ایستگاه خبرگروه بهمن

تایید افزایش قیمت محصولات مزدا

چند ماهی می‌شود که از درخواست گروه بهمن به سازمات حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مبنی بر افزایش قیمت دو محصول این نمایندگی می‌گذرد. بهمنی‌ها معتقدند که افزایش ۲۵ درصدی ارزش واحد « ین » در ۱۰ ماه اخیر است که موجب شده آنها دست به چنین اقدامی بزنند.

به گزارش «ایسنا» مزدا ۳ تیپ۳ که تا قبل از این حدودا ۴۷میلیون تومان خریداری می‌شد هم اکنون ۵۰ میلیون تومان و مزدا ۲ تیپ۲ نیز که با ۳۲ میلیون فروخته می‌شد حال کمتر از ۳۵ میلیون تومان قابل سفارش نیست.

ما هنوز فراموش نکرده‌ایم اوایل تابستان امسال گروه بهمن در مقابل انتقادهایی که به قیمت مزدا ۲ می‌شد چنین جواب داده بود که « این قیمت به خواست گروه بهمن نبوده و در راستای سیاست‌ گذاری‌های کلی، این بهای قید شده به آنان تحمیل شده است ».

این جمله بدین معنی است که گروه بهمن مزدا ۲ را بیش از آن چیزی که می‌خواست می‌فروخت. بنابراین حتی اگر بقول دوستان ارزش نرخ «ین» نیز تغییر می‌کرد، تازه آنها به قیمت دلخواه سابق باید می‌رسیدند نه اینکه دوباره قیمت‌ محصولاتشان را افزایش می‌دادند. این امر حتما از محبوبیت نمایندگی محصولات مزدا در ایران که کمتر از بقیه، گران‌تر می‌فروشد (!) خواهد کاست. البته باید اعتراف نمود که در اینجا کاهش محبوبیت به معنای عدم خرید نیست!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با عرض پوزش مزدا 3 که 30 تومن نبوده!!!؟؟ 62 تومن قیمت گرفتم و خودتون هم توی سایت مزدا 2 را 41 تومن زده بودید. پس چرا کمتر زدید توی این بخش!؟ آدم فکر میکنه ارزونی شده…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. YAS

    ۱۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من یه دونه mazda 3n sedan type2 دارم وعاشقش شیفتر هاشم چون خیلی دقیق کار میکنه و در کل ماشینه خوبیه من سال قبل همین موقع 45,500 بابتش پول دادم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. siavash

    ۱۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (69 ديدگاه)

    تو رو خدا نگاه کن ماشینی که چند ماه پیش بوده50 میلیون شده 95 میلیون به جای اینکه ارزون تر بشه گرون شده واقعا که!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمادی

      ۲۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (303 ديدگاه)

      ایرانه دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا