کادیلاک

آکادمی V-پرفورمنس کادیلاک

رانندگی در جاده‌های عمومی روش مناسبی برای درک قابلیت‌های سری V کادیلاک نیست. شاید به همین دلیل است که کادیلاک پس از معرفی دو مدل قدرتمند و با پتانسیل‌ بالای ATS-V و CTS-V به فکر یک برنامه آموزشی ۲ روزه پیست برای مشتریان این دو مدل افتاده است. برخلاف دوره‌های دیگر آموزش در پیست که در آنها هزینه به قیمت وسیله نقلیه ضمیمه می‌گردد، کادیلاک حضور در پیست را به صورت رایگان ارائه می‌کند و البته در این میان، ملاحظاتی را نیز درنظر گرفته است.

Cadillac-V-Performance-Academy-06
مشتریان کادیلاک مدل ۲۰۱۷، اولین کسانی خواهند بود که آکادمی V-پرفورمنس را تجربه خواهند کرد؛ آنها می‌توانند پس از تکمیل فرآیند خریدشان، به صورت آنلاین برای این منظور ثبت‌نام کنند. برای کسانی که در حال حاضر صاحب یک خودروی سری V هستند، کادیلاک یک آپشن با صرف هزینه اضافی درنظر گرفته که احتمالاً هیچ‌کدام از مشتریان آن را از دست نخواهد داد. در هر صورت، این در برنامه در حالت عادی، نصیب کسانی خواهد شد که کلید‌های ATS-V سدان، ATS-V کوپه و CTS-V سدان مدل ۲۰۱۷ را در اختیار داشته باشند.

Cadillac-V-Performance-Academy-12
برخلاف بسیاری از مدارس رانندگی پرفورمنس، آکادمی V-پرفورمنس به پیست‌های مختلف سفر نخواهد کرد و به جای آن، پیست موسوم به «اسپرینگ مانتِین موتور ریزورت اند کانتری کلاب» را در «پارامپ» نوادا، بیرون از حومه لاس‌وگاس، به عنوان خانه خود انتخاب کرده است. البته کادیلاک یک دوره یک روزه «آزمایشگاه V-پرفورمنس» را ارائه می‌دهد که در آن به سایر پیست‌های مسابقه در سراسر ایالات متحده سفر می‌کند، ولی مطمئناً‌ این آموزش فاصله زیادی را با دوره آموزشی اصلی خواهد داشت. آزمایشگاه V-پرفورمنس در پیست‌های موسوم به «لایم راک پارک» و «سِرکیت آو امریکاز» به علاقه‌مندان پیشنهاد خواهد شد.

Cadillac-V-Performance-Academy-04
مالکان خودروها، خودشان مسئول سفر به نوادا خواهند بود، ولی اگر کسی به لاس‌وگاس پرواز کند، کادیلاک خودش انتقال زمینی به «اسپرینگ مانتین» را به عهده می‌گیرد و پس از اتمام دوره، دوباره آن را به لاس‌وگاس باز می‌گرداند. ضمن اینکه این دوره شامل دو شب سکونت در اقامت‌گاه‌های لوکس اسپرینگ مانتین، صبحانه و ناهار و وسیله نقلیه محلی برای کسانی است که می‌خواهند در هنگام شب در شهر به گشت و گذار بپردازند.

Cadillac-V-Performance-Academy-07

Cadillac-V-Performance-Academy-02

Cadillac-V-Performance-Academy-01

Cadillac-V-Performance-Academy-03

Cadillac-V-Performance-Academy-05
آموزش در پیست به «استخراج» مهارت رانندگی و بالاترین سطح عملکرد خودرو و راننده تمرکز خواهد داشت. مالکان جدید سری V دقیقاً مطابق مدلی که خریداری کرده‌اند، آموزش‌ها را دریافت می‌کنند و این در حالی است که صاحبان مدل‌های قدیمی‌تر سری V می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند. نِیتِن تَن (Nathan Tan)، عضو تیم مدیریت «شراکت‌ها و آزمایش‌های برند» در کادیلاک در این زمینه می‌گوید:

کادیلاک برند آدم‌های احساساتی برای آدم‌های احساساتی است. مشتریان سری V از بسیاری جهات، به هسته اصلی برند کادیلاک نزدیک هستند و ما بسیار مفتخر هستیم که این برنامه آموزشی باارزش را برای این محصولات برجسته و ارزنده ارائه می‌کنیم.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    و بازهم کادیلاک
    وبازهم اصالت
    وباز هم قدمت
    و……
    و…….
    کادیلاک که دیگه اصلا لازم نیست در بارش صحبت کرد
    فقط باید بشینی خیره شی به عکسهاش و فقط و فقط تحسین کنی این شاهکار رو
    کادیلاک چه نمونه پایه باشه چه نمونه پرفورمنس حداعلا برا امریکایی بازها فرقی نداره
    تو یه جمله بخوام کادیلاک رو معنی کنم میشه اصالت محض همراه با نواوری
    AMERICAN CARS FOR EVER

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خوراک خودت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ali.usa

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (335 ديدگاه)

      کادیلاک و بس
      مرسی پر افتخار
      کادیلاک واقعا دوست داشتنیه
      آمریکا پرچم بالا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. HECTOR

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چه فکر های قشنگی میکنن.
    ما هم باید دوره ی آموزشی تعمیرات خودرو بذاریم.
    چون از همون روز اول لازم میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خیلی مفید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. تمدن عرب

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    اختلاف مشتری مداری در سایر کشورها نسبت به ایران خیلی زیاده

    ای کاش مدیران ایرانی به این گونه مسایل توجه کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مسعود

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    با وجود خودروهای لوکس و اسپرت آمریکایی که تقریبا شامل تمام نیازهای مشتریان میشه. درک این موضوع که چرا آمریکاییها انقدر خودروی لوکس و اسپرت اروپایی میخرن رو برام سخت میکنه.
    خوب ماشین آمریکایی بخرن که این گردش مالی عظیم چرخ صنعت خودشون رو بگردونه؛

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    دلیلش رو من میگم به شما مسعود جان
    این حرف رو خود مدیر کادیلاک در یه مصاحبه گفت
    کادیلاک و لینکلن 2 لوکس ساز بزرگ امریکا در دهه ی 20 تا 70 تسلط کامل داشتن در حوضه ی خودروهای لوکس به خصوص کادیلاک که با رولزرویس رقابت میکرد و استاندارد جهان لقب داشت کادیلاک
    کار تا جایی میرسه که کادیلاک به حدی قدرتمند میشه که دیگه نیازی نمیبینه باب میل مشتری ماشین بسازه و در دهه ی1980 و 1990 میلادی که رقبا مثل بنز بر طبق نیاز روز ماشین میساختن کادیلاک و لینکلن همچنان تو حال و هوای دهه ی 70 به قبل بودن و ماشیناشون با توجه به اینکه لوکس و گرون قیمت بود اما فقط نظر خریداران مسن رو جلب میکرد اما امثال بنز مشتری های جوان رو هم مد نظر داشتن
    همین باعث شد یه دوره رکود و سردرگمی در کادیلاک و لینکلن به وجود بیاد
    اما در سال 2008 با معرفیcts توسط کادیلا ک این کهنه کار سعی کرد در کنار لوکس بودن اسپرت بودن هم اضافه کنه و از اون تاریخ به بعد فروش کادیلاک جهش قابل توجه ای داشته
    حتی لینکلن هم با افزایش فروش مواجه شده و از خواب چند ساله اومده بیرون
    این حرفهای خود مدیر عامل کادیلاک بود که گفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HECTOR

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      عالی گفتی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        چاکرم داش مجید

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      درود برعلی عزیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مجید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    ای ول!!!!!!!!چه حالی بکنن خریداراش اونجا!!!دلم اب شد!!!!!!!!!!اقا راستی ما یه آشنا داشتیم یه کادیلاک هشت سیلندر قبل انقلاب خریده بود هنوز دست بچه هاشه نمیشه مدل کلاسیکا رو راه بدن ما هم بریم یه حالی بکنیم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!خوب چیه!بچه هاش به جای این که قدر اون ماشینو بدونن باهاش میرن وحشی بازی یا اجاره میدن برا عروسی ها!
    هر چی به من بگین میرسه به روح بچه هاش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یوسف

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تقریبا همه ی شرکت های اروپایی تو آمریکا کارخونه دارن و از اونجا هم برای آمریکا و هم برای بقیه ی دنیا ماشین تولید می کنند درواقع خودرو های اروپایی هم به طور کامل تو آمریکا تولید میشن که این یعنی گردش مالی خودرو اروپایی رو دارن رقابت آزاد رو هم رعایت کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی drift

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    واقعا امریکا ماشینای به این قشنگی داره چرا همش کیا و هیوندا رنو پژو و ماشینای چینی وارد میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Developer

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (117 ديدگاه)

      ماشینای چینی؟؟! آمریکا به طور رسمی و عمده به هیچ عنوان واردات ماشین چینی نداره
      کیا و هیوندای هم به خاطر قیمتش میخرن که خیلی ارزونتر از کادیلاکه و جزو ماشینای رده اقتصادی هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی drift

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (183 ديدگاه)

        من واردات ایران رو میگم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. HECTOR

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ایران و ماشین آمریکایی ؟؟؟!!!!! D-”:
          خخخخخخخخخ.
          برو عمو دلت خوشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. حسين

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    امریکایی ها بیشتر خودرو ژاپنی و المانی میخرن
    فورد موستانگ میشه محبوبترین خودرو تو آلمان ….
    بعد جالبه ما اینجا متعصب هایی(فقط آلمانی، فقط آمریکایی،فقط…) داریم که از خود مردم کشورهای سازنده خودرو متعصب تر هستند!!!
    (نادیده گرفتن کره ای ها هم شده یه دلیل حرفه ای بودن!)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HECTOR

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      دوست گرامی در آمریکا ماشین کره ای ماشین قشر متوسط به پایینه.
      کسایی که مثلا باهاش بچه میرسونن مدرسه. یا گارسونی که در رستوران کار میکنه. یا دانشجویی که میخواد پیاده نره دانشگاه.
      کادیلاک ، مرسدس ، لینکلن، لکسس، فورد. داج ماشینی نیستن که هر کسی بتونه بخره. اینا ماشین قشر متوسط به بالان.
      اینی هم که بعضی ها میگن فقط آمریکایی یا فقط آلمانی یا فقط ایتالیایی علاقه و عشقشون رو نشون میدن. طبیعیه هر کسی یک ایده آل هایی داره که شاید بهشون نرسه. اما دوستشون داره. ماشین کره ای خوبه ولی ایده آل یا آرزوی ما نیست. اینا با هم فرق دارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        فقط لامبورگینی
        مگه ن مجید؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Parker

          ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          معلومه دیگه بهنام جان.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          فدایی داری

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. علیرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    نمیدونم چرا دوستان بدون در نظر گرفتن شرایط بازار و فاکتور های موثر فروش در بازار آمریکا نظر میدن که آمریکایی ها ماشین ساخت آمریکا رو نمیخرن و بجاش کره ای یا ژاپنی میخرن؟؟؟؟
    عزیزان دلم,تو آمریکا تو کلاس های کامپکت و میدسایز یا کراس اوورهای شهری بصورت لیزینگ یا وام های بلند مدت خریداری میشه.لیزینگ در آمریکا زمین تا آسمون با لیزینگ ایران متفاوت هست و لیزینگ در آمریکا به نوعی اجاره ارزان خودرو ست.بخاطر افت شدید قیمت بعد از سه سال تو اون کلاس هایی که گفتم افراد ترجیح میدن که سه سال ماشین رو اجاره (لیزینگ) کنن و شرکتهای لیزینگ هم معمولاً بعد سه سال ماشین های کلاس های کامپکت و اقتصادی و کراس اوورهای شهری به کشورهای جهان سوم و در حال توسعه آمریکای لاتین و جنوبی صادر میکنن.پس فروش ماشین در این کلاس ها در آمریکا هیچ مزیت یا برتری محسوب نمیشه و دلیل بر کیفیت نیست
    برگردم سر بحث اصلی,کادیلاک cts-v بهترین انتخاب تو اون رده قیمتی هست که اسپرت بودن رو با المان لوکس و اصالت ترکیب کرده و معجون بینظیری بوجود آورده.فیلمهایی که مجلات معتبر مثل موتور ترند درباره کادیلاک cts-v ساختن نشون میده که چه ماشین فوق العاده ایست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      تا اونجایی که من شنیدم مردم فرانسه میگن پژو نمیخرن و میرن ژاپنی و المانی سوارمیشن
      ولی امریکا نمیدونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیرحسین

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (337 ديدگاه)

        چه کسی گفته فرانسوی ها پژو سوار نمیشن؟؟؟فلاسفه واتس اپ و تلگرام؟؟؟
        برید چه تا فیلم از پاریس ببینید تا دست تون بیاد اینکه فرانسوی پژو سوار نمیشن چه مزخرف و جفنگ هست.اتفاقاً ژاپنی ها تو اروپا طرفدار زیادی دارن و اروپایی ها برندهای اروپایی رو ترجیح میدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          امیرحسین عزیز واضح و شفاف توضیح بده لطفا ببینیم منظورت چیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. احسان(احسان سابق)

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    اینجا هم وقتی قیمت ماشین برا 2 ماه افزایش پیدا نکنه از وزیر و معاونش و نماینده مجلس گرفته تا خودروسازها و نیروی انتظامی و … سر ملت منت میذارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MOHAMMAD. M4

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    سلام حدود ده سال پیش پدر بزگم کادیلاک سویل داشت بنده هم جلو نشسته بودن بر اثر افتادن قند خون پدر بزرگم ماشین منحرف شد و رفت ته دره خون از بینی کسی نیومد این قدر خودرو أیمن بوده از همون موقع عاشق کادیلاک شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ماشین های عضلانی و جون داری خوب

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا