کادیلاک

دندان تیز کردن کادیلاک برای بازار چین

چین بازار بسیار مهمی برای خودروسازهای لوکس بوده و کادیلاک معتقد است که به زودی می‌تواند در این بازار عملکرد بهتری داشته و بازار آمریکا را پشت سر بگذارد.

2017-cadillac-ct6-china-1
در سال ۲۰۱۶ فروش خودروهای کادیلاک در آمریکا با افت ۳ درصدی مواجه شد درحالی‌که این شرکت با افزایش فروش ۴۶ درصدی تعداد ۱۱۶۴۰۶ دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داد. این میزان فروش حدود ۵۳ هزار دستگاه کمتر از فروش کادیلاک در آمریکا است. متعاقب این امر رئیس کمپانی Johan de Nysschen اخیراً در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که بازار چین می‌تواند در سه سال آینده بزرگ‌ترین بازار برای کادیلاک باشد.

Cadillac-XT5-2017-03
او می‌گوید:

ما در حال حاضر می‌خواهیم تمرکز خود از بازار آمریکا را به تمرکز روی کل بازارهای جهانی تغییر دهیم. زمانی خواهد رسید که ما فروش بیشتری در چین نسبت به آمریکا خواهیم داشت.

علیرغم رشد فروش کادیلاک در چین، همه‌چیز بر وفق مراد این شرکت نیست.
در ۱۸ ماه آینده هیچ مدل جدید و چشمگیری از سوی کادیلاک عرضه نخواهد شد و همین امر باعث نگرانی‌هایی در بین نمایندگی‌های این شرکت در بازار داخلی شده است. به علاوه انتظار نمی‌رود فروش مدل لوکس CT6 در سال جاری از ۱۲۰۰ دستگاه فروش ماهانه در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ فراتر برود.

Cadillac_XT5_054
علیرغم اینکه سگمنت کراس اوورها در ماه‌های گذشته از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده اما کادیلاک تنها یک کراس اوور در سبد محصولات خود دارد.

2017-Cadillac-ATS-CTS-8
طبق اخبار منتشر شده کادیلاک در حال توسعه‌ی سه کراس اوور جدید بوده تا به تقاضاهای موجود پاسخ دهد اما رئیس کمپانی تأیید کرده این خودروها در آینده‌ای نزدیک تولید نخواهند شد.
او گفته:

در واقعیت ما نمی‌توانیم به‌طور مناسب به تمامی تقاضاها مخصوصاً در بخش کراس اوورها پاسخ دهیم. البته ما در مقطع کنونی در حال جبران مافات بوده و در طی سالیان سبد محصولات خود را گسترش خواهیم داد.

منبع: autonews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    به امید موفقیت هاى فراوان با7-10 محصول جدید از جمله:
    XT8-XT9 و CT8 و CT9 و ٣ مدل کراس اوور جدید ?
    چیزى که کم داره خودرو هم کلاس سرى 2 بى ام و. و کلاس A بنز هست که اونم ایشالا اضافه میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فيصل.

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (350 ديدگاه)

    تو چین اسم کادیلاک رو به چینی میزنن پشت ماشین تا به ا م ر ی ک ا بگن باید از ما تبعیت کنی هر چند اینجا بهت اجازه تولید دادیم، اما گند میزنن به نمای عقب ماشین.، ما هم ۴۵ سال قبل جنرال موتورز اوردیم مونتاژ کردیم یادش بخیر چی بودیم چی شدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. faramarz

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    کادیلاک عاشقتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Parker

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    با این استایل و ابهت، مطمئنا میتونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا