حذف 40 درصد نمایندگی‌های کادیلاک در ایالات‌متحده

کادیلاک در نظر دارد تا 40 درصد نمایندگی‌های خودرویی خود در ایالات‌متحده را ببندد.

Cadillac dealership
اتوموتیو نیوز گزارش کرده که کادیلاک به 400 نمایندگی کوچک خود پیش از اینکه استانداردهای جدید این شرکت در شبکه‌ی فروش به آن‌ها تحمیل شود پیشنهادی 180 هزار دلاری ارائه می‌کند.

Cadillac-DS-1
نمایندگی‌هایی که پیشنهاد مذکور به آن‌ها ارائه شده در سال 2015 کمتر از 50 دستگاه خودرو فروخته‌اند به این معنی که اگرچه این تعداد نمایندگی 43 درصد تمام نمایندگی‌های ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند اما فقط مسئول فروش 9 درصد خودروهای این شرکت در سال 2015 بوده‌اند.

Cadillac dealership 01
این حذف نمایندگی‌ها کادیلاک را برای اجرای پروژه‌ی اوج در ژانویه‌ی 2017 آماده می‌سازد. این برنامه به شدت چگونگی توزیع مشوق‌ها به شبکه‌ی نمایندگی‌ها بر مبنای حجم فروش را نشان خواهد داد. موفق‌ترین نمایندگی‌ها دستورالعمل‌های شدیدتری را دریافت خواهند کرد درحالی‌که نمایندگی‌های کوچک‌تر دستورالعمل‌های ملایم‌تری را مشاهده خواهند نمود اما نخواهند توانست که خودروهای این برند را به‌صورت آنلاین بفروشند.

Cadillac-De-Nysschen-1
رئیس کادیلاک  Johan de Nysschen گفته که این برنامه (حذف نمایندگی‌های کم‌فروغ و منفعل) طولانی، دشوار و چالش‌برانگیز خواهد بود و قطعاً همه از این کار خوشحال نخواهند بود. برخی افراد شاید بخواهند که زندگی را کمی آسان‌تر از شرایط پیش رو ببینند.

Cadillac dealership 02

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

12 دیدگاه

  1. مجید
    سوابق: (467 دیدگاه) ,

    میدونم که این یکی از ارکان تجارته ولی خوب 43 درصد عدد بزرگیه و احتمال این که به مشکل بخورن هست

    پاسخ
  2. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1297 دیدگاه) ,

    (این حذف نمایندگی‌ها کادیلاک را برای اجرای پروژه‌ی اوج در ژانویه‌ی 2017 آماده می‌سازد)

    افرین به این برنامه ریزی من منتظر برنامه اوج هستم در2017

    پاسخ
  3. uss zumwalt DDG-1000
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    امیدوارم به اوج برسه
    ولی بازم معلوم نمیکنه

    پاسخ
    1. ali (CHEVY NOVA
      سوابق: (1297 دیدگاه) ,

      بهuss zumwalt DDG-1000
      داش بهنام مطمعن باش بر میگرده کادیلاک به اوج

      پاسخ
  4. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2212 دیدگاه) ,

    43 درصد نمایندگی ها و فقط 9 درصد فروش. یه جا نوشته بود چنین طرحی 50 میلیون دلار برای جنرال موتورز هزینه داره که البته با توجه به هزینه ی بالای انبار داری و فروش کند این نمایندگی ها شرکت میتونه در طولانی مدت این هزینه رو به راحتی جبران کنه.
    بنز و بی ام و توی فروشگاه هایی بوتیک مانند فروش میره و به مشتری حس خاص بودن رو میده. این همون چیزیه که کادیلاک نیاز داره و جنرال موتورز به دنبال این هست که نمایندگی های فروش کادیلاک رو از بقیه برندهای این شرکت جدا کنه. واقعا که کار خوبیه. یجور تجدید ساختار برای این برند قدیمی

    پاسخ
  5. ونوم
    سوابق: (404 دیدگاه) ,

    ایشالله روز به روز پیشرفت کدی و سایر ماشین های امریکایی

    پاسخ
    1. GOD BLESS AMERICA
      سوابق: (550 دیدگاه) ,

      ممنونم عزیزم.
      حس میکنم دیگه تنها نیستم.
      بچه ها قدر برندهای آمریکایی رو میدونن.

      پاسخ
      1. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1297 دیدگاه) ,

        به GOD BLESS AMERICA
        درسته داداش
        حرفت رو من قبول دارم

        پاسخ
  6. cobra jet
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    حذف نمایندگی به نفع کادیلاک میشه و این خوبه
    منم منتظر 2017 و برنامه اوج کادیلاک هستم

    پاسخ
  7. ونوم
    سوابق: (404 دیدگاه) ,

    سلام عزیز پدال امریکایی باز زیاد داره سه سال پیش که تازه من میومدم پدال اقای پی جی خیلی نظرات خوبی مینوشت همینطور فریال …. و متعصب ترین علی شوی بزرگ همتون زنده باشین

    پاسخ
    1. (ali (CHEVY NOVA
      سوابق: (1297 دیدگاه) ,

      من چاکرتم دوس خوبم ونوم عزیز

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.