کیا

بوسه بر کیا اپتیما و برنده شدن آن!

به تازگی موسسه KISS FM آستین با خودروساز کره‌ای کیا همکاری کرده تا مسابقه‌ای عجیب‌وغریب با نام “کیا را ببوس” را راه‌اندازی کنند. جایزه‌ی این مسابقه یک دستگاه اپتیما LX 2017 جدید با بهای حدود ۲۲ هزار دلار (پیش از افزودن هرگونه آپشن) است. حداقل ۲۰ نفر دور این سدان میدسایز جمع شدند تا در ماراتنی ۵۰ ساعته آن را ببوسند! تمامی مراحل این مسابقه‌ی عجیب به‌صورت زنده در اینترنت پخش می‌شد.

kiss-a-kia-contest-05
شرکت‌کننده‌ها پس از یک ساعت بوسیدن فلز و پلاستیک ۱۰ دقیقه زمان استراحت دریافت می‌کردند. شایان ‌ذکر است تمامی داوطلبان باید پس از هر بار استراحت جای خود را به‌صورت چرخشی عوض می‌کردند.

kiss-a-kia-contest
پس از اینکه زمان ۵۰ ساعته مسابقه به پایان رسید، ۷ نفر در مسابقه باقی مانده بودند. در پایان واضح است که باید برنده برای به خانه بردن کیا اپتیما ۲۰۱۷ مشخص می‌شد. برنده‌ی این مسابقه Dilini Jayasuriya خوش‌شانس اهل آستین بود. ۶ نفر دیگر که در کل ماراتن حضور داشتند جوایزی نظیر بلیت کنسرت‌های جاستین تیمبرلیک و برونو مارس و همچنین بلیت‌های ویژه و VIP شهر آستین را دریافت کردند.

kiss-a-kia-contest-03

kiss-a-kia-contest-04
اگرچه بوسیدن یک خودرو به مدت تقریباً دو روز و استراحتی کوتاه در هر ساعت کار سختی محسوب نمی‌شود اما برخی افراد معتقدند این عمل کمی شرم‌آور بوده مخصوصاً اینکه به‌صورت زنده نیز در اینترنت پخش می‌شده است. از طرف دیگر خرید یک خودروی جدید در این روزها نیازمند وضعیت مالی خوب است مخصوصاً اگر در دهه‌ی دوم یا سوم زندگی خود باشید.

kiss-a-kia-contest-02
سؤال این است: آیا شما این کار را انجام می‌دادید؟!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. Diako

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    با صدها روش دیگر هم میشد به این مقصود رسید بطوریکه هم برای کیا تبلیغ موءثرتری بشه وهم کرامت انسانی افراد حفظ بشه و هم یه نفر به جایزه‌اش برسه. برای مثال مسابقه زیباترین عکس با اپتیما، نوشتن زیباترین شعر یا جمله روی بدنه‌‌ی خودرو درباره‌ی اپتیما و یا مسابقه‌ی بیشترین مسافت دنده عقب رفتن با اپتیما و بسیاری روشهای دیگر… . در هر حال توجه به فرهنگ ملتها برای طرح چنین مسابقاتی میتواند کارگشا باشد. باتشکر از پدال .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا