کادیلاک

هنسی و تیون کادیلاک هزار اسبی

وقتی مسئولان کادیلاک در نمایشگاه دیترویت امسال CTS-V مدل ۲۰۱۶ را رونمایی کردند، آشکار بود که دست گذاشتن هنسی روی این محصول یک اتفاق قریب‌الوقوع است. این هفته هنسی برنامه خود را برای این سوپر سدان اعلام کرد که شامل یک پک افزایش توان خروجی به عدد حیرت‌انگیز ۱۰۰۰ اسب بخار می‌شود.

2016-Hennessey CTS-V
۲۰۱۶ Hennessey CTS-V
کادیلاک CTS-V با قدرت و گشتاور سرسام‌آور به ترتیب ۶۴۰ اسب بخار و ۸۵۴ نیوتن متر ادعا می‌کند که توانایی رسیدن به نهایت سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت را داراست. با این حال هنسی قصد دارد سوپرشارژر TVS1740 را حذف کرده و یک جفت توربوشارژر جایگزین آن کند. هنسی اظهار می کند، این توربوها در کنار میل بادامک جدید، سرسیلندر، انژکتور و برنامه‌ریزی مجدد ECU، می‌تواند ۱۰۰۰ اسب بخار را در دور موتور ۶۵۰۰ دور در دقیقه تولید کند.

برای مدیریت این قدرت عظیم، CTS-V HPE1000 به ترمزهای کربن سرامیکی بزرگ، لاستیک‌های پهن‌تر و چسبنده‌تر و کیت بدنه با گلگیرهای باد داده برای دربرگرفتن لاستیک‌های پهن جدید تجهیز شده است. روح هنسی همراه تزیینات با متریال های جدید و امضای ویژه هنسی درون کابین خودرو دمیده شده است.

2016-Hennessey CTS-V
۲۰۱۶ Hennessey CTS-V
هنسی قبلاً با CTS-V نسل قبل ۱۰۶۶ اسبی خود، تیتر مجلات را از آن خود کرده بود که توانست به حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت نیز برسد. رئیس بزرگ، جان هنسی معتقد است که CTS-V جدید ظرفیت بیشتر از این را نیز دارد. او در بیانیه‌ای اعلام کرد: من باور دارم CTS-V مدل ۲۰۱۶ توین‌توربوی ما نهایت سرعتی قریب به ۳۸۶ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.

کیت HPE-1000 توین توربو برای CTS-V مدل ۲۰۱۶ به ۲۴ عدد محدود می‌شود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است. هنسی همچنین کیت دیگری را نیز در برنامه دارد که با هزینه کمتر، قدرت CTS-V را تا مرز ۷۵۰ تا ۸۰۰ اسب بخار خواهد رساند.

ترجمه: فریا سهرابی – منبع: motor trend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (244 ديدگاه)

    در حالت عادی وحشیه، حالا با این تیون دیگه واویلا، چه خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Frankenstein

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      چه لقب باحالی…..

      the big chief
      رییس بزرگ……( جان هنسی )

      ایول….قشنگ بود
      :)))))))))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کدی-لاک

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        البته لقب ایشون “the big boss” ه. نمونه ش:
        Hennessey Performance is following up on their Camaro Z/28 HPE600 dyno video with a full review and test drive of the car by the big boss John Hennessey himself.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Carroll Shelby

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      عجب هیولایی ساخته ایول

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. M5

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (294 ديدگاه)

        چه استایل اسپرت مجلسی پیدا کرده !

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. GL

          ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (137 ديدگاه)

          استایل اسپرت مجلسی!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. SAEED

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (481 ديدگاه)

    یکی از بهترین تیونر های آمریکایی
    همیشه تیونینگ های هنسی از بهترین ها هستن
    معمولا هم قدرت بالای 1000 اسب بخار مد نظرشه
    از ظاهر هم خیلی هماهنگی داره
    درکل خیلی جذاب و خیره کننده شده

    آقا فریا دستت درد نکنه صبح زودی سرحال شدیم :D
    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali mtr

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (55 ديدگاه)

      ببخشید جسارت منو ببخشید ولى فریا اسم دختر مگه نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        نه داداش گل .
        فریال اسم دختره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    زبونم بند اومد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Saeed ZL . Ich Gefallen Dominant Banner

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیز

    بااین تیونینگ عظیم باز هم ظرفیت داره !!!!
    سرعت 386 KM/h
    هنسی یکی از بهترین تیونر های ماشین های آمریکاییه
    کوروت استینگری هنسی 700 اسبی هم فوق العاده بود که خود جان هنسی دربارش میگفت میشه با کمی اغماض با آونتادور هم مقایسه ش کرد !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Erfan . McLaren

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (246 ديدگاه)

    O_o واقعا زیباست. از این زبان طراحی کادیلاک خیلی خوشم میاد. هنسی هم که دیگه به زیر هزار اسب راضی نمیشه جدیدا :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    چه هیولایی شده،فقط تنها ایرادش اینه که آرم کادیلاک رو از جلوش برداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. شروین

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    فریا جان دستت درست. هر وقت مطلبی از کادیلاک میبینم به عشق خوندن لینک از تو نظرها رو میام پایین. الانم که رفتی سراغ اصل مطلب و کل مطلب رو نوشتی. ایول. دمت گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. منصور

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      عاشق کادیلاک و پست های مربوط به کادیلاکم. حیف که تو زندگیم هرگز نخواهم توانست یکی رو بخرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (578 ديدگاه)

    آقای فریا دستت درد نکنه . واید بادی خیلی عالیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    آقا فریا دستت درد نکنه . مطلب خوبی بود .
    فکر نکنم مرسدس بنز و ب ام و آئودی و … جوابی برای این مدل داشته باشند . چش امید ما به برابوس . کیخرر . ادو . فاب دیزاین و …. هستیم .
    اما طراحیه کادیلاک خیلی عالیه . هم اسپورت . هم شکسته . هم لوکس . هم خاص . داشتن این خصوصیات ، همه با هم ، کار سختیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . راستی به همه طرفدارهای امریکایی تبریک میگم . اما ما هم بیکار نمیشینیم .
    امیدوارم که مرسدس بنز ، خواب خوبی رو برای مرسدس بنز E کلاس جدید دیده باشه .
    هم از نظر تجهیزات و هم از نظر درجه های اسپورت بودن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جواد

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (79 ديدگاه)

      دمت گرم خوشم اومد یه جوری گفتی ما بیکار نمیشینیم انگار سرطراحی خخخخ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        البته سر طراح بودن با مهندس بخش بودن فنی خیلی فرق داره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          درود
          میلاد دیگه قرار نشد بیای تو قسمت کاری من
          برو دم در کارخونه خودتون :-D

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. علي رضا

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (229 ديدگاه)

    هنسی خیلی کارش خوبه مخصوصا اون فورد رپتوری که درست کرده بود….این کادیلاکه خیلی خوب شده…مخصوصا اگزوزش..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ALL CARS

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    پدالی های عزیزبرای لذت بردن بیشتر به این پیج: پیج رسمی هنسی حتما سربزنین تا با کارهای عالی دیگر هنسی بیشتر آشنا بشین . مثل :
    Cadillac Escalade Up to 1000 HP
    و
    Cadillac CTS-V 600 to 1250 HP Available
    و
    Corvette C7 Stingray Z06 650 – 1000 HP Available
    و…
    http://www.hennesseyperformance.com/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ebi

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    رکوردزنی ماشینای امریکایی :پر قدرت پرسرعت پرشتاب … پرمصرف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سامی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    کسی نیست ک ترمز هنسی رو بکشه ؟؟؟؟؟؟
    کلا به 1000 اسب اعتقاد عجیبی دارن !!
    ژیان هم بدی بهت 1000 اسب تحویل میدن
    فراری و لامبو رو هم بهت 1000 اسب تحویل میدن !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ابي

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وقتی آدم این ماشین را میبینه وحشی میشه به خدا چون دسته ایرانیها بهش نمرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. فریا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    دوستـــان خیلی لطف داشتین . بسیار سپاسگزارم :-)
    شرمنده که دیر جواب دادم چند روز نت نداشتم

    ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا