کادیلاک

معرفی رسمی کادیلاک اسکالاد 2015

کادیلاک پس از درز اطلاعات درباره مدل اسکالید ۲۰۱۵، سرانجام تصمیم گرفت تا از این خودروی شاسی بلند بزرگ و لوکس خود رسماً پرده برداری کند. طراحی اسکالاد جدید را می‌توان تکامل نسل فعلی آن با گرایش به سمت خودروهای کانسپت اخیر کادیلاک دانست. چراغهای باریک جلو مجهز به لامپهای LED و جلوپنجره مشبک با نوارهای کرومی پهن و برجسته، تزئینات کرومی و خطوط تر و تمیز روی درب موتور و بدنه و چرخهای ۲۰ اینچی آلیاژی (۲۲ اینچی اختیاری) از تغییراتی ست که در همان ابتدا جلب توجه می‌کنند.

2015 Cadillac Escalade
۲۰۱۵ Cadillac Escalade
تغییرات در داخل کابین اما گسترده‌ترند. در اینجا ما با مواد به مراتب با کیفیت‌تر و با طراحی مدرن‌تری مواجه ایم. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی، نقطه عطف مجموعه ابزارهای داشبورد است. یک سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز در دل این مجموعه گنجانده شده است. محیط داخلی با استفاده از چوب و چرم روشن و تمیز، حال و هوای بهتری دارد. صندلیهای جلو مجهز به گرم و سرد کننده داخلی هستند. در حالی که صندلیهای ردیف دوم تاشو و تنها گرم شو می‌باشند. سرنشینان عقب می‌توانند برای سرگرمی از یک صفحه نمایش ۹ اینچ دیجیتال (به طور سفارشی دو صفحه ۹ اینچی) استفاده کنند. عایق بندی بسیار خوب کابین نیز باعث شده تا به مراتب سر و صدای کمتری در داخل اتاق شنیده شود.

در بخش فنی استفاده از یک شاسی قوی‌تر باعث هندلینگ بهتر شده است. استفاده از سیستم کمکی فرمان برقی و کنترل سواری مغناطیسی در کنار یک قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک، ترمزهای دیسکی در چهار چرخ و سیستم کنترل پایداری خودرو نیز ویژگیهای دیگر اسکالاد جدید می‌باشند. برای تأمین بهتر ایمنی در تصادفات، کیسه هوای بین صندلیهای وسط برای جلوگیری از پرتاب سرنشین میانی عقب، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک، سیستم جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از لاین، ترمزهای جلو و عقب خودکار و میزان سفتی و کشیدگی خودکار کمربندهای ایمنی در این ماشین منظور گردیده‌اند.

2015 Cadillac Escalade interior
۲۰۱۵ Cadillac Escalade interior
در بخش پیشرانه، اسکالاد همچنان از یک موتور غول پیکر آمریکایی اصل بهره می‌برد. این موتور V8 EcoTec3 با حجم ۶.۲ لیتر، قادر است ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال نیرو به چرخ‌ها (چهار چرخ اختیاری) نیز از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک صورت می‌پذیرد.

کادیلاک اسکالاد ۲۰۱۵ از بهار سال آینده روی خط تولید خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    این ماشین از همه نظر عالیه.به جز موتور.سازش عالی.کیفیت عالی.طراحی عالی.تکنولوژی عالی.
    ولی موتورش هم نسبت به حجمش کم قدرته و هم مصرفش بالاست.این ضعف اکثر ماشین های ساخت امریکاست.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. hesan

    ۱۸ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (484 ديدگاه)

    پشتشو نیگاه این چرا این شکلیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسن

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عالی عالی ماهم ماشین می سازیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. arshia

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تبریز به تازگی بخشی از منطقه ازاد ارس شده و این ماشین چند تایی در تبریز هست ..من از نزدیک ماشین را دیده و بررسی کرده ام.ماشین بزگی هست که عاشقان شاسی بلند میتوانند از سواری با این ماشین لذت ببرند این ماشین از لند کروزر که بیشتر در ایران مد هست بزرگتر و زیبا تر هست..اما مصرف سوخت آن بالاست .. فکر می کنم رغیب اصلی این ماشین شورولت تراورز هست که تنها 10 لیتر بنزین در شهر استفاده می کند .. اما این را در نظر داشته باشید که این ماشین خیلی زیبا تر از ماشین های شاسی بلند مشابه هست .. از نظر من این ماشین از هامر دو در هم زیبا تر است…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    عجب غول تشنی!!! اگه این ماشین به پراید بزنه دیگه واویلا میشه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. شاارسلان

    ۲۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اتومبیلهای امریکایی سمبل زیبایی راحتی ابهت قدرت و…هستن از قدیم این بوده کافیه فقط یکبار سوار اتومبیلهای امریکایی بشید خودتون تفاوت رو احساس میکنید با تشکر

    موافقم 2
    مخالفم 0
  7. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    دوست عزیز شما که سوار ماشین های آمریکایی شدی تا حالا سوار ماشین های ژاپنی هم شدی آیا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خیلی خوب و بزرکه اما تو آفرود خیلی ضعیفه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  9. حسین

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اقانوید این ماشین توکلاس افرود نیست این ماشین لوکس!ازشمایی که سوار ماشینای جاپنی شدین میپرسم شما با لکسوسlx570میتونید برید افرود؟درضمن هیچ کمپانی suvسازی نمیتونه بهتر از امریکاییها باشه!وکادیلاک suvیی رو ارایه داده که هیچ ماشین اروپایی وجاپنیی نمیتونن مقایسه بشن با این.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. مجتبی

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    طراحیش حرف نداره واقعا بعضیا مشخصه چیزی از ماشین سرشون نمیشه
    اما خداییش موتورش حیفه!
    از 6.2 لیتر حجم موتور این قدرت با این کشش اصلاخوب نیست هرچند تو کاتالوگش گفته ماکسیموم 3.5 تن میتونه حمل کنه اما مگه وانته؟
    باید 1 موتور سبک تر با همین قدرت واسش انتخاب میکردن…
    ولی واقعا زیباست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. هادی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بچه ها قیمتش چنده تو ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mohammad

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    درود فکر کنم قیمتش به دلار اگه ضربدر ده هزارشه میشه قیمتش به تومان. اکثر ماشینای وارداتی همینجورین. مثل LX570 .اما بعضی وقتا قیمت ماشینای وارداتی از اینم فراتر میره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا