رونمایی از سدان مجلل کادیلاک CT6

نمایشگاه خودروی نیویورک: کادیلاک به‌صورت رسمی از پیش‌آهنگ و گل سرسبد محصولات خود، CT6 سدان رونمایی کرد. خودرویی که امید کادیلاک برای رقابت و غلبه بر خودروهای لوکس آلمانی و ژاپنی محسوب می‌گردد.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

کادیلاک CT6 بزرگ‌ترین محصول سدان حال حاضر این شرکت است. با این وجود، این ابعاد بزرگ، چاق و فربه به نظر نمی‌آید. در واقع، توجه به ظرایف باعث شده تا در همان نگاه نخست، حضور خودرویی کلاس‌بالا و باشکوه و مجلل، جلوه‌گر باشد.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

چراغ‌های جلو را می‌توان در امتداد چراغ‌های سایر محصولات سدان کادیلاک دانست. با این تفاوت که چراغ‌های LED روزتاب به صورت تیغه ای باریک، از آن آویزان گشته است. جلوپنجره مشبک بزرگ جلو نیز با انحنایی زیبا و خطوط افقی برجسته، زیباتر از سایر محصولات به نظر می‌رسد. سقف نیز با شیبی ملایم به سمت عقب امتداد می‌یابد تا به ستون باریک و چراغ‌های باریک عمودی عقب ختم گردد.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

ابعاد کادیلاک CT6 بسیار بزرگ است. طول آن 5184، عرض آن 1897 و ارتفاع آن 1472 میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو تا عقب آن 3106 میلی‌متر می‌باشد که تقریباً مشابه با ابعاد یک ب‌ام‌و سری 7 است.

2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior

فضای داخلی این خودرو نیز بسیار مجلل و با کیفیت بالا می‌باشد. طراحی مدرن داخلی، از جذابیت‌های مدل‌های جدید کادیلاک به شمار می‌رود. در CT6 نیز از نمایشگرهای دیجیتال متعدد به خوبی استفاده شده است. نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی با اندازه 10.2 اینچ و وضوح بالا و نمایشگر داشبورد دیجیتالی با طراحی گرافیکی مطلوبی به نمایش اطلاعات مورد نیاز می‌پردازند. برای کنترل نمایشگر مرکزی، از یک صفحه لمسی در کنسول وسط بهره گرفته می‌شود. اتصال Wi-Fi و اینترنت OnStar 4G LTE همراه با شارژر بی‌سیم برای دستگاه‌های هوشمند موبایل، از دیگر ویژگی‌هایی است که در کابین خواهید یافت.

2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior

روکش‌های چرم، تزئینات چوبی پهن و قسمت‌های فیبر کربنی در عین سادگی، از دقت و کیفیت بالایی سود برده‌اند. برای کسانی که دنبال اِلمان های لوکس می‌گردند، باید صندلی‌های انفرادی عقب با کنترل‌های الکتریکی و ماساژور و دسته صندلی با ورودی HDMI و USB و سیستم سرگرمی انفرادی با نمایشگرهای 10 اینچی کشویی را نام برد.

2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior

سیستم صوتی کادیلاک CT6 همان گونه که قبلاً هم گفته شده، از نوع پیشرفته Bose با 34 عدد اسپیکر می‌باشد. یک سیستم تهویه مطبوع Quadzone نیز با امکان تنظیمات انفرادی به مسافران اجازه می‌دهد تا دما و جریان هوا را برای هر صندلی به صورت جداگانه تنظیم کنند.


در زیر کاپوت کادیلاک CT6 یکی از این سه پیشرانه را می‌توان یافت. موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری با توربوشارژر که قادر به تولید توان 265 اسبی می‌باشد. یا موتور شش سیلندر 3.6 لیتری با تنفس طبیعی که حدود 335 اسب بخار قدرت دارد و در نهایت پیشرانه شش سیلندر 3.0 لیتری توربو با قدرت حدود 400 اسب بخار و گشتاور 543 نیوتن متر. این موتورها با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شده و می‌توانند نیرو را به هر چهار چرخ خودرو (آپشن) انتقال دهند.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

کادیلاک CT6 از معماری جدید امگا با استفاده از آلومینیوم به عنوان پلتفرم و زیربنا استفاده می‌کند که باعث شده وزنان به 1678 کیلوگرم محدود گردد. بدین ترتیب، کادیلاک CT6 مبدل به یکی از سبک‌ترین و فرزترین خودروهای این کلاس یعنی خودروهای سدان فول سایز لوکس در جهان می‌گردد.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

ایمنی کادیلاک CT6 نیز با انواع تکنولوژی نظیر فناوری دوربین 360 درجه، سیستم دید در شب با امکان تشخیص انسان و حیوانات، سیستم ترمز خودکار، جلوگیری از برخورد با عابر پیاده، پارک خودکار و سایر سیستم های ایمنی پیشرفته تضمین می‌گردد.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

کادیلاک برای محصولات جدید و ایجاد وجهه ای تازه از یک تولیدکننده خودروهای لوکس مدرن، بودجه ای 12 میلیاردی را از جنرال موتورز بلعیده است. محصول جدید نیز با هدف رقابت با سدان های لوکسی نظیر ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس کلاس E معرفی شده است. هرچند شاید بتوان آن را با محصولات یک رده بالاتر نیز مقایسه نمود. اما تحلیلگران، خطر واقعی برای کادیلاک را نه آلمانی‌ها و حتی ژاپنی‌ها، بلکه کره ای‌ها می‌دانند. جایی که یک جنسیس 3.8 با قیمت شوکه کننده 38 هزار دلاری، رقبایی چون کادیلاک CTS با قیمت پایه 45 هزار دلاری و BMW سری 5 با قیمت پایه 49 هزار دلاری را به چالش دعوت می‌کند (منظور مقایسه جنسیس با این خودروها نیست بلکه خطر قریب‌الوقوع ظهور یک لکسس کره ای می باشد). کادیلاک CT6 می‌تواند خنثی‌کننده بسیاری از این حملات باشد.


این خودرو، برخلاف ATS و CTS که تمرکز خود را بر راننده قرار داده‌اند، یک خودروی پرمیوم برای همه سرنشینان مخصوصاً سرنشینان عقب محسوب می‌شود. آخرین سؤال این است که خودروی بعدی رئیس‌جمهور آمریکا، آیا به سیلندرهایی کمتر از 8 قناعت می‌کند؟

[jwplayer mediaid=”107160″]
[دانلود ویدئو]

61 دیدگاه

  1. محمد
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    خیلی عالیه
    کادیلاک و بازگشت به شکوه گذشته

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل "Amir"
      "Amir"
      سوابق: (446 دیدگاه) ,

      در این هیچ.شکی نیست که کادیلاک میخواد تو طراحی های خودش یه امضا داشته باشه(چراغاش و جلو پنجره)ولی این خاص.بودن داره باعث میشه طراحیاش.یک نواخت بشه که یکم جالب نیس،هرچند که زیباست

      پاسخ
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        امیر جان ناراحت نشی ها ولی این مسئله ایه که چند وقت بچه ها از جمله شاهین عزیز راجع بش بحث میکنن.
        یعنی چی که جلوش یک نواخته؟الان این موضوع تو سایر برند های لوکس ساز بنز و ب ام و و آودی به چشم میخوره جلوپنجره وچراغای بسیاری از مدل ها شبیه هم هستن.ولی به نظر بنده این نشان دهنده ی یک اصالت طراحی خاص برای اون برند محسوب میشه نه یه ایراد.
        همین شباهت هاست که اگه لوگوی ب ام و و بنز و آودی و کادیلاک نباشه میشه از روی ظاهر تشخیص داد چه ماشینیه و این یک مزیته.
        نظر جنابعالی هم محترمه.
        ارادتمندم

        پاسخ
      2. فرید
        سوابق: (36 دیدگاه) ,

        فوق العاده عالی وباوقاروبه امیداینکه بزودی شاهدتردداین قبیل خودروباقیمت مناسب درایران باشیم .

        پاسخ
      3. Sadra
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        کادیلاک از 90 سال پیش شروع کرده به اینجوری چراغ زدن. تو نت سرچ کن میبینی

        پاسخ
    2. Ali mtr
      سوابق: (56 دیدگاه) ,

      دوستان اگه این رقیب سرى 5 و E کلاس وa6 پس CTS چیکاره است و یا اگه رقیب سرى هفت و اس کلاسه پس XTS چیکاره است مگر این که رقیب سرى 6 یا cls که فکر نمیکنم این شکلى باشه ما رو هم در جریان بگذارید

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فریا
        فریا
        سوابق: (687 دیدگاه) ,

        CTS همون E Class ـه .
        XTS هم ابعاد S Class و امکانات E Class .
        CT6 ابعاد S Class و امکانات S یا CLS .

        پاسخ
        1. سینا
          سوابق: (122 دیدگاه) ,

          لابد مدل های پاین کادیلاک مثل ats رقیب پراید 131 هست نه برید تو رو خدا درباره جیزی که نمی دونید نظر ندید خواهشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    3. تصویر پروفایل Lord Cezar
      Lord Cezar
      سوابق: (305 دیدگاه) ,

      با این جثه اش وزنش منو کشته . 1.6 تن برا این ابعاد واقعا عالیه و به نظرم دیگه نیازی به موتور های با حجم بالا براش نیست .

      پاسخ
  2. یحیی
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    خیلی زیبا .از نظر ابعاد که با اس کلاس یا سری 7 رقابت میکنه.و به نظر من از سری 5. و. ای کلاس بهتر با ابهت تر است . کادیلاک خیلی پیشرفت داره این روزا

    پاسخ
  3. SAEED
    سوابق: (355 دیدگاه) ,

    همه فن حریفه
    اگه یک کره ای برای کادیلاک خطر محسوب میشه
    کادیلاک هم زنگ خطر بزرگیه برای آلمانی ها
    با این همه امکانات و …
    کمترین قیمت = 70000
    منبع هم : CarAndDriver.com

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    واقعا زیبا و عالیه
    ولی نمای داخلیش اصلا لوکس نیست ( در حد این ماشین نیست)
    همچنین انتظار یه موتور v12 داشتم

    پاسخ
  5. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    لینکلن کانتینانتال رو زنده کرده.ماشینی که نماد تجلل بین سیاست مدارای امریکاست.خودروی بعدی رئیس جمهور آمریکا میتونه لینکلن باشه.از این نظر کادیلاک باید با لینکلن رقابت کنه

    پاسخ
  6. Taghavi motors
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    Cadillac تو طراحی بی نظیره یه ماشین لوکس وشخصیتیه ویه سرو گردن از ماشین های اروپایی بالا تره

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل صادق
    صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    یا خدا
    درحالی که بنز مواظب جلوش بود (سری هفت) یه مشت محکم داره از پشت سرش میاد، البته معلوم نیس چقد محکمه، ولی اگه همینجوری که تو عکس محکم به نظر میرسه، بعد بنز میره میخوره به bmw اونو هم میندازه!!!!!!

    حالا از شوخی گذشته حدس میزدم به رقیبی برا سری ۶ بیاد ولی مث اینکه اشتب فکر میکردم

    راستش این کادیلاک در ظاهر هیچ ایرادی نداره به جز یکی…
    با اجازه ی بچه های عشق کادیلاک

    کاش توی پرچم دارش اون گندمای دور لوگوش رو میذاشت، خیلی ابهت داشتن

    ارادت

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل مجتبی
      مجتبی
      سوابق: (56 دیدگاه) ,

      سلام و عرض ارادت
      قبولت دارم داش صادق اکثر کامنتهایی که میذاری از روی تفکره من هیچ وقت ندیدم یک طرفه بری و فقط حرف یه اتومبیل رو بزنی
      متشکرم
      کاش یک تعدادی از دوستان تعصب بیجا رو کنار بذارن و یکم عقلانی تر نظر بدن.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل صادق
        صادق
        سوابق: (2130 دیدگاه) ,

        ارادت مجتبی جان
        خیلی خیلی لطف داری

        داداش من اینجا مث یه دانش آموزم
        واقعا هم از ته دل خوشحالم که آدم با اطلاعی مث شما از کامنتام استفاده میکنه

        مخلص

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل مجتبی
          مجتبی
          سوابق: (56 دیدگاه) ,

          وای صادق جان کشتی مارو با این همه خشوعت بابا چاکریم اینقدر لهمون نکن به والله من که هیچی بلد نیستم اگه بچه ها دست به دست بدن یک فایل پی دی اف درست کنن واس ما بزنن ما هم از اتومبیل سر در بیاریم
          من روز اولی که عضو شدم توی نظر اولم نوشتم من فقط توی مسائل ظاهری اتومبیل اندکی صاحب نظرم وگرنه ازفنی سرم در نمیاد.
          موتور وی 8 و وی 12 رو تشخیص نمیدم و نمیدونم چیه؟
          فرق دف عقب و دف جلو و تاثیرشون بر قدرت اتومبیل رو نمیدونم؟
          فرق موتور وی و دبلیو رو نمیدونم؟
          البته تقصیر خودمه چون من از 7 یا 8 سالگی به کمک داداشم وارد دنیای اتومبیل شدم ولی خودمو به ظاهر اتومبیل ها محدود کردم
          امیدوارم دوستان و به خصوص شما دوست گرامی کمکم کنین تا منم یکم چیز میزی یاد بگیرم .
          متشکرم رفیق
          واقعا از دوستی با شما و سعید و رضا و احمد واقعا مشعوف شدم.
          ایولا
          یاعلی

        2. تصویر پروفایل صادق
          صادق
          سوابق: (2130 دیدگاه) ,

          قربونت مجتبی جان، لطف داری
          منم از دوستی باهات خیلی خوشحالم

          امیدوارم که کنار هم، باهم چیز میز یاد بگیریم 😉

          ارادت

  8. حسین
    سوابق: (1167 دیدگاه) ,

    درود. خیلی عالیه. در واقع CTS با سری 5 رقابت داره و CT6 در اصل نه برای رقابت با سری 7 و اس

    کلاس و نه برای رقابت با سری 5 و E کلاس طراحی شده. یه ترفندی مثل پانامرا میمونه، با همه

    درگیری و رقابت داره. ولی اصل رقابتش رو میشه با هم سطح های سری 6 دونست، جایی که CLS و

    آئودی A7 حضور دارن. گرچه اونا سدان کوپه هستن اما حکایت کادیلاک CT6 حکایت یه تیر و چند

    نشونه..

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (1167 دیدگاه) ,

      اما یه نکته هم بگم، شما هم نظراتتونو بگین ممنون میشم:

      توی متن گفته شده که: «کادیلاک CT6 می‌تواند خنثی‌کننده بسیاری از این حملات باشد. »
      ب نظرتون چجوری از حملات جلوگیری میکنه؟

      به نظر من CT6 با ادعای رقابت با سری 5، میتونه باعث بشه سری 5 اعتبار بیشتری به دست بیاره (چون در واقع سری 5 رقیب مستقیم CTS هستش) و از این طریق اختلافش رو با “لکسس کره ای” افزایش بده. نظر شما چیه؟

      پاسخ
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        اول از همه سلامی عرض کنم خدمت حسین و صادق عزیز که ارادت خاصی بهشون دارم.
        حسین جان به نظر بنده صاحب نظران صنعت خودروسازی و صد البته خود کادیلاک ،CT6 رو با سری 5 مقایسه نمیکنه و بلکه خیلی بهتر از سری 5 میدونتش.
        درسته که میتونه بسیاری از حملات رو خنثی کنه اما فکر میکنم کاملاً هویت و دلیل ساخت CT6 برای ب ام و بنز و… مشخصه و همین موضوع باعث میشه که هرگز سری 5 رو با CT6 مقایسه نکنن و مضاف بر این در حیطه ی حرف و سخن اعتبار بیشتری برای سری 5 و لکسس کسب میشه اما در عمل برای همگان آشکاره که CT6 برتری داره.
        در ضمن حسین جان لکسس ژاپنیه داداش 😉

        پاسخ
        1. حسین
          سوابق: (1167 دیدگاه) ,

          درود. ارادت دارم باربد جان.

          داداش یه بار دیگه متن پست رو بخونی متوجه منظورم میشی. من طبق متن گزارش گفتم CT6 با سری 5 مقایسه میشه و در ضمن بازم با توجه به متن، منظورم از “لکسس کره ای” هیوندای جنسیس بود که با عوض شدن لوگوی جنسیس، جنسیس میتونه پاشو جای پای لکسس (تویوتا) بذاره و تبدیل به برند لوکس ساز هیوندای بشه.

          اینجای متنو بخون: «محصول جدید نیز با هدف رقابت با سدان های لوکسی نظیر ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس کلاس E معرفی شده است. هرچند شاید…(تا آخر بخون) »

        2. تصویر پروفایل صادق
          صادق
          سوابق: (2130 دیدگاه) ,

          ارادت متقابل بازبد جان

          راستش من خودم شخصا فکر نمیکنم که با سری 5 و ای کلاس رقابت داشته باشه

          به نظرم یا با همون سری 7 و اس کلاس و… یا دیگه در نهایت با امثال سری 6 رقابت داره

          آخه چه جوری ابعاد سری 7 رو داشته باشه و بخواد با سری 5 مقایسه بشه؟؟!؟؟
          و اگه از سری 5 برتر باشه خب به نظرم عادیه

          یه نکته ی دیگه که باعث میشه بیشتر رو حرف خودم اصرار داشته باشم اینه که آخه رئیس جمهور آمریکا نمیاد بره یه ماشین توی کلاس سری 5 سوار بشه که
          صد در صد باید چیزی مث اس کلاس یا کانتینتال و سری 7 و… باشه

          (راستی باربد جان منظور حسین از لکسس کره ای این نبود که لکسس، کره ایه
          منظورش اینه که احتمال تولید یه خودروی سوپر لوکس کره ای وجود داره که به قولی میشه بهش گفت لکسس کره ای، که تو متن هم بهش اشاره شده، این جمله:
          “منظور مقایسه جنسیس با این خودروها نیست بلکه خطر قریب‌الوقوع ظهور یک لکسس کره ای می باشد”

        3. باربد★فقط GM★فقط کامارو
          سوابق: (811 دیدگاه) ,

          شرمنده حسین جان اشتباه از من بود!
          قسمت آخر متن رو نخونده بودم ولی هنوزم نظرم همینه که CT6 رو با سری 5 مقایسه نمیکنن هرچند توی متن هم اشاره شده.
          طبق اطلاعات قبلی هم رقیب S کلاس و سری 7 و… اینا است.
          حتی قبل از مقایسه ی عملیش با سری 5 و E کلاس میتونم بگه CT6 برنده است هرچند میدونم که کادیلاک رقابت با این دو خودرو رو به CTS میسپاره.
          بازم معذرت میخوام داداش که آخر متن رو نخوندم. 😉

        4. حسین
          سوابق: (1167 دیدگاه) ,

          خواهش میکنم داداش. اشتباهه دیگه پیش میاد. ایرادی نداره 😉
          در مورد رقابتش یه توضیحی توی کامنت بعدیم در جواب آقا سعید گذاشتم.

          راستی حالا اگه میشه بگین به نظرتون چجوری میتونه جلوی حملات رو بگیره؟؟

        5. Ali mtr
          سوابق: (56 دیدگاه) ,

          من تا جایی که میدونم رقیب اس کلاس و سرى هفت کادیلاک XTS دوستان اگه اشتباه میکنم بگن
          ارادت

    1. تصویر پروفایل مجتبی
      مجتبی
      سوابق: (56 دیدگاه) ,

      در راستای حمایت از هژبر و همه تولیدات باارزش
      لطفا تا تهش بخونین خدا کنه ایندفعه دفعه آخری باشه که در این مورد من و امثال من تذکر میدیم.
      باور کنین اینقدر هم آلمان و بقیه اروپاییا رو نباید گنده کرد مگه تولیدات آمریکا و حتی ژاپن چشونه مصلا هژبر توی کامنت نوشته ((عجب رقابتی بکنه با آلمانیا)) بعد شروع کردن دیس لایک دادن
      این انصاف نیست بعضی مواقع یا در فرصت های برابر آمریکا نه تنها کم نمیاره بلکه بسیار سرتر از اروپاییاست.
      بازهم تعصب و باز هم تعصب چه کار کنیم با این افرادی که از بچگی فقط با اسم آلمان و مخصوصا بنز و با اسم ایتالیاو فراری بزرگ شدن…..وای…….
      مثلا دیدم تو کامنتهاشون نوشتن ((فقط بنز)) یا نوشتن ((اگه فراری نباشه دنیای اتومبیل باید بخوابه!!!!!)) یعنی چی این حرفهای مزخرف و مضحک.تو رو خدا یکم واقع نگر باشین …لطفاً

      پاسخ
      1. شایان
        سوابق: (1312 دیدگاه) ,

        آلمان مهد اتومبیل سازی دنیاست بهترین مهندسین طراح و مکانیک ماله آلمانه بهترین برندها مالشه البته آمریکا هم در خیلی از موارد دست کم از آلمان نداره خود شما آرم بی ام و رو داری روی پروفایلت پس لطفا شعار ندید و واقعیت و قبول کنید من نمیگم بقیه بدن اونام خوبن البته بعد از آلمان و آمریکا پدال لطفا نظرمو درج کن

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل مجتبی
          مجتبی
          سوابق: (56 دیدگاه) ,

          متشکرم ولی عکس پروفایل دلیل بر تعصب روی یک اتومبیل نمیشه من بین تمام اتومبیل های دنیا با سلیقه شخصیم بی ام و رو دوست دارم
          اما منظور من اینه که هیچ وقت نباید شرکت های حریف چه در آسیا چه در آمریکا رو ضعیف در نظر گرفت و همیشه باید به اونها مثل یک رقیب قدرتمند نگاه کرد.

      2. تصویر پروفایل مجتبی
        مجتبی
        سوابق: (56 دیدگاه) ,

        حالا من این کامنتو نوشتم باز همه دیسلایک کنن و فکر کنن من طرفدار آمریکایی ها هستم در صورتی که من عاشق تمام اتومبیل سازای باهنر،نوآور و مشتری مدار هستم هیچ فرقی هم نمیکنه کجایی باشه.
        و صد البته هیچ وقت بی ادبی نکردم
        ولی باتمام احترام و کمک از ادبیات فارسی باید بگم:جواب ابلهان خاموشی است و دلیلی نداره بابت چندتا دیس لایک آدم جوش بزنه.

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          مجتبی جان درست متوجه منظورتون نشدم اگر منظورتون منم اگه بی احترامی کردم ببخشید بعدم زیاد به دیس لایک ها توجه نکن گرچه باید نظر بقیه مهم باشه

  9. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    این که ابعادش خیلی بزرگتر از E کلاس و سری 5 هست،اصلا قابل مقایسه با اینا نیست،تو این کلاس قرار نمیگیره،حتی از سری 6 و CLS هم خیلی بزرگتره،بهتره فقط با اس کلاس و سری 7 مقایسه بشه.
    از نظر طراحی اصلا کمتر از آلمانیها نیست،فوق العاده قشنگه،مخصوصا عکس سومی از نمای بغل که یه طراحی پخته و به بلوغ رسیده رو نشون میده،داخلش لوکس و قشنگه،من که خیلی خوشم اومد

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (1167 دیدگاه) ,

      درود. سعید جان یه جایی خوندم که بیشتر رقیب سری 6ـه و توی همین متن هم گفته شده برای رقابت با سری 5 ساخته شده و در نهایت هم با توجه به ابعادش با سری 7 ممکنه مقایسه بشه!! مثل آچار فرانسه میمونه. کادیلاک هنوز پرچمدار خودش که رقیب مستقیم سری7 و S کلاسه رو رونمایی نکرده.
      «نمی توان آن را رقیب مستقیم خودروهایی همچون ب ام و سری 7، آئودی A8 و مرسدس بنز کلاس S دانست چرا که کادیلاک در نظر دارد در آینده خودروی دیگری برای این منظور معرفی کند. CT6 از لحاظ اندازه بین ب ام و سری 5 و سری 7 می باشد » (منبع:مجله ماشین)

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل سعید
        سعید
        سوابق: (1481 دیدگاه) ,

        منم قبلا شنیده بودم که این مدل رقیب سری 6 هست،همونطور که مجله ماشین هم گفته بین سری 5 و سری 7 هستش ولی در عین حال خیلی از سری 6 که 5 متره بزرگتره و نزدیک به سری 7 و اس کلاسه،آخه این کلاس بندی ها بیشتر روی ابعاد هست،روی چه حسابی گفتن با سری 5 رقابت میکنه؟پس تکلیف CTS چی میشه اون رقیب کیه؟نکته جالب اینجاست که CTS هم از E کلاس و سری 5 بزرگتره و تقریبا هم اندازه با CLS و سری 6 هست!!!
        فکر کنم منظور از رقابت با سری 5 و ای کلاس فقط میزان لوکس بودن و امکانات و اسپورت بودن باشه و طبق حرف شما یه ماشین لوکستر از این به عنوان پرچمدار معرفی کنه.
        در کل این کادیلاک ما رو مسخره کرده 😀

        پاسخ
        1. حسین
          سوابق: (1167 دیدگاه) ,

          درود. سعید جان دقیقا همینه که میگی. از نظر ابعاد در رده Sکلاس قرار میگیره اما از نظر لوکس بودن با سری 6 و 5 قیاس میشه. طبیعیه که از سری 5 بهتر و از سری7 ضعیف تر باشه. مثل پانامرا که هم با M5 مقایسه میشه و هم با سری 7!!! آخرشم معلوم نشد توی چه کلاسیه؟

  10. تصویر پروفایل سجاد
    سجاد
    سوابق: (203 دیدگاه) ,

    اما هنوز راه داره تا به دوستان انگلیسی مون برسه ..
    هرچند قبول دارم که مثلا رولزرویس یا بنتلی تخصص ـشون Luxury کار کردنه ولی کادیلاک فکر کنم می خواد در کنار لوکس بودن ، عضلانی و قلدر بودن یه ماسل کار آمریکایی رو هم نشون بود
    مرسی

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      دوستان انگلیسی؟!!!! عجیبه یکی بگه به یه ماشین انگلیسی برسه خدایش خوده انگلیسی ها هم انتظار چنین محبتیو ندارن ازتون این سیاست برندهای بزرگه تا با استفاده از نام تجاری رولزرویس یا بنتلی یا حتی کرایسلر سود ببرن والا واقعا فکر میکنید سوپرلوکس ساختن براشون کاری داره

      پاسخ
  11. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .
    بسیار بسیار عالی . شکوه و جلال کادیلاک واقعا در ان موج میزنه . ای کاش این مدل اون گندم های دور آرم رو داشت .
    اما یک نظری دارم اونم این هست که اگر اون LED ها اویزان نبود و حالت و فرم دیگری داشتند ، قطعا نمای لوکستری میبخشیدند . انگار که بی هدف در هوا رها شده و معلق مانده اند . ( نظر شخصی )
    همینجا به طرفداران هواداران خودروهای امریکایی تبریک میگم اللخصوص :
    باربد .فریا . شلبی . شروین . و …..
    یک مساله ایی که ذهن همرو مشغول کرده این است که رقبای این ماشین چه مدلهایی از ژاپن و المان هستند .
    به نظر بنده این نامگذاری و این مدل یک هوشمندی ایی است به سبک کادیلاک .کسانی که یک خودروی بزرگ و با امکانات با قیمت پایین میخواهند .
    اما زیاد به حرف اون مدیر کادیلاک دل خوش نکنید .
    در اینده قطعا نظاره گر مقایسه این مدل با رقبای کوچکتر و بزرگترش خواهیم بود . نویسندگان و کارشناسان خودرویی حتما این کار را انجام میدهند .

    پاسخ
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو
      سوابق: (811 دیدگاه) ,

      خیلی ممنون میلاد جان!
      خیلی ارادت داریم 😉

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      خیــلی ممنون که ما رو یاد کردی میلاد گل 🙂

      رقیب اعلاحضرت ، از آلمان S و 7 و A8 و از ژاپن سدان فول سایز لکسس هست . هــیچ ربطی هم نداره به مید سایز ها . متاسفانه نویسـنده عزیزمون زیاد سلایق کلارکسون مانندشون رو وارد متون می کنند . همونطور کــ قبلا هم دیدیم CTS رقیب دقیق E Class هست و هم ابعاد و هم امکانات و هم قـــــــــــیمــت هست .
      XTS که تا به امروز تولید شده و حالا حالا ها هم تولیدش ادامه داره چیزیه که متن تصورشو از CT6 داره . XTS ابعاد CT6 رو با امکانات CTS داره . حتی یادمه چند وقت پیش CarAndDriver اونو با بنتلی Flying Spur مقایسه کرده بود ( با 130 هزار اختلاف قیمت ! ) 😀 😀 😀

      پاسخ
    3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .
      من کوچیکتونم . فریا کم حرف شدی ؟دیگه نمیای ؟ بار بد جان شما هم همینطور.

      پاسخ
    4. شلبى
      سوابق: (563 دیدگاه) ,

      ممنون میلاد جان یاد ما کردى،ما ارادت داریم داداش
      در مورد این ماشین که بنظرم عالیه،طراحى داخلى بسیار ساده و زیباست ،بیرونش هم که بسیار زیبا و شیک ولى قویترین بخش طراحیه این ماشین بنظرم وزن بسیار عالیشه
      باید منتظر موند تا نتایج عملکردش گفته بشه ولى خیلى دوست داشتم موتور هشت سیلندر هم داشته باشه

      پاسخ
    5. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      شـــما سروری
      والا چـ عرض کنم . جو کامنتا خیلی حاشیه ای شده …
      نگران V8 نباشید ، مــیاد . CT6-V قطعا بالای 600 اسب خواهد داشت .

      پاسخ
  12. milad
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    دمش گرم..بعدا تبدیل میشه به ماشین ریس جمهور امریکا..

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری
    امین قوام‌ صفری
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    کادیلاک عجب چالشی پیش روی بنز و ب ام و قرار داده!!
    خیلی خوبه بیش از حد انتظار هستش حداقل تو نمای بیرون.
    داخلش هم قسمت کنسول میتونست بهتر باشه اما عقبش و امکاناتش انصافاً لوکس و غیرقابل بی توجهیه!!
    امیدوارم عملکردشم راضی کننده باشه و از تست ها سربلند بیرون بیاد و بتونه به یه گزینه خیلی خوب در کنار سری 5 و کلاس E و XJ و بقیه باشه.

    پاسخ
  14. تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری
    امین قوام‌ صفری
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    کاش پیشرانه های قدرتمندتری واسش درنظر میگرفتن
    آخه حداکثر 400 اسب واسِ همچین خودرویی با این شخصیت و اندازه و تو این کلاس خودرویی کمه!! کاش یجای نمونه 2لیتری 200 اسبی!!!! یه V8 میزاشتن واسش که 500 600 تا داشته باشه.
    همیشه معتقد بودم که ظاهرش گیرا و پرابهت یه قلب گیرا و پرابهت و قوی هم حتماً لازم داره.
    🙂

    پاسخ
  15. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    ماشین فقط شاسی دار یا کوپه اسپرت
    ولی خوب اینم بد نیست

    پاسخ
  16. P.G
    سوابق: (485 دیدگاه) ,

    من زیاد اهل کامنت نیم خطى گذاشتن نیستم،ولى وقتى عکساش رو باز کردم واقعاً منو تحت تأثیر قرار داد!
    طراحى این ماشین فوق العاده زیبا و هنرمندانه است،به دور از خطوط عضلانى و پر پیچ و تاب بدنه که در خودروهاى امروزى مرسومه اما در عین حال خیلى تأثیر گذاره،به خصوص نماى جلوش خیلى لوکس و با وقاره
    خلاصه که خیلى عالى به نظر میاد!

    پاسخ
  17. شهریار
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    مرسی کادیلاک…مرسی پدال
    واقعا دل آدم رو می بره…اوج طراحی هم در داخل هم خارج اتومبیل .. کارهای بزرگ از فکرهای بزرگ نشات میگیرن….بدا به حال ما و خوشا به حال اونایی که دارن حالشو میبرن…

    پاسخ
  18. henry
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام همه ماشین بازا.من رضا هستم 19 ساله.دانشجوی ترم دو رشته مکانیک.خیلی دوس دارم تو جمع ماشین بازا باشم.خودم پنج ساله تو این زمینه فعالیت دارم و عاشق ماشینای امریکاییم.اگ ممکنه منو تو گروهای ماشین بازاتون ک تو لاین دارید دعوت کنید.اینم ای دی لاینمه.
    r.mgt500

    پاسخ
  19. asa
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    کلاس،اباهت،خلاقیت و نوآوری،مهندسی برتر،زیبایی وقدرت عوامل پدید اورنده ی این شاهکار است.من به شخصه کادیلا ک رو که میبینم انگار معجزه های طبیعت رو تماشا میکنم. فوقولاعدست.

    پاسخ
  20. فقط ژاپن
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    سلام دوستان. بالاخره بعد از چند وقت یه سدان فوق العاده از لحاظ طراحی داخلی و خارجی رو دیدم، دوستان باید منصف باشیم که نمای جلوی این لوکس اصیل به قدری زیباست، که مطمئنا در عالم واقعیت و در نمای واقعی، ابهت فوق العاده آن سبب خیره شدن مات گونه ی چشمان ما به خودخواهد شد، خطوط زیبای روی کاپوت، چراغ های امضا گونه ی کادیلاک با آن کشیدگی منحصر به فرد تا نزدیکای مه شکن، و دو دریچه کرومی زیر جلو پنجره ای که خود به زیبایی با خطوط کرومی ظریف طراحی شده و آن آرم زیبا و اگزجره شده ی کادیلاک که،حقیقتا چشم نواز میباشد، حال به سراغ نمای بغل میرویم، دوستان اگر کمی جانب انصاف را رعایت کنیم این نمونه از کادیلاک از نمای جانبی واقعا بدون نقص است، چرا که در یک دید کلی اگر کشیدگیه بدنه را نسبت به جایگاه چرخ ها با هم در نظر بگیریم متوجه میشویم چه میزان جایگاه چرخ ها درست است که هرگز عدم تطابق بین عقب و جلوی خودرو دیده نمیشود، یعنی میزان جلو زدگیه گلگیر و سپرها در جلو و عقب بسیار دقیق و به اندازه میباشد ، به طوریکه هرگز عدم تعادل بین گلگیر تا چرخ در عقب و جلو نیست، از طرفی دیده شدن بخشی از چراغ های جلو همراه با جلو پنجره از نمای بغل، بسیار دلپزیر به نظر میرسد، در پشت خودرو شاید کمی طراحی چراغ ها با سپر همگون نباشد ، یعنی طراحی درخور سدانی در این سطح نباشد ولی چون جلو و بغل خودرو ما راشگفت زده کرده بود، انتظار بیشتری از پشت خودرو میرفت، ولی به هر حال در همین حد هم از خیلی از سدانهای هم تیپ خود جلوتر است، طراحیه داخلی این خودرو نیز بسیار زیباست، ارگونومی عالی کابین و بک مانیتور 10،2 اینچی تجربه ای متفاوت را برای صاحب خودرو فراهم میکند، کیفیت چرم روکش های صندلی، راحتی صندلی ها، و جاداریه بسیار زیاد درون اتاق یک سفر کوتاه یا بلند راحت را برای سرنشینان فراهم میکند، صندوق جادار این اتومبیل باعث میشود در مسافرت ها نگران جا گذاشتن وسایل به دلیل کمی جا نخواهید بود،اما پیشرانه ی این خودرو دو لیتر است که همراه با توربو 265 اسب بخار را به ارمغان می آورد، که با توجه به دو لیتری بودن آن سبب کاهش مصرف سوخت است ، و کشیدن 265 اسب از یک موتور دو لیتر هم در جای خود بسیار عالیست، البته شاید رفیبان این خودرو در پیشرانه وضع بهتری را ارائه دهند ولی در هنگام خرید لاید ، همه ی جوانب را در نظر گرفت، در نهایت با احترام به طرفداران بی ام و سریه 5، و بنز سری ای، کادیلاک هم با این سدان فوق العاده خود میتواند قلوب زیادی را فتح کند، و فروش آن ها را تحت الشعاع قرار دهد

    پاسخ
  21. سینا
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    من شخصا اگه بخوام بین این ماشین با سری هفت کلاس s بنز یکی رو انتخاب کنم میرم سراغ این یکی از آشنا ها تعریف میکرد میگفت یه سری از آپشن های بنز bmw سفارشی هستند یعنی علاوه بر قیمت ماشین باید یه چیزی اضافه بدی بد نیست بدونید که تو لکسس تمام امکاناتی که شرکت میزنه روش هست این مایه شرمساری این دو شرکته

    پاسخ
  22. سهیل
    سوابق: (121 دیدگاه) ,

    آقا بنظرم اگه بیاد ایران مدل4سیلندر2لیتریش میاد
    همیشه موتورهای ذلیل شده نصیب ایرانی ها میشه????

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.