کیا

پرچم دار کیا به آمریکا می‌رود [ویدئو]

کیا K900 یا همان کوریس که در نمایشگاه لس آنجلس امسال به نمایش درآمده بود، به عنوان گران‌ترین و بالاترین محصول این شرکت راهی آمریکا می‌شود.

2014 Kia K900
۲۰۱۴ Kia K900

کیا کوریس که در کره با کد K9 به فروش می‌رسد، همانند برادر خود هیوندای اِکوئوس یا سنتینیال از یک موتور تمام آلومینیومی ۵.۰ لیتری هشت سیلندر خورجینی با توان ۴۲۰ اسب بخار بهره می‌برد. البته یک مدل شش سیلندر ۳.۸ لیتری با قدرت ۳۱۱ اسب بخار نیز از این خودرو عرضه خواهد شد. برای انتقال نیرو از یک گیربکس هشت سرعته خودکار با حالتهای نرمال، اقتصادی و اسپرت استفاده می‌شود و همچنین فرمان با حساسیت قابل تغییر نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

[jwplayer mediaid=”53886″] کیا می‌خواهد این سدان لوکس را به عنوان با ارزش‌ترین خودرو در برابر پول پرداختی معرفی کند. هر چند موفقیت آن در بازاری با این همه رقیب سر سخت و قدیمی خوش‌بینانه به نظر می‌رسد. کیا انبوهی از تجهیزات نظیر نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، صندلیهای بسیار راحت VIP و سیستم صوتی ۹۰۰ وات با ۱۷ بلندگو و آمپلی فایر دیجیتال ۱۲ کاناله، سیستم کمک پارک با سنسور و دوربین، رادار، موقعیت یاب و پکیج های لوکس را در این خودروی دیفرانسیل عقب گنجانده است. K900 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ به بازار می‌اید و قیمت دقیق آن نیز فعلاً مشخص نیست. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. shahab

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    پیشرفت کیا از پراید به این قابل تحسینه
    خاک برسر ایران خودرو و سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. shahab

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    با لکسسLS قابل مقایسه نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا