کیا

هاچ‌بک کوچک کیـا برای انگلیسی‌هـا

کیا نسخه محدودی از مدل‌های سول خود را با نام Inferno راهی بازار بریتانیا کرده است؛ این مدل هم‌اکنون با قیمت ۱۸,۹۶۵ پوند (حدودا ۳۰ هزار دلار) قابل خریداری است . . .

Kia Soul Inferno

اینفرنو دارای رنگ قرمز تجاری Tornado Red به همراه رنگ‌ مشکی براق بوده که در طرح گرافیکی روی بدنه و همچنین در رینگ‌های ۱۸ اینچی خودرو بکار گرفته شده است. درون کابین نیز از چرم‌های مشکی و سر دنده جدید به رنگ قرمز استفاده شده، در اطراف اسپیکرها نیز یک نوار قرمز رنگ خودنمایی می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های گرم‌شونده جلو و سیستم صوتی با امکان ارتباط بلوتوث و دارابودن درگاه USB و iPod و AUX از دیگر مشخصه‌های این خودروست.

Kia Soul Inferno

کیا سول اینفرنو مجهز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری CRDi بوده که قدرت و گشتاوری معادل ۱۲۶ اسب‌بخار و ۲۶۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. شتاب خودرو نیز با گیربکس شش سرعته دستی در حدود ۱۰.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر برساعت است.

Kia Soul Inferno
Kia Soul Inferno

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی12

    ۱۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      خیلی گرونه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا