کیا

کیا سورنتو EU-Version آماده برای نمایشگاه لس آنجلس

کارخانهٔ کیا واقع در اروپا، چند روز پیش نسل جدید سورنتو را رونمایی کرد، اولین نمایش رسمی این خودرو در نمایشگاه لس‌آنجلس می‌باشد.

Kia Sorento EU-Version 2013

در نگاه اول، آپدیت جدید سورنتو چندان تغییری از لحاظ ظاهری نکرده است اما طبق گفته های کیا، این خودرو از نو مهندسی شده است و بر روی یک پلت فرم جدید راهی بازار خواهد شد.با نگاه به جلوی خودرو همان طراحی آشنا را می‌بینیم، در ساخت بدنه ۲۵ درصد فولاد مقاوم به کار رفته است همچنین در پهلوی خودرو فرم خاصی به چشم می‌خورد که زیبایی خودرو را دو برابر کرده است.

Kia Sorento EU-Version 2013

طول و عرض این خودرو نسبت به مدل قبلی، تغییری نکرده است اما ارتفاع صندلی‌های این نسخه، کاهش پیدا کرده است که موقع رانندگی با این خودرو حس بهتری به راننده  می‌دهد. کیا به سیستم تعلیق و فرمان این خودرو بهبود بخشیده است که سواری بهتری را به ارمغان می‌آورد.

Kia Sorento EU-Version 2013

اگرچه طراحی این خودرو تغییری نکرده است اما به طور کلی ظاهری اسپرت تر به وجود آمده است. در جلو می‌توانیم به جلو پنجرهٔ جدید، سپر جدید و مه شکن‌های جدید اشاره کنیم ، اما چراغ‌های جلو  دست نخورده باقی مانده است. اما در عقب شاهد تغییرات بیشتری هستیم چرا که درب عقب و چراغ‌های عقب به طور کلی عوض شده‌اند و دوباره طراحی شده‌اند سپر عقب هم با سپر جلو متناسب شده است و دوباره طراحی شده است ، به طور کلی عقب خودرو طراحی جسورانه تر و بهتری دارد. همان طور که می‌دانید چراغ‌های عقب این خودرو مانند کادنزا می‌باشد و دو مه شکن جلو و عقب این خودرو عیناً شبیه یکدیگرند.

Kia Sorento EU-Version 2013

داخل خودرو هم چندان تغییری نکرده است اما ظاهری شیک تر پیدا کرده است که این ویژگی را مدیون قطعات کرومی روی داشبورد و کنسول هستیم.

Kia Sorento EU-Version 2013

کیا برای این خودرو در اروپا پیشرانه ۲.۲ لیتری در نظر گرفته است اما به نظر می‌رسد برای ایالت متحده آمریکا پیشرانه جدیدی در نظر بگیرد. این خودرو ماه دسامبر میلادی در اروپا به فروش خواهد رسد و در نمایشگاه لس‌آنجلس  به نمایش در خواهد آمد تا خریداران از نزدیک این خودرو را ببینند و به برسی بپردازند. در آخر لازم به ذکر است که هرچند این خودرو تغییر ظاهری چشمگیری نکرده است، اما بیشتر تغییرات، فنی است. این فرصت خوبی برای کیا است تا فروش خود را در این کلاس بالا ببرد.

Kia Sorento EU-Version 2013

اطلاعات بیشتر در نمایشگاه لس‌آنجلس منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. parsa

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا