کرایسلر

احتمال تولید کرایسلر پورتال کانسپت

فیات-کرایسلر اعلام کرده پس از سال ۲۰۱۸ کانسپت کرایسلر پورتال یا خودرویی بسیار شبیه به آن را تولید خواهد کرد.

chrysler-portal_concept-2017-1024-02
مینی مفهومی پورتال در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شد و در نمایشگاه خودروی دیترویت نیز توجهات را به خود جلب نمود. طبق گفته‌های سرجیو مارکیونه این خودرو به عنوان نسل پنجم خودروهای این کمپانی انجام‌وظیفه خواهد کرد.

Chrysler Portal Concept Exterior
Chrysler Portal Concept Exterior
نه مارکیونه و نه مدیر خودروهای سواری فیات-کرایسلر آمریکای شمالی Tim Kuniskis مشخص نکرده‌اند که پورتال چه زمانی وارد بازار خواهد شد اما به نظر می‌رسد که سناریوی محتملی وجود دارد. آن چیزی که محتمل‌تر است اینکه کرایسلر با استفاده از طراحی و قوای محرکه‌ی پورتال به تجدیدقوای پاسیفیکا خواهد پرداخت.
Kuniskis در مصاحبه با دیترویت نیوز گفته است:

ما از اینکه بگوییم پورتال را به عنوان آینده‌ی حمل‌ونقل خانواده‌ها تصور می‌کنیم خجالت نمی‌کشیم. مردم از من می‌پرسند این خودرو مینی ون است؟ کراس اوور است؟ و ما تنها می‌گوییم که پورتال نسل پنجم خودروها است.

جدای قوای محرکه‌ی پورتال، این خودرو از رانندگی خودران سطح ۳ و حسگرهای ناوبری و رادارها بهره می‌برد. مهم اینکه سخت‌افزار بکار رفته در پورتال می‌تواند به‌روز شود تا حتی به سطوح بالای سیستم‌های خودران نیز برسد.

Chrysler Portal Concept Interior

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Viper ACR

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    کرایسلر داره راه میافته.
    خوشم اومد.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا