کیا کادنزا 2017 کاملاً جدید با تجمل بیشتر

دومین نسل کیا کادنزا پا به بازار ایالات‌متحده می‌گذارد و بنا به گفته‌ی کیا این خودرو هندلینگ بهتر، آسایشی بیشتر و کیفیتی بالاتر خواهد داشت.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

کادنزای جدید بر پایه‌ی شاسی سبک‌تر جدیدی ساخته شده که بیش از 35 درصد نسبت به مدل کنونی مستحکم‌تر است. این مورد نه‌تنها هندلینگ خودروی جدید را بهبود بخشیده بلکه کمک کرده تا امتیاز بهتری را از بخش NVH دریافت نماید.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

قلب تپنده‌ی آهنین این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی 6 سیلندر 3.3 لیتری اصلاح شده‌ای است که قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 343 نیوتون متری دارد. کیا با مجهز کردن این خودرو به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قول داده تا تجربه‌ی رانندگی درگیر کننده تری را شاهد باشیم.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

شاسی جدید کادنزا با جذب کننده‌های شوک تطبیق‌پذیری که کیا آن‌ها را “متوقف کننده های ریباند هیدرولیک” می‌نامد تکمیل شده و این سیستم سواری نرم‌تری را در سطوح ناهموار ارائه می‌کند. رینگ‌های 18 اینچی به‌صورت استاندارد در خودرو وجود دارند و البته می‌توان رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های 245/40 میشلین را نیز سفارش داد.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

جدای از کیفیت بهتر کابین، در این خودرو شاهد هدآپ دیسپلی، نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مانیتور دید محیطی، شارژر بی‌سیم گوشی، جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی UVO کیا با اندروید اتو و اپل کارپلی به‌صورت استاندارد هستیم. همچنین می‌توان سیستم صوتی هارمن/کاردون 630 واتی با 12 اسپیکر را نیز سفارش داد.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

معاون برنامه‌ریزی تولید کیای آمریکا می‌گوید:

کادنزای جدید با ظاهر قابل توجه و ویژگی‌های ممتاز خود هیجان تازه‌ای را به رگ‌های این بخش از بازار تزریق نموده است. کابین کادنزا از هر لحاظ ارتقا یافته اما زیر پوست خودرو دقیقاً جایی است که این خودرو می‌درخشد و در آن شاهد شاسی مستحکم‌تر و سبک‌تر، گیربکس 8 سرعته ی اتوماتیک و دینامیک رانندگی بهبود یافته هستیم.

2017 Cadenza SXL
2017 Cadenza SXL

مدل‌های سطح پایین این خودرو از جلوپنجره‌ی معروف “پروانه‌ی الماس” کیا سود خواهند برد درحالی‌که دیگر مدل دارای جلوپنجره‌ی “Intaglio” با پره‌های عمودی خواهند بود. کیا هنوز بهای کادنزای جدید را در آمریکا اعلام نکرده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

40 دیدگاه

  1. uss zumwalt DDG-1000
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    290 اسب بخار برای ی ماشین کره ای خوبه

    پاسخ
    1. ali
      سوابق: (116 دیدگاه) ,

      نمی دونم چرا کیا ارتفاع تا زمین رو
      اینقدر کم می گیره چارتا انگشت
      بیشتر نیست . عقب اپتیمای به این
      نازی اگر دو نفر بشینن از رو هر
      دست اندازی رد شی کفش گیر می کنه
      آبرو آدمو می بره .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
        نوید جهرمی
        سوابق: (1443 دیدگاه) ,

        برا که برای کشورهای درست حسابی داره طراحی میکنه که جاده هاشون مثل آینس. نه این جا که از جاده خاکی هم بدتره.

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3640 دیدگاه) ,

      جونم کیا.
      خوشگل و دوست داشتنی.
      در مورد ارتفاع واقعا تعجب کردم. شاید با سرعت از رو سرعتگیر رد شدین. ما 4 نفر عقب میشینیم ولی از روی سرعتگیر خیلی آروم رد میشیم. تا حالا 1 بار هم کف ماشین نخورده.
      البته ارتفاع سراتو و همین کادنزا قبول دارم از بیشتر ماشینا کمتره

      پاسخ
      1. ali
        سوابق: (116 دیدگاه) ,

        عزیزم 4نفری چطوری عقب جا شدین ؟!!!
        شایدم 4تا خردسال هستین

        پاسخ
  2. مهدی 911
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    خیلی خوبه ولی از ائودی بی ام و و ولوو تقلید کرده با نظرم

    پاسخ
    1. Hamidreza
      سوابق: (12 دیدگاه) ,

      دوست عزیز ممکنه بفرمایید دقیقا کجاشو از ولوو وbmw تقلید کرده ؟
      یه عده اینقدر کشته و مرده بنز و بی ام و هستند تراکتور خوشگل هم ببینند ناخودآگاه میگن تقلید کرده .اخه bmw کجا میتونه همچی ماشین زیبایی را تولید کنه.

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3131 دیدگاه) ,

        کلا عادت داریم یا از اینور بوم بیفتیم یا از اونورش.
        نه این خودرو شبیه ب ام و هست و نه سخن دوست پایینی درسته.
        یعنی چی ب ام و نمیتونه خودرویی به این خوشگلی تولید کنه؟ اصلا خوشگلی از نظر شما تعریفش چیه؟ تو نگاه بعضیا زیبایی خیلی تعریف گسترده تری داره و شخصی نیست.
        اونی که نگاه صفر یا صد به خودرو و کلا به هر چیزی داره نه تنها کم اطلاعی خودش رو ثابت میکنه بلکه نمیتونه از خوبی ها و زیبایی های هر صنعت ک زمینه ای لذت ببره.

        پاسخ
  3. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    موتورش هنوز نیاز به کار داره أسب بخارش نسبت به حجمش مناسب نیست ولی خوب اگه بهمون بدهند حتما سوار میشیم

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      چه انتظارهایی داری خداییش.
      دوست عزیز 2 میلیون یورو که پول ماشین ندادی که انتظار داشته باشی پیشرانه 8 لیتری داشته باشه

      پاسخ
  4. محمد
    سوابق: (197 دیدگاه) ,

    بدون اغراق اولین بار که عکسای نسل جدیدشو دیدم شگفت زده شدم تناسب اجزای بدنه و طراحی کم نظیره…

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل one:1
    one:1
    سوابق: (129 دیدگاه) ,

    ای بابا !
    همه ی ماشینایی که نسل قدیمشون ایران بوده هی حجم موتور بالا می برن
    اونایی که صد در صد وارد نمی شن یا حجم رو می برن پایین یا برقی می کنن
    فکر کنم مدیر سایپا نفرینمون کرده.
    خدایا چنین کن سر انجام کار
    انها پراید برانند و ما بنزمان را

    پاسخ
  6. آرین
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    با ماکسیما مقایسه کنین ببینیم چی میگه…

    پاسخ
  7. محمد جواد
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    چرا هیشکی یه موتور 2.5 توربو نمیذاره رو اینا بیارتشون ایران))):

    پاسخ
  8. امیر
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    داشبورد که خود سری پنجه فرمون هم خداییش فرمون ام ماشینای بی ام و هست

    پاسخ
    1. iman
      سوابق: (72 دیدگاه) ,

      داشتبوردش بله کاملا،
      هرجایی رو از یک ماشینی کپی کردند البته صنعت نوپای خودروی کرهقابل قبول هست
      جلو پنجرش و کمی ازچراغا کپی ناشیانه از مازراتی مثلا
      http://buyersguide.caranddriver.com/media/assets/submodel/7382.jpg

      چراغای عقب و اتصال هردو باز شبیه مازراتی
      http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2016/06/2017-Maserati-Quattroporte-GTS-GranSport-rear-three-quarter.jpg

      caranddriver. بهش 3 ستاره داده و شباهت و کپی از مازراتی رو هم اشاره کرده

      پاسخ
      1. m4
        سوابق: (191 دیدگاه) ,

        ایمان داداش با نظرت موافقم
        اما نه با این مدل
        مدل های قبل کپ مازراتی هست اما این یکی نیست !!!

        پاسخ
  9. محمدرضا
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    کاش طراحی های کیا رو تویوتا هم داشت و دوام تویوتا رو کیا.پریوس جدیدو می بینم حالم بهم میخوره با این که مطمئنم ماشین خوبیه.اینو می بینم لذت می برم با وجود این که در مورد باطنش اطمینان ندارم

    پاسخ
  10. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    محمدرضا جان مشتری زمان خرید بین این و پریوس گیر نمیکنه بلکه حداقل میدونه باید بره سراغ آوالون که در یک کلاسن.
    حالا آوالون مگه طراحیش بده؟

    پاسخ
    1. احمد
      سوابق: (80 دیدگاه) ,

      تویوتا آوالون طراحیش که از سوناتا 2011 آزرای گرانجور 2012گرفته جلو پنجره مدل 2013 حیلی ضایع نمونه برداری از خودروهای هیوندا بود
      لینکشون میذارم خودتون قضاوت کنین
      سوناتا 2011
      https://www.netcarshow.com/hyundai/2011-sonata/1024×768/wallpaper_2a.htm
      آزرا گرنجور 2012
      https://www.netcarshow.com/hyundai/2012-azera/1024×768/wallpaper_0a.htm
      آوالون 2013
      https://www.netcarshow.com/toyota/2013-avalon/1024×768/wallpaper_0f.htm
      آوالون 2011
      https://www.netcarshow.com/toyota/2011-avalon/1024×768/wallpaper_0a.htm

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (759 دیدگاه) ,

        احمد جان این لینک ها برای قسمت عقب خودروها هست و شما چطور شباهتی بین این ها پیدا کردید از عجایبه!
        جلو پنجره آزرا و سوناتا بالای سپر قرار داره و کلا طرح اضلاع و اندازه با آوالونی که جلو پنجرش در میان سپر و پایین ایجاد شده زمین تا آسمون فرق داره!
        حالا این به کنار شما شباهتی بین طراحی چراغ عقب کادنزا با لکسوس es و جلو پنجره تو رفته کادنزا با مزراتی نمیبینید!

        پاسخ
        1. احمد
          سوابق: (80 دیدگاه) ,

          آقا بهزاد اگه به حرف باشه که خیلی راحت میشه همه چیو کتمان کرد ولی در واقعیت شباهت نیاز به بحث نداره شما مدل 2011 آوالون با آوالون 2013 رو نگاه کن لینکشم که قرار دارم اصلا شبیه هم نیستند ولی وقتی تویوتا میاد مدل 2013 بزنه طراحی تغییر داده شبیه سوناتای 2011 آزرای 2012 طراحی میکنه شباهت آوالون به سوناتا و آزرا هم در طراحی بدنه و قسمت عقب مورد نظرمه گفتم جلو پنجره آوالون 2013 شبیه خودروهای هیوندا زده نه سوناتا 2011و آزرا 2012
          در مورد شباهت جلو پنجره کادانزا به مازراتی تا حدودی قبول دارم ولی بازم طراحی جلو پنجرش خاص هیوندا و کیاست

  11. بهرام
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    یا خدا …. عجب چیزی شده خدایی با اون جلو پنجره محشرش … این دیگه آزرا گرنجور رو سوسکش میکنه

    پاسخ
  12. HADI
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    خدایا این موتورشو 2500 کنن بیاد ایران
    به خدا تا یک ماه یکسره صبح تا شب نماز شکر میخونم
    چه ابهتی داره

    پاسخ
  13. HADI
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    محمدرضا جان داشبورد اوالون رو ببین واقعا مسخرست
    اقا شما بگید داخل اوالون ایا قشنگ است
    البته رخش خوبه

    پاسخ
  14. امیرحسین
    سوابق: (323 دیدگاه) ,

    هر کسی کوچکترین انتقادی کرده سیل دیسلایک ها به سمت اش روانه شده!!!!!!!نمیشه گفت بالای چشم کره ای ابرو!!!!!!
    آقا اصلاً خودروسازی یعنی کیا و هیوندای!!!!اگه سری 5 بی ام و M power رو کنار کادنزا بذارن عقل سلیم میگه فقط کادنزا!!!!
    به خدا بعضی چنان تعریف میکنن و از کلمات محشر,شگفت انگیز و…استفاده میکنن,آدم پست رو نبینه فکر میکنه راجع به بنتلی کنتیننتال یا استون مارتین صحبت شده

    پاسخ
  15. Hossein
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    عجیب به نظر نمیرسه که نسل جدید کیا کادنزا این گونه حیرت آور باشه چون سر طراح آلمانی هیوندای کیا موتور پیتر شرایر اونو طراحی کرده.
    پیتر شرایر نسل اول Audi TT را طراحی کرده و در طراحی محصولاتی همچون A3 A4 A6 شرکت Audi نقش داشته.
    او حتی در پروژه طراحی نسل جدید فولکس بیتل هم کار کرده.
    شرایر از سال 2006 به عنوان طراح در شرکت کیا کار میکندو در سال 2013 با ادغام این دو شرکت به مقام سر طراح هر دو برند رسیده است .

    پاسخ
  16. امین
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    تقریبا ۵ سالی هست که کادنزا ۲۰۱۱ دارم و باید بگم حرف نداره! فقط آب و روغن عوض کردم و فیلترها و لنت. تسمه تایم هم زنجیری هست و نیاز به تعویض نیست. منکر مهندسی آلمان و کیفیت ژاپن نمیشم ولی توی کیفیت از ب ام و و تویوتا کم نداره و خیلی خیلی کم خرج تر هم هست.

    پاسخ
  17. sattar
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    فقط با یک قیمت رقابتی کیا این ماشین هاشو به مردم غالب می کنه همه این ماشین کپی برداری شده اس کره ای ها هیچ وقت نمی تونن به گرد پای اروپایی ها برسن چون طراحی ومهندسی خودرو واقعا ذاتیه

    پاسخ
    1. مهدی حقیقی
      سوابق: (16 دیدگاه) ,

      طراحی و مهندسی خودرو ذاتیه ؟؟؟؟ 😨
      حرف زدن بلد نیستیم . حرف نزدن که بلدیم …..

      پاسخ
  18. m4
    سوابق: (191 دیدگاه) ,

    من از مدل ۲۰۱۴ راضیم !!!
    اینو ک دیدم خوف کردم
    برخلاف تصور خیلیا ماشین فوق العادست !!!

    پاسخ
  19. sunmartin
    سوابق: (1424 دیدگاه) ,

    پیتر شرایر جایزه فرمان طلایی قرن اخیر را هم ربوده و بین 10 طراح برتر جهان در کنار کریس بنگل و جورجتو جیوجیارو قرار گرفت مشخصه که کیا هیوندای با چنین متفکران طراحی آلمانی دارای سبک و سیاق میشه اگه توجه کنید خودورهای کیا موتورز دارای یک استایل آمریکایی اروپایی پسند هستند و از خودورهای آسیایی به نوعی در طراحی فاصله گرفتن در مورد ارتفاع بنده سراتو دارم و دقیقا 4 انگشت با زمین فاصله داره چون سیستم تعلیق و کمک فنرها همانطور که اشاره شد برای کشورهایی هست که حداقل استاندارد جاده ای را دارا هستند نه ایران که با تمام جهان در تضاد هست

    پاسخ
  20. علی
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    این کمپانی کیا با همه پیشرفتی که کرده، یک نکته رو نفهمیده. اونم اینکه اگر همین ماشین به موتور 2500 سی سی مجهز کنه دیگه ماشینش لوکس بهساب نمیاد. امیدواریم کیا بتونه روزی ماشینی
    با موتور 2500 سی سی ولی لوکس بسازه.

    پاسخ
  21. احمد
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    سپر و ارتفاع خودرو های جدید بخصوص کیا و هیوندا خیلی پایینه از نقاط ضعف اینهاست

    پاسخ
  22. مهدی حقیقی
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    اونهایی که ایراد میگیرن یه نظری به مثبت ها ومنفی ها بکنن ….

    پاسخ
  23. محمدرضا
    سوابق: (132 دیدگاه) ,

    داشبورد و ادواتش طراحی بروز و نوآوری نداره !
    نمای عقب و جانبیش خوبه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.