کادیلاک

معرفی نسل بعدی سیستم اطلاعات سرگرمی کادیلاک

سیستم اطلاعات سرگرمی تجربه‌ی کاربری کادیلاک (CUE) بازنگری بزرگی را به خود دیده و نسخه‌ی جدید این سیستم برای اولین بار در CTS 2017 معرفی خواهد شد. تولید محصولات مجهز به این سیستم جدید از همین هفته شروع خواهد شد.

cadillac-user-experience-in-2017-cts
جدیدترین نسخه‌ی CUE به منظور آسان‌تر و سریع کردن کاربری‌های داخل خودرو طراحی شده است. سخنگوی کادیلاک استیو مارتین گفته که کمپانی با مشتریان مشورت کرده و از اطلاعات آن‌ها برای بازطراحی طراحی منوها و روش‌های استفاده‌ی کاربر از نرم‌افزار و صفحه‌نمایش سود برده است: “ما قادر بوده‌ایم تا مراحل را ساده‌سازی کرده و اطلاعات را درست جلوی دید کاربر به نمایش دربیاوریم.” بنا به گفته‌ی کادیلاک این سیستم از پردازنده‌ی سریع‌تری بهره می‌برد.

cadillac-user-experience-in-2017-cts-1
یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این سیستم توانایی کاربر برای ایجاد پروفایل خود است به گونه‌ای که کاربر می‌تواند تمامی علایق و ترجیحات خود از جمله ایستگاه‌های رادیویی، پیکربندی دکمه‌های روی صفحه و گزینه‌های ناوبری را ایجاد نماید. در خودرویی با دو راننده بسته به اینکه کدام راننده از کلید استارت استفاده می‌کند سیستم اطلاعات سرگرمی به‌صورت خودکار بین پروفایل‌های شخصی ساخته شده سوئیچ خواهد کرد.

cadillac-user-experience-in-2017-cts-03
مصرف‌کننده‌ها همچنین از سرویس ناوبری‌ای استفاده خواهند کرد که نه‌تنها بی‌وقفه به‌روز می‌شود بلکه بر مبنای اینکه راننده معمولاً چه زمانی و کجا رانندگی می‌کند خود را تطبیق خواهد داد. البته اگر مشتریان نگرانی‌هایی درباره‌ی حریم خصوصی داشته باشند می‌توانند این گزینه و عملکرد را غیرفعال کنند.

cadillac-user-experience-in-2017-cts-02
مارتین می‌گوید:

این سیستم عادات مشتریان را یاد خواهد گرفت و علایق راننده مثل مقاصد معمول یا میانبرها را به او پیشنهاد خواهد کرد.

یک برنامه‌ی نرم‌افزاری به نام کالکشن به مالکان اجازه خواهد داد تا دیگر نرم‌افزارهای CUE از قبیل آب‌وهوا و اطلاعات کتاب صوتی را دانلود کنند.

2016 Cadillac CTS V-Sport Interior
همانند قبل این سیستم با حمایت از اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه شده و منوهایی برای سیستم صوتی، بلوتوث و کنترل‌های سیستم تهویه دارد.

2016 Cadillac CTS-V
پس از معرفی این سیستم در CTS 2017 شاهد نصب CUE در مدل‌های ATS و XTS 2018 نیز خواهیم بود. هنوز در دسترس بودن این سیستم برای سایر مدل‌ها تأیید نشده اما مارتین گفته که مدل‌هایی نظیر XT5، CT6 و اسکالید به احتمال زیاد در زمان فیس لیفت از این سیستم برخوردار خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. اقای 918

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    تو یه تبلیغ از سایپا دیدم پراید ۱۳۲ جدید نوشته دارای امکانات روز دنیا از جمله اینه های جانبی و نوارهای جانبی هم رنگ بدنه :-o
    خدا شاهده ………….
    اون وقت انتظار دارین این پست اعصابمون رو نریزه بهم ………………

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ace

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    « این سیستم عادات مشتریان را یاد خواهد گرفت و علایق راننده مثل مقاصد معمول یا میانبرها را به او پیشنهاد خواهد کرد. »
    از این قسمتش خیلی خوشم اومد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. پارسا

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      ولی به نظز من یکم ترسناکه :)
      میدونین چی میخوام بگم دیگه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. (ali (CHEVY NOVA

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (6779 ديدگاه)

    عکس اخری نابودم کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ASA

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    من بشینم تو این اصن یادم میره رانندگی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر جالب بانظر سنجی از مشتریان من شغلم پژوهشگری هست تو خیلی از پروژه ها باید از این کارا بشه ولی متاسفانه در ایران هیچ وقت انجام نمیشه چون اینجا مردم هرچیزی جلوشون بزاری با کمال میل استفاده میکنن کلیم به به و چه چه میکنن اینه که ما هنوز جهان سوم موندیم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا