قیمت‌گذاری پرچم‌دار کادیلاک

سدان جدید و لوکس کادیلاک CT6 از ماه مارس یعنی حدود 4 ماه دیگر روانه بازار فروش خواهد شد. خودرویی که برای رقابت با لوکس‌های نامدار آلمانی، آماده می‌شود.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

شروع قیمت بزرگ‌ترین سدان کادیلاک از 53495 دلار خواهد بود که برای مدل 2.0T است و نهایتاً قیمت آن در بالاترین مدل یعنی نسخه پلاتینیوم شش سیلندر 3.0 لیتری با توربوی دوقلو و انتقال نیرو به چهار چرخ به 83465 دلار بالغ می‌گردد.

2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior

این قیمت‌ها بیشتر در حد رقبای مدل کوچکتر CTS نظیر ب‌ام‌و سری 5 و آئودی A6 خواهد بود تا سدان های ممتازتر سری 7 و A8.

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

کادیلاک CT6 در مدل پایه از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 272 اسب بخار سود می‌برد. به احتمال زیاد، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروی این سری، مدلی با موتور V6 با حجم 3.6 لیتر و قدرت 335 اسب بخار و انتقال نیرو به چهار چرخ یا AWD خواهد بود. این مدل هم 55495 دلار قیمت دارد. در پله آخر می‌توان مدل توربوی V6 را با 400 اسب بخار نیرو انتخاب نمود. همه مدل‌ها از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند. مدل پلاگین هیبریدی CT6 نیز کمی بعدتر ارائه خواهد شد.

2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior
2016 Cadillac CT6 Interior

2016 Cadillac CT6
2016 Cadillac CT6

قیمت مناسب، می‌تواند یکی از برگ‌های برنده این سدان لوکس رده‌بالا، برای کادیلاک باشد. البته برای برخی تجهیزات نظیر سیستم دید در شب، سیستم صوتی Bose با 34 بلندگو و آینده عقب مجهز به نمایشگر ترکیب شده با دوربین دید عقب، باید بهای اضافه‌تری پرداخت. اما همچنان می‌توان گفت که کادیلاک CT6 یکی از مقرون به صرفه‌ترین سدان های لوکس در این کلاس خواهد بود.

شما چه جایگاهی را برای این مدل جدید کادیلاک، در رقابت با بزرگان این کلاس پیش‌بینی می‌کنید؟

32 دیدگاه

  1. محمد ب
    سوابق: (111 دیدگاه) ,

    این مدل برای رقابت با E کلاس و سری 5 ساخته میشه یا برای رقابت باS کلاس و سری 7؟

    پاسخ
    1. Ashkan
      سوابق: (312 دیدگاه) ,

      طرفدار دو آتیشه کادیلاکم
      منتها این ماشین جز قیمت هیچ توجیهی برای خریدش نمیبینم و
      و شاید یه شکست بزرگ برای کادیلاک بشه
      این ماشین بیشتر میخوره رقیب کیا K900 یا اینفینیتی باشه تا بنز و بی ام و ـه

      پاسخ
      1. ELDORADO
        سوابق: (11 دیدگاه) ,

        شما صب کن بیاد ببینیم چی هست بعد اینطوری طرفداری کن!
        کَدیلاک اینقد هم اوضاش افتضاح نیست نا سلامتی اسکالید رو داره که تو کلاسش بهترینه ( اسکالید رو مثال زدم به خاطر لوکس بودنش )

        پاسخ
      2. سینا
        سوابق: (122 دیدگاه) ,

        دوست عزیز کادیلاک مدل های قدیمش که تو ایران ما ازش دیدیم مثل الدرادو یا سویل بنز bmw قدیم لاستیک عقب کادیلاک هم نیستن بعد شما دارید بهترین مدلشو با کیا تازه به دوران رسیده یا اینفینیتی مقایسه میکنی شرکت کادیلاک مال بابام نیست ولی این حرف شما خیلی……………………….

        پاسخ
    2. Hitler
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      برگردیم به دهه شصت میلادی،شعار کادیلاک این بود:
      استاندارد جهان
      این دو کلمه خیلی خیلی حرف هس توش
      امیدوارم بازم به اوج برگرده
      با همون خودروهای قلدر،گرون،چرم و چوب و صاحبای خاصش

      پاسخ
      1. سینا
        سوابق: (122 دیدگاه) ,

        کادیلاک از اوج نرفته سر جاش هست شورلت ممکنه از اوج خودش یه خورده فاصله گرفته باشه ولی کادیلاک اصلاااااااااااااااااااااااااااااا

        پاسخ
    3. ارمان
      سوابق: (999 دیدگاه) ,

      محمد ب عزیز جالبه منم حس تورو دارم
      اما در حقیقت این یه ماشین با اندازه سری7 bmw هست اما با قیمت سری 5 که به نظر کاره خلاقانه حساب میشه
      پیشرانهاش حرف ندارن

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل ali ayat
        ali ayat
        سوابق: (719 دیدگاه) ,

        مثل خوردن پیتزا تو بالاشهرو پایین شهره ولی اون پیتزا گرونه آخرش خوشمزه تره ولی بعضی ها ارزونه رو خیلی دوس دارن

        پاسخ
        1. hitler
          سوابق: (459 دیدگاه) ,

          این مثل پیتزای خیلی گرون هس که به واسطه سالها تجربه و درست کاری ،اونقدر ارزونش کردن تا بسیاری از افراد با کمی تلاش و پس انداز بتونن بخرین
          (البته این بسیاری شامل ممالک بدبختی مث ما نمیشه)

  2. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (322 دیدگاه) ,

    متاسفانه هنوز کادیلاک نتوسته به جایگاه سابقش برسه همه هم بخاطر مشکلات دهه نود این خودروساز هست ولی تا اخر همین دهه مطمئنم به جایگاه واقعی خودش میرسه چون به نظر من تنها لوکس ساز واقعی امریکا هستش به لینکلن شرکت فورد چندان امیدی نیست

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    یعنی کادیلاک طراحی هاش از ماندگار ترییییییین طراحی هاس هنوزم که هنوزه کادیلاک های زمان انقلاب خیلی خوشگل و با ابهتن

    پاسخ
  4. آرش آمریکایی
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    دهه هفتاد سالهای طرایی آمریکاییها از جمله کادیلاک بود از دهه هشتاد و جنگ هشت ساله و بحران های نفتی که پیش اومد تا بیست و چند سال سالهای جهنمی برای خودروسازهای آمریکایی بود اما اونا چندساله که سیر تکاملی خودروهای آمریکایی خیلی صعودی شده و 2017 یه جورایی سال خودروسازهای آمریکاییه

    پاسخ
  5. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    میگما این ارم ولوگو شرکت جیلی چین! چرااینقدر شبیه کادیلاک هست؟؟!××!!!!!

    پاسخ
  6. سعید
    سوابق: (76 دیدگاه) ,

    سلام ، شرکتهای آمریکایی عموماً در دهه هشتاد میلادی در خواب زمستانی بودند و کمتر به نیازهای بازار توجه داشتند ، در دهه نود کم کم رویه خود را اصلاح کرده و از ابتدای هزاره جدید با جدیت وارد بازار شدند . شرکت CADILLAC نیز با ارائه مدل CTS انتخاب یک رویه طراحی صحیحی را انتخاب و پایه گذاری نمود ، به طوری که کلیات این طرح جا برای تغییرات و پیشرفت بسیاری دارد ، من هم اکنون مطمئن هستم شرکت CADILLAC نگران طراحی نسل بعدی CT6 هم نیست ، رویه طراحیی که CADILLAC انتخاب نموده است جا برای طرحهای بسیار نوآورانه و مدرن را برای طراحان باز گذاشته است و باید شاهد عرضه خودروهایی بسیار جذاب و مدرن در سالیان آتی از این شرکت خودروسازی باشیم .

    پاسخ
  7. king 918
    سوابق: (1607 دیدگاه) ,

    خوشگله انصافا هم از بیرون هم از لحاظ داشبرد و امکانات ولی به دل نمیشینه مثل یه bmw یا یه benz ..

    پاسخ
  8. امیر
    سوابق: (229 دیدگاه) ,

    کلا شما الان طراحی خودروهای آمریکاییو ببینید زیبایی وامکانات واقعا بهبود چشمگیری کردن شما الان طراحی های همین شورولت وکادیلاکو شورولت که همه مدلاشو به روز کرده همه دارای بدنه هایی عضلانی وچراغای عمودی وچهره خشنن ودارای امکانات مناسبین واقعا البته فوردم همینه حتی گروه کرایسلرم این مسایل درش هست کلا بحران ورشکستگی خودروسازان تو 2009درآمریکا سبب یه جهش چشمگیر در طراحی وکیفیت خودروهاشون شد

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل sina
    sina
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    به این میگن سدان لوکس! کادیلاک از قدیم الایام برند لوکس و باکلاس آمریکایی بود بعد اون دوران بحرانش داره یواش یواش خودشو میرسونه به جایگاه اولش

    پاسخ
    1. ELDORADO
      سوابق: (11 دیدگاه) ,

      دقت کردین کادیلاک داره طراحیهای جدیدش رو طوری طراحی میکنه که روح اون ماشینهای کلاسیک فوق العادش توش دیده بشه . جز معدود کمپانی های هست که احترام خیلی زیادی برای مدل های قدیمیش قاعل هست و هنوز بهشون اهمیت میده .
      کانسپ هاش هم همینطور .
      به هر حال یه چیز همیشه بهترین نمیمونه.
      ولی دوباره کادیلاک داره بر میگرده .
      فقط ای کاش جای دسته دنده تغییر نمیکرد.

      پاسخ
  10. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    سدان شیکی هست خط تقارن زیبایی درش به کار رفته باید ببینیم تو رقابت چطور در میاد

    پاسخ
  11. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    کادیلاک استراتژیه خوبى رو در پیش گرفته،با توجه به اینکه کادیلاک مدت زیادیه که در این کلاس حضور نداره خودرویى ارزان تر از رقبا رو روانه بازار کرده تا خودشو در این کلاس جا بندازه و بعد از اینکه در این کلاس بیشتر جا افتاد احتمالا نسل بعدیهct6 یا یک سدان جدید رو معرفى کنه که سردمدار محصولاتش باشه و با رقباش به طور مستقیم رقابت کنه.

    پاسخ
  12. ارمان
    سوابق: (999 دیدگاه) ,

    چقدر خوب و دلربا طراحی شده جوون پسند نیست در واقع یه ماشین با یه کت شلوار خیلی خوش دوخت .
    وقار تو خون این ماشینه . دل ادمو اب میکنه

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری
    امین قوام‌ صفری
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    کاش یکم قدرت بیشتری داشت، سقف 400 اسب بخار کمه به نظرم.
    در کل سدان خوش استایل و خوش قیمتیه، احتمال موفق نشدنش خیلی کمه.

    پاسخ
  14. matin
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    خودروهای المانی مثل ب او و بنز و ائودی از هر نظر از امریکایی بهتره این نظر منه

    پاسخ
  15. Archi KHAN
    سوابق: (1659 دیدگاه) ,

    کادیلاک که یه چیزه دیگه اس …

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل علی
    علی
    سوابق: (179 دیدگاه) ,

    یا خدا چقد شیک و با کلاس چه زیبا و لوکس هی خدا چقد باید دیدو و حسرت کادیلاک داشت کادیلاک اخره ماشینه

    پاسخ
  17. 1A1
    سوابق: (143 دیدگاه) ,

    کادیلاک با رگ.خیلی زیبا و با پرستیژه.Full Compete Germany

    پاسخ
  18. صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    درود
    فک کنم این ماشین اومده که یه کلاس جدید تعریف کنه، از هر کلاسی یه چیز داره!!

    قیمتش به سری 5 و E میخوره
    اندازه اش به سری 7 و S میخوره
    از نظر طراحی و لوکس بودن به سری 6 میخوره

    خب یه 12 سیلندر با موتور برقی مینداختید روش تا با 918 و لافراری هم رقابت میکرد، آخه حیفه 😉

    پاسخ
  19. گهرخاني
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    آرم کادیلاک خیلی زیباست – برای دوستی که کادیلاک رو با کیا مقایسه کرد متاسفم

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1469 دیدگاه) ,

      اون موقه که شاخه های گندم دورش بود بیشتر آرمشو دوس داشتم. یه حس نوستالژیکی داشت.

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.