کیا

نخستین تصاویر از نسل جدید کیا اسپورتیج 2017

نخستین تصاویر از نسل جدید کیا اسپورتیج درز نموده است و گویا این بار هم جاسوسان صنعتی دقیقاً به هدف زده‌اند چراکه همه گمانه‌زنی‌ها، رندرها و عکس‌های اولیه چیزی را نشان داد که کیا مدت‌ها از پذیرش آن‌ها به‌عنوان نسل نوین اسپورتیج سرباز می‌زد و حالا مشخص شد برخلاف همه گفته‌ها، عکس‌ها و رندرهای منتشر شده درست از آب درآمده‌اند.

تصاویر مخفی از اسپورتیج 2017
تصاویر مخفی از اسپورتیج ۲۰۱۷: خداحافظ ببر، سلام ببر!
عکس‌های حاضر که توسط عکاسان آماتور برداشته شده نشان می‌دهد کیا چه چیز را به‌زودی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی خواهد نمود. نسل جدید طراحی جسورانه‌ای نسبت به نسل حاضر دارد و بزرگ‌تر نیز شده است. جلوپنجره و نمای خودرو کاملاً منطبق بر فلسفه دماغه ببر کیا است و کیا در نسل جدید به‌جای خطوط تیز و حجم‌های چهارگوش نسل قبل از خطوط ملایم‌تر و قوس‌های جذاب استفاده کرده و چراغ‌هایی کشیده را جایگزین چراغ‌های نسل قبل نموده است. چراغ‌های عقب نازک‌تر شده‌اند و یک اسپویلر سقفی به زیبایی طراحی قسمت انتهایی اسپورتیج افزوده است.

تصاویر مخفی از اسپورتیج 2017
تصاویر مخفی از اسپورتیج ۲۰۱۷
تصاویر مخفی از اسپورتیج 2017
تصاویر مخفی از اسپورتیج ۲۰۱۷
گرچه به‌طور رسمی تصاویری از درون کابین به بیرون انتشار نیافته اما گفته می‌شود داشبورد به شکلی اسپرت از نو طراحی شده و در نسل جدید ما با یک فرمان اسپرت با کف مسطح روبروییم. نمای داخلی تا حدی اغراق‌آمیز طراحی شده و داشبورد بیش از آنکه در خدمت سرنشینان باشد، راننده گراست. سطح صندلی‌ها با چرم پوشیده شده و با دوخت قرمزرنگ حالتی جالب به فضای داخلی اسپورتیج می‌دهد.

2017 Kia Sportage Interior rendering
۲۰۱۷ Kia Sportage Interior rendering
اسپورتیج در بازار اروپا با دو گونه پیشرانه دیزل و بنزینی ۴ سیلندر ارائه می‌گردد که این موتورها از شاخه آمریکایی کیا که به تولید محصولاتی برای بازار آمریکای شمالی می‌پردازد قرض گرفته شده‌اند. البته منابع خبری نزدیک به کیا میگویند که این کراس‌اوور زیبا نخستین اقدام هیوندای برای تولید یک کراس‌اوور هیبریدی است.

2017 Kia Sportage rendering
۲۰۱۷ Kia Sportage rendering
تا کمتر از چند هفته آینده نسل نوین کیا اسپورتیج که در آلمان طراحی و مهندسی شده است معرفی خواهد شد. کیا اعلام نموده نسل نوین اسپورتیج در دو نسخه اروپایی و نسخه آمریکایی ساخته خواهد شد و برای نخستین به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

2017 Kia Sportage rendering
۲۰۱۷ Kia Sportage rendering

به‌روزرسانی: تصاویر مخفیانه از فضای کابین اسپورتیج جدید

منبع: leftlanenews

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. عشق ماشین

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اه اه چقدر زشت شده!همون قبلیش خوشگل تر بود ک!قبلیش با چراغ های زیبا مخصوص اسپورتیج.الان فقط جلوش که شده پیکانتو پشتشم که ساده تر از مدل قبلی شده کلا افتض شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۲۴ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (33 ديدگاه)

      وقتی از نزدیک ببینی نظرت 360 درجه تغییر میکه. پس لطفا قضاوت عادلانه کنیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احسان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (33 ديدگاه)

    قیافقش نسبت به قبلی پخته تر شده. فوق العاده زیباست شاهکار کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پیام

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شاهکار خودروسازان آلمانی هستش نه کیا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا