( در نمایشگاه خودرو بنده شاهد بودم که بازدید کنندگان زمانی که ۵۰۸ را میدیدند و برای سوال کردن نزد مسئول غرفه میرفتند اولین سؤال این بود حجم موتور چند سی سی است بعد از اعلام ۱۶۰۰ سی سی بالای ۸۰٪ افراد حتی خداحافظی نکرده آنجا را ترک میکردند و منتظر سایر توضیحات نمیماندند ،
    مورد دوم ، گاهی خودرو فقط وسیله حمل و نقل نیست
    در بین مردم خودرو ۱۶۰۰ به معنای خودرو اقتصادی و ارزان است
    کسی که با خرید یک خودرو گران سعی در به رخ کشیدن جایگاه مالی خود را دارد یک خودرو ۱۶۰۰ نخواهد خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. همایون

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام با نهایت احترام برای نظرات سایر دوستان باید عرض کنم به نظر بنده و به دلایل ذیل ۵۰۸ در بازار ایران موفق نبوده و همانند ۴۰۷ و کیزاشی فروش مناسبی نخواهد داشت عوامل شکست به نظر من
    مهمترین چیز این است که ۵۰۸ را برای چه قشر و طبقه ای از اجتماع میخواهیم وارد کنیم و آن گروه هدف چه خواسته ها و چه برداشت هایی دارند
    دسته اول : مشتری و دیدگاه وی
    مشتری و خریدار و هر بازاری سلایق و خواسته هایی دارد به عنوان مثال در بازار امریکا خودرو اتوماتیک خریدار دارد و مردم تمایلی به خرید خودرو دنده دستی ندارند و یا تمایل مشتری امریکایی به خرید خودرو های بلند و کشیده ، نکته مهم همین جا است در بازار ایران قالب ذهنی خریدار در خصوص یک خودرو و توان آن نسبت مستقیمی با حجم موتور دارد مشتری ایرانی یک خودروی ۱۶۰۰ سی سی را خودرویی ارزان و اقتصادی میداند . فردی که خودروی بالای ۱۶۵ میلیون میخواهد خریداری کند ، ذهنیت اجتماعی و دید مردم برایش خیلی اهمیت دارد
    اگر امروز در جامعه نظر سنجی شود هیچ کس نمیگوید پژو یک خودرو لوکس است
    مشتری ایرانی خودرو با حجم موتور بالا را بیشتر میپسندد
    بخش دوم عوامل فنی
    عدم شناخت کافی از موتورهای توربو دگدر بین مردم و تعمیرکاران و همچنین نبود بنزین با کیفیت بالا باعث شده استقبال خوبی از خودرو های توربو نگردد
    بخش سوم بازار رقابتی
    حضور برند های مورد قبول جامعه با سابقه خوب مانند کیا ، هیوندایی ، تویوتا و هوندا
    یک خریدار ترجیح میدهد از برندهای باسابقه تر در این کلاس خرید کند
    توجه کنید عرض کردم باسابقه در کلاس
    پژو در ایران فقط یم بار با ۴۰۷ قصد ورود به کلاس خودروهای دی کلاس فول را داشت که به دلایل زیادی موفق نبود و این عدم موفقیت باعث سخت تر شدن کار برای فروش محصول جدید میگردد
    و دلیل آخر قیمت گذاری
    ۵۰۸ زمانی موفق است که حداقل ۱۵٪ از نزدیکترین رقبا ارزانتر باشد یعنی حداقل پژو باید ۳۰ تا ۳۵ میلیون از اپتیما و سوناتا و ۵۰ میلیون تومان از کمری ارزانتر باشد تا مشتری تمایل به خرید داشته باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سام

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام به خوانندگان عزیز
    طبق آخرین اخبار،شرکت ایران خودرو نسخه GT-LINE پژو 508 را برای ورود به بازار ایران در نظر گرفته است.مشخصات فنی و رفاهی این نسخه به شرح ذیل است :
    نوع و حجم پیشرانه : 1.6 لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت
    توان : 163 اسب بخار
    سرعت : 210 کیلومتر بر ساعت
    شتاب : 8.9 ثانیه
    وزن : 1485 کیلوگرم
    مصرف ترکیبی سوخت : 6.9 لیتر در هر یکصد کیلومتر مسافت
    ظرفیت باک : 72 لیتر
    تجهیزات ایمنی : 6 عدد کیسه هوا،سیستم ضد بلوکه ترمز(ABS)،سیستم کنترل پایداری(ESP)،سیستم کنترل لغزش خودرو (ASR)،سیستم کنترل پایداری دینامیک (CBC)،سیستم کمکی حرکت از سر بالایی ها (HAS)،ترمز دستی الکتریکی
    تجهیزات رفاهی :سانروف برقی حساس به مانع،کروز کنترل،سایبان شیشه عقب،سایبان سرنشینان عقب،سیستم ورود بدون کلید هوشمند با دکمه استارت،صندلی های برقی با حافظه،تنظیم گودی کمر صندلی ها،ماساژور صندلی های جلو ،گرمکن صندلی ها جلو ،روکش صندلی ها از جنس پرم ناپا با دوخت قرمز رنگ،سیستم نمایشگر هدآپ رنگی (HUP) با تنظیم نور و ارتفاع دید،دوربین دید عقب رنگی،سنسور هشدار دهنده نقاط کور،سنسور هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها،سنسور پارک جلو و عقب،آینه های تاشوی برقی با راهنما،غربیلک فرمان چرمی با تنظیم چهار جهته،اهرم تعویض دنده پشت فرمان(شیفتر)،تهویه مطبوع اتوماتیک چهار کاناله،صفحه نمایش لمسی به سایز 7 اینچ با رادیو و بلوتوث و درگاه USB و CD،چراغ های جلوی فول LED با دی لایت،سنسور نور خودکار (اتولایت)،سیستم روشنایی هموشمند در پیچ ها،نور بالای هوشمند،استایل مدل GT LINE،لوله های اگزور دوقلو با تریم مشکی،لوگوی GT LINE روی بدنه،پوشش چرمی دسته دنده با دوخت قرمز،جلو پنجره کرومی با خطوط عمودی و افقی،آینه داخل الکتروکرومیک،آینه های جانبی تاشوی برقی با گرمکن،رینگ های آلومینیمی 18 اینچی و……
    ارادتمند- سام کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برند هیوندایی ۱۵۰هزار مایل تو آمریکا واردنتی میده و علت دادن این خدمات هم مشخص هستش چون از ماشینش مطمعن هستش و میدونه به همین راحتیا خراب نمیشه من تا بحال ندیدم کسی کیا یا هیوندای داشته باشه کاپوت وسط خیابون بزنه بالا.وقتی شما اسم اروپایی میارید صحبت از پورشه و بی ام و و بنز هست نه فرانسوی آشغال که تو خود اروپاش هم مشتری اول و آخرش خودتون هستید.اونایی هم که کره ای با فرانسوی مقایسه میکنند با تمام احترام به نظراشون ماشین فرانسوی هیچ جایی تو دنیا نداره نمونش خود c5 بود که نتونست رقابت کنه و الان بهترین برند که پژو وDSهست بازهم شکست خواهد خورد

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. Pouya

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (28 ديدگاه)

    منم موافقم که در ایران شکست میخوره چون موفقیت در ایران به حضور همه جانبه و مستمر احتیاج داره . پژو‌در برابر سیل کره ای ها در ایران نیاز به جلیقه نجات داره .ما پژو را خودروی رده بالا نمیدانیم و هرگز انتخاب قشر ثروتنمد نخواهد بود. ولی افراد آگاه و باهوش که کاری به نظر مردم ندارند حتما عاشقش می شن و به خوشبختی بینهایت و لذت داعمی و افول ناپذیر واحساسی افسانه ای ،همراه با عمیق ترین حس نوستالژیکی که دروازه ی شادی توام باغم را با گلبارانی از جنس شور جوانی و تجربه ی حس دانایی ،غرق میکند. جلیقه بنداز ماشین غرقت نکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا