بررسی کادیلاک XTS سدان

کادیلاک XTS مدل 2014 در ادامه مدل‌های قبلی خود تولید شده است و امید دارد با انجام تغییرات صورت گرفته در آن بتواند سهمی از بازار را از آن خود کرده و دل طرفداران کادیلاک را به دست آورد. مدل مورد بررسی ما در اصل 2014 کادیلاک XTS Vsport بود که تنها تفاوت Vsport با XTS استاندارد در جلوپنجره‌ی منحصربه‌فرد آن و نشان Vsport است.

2014 Cadillac XTS Vsport
2014 Cadillac XTS Vsport

کادیلاک XTS Vsport 2014 دارای تعویض کننده‌های دنده سیستم انتقال 6 سرعته خود روی فرمان است که به نظر می‌رسد هیچ‌گاه به آن‌ها نیاز نداشته باشید. برای رسیدن به بیشترین شتاب ممکن موتور V6 توئین توربوشارژ XTS Vsport تنها نیاز به فشردن پدال گاز است.
گشتاور زیاد این خودرو در پایین‌ترین دور موتور در 1900 دور در دقیقه به دست آمده و تا 5600 دور در دقیقه ادامه می‌یابد تا به خط قرمز برسد. در این لحظه سیستم اتوماتیک و AWD یا تمام چرخ متحرک این خودرو به گونه ای عمل می‌کند که بتوانید در مقابل این وضعیت بی نظم سر بلند بیرون آیید.

2014 Cadillac XTS Vsport
2014 Cadillac XTS Vsport

نامی جدید برای نمایش سرعت
این اولین مدل از بین مدل‌های Vsport کادیلاک است که با هدف جبران شکاف بین خودروهای استاندارد و مدل‌های رده بالای سری V، تولید شده است. از همین رو در این خودرو از یک موتور V6 ارتقا یافته، سیستم تمام چرخ متحرک استاندارد و یک سیستم تعلیق بازگشتی استفاده شده است.
این پیشرانه تنها یک V6 معمولی نیست بلکه این موتور 3.6 لیتری می‌تواند 410 اسب بخار توان و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مهندسان جنرال موتورز دیگر در استفاده از ترفندهای به کار رفته در موتور خودروهایی مانند کامارو ZL1 با موتور 6.2 لیتری سوپر شارژر V8 و کادیلاک CTS-V در مدل‌های دیگر این کمپانی استاد شده‌اند.
موتور جدید در مقایسه با موتور 3.6 لیتری V6 معمولی تا 90 درصد جدیدتر شده است و می‌تواند پیشرفت خوبی محسوب شود. جالب است که جناب کادیلاک هیچ عدد و رقمی را برای صفر تا صد XTS Vsport 2014 اعلام نکرده است و با توجه به تست‌های ما و استفاده از ابزاری که در اختیار داشتیم به نظر می‌رسید که این خودرو 0 تا 100 را در 5 ثانیه پر کند.

2014 Cadillac XTS Vsport
2014 Cadillac XTS Vsport

اگر بخواهیم مقایسه‌ای با کادیلاک XTS 2013 که مجهز به پیشرانه 3.6 لیتری V6 استاندارد بود داشته باشیم باید بگوییم که به لطف تجهیزات توئین توربوی نصب شده روی مدل 2014 اختلاف این دو خودرو از لحاظ توان و گشتاور به اعداد سه رقمی می‌رسد. به توان قبلی 106 اسب بخار و به گشتاور آن 105142 نیوتن متر اضافه شده است که جهش چشمگیری به حساب می‌آید.

اما اگر بخواهیم که از بحث این کادیلاک فاصله بگیریم می‌توانیم ببینیم بی ام و در خودروی 550i مدل 2014 خود از یک پیشرانه 4.4 لیتری V8 توئین توربو استفاده کرده است که توان تولیدی آن 445 اسب بخار و گشتاورش 650 نیوتن متر است. به نظر ریچارد بارتلت دستیار مهندس ارشد در طراحی و تولید موتور جدید کادیلاک از پیشرانه V8 بی ام و به عنوان یک پیشرفت جذاب یاد کرده و نتایج تست آن را مطلوب دانسته است.

به نظر او در نسخه 2014 موتور V8 بی ام و 35 اسب بخار دیگر به آن اضافه خواهد شد که به اعتقاد بارتلت نباید فراموش کرد که بی ام و از موتورهای سایز بزرگ آلمانی استفاده می‌کند.
برخلاف اصلاحات زیادی که در موتور V6 کادیلاک XTS Vsport رخ داده ولی شاسی این مدل تغییراتی زیادی را به خود ندیده است. درست است که شما می‌توانید توان بیشتری را با معماری دیفرانسیل جلو تجربه کنید ولی این مسئه خیلی هم جذاب نیست و اضافه کردن 90 پوند دیگر به چرخ‌های جلو خیلی هم تغییری در اوضاع موجود ایجاد نمی‌کند.

2014 Cadillac XTS Vsport Engine
2014 Cadillac XTS Vsport Engine

توان بیشتر چیزی بود که XTS به آن نیاز داشت و شاسی و هندلینگ این خودرو با اضافه شدن 100 اسب بخار دیگر هم تغییر چندانی نمی‌کند. به نظر ما در نسخه پایه XTS هندلینگ از همان ابتدا کمی نامتعادل و آزاردهنده است. در واقع میزان قدرت اضافه شده به این خودرو راهکار مناسبی برای مواجهه با مشکل از دست دادن فرمان و تعادل خودرو بوده است.
در Vsport 2014، کمک‌فنرها به خوبی عمل کرده و باعث می‌شوند درجه‌بندی (کالیبره) مجدد به خوبی کار خود را انجام دهد که نسبت به مدل استاندارد بهتر است. در XTS Vsport وضعیت‌های استاندارد و اسپرت قابل انتخاب است ولی انتخاب حالت اسپرت سبب می‌شود تا XTS Vsport نسبت به بی ام و سری 5 یا بنز کلاس E عملکرد بهتر و نرم‌تری داشته باشد.
البته کادیلاک انتخاب گزینه AWD استاندارد را برای Vsport آزاد گذاشته است و تاکنون 40 درصد خریداران این خودرو XTS را با آپشن تمام چرخ متحرک سفارش داده‌اند و به نظر می‌رسد بدون این قابلیت از جذابیت‌های خودرو کم شود.

البته به نظر می‌رسد در جاده‌های پر دست انداز رانندگی با این خودرو کمی مشکل باشد و باید مراقب فرمان باشید که خودرو این طرف آن طرف نرود.
این مشکل ظاهراً نه تنها در XTS Vsport به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای مجهز به سیستم فرمان هیدرولیک بلکه در تمامی XTS های AWD وجود دارد و ظاهراً فضای کافی برای نصب سیستم فرمان الکتریکی وجود ندارد. شاید نتوانیم نظر خاصی درباره سیستم هدایت این خودرو داشته باشیم ولی در مجموع به جز مشکلاتش در سیستم باز مهندسی شده Vsport این شرایط کمی بهتر و مطمئن‌تر شده است.

2014 Cadillac XTS Vsport Interior
2014 Cadillac XTS Vsport Interior

سیستم ترمز XTS Vsport هم تغییر یا ارتقای چندانی نداشته به نظر می‌رسد که نه تنها نقطه ضعف این خودرو محسوب می‌شود بلکه باید به فکر چاره یا تقویت آن بود.
به نظر می‌رسد برخلاف دیگر رقبای خود در گروه سایز متوسط‌ها، کادیلاک XTS Vsport 2014 به میزان قابل توجهی کشیده‌تر است که حتی می‌توان آن را در دسته خودروهای بزرگ هم جا داد و به نظر می‌رسد استفاده از کلمه sport هم کمی نامأنوس باشد.

با طول 5.13 متر و عرض 1.85 متر بعد از CTS-V بلندترین کادیلاک همین XTS Vsport است.
به هر حال نباید فراموش کنیم عملکرد موتور این خودرو واقعاً خوب است و اگر مشکلات کمی که در تعادل و هندلینگ خودرو وجود دارد و تغییرات ظاهری کمی که در آن رخ داده است را کنار بگذاریم می‌توانیم XTS Vsport را دوست داشته باشیم.

مصرف خودرو در سیکل ترکیبی 12.38 لیتر، سیکل شهری 14.7 و جاده 9.8 لیتر در صد کیلومتر است و به نظر می‌رسد به لطف موتور V8 این مصرف بیشتر هم بشود.
قیمت این مدل از 63 هزار و 20 دلار آغاز می‌شود و نسبت به XTS استاندارد با تمام چرخ متحرک 6 هزار دلار گران‌تر است. قیمت نمونه تستم بیش از 70 هزار دلار بود.

سخن پایانی
کادیلاک XTS Vsport 2014 واقعاً یک سدان اسپرت کامل نیست و به نظر می‌رسد حتی با خودروهای لوکس امریکایی هم فاصله داشته باشد. اگر به دنبال خرید اسب بخار و گشتاور هستید باید بگوییم که پولتان را در راه درستی خرج می‌کنید ولی اگر می‌خواهید سیلندر و نشان کادیلاک را بخرید باید بگوییم سخت در اشتباه هستید.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

70 دیدگاه

  1. parham
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    آخرین حرف کادیلاک به سایر اتوموبیل ها:

    نداده به کسی نه چیمیگی تو جدیدن

    چی زدی که فک میکنی شدی الان شیبه من

    پنجا چندی میشینی‌ بام

    پَ بپا نرینی که برینی من سیمامو گا…

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک:

      رقابت رو دوس داری؟! حال میده،نه؟!

      پاسخ
      1. parham
        سوابق: (123 دیدگاه) ,

        آخرین حرف کادیلاک به BMW و بنز در حین مسابقه:

        مونده تا برسی.

        اصن هیچ موقع نمی رسی.

        بدوووووووووووو تا برسی.

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          من غول اخرم تو ماشین،رسیدی مرحله چند؟!

        2. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          آخرین حرف کادیلاک در آخر مسابقه:

          میدونی من مصر رو گفته های پیشم
          بنز و بی ام و دلیل افت ما نمیشن
          خفته های دیشب حالا بیدارترینن
          همه درا قفل بود من از دیوار پریدم!!!

        3. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          آخرین حرف من به کادیلاک:

          ذهن منو،قلب منو،عمر منو،جون منو با خود می بری

          بابا تو کی هستی،یه ماشین خاصی از همه سری!!!!!!!!

        4. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          داداش من روز و شبم با رپ سر میشه!!!
          اخرین سخن BMW و بنز با کادیلاک پس از پایان مسابقه:

          کادیلاک خوبه ولی

          “فکر نکن اونی که برنده اس یه کاپ داشت،فقط براش میمونه بدن درد باشگاش!”
          تیک تاک – 700 مگا وات! 😉 🙂

        5. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          دمت گرم!!!آی گفتی داداش!!!روز و شبمون با رپه دیگه!!!

        6. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          مخلصم داداش! اینایی که نوشتیم واسه شوخی و طنز بود دیگه! هر سه تاشون هم عالین! ارادتمندم.

        7. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          فداییییییییییی داری داداش!!!!!!مخلصم!!!باشه یه جای دیگه هم اینجوری رپ بنویسیم!!!خیلی کیف میده!!!!

        8. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          آی گفتی پرهام جان! دمت گرم داداش.مخلصم.

        9. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          داداش من تازه گرم شدم!!!

          آخرین حرف کادیلاک به من:

          من،کنار تو تا ابد،این مسیرو ادامه میدم

          بدون تا آخر دنیا من همراهتم،تا پای مرگ!!!!!!

        10. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          شاهین دادا شما احیانا اون شاهین نجفی مشهور که نیستی:-)
          فدا مدا

        11. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          نه داداش.اتفاقا اصلا خوشم نمیاد ازش.

        12. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          ولی خوب بلدی رپ بخونی..یه امضا بده 🙂

        13. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          داداش مخلصم! لطف داری! جوونیه دیگه! موزیک و ماشین،دو عنصر جدا نشدنی!

        14. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          حالا اینو داشته باشید …1
          uh ,sama lamaa duma lamma you assuming Cadillac a hucar
          what Cadillac gotta get it throght to you his supercar
          Eminem-rap god
          دیگه رپ فارسی رو به رخ من نکشید که یه چیزایی می نویسم که تا یه ماه دنبال معنی اش بگردین!!!!!!!!!
          (((کربادو فرزند فورچیو)))

        15. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          کربونادوی عزیز،اینم مخصوص برای شما!

          “شما چیکار به رپ و کادیلاک دارین؟!” 🙂

          تیک تاک – Dangerous
          خارجی رو ول کن،فارسی رو بچسب!

        16. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          شاهین جان به نظر من رپ فارسی بی محتوا و پوچ شده…1 ولی رپری مثل امینم و… واقعیات رو بیان می کنند!!!!!!
          شاید با خودتون بگید تو که معنی اش رو نمی فهمی ولی من می شینم متنش رو چه فارسی و چه انگلیسی می خونم و سعی می کنم تا جایی که امکان داره خودم ترجمه کنم!!!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        17. Zonda R
          سوابق: (1591 دیدگاه) ,

          @.F
          اون شعرایی داری تو میگی
          خودم نوشتمشون رو کاغذ
          چک نویساشم اون روا هست
          فروختم به خواننده ها
          خوندن رسیده اهنگ یه جا به گوش تو وامثال تو
          (gt 86(

        18. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          اینم یه چشمه برای شما..!
          cause I know the way to get’em motivated I make erevating music you make eravator music oh,he’s too mainstream
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          شاهین مصرف ترکیبش هم از موتور 12 سیلندر بنز بیشتره .

          تازه این 6 سیلندره . ببین 8 سیلندرش چقدر میسوزونه .

        20. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          ایول زوندا…!
          داداش شماهم بیا در این محفل رپ پارسی!!!!!!!
          […]
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        21. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          داداش میلاد عزیز من , دوباره که رفتی تو نخ v12 بنز…!اصلا بنز خوب همه بد اصلا بنز رو سر ما جا داره اصلا بنز تنها ماشین ساز واقعی جهان بقیه تولید کننده اسباب بازی!!!!!!!!
          من چند بار گفتم که بنز رو با هیچ ماشینی مقایسه نکن!!!!قضیه ی بنز با تمام خودروساز های جهان فرق می کنه…!خواهشا شان و شخصیت بنز رو اینقدر پایین نیار!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        22. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          ما ایرانی ها انسان های فراموشکاری هستیم .

          بعضی از مواقع باید یاد اوری بکنیم .

        23. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          این حرفت منو به فکر فرو برد…!منو از درون داغون کرد!!!!!!!!
          (((کربونادو فرزند فورچیو دشمن انزو)))

        24. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          عیب نداره دیگه هر کسی یه سلیقه ای داره.باید به سلایق هم دیگه احترام بذاریم…

        25. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          اینم برا شما فرزند فورجیو:
          :When I look at the world I am thinking about

          Most people don’t wanna know the power of

          togetherness

          But I still think that real music can settle this

          And good people, not evil teaching the little ones

          How to be devilish

          Thank God I’m livin, ain’t odd I’m driven

          Fake frauds, y’all pitching flaws

          With the music we kill hate

          Then we design applause,

          Everybody could mend the gap

          Just take a look at TECH N9NE & YAS

          I know it’s possible, saw thru my optical

          That we headed for better, when I can rock a show

          Cause that Christian married a Muslim

          And I know that all of us are different

          But mother was a Christian, on a mission

          With YAS, I know it’s God who pushed him

        26. Mohammad XX
          سوابق: (202 دیدگاه) ,

          کربونادو!!!
          همون “فرزند فروچیو” بسه دیگه! چرا “دشمن انزو”؟! دلت میاد؟!

        27. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          اوه اوه عجب بحثی شد!!!! من اماده ام تا درباره ی رپ فارسی مشاعره کنم!
          کربونادوی عزیز،باید اهنگ رپری رو گوش کنی که بی محتوا نباشه! الان اکثر این رپرای جدید یا در مورد “وید” میخونن یا در مورد “داف”.
          اگه خواستی بگو چندتا رپر خوب بگم برو کارای اونارو گوش کن.
          نمیدونم البوم 13 رو گوش کردی یا نه؟ بچه ی 12 ساله اومده بود راجع به علف اهنگ خونده بود!!!
          میلاد جان تکنولوژی بنز خیلی بالاتره.من میگم این ماشین به نظر من مصرفش بالاست.

        28. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          innovative and im made of rubber so that anything saying ricocheting off of and it’ll glue to you
          im never stating,more than never demon starting how to give a “mother f**king rucking” audience a feeling like it’s levitating

          آقا محمد کوچیکتم . توی جنگ روانی از 100 باید به من 100 داد . می خواستم ببینم کی صدای افراد در میاد!!!عشق است متحدین ایتالیا!!!!!!!!
          (((کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))

        29. Mohammad XX
          سوابق: (202 دیدگاه) ,

          مخلصم داداش
          “متحدین ایتالیا”

        30. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          شاهین جان در مورد رپ اطلاعاتم به گرد پای شما هم نمی رسه!!!!!!!من نه سر رپ ام و نه ته رپ…!
          (((کربنادو فرزند فورچیو)))

        31. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          داداش من خاک پاتم! من فقط یه شنونده ی خوب هستم. 😉

      2. carbonado aventador
        سوابق: (3638 دیدگاه) ,

        من رو کمک شما و زوندا و شاهین و کسری و پژمان حساب باز کردما!!!!!هوامو داشته باشید…!
        بسیارند کسانی که چشم دیدن ایتالیا مخصوصا(Lamborghini & ferarri & pagani) رو ندارند!!!!!!!!!!!!!!!
        (کربنادو فرزند فورچیو رفیق فابریک انزو)))

        پاسخ
        1. parham
          سوابق: (123 دیدگاه) ,

          بابا دمتون گرم!!!مارو هم تو جمع تون بپذیرین!!!

        2. carbonado aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          شما رو تخم چشم ما جاداری…!
          (((کربنادو فرزند فورچیو)))

  2. شاهین
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    کادیلاک واقعا ماشین فوق العاده ای هستش تا زمانی که BMW سری 5 و بنز کلاس E وارد رقابت نشده باشن! این ماشین هم زبان طراحی کادیلاک رو داره ولی مصرف سوختش به نظر من زیاده.در واقع نه از اسپرت بودن،اسپرته و نه از لوکس بودن،لوکس.

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      شاهین جان
      باید بگم سری موتور های توربوی N63 ب ام و که 400 اسب بخار قدرت دارن، در شهر صدی 16.8 و در خارج از شهر صدی 11 مصرفشونه.(ب ام و با اون همه تشکیلات و پول) راستش مصرف این انجین جی ام، نه تنها زیاد نیست بلکه مناسب هم هست.
      البته اگه مستند حساب میشه حرفم.

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        نه داداش این چه حرفیه!حرف شما سندِ واسه من! ممنون از کنایه هایی که به من میزنی! 😉
        داداش من کلا با مصرف بالای 7 تا مشکل دارم! حالا BMW یا بنز باشه و یا کادیلاک،فرقی نمیکنه.(البته نمیشه هم موتور حجیم بخوام و هم مصرف خیلی پایین) ارادتمندم.

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          قربونت برم شوخی کردم 😛
          شما سایز متوسط به پایین دوست داری….درسته؟

        2. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          من اره ولی شما فکر کنم سایز متوسط به بالا دوس داری،نه؟!
          😉

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          آره من کلا بزرگ دوست دارم…. ماشین کوچیک واقعا به آدم فشار میاره. به خصوص که بنده خیلی عریض هستم
          😐
          (مراعات فضای عمومی رو کردم شاهین جان وگرنه من جواب در آستینم دارم 🙂 )

        4. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          داداش منم خیلی دست و پا بسته نیستما! منم مراعات اینجا رو کردم! در هر حال من ارادتمندم!

    2. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      من از کادیلاک خیلی خوشم میاد ولی این مدلش انصافا گرونه نمی ارزه

      پاسخ
      1. کاظم قاقی
        سوابق: (41 دیدگاه) ,

        موافقم رضا جان میدونستم تو هم مثل من از کادیلاک بیزاری ولی خوب مراعات حال بچه ها رو کردی

        پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام علی جان.اقا پایین صفحه،سایت گراواتار هستش.اونجا میری یه اکانت درست میکنی و میتونی برای خودت عکی انتخاب کنی.البته با فندق شکن بری فکر کنم راحت تره.ارادت.

      پاسخ
  3. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    من کادیلاکو دوست دارم
    به ما که فرقی نمی کنه پدال جان بخوایم نخوایم نمی تونیم پولمونو واسه این ماشین خرج کنیم

    پاسخ
  4. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    یه ماشین مناسب فول سایز که نه مثل سری های وی یا ای ام جی یا سری امِ ب ام و قدرت وحشتناک و شتاب و سرعت داره نه مثل یه ماشین معمولیه. خیلی خوبه و جالب شده بین این دو تا سگمنت.

    پاسخ
  5. ارمان
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    دوستان عزیزم همینجوری که کف کردین یه نگاهی به مصرفم بندازین ، صدی 15 تو شهر ، حالا فک کن تو ترافیک تهران احتمالا 16 ، 17 …
    یعنی یه تانکر باید پشت سرت بیاد بنزین بیاره برات !

    پاسخ
  6. خاوری مزراتی
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    مشکلات عمده کادیلاک اینجا سرباز میکنه..یه مجموعه عالی اما ناهماهنگ..ترمزای ضعیف و موتور قوی …طراحی زیبا و هندلینگ نامتعادل

    بنظرم جنرال موتور باید بیشتر رو کادیلاک زوم کنه چون میتونه خیلی بیشترازاینها بفروشه

    یه سوال از دوستان
    این موتور جدید کادیلاک همون موتور نورث استار قبلیه که به روز شده یا موتور جدیدیه؟/؟
    درود

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      هیچ کدوم از انجین های این ماشین مربوط به سری های نورث استار نیست داداش.
      تا جایی که من میدونم اون سری انجین ها تولیدشون کاملا متوقف شده در سال 2010.

      پاسخ
  7. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    حیف نیست موتور به این خوبی با یکسری مشکلات مثل هندلینگ و مشکل ترمز و … حروم شه ، چکار میکنن این مهندسای جنرال موتور
    طراحی داخلیش خیلی بد بود اصلا به دل نمیشینه ، فکر نکنم اصلا برای طراحی داخلیش وقت گذاشته باشند ، همینطور یه چیزی سر هم کردن

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      احسان جان طراحیه داخلی رو باهات مخالفم ولی در بقیه چیز ها باهات موافقم .

      پاسخ
      1. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        ممنون میلاد جان ، شاید توقع من از کادیلاک زیاده

        پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    کادیلاک بعد از چند دهه نزول تازه داره خودش رو احیا میکنه.ظاهر خوب در کنار موتور قدرتمند بخوبی برند کادیلاک رو درخشان میکنه.بنظرم بهتره کادیلاک روی اسپرت بودن بیشتر کار کنه تا لوکس بودن چون در ضمینه لوکس المانی ها خیلی جلو رفتن و رسیدن بهشون حتی برای امریکایی ها و ژاپنی ها هم سخته

    پاسخ
  9. سام*
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    موتور 6 سیلندر خودش جذاب هست وقتی تویین توربو بشه جذابترم میشه و وقتی این موتور محصول کادیلاک بشه دیگه عالی میشه ولی طراحی داخلی این خودرو مخصوصا سر دنده اصلا جذاب و در حد نام کادیلاک نبود بنظر من.

    پاسخ
  10. علی
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    سلام.این مدل بیشتر برای قیمت پایه اس کلاس وسری7 رقابت میکنه تا زمانی که ltsمعرفی بشه که تولیدش قطع میشه. به نظرم زیبا وبزرگ است .سری cts در رقبات با بنز وبی ام وو

    پاسخ
  11. mahan
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    بنز و بی ام و فعلا که یه دونه از این لایک هایی که تو همین سایت پدال هست به کادیلاک و امثالش دادن تا ببینیم بعدش چی میشه

    پاسخ
  12. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    واقعا ماشين خوبيه، دوستان ميدونستيد استارت برقى و كيربكس اوتومات رو اولين بار كاديلاك كذاشت رو ماشيناش يا اولين موتور ١٦سيلندر و اولين موتور١٢ سيلندر رو كاديلاك توليد كرد و يا اولين ماشين با سقف فلزى رو كاديلاك توليد كرد

    پاسخ
  13. محمد
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    دوستان من متوجه نشدم؟ دوستان موتور این ماشین رو bmw هستش؟

    به نظر ریچارد بارتلت دستیار مهندس ارشد در طراحی و تولید موتور جدید کادیلاک از پیشرانه V8 بی ام و به عنوان یک پیشرفت جذاب یاد کرده و نتایج تست آن را مطلوب دانسته است.

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام محمد جان.
      نه اینجوری نیست.نویسنده در حین بررسی موتور کادیلاک اونو با موتور BMW مقایسه کرده.

      پاسخ
  14. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    من عاشق طراحی داخلی کادیلاک هستم طراحی بیرونشم که دیگه حرف نداره

    پاسخ
  15. adel
    سوابق: (154 دیدگاه) ,

    من ماشینی که کیلومترش آنالوگ نباشه دوست ندارم…هرچقدر هم خوشکل باشه… کیلومتر باید اون حسه همیشگیش رو داشته باشه …دیجیتال خیلی فانتزیه…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.