همانگونه که از محصولی لوکس انتظار داریم، هفتمین نسل بامو سری ۵ توانست حداکثر ستارهی ایمنی ممکن یعنی ۵ ستاره را از یورو انکاپ دریافت کند. این سدان میدسایز توانست در بخش ایمنی سرنشینان بزرگسال رتبهبندی ۹۱ درصدی و در ایمنی سرنشینان خردسال نیز رتبهبندی ۸۵ درصدی را به دست بیاورد.
در ارزیابی ایمنی عابران پیاده، سری ۵ جدید امتیاز ۸۱ درصد را به دست آورد. یورو انکاپ در این باره گفته که به لطف کاپوت فعال استاندارد و سیستم هشدار فردی مجهز به ترمز شهری سری ۵ جدید تحت تأثیر قرار گرفته است. یوروانکاپ همچنین تکنولوژی ترمز خودکار سری ۵ را ستوده و گفته که این سیستم بهطور مؤثری به راننده کمک میکند تا از تصادف با خودروی دیگر یا عابران پیاده دوری نماید.
مدل حاضر در تستهای تصادف یورو انکاپ از نوع ۵۲۰d 2017 و فرمان چپ بوده که در ارزیابی سیستمهای کمک ایمنی امتیاز ۵۹ درصد را کسب کرده است. در این بخش فاکتورهایی چون محدود کنندهی سرعت، هشداردهندهی بستن کمربند ایمنی و ترمز اضطراری خودکار مدنظر قرار میگیرند.
Ace
۲۷ فروردین ۱۳۹۶.
تبریک به تمام عاشقان ب ام و .
ب ام و یکی از 5 خودروساز برتر دنیاست.
4 تای دیگه : مرسدس ؛ پورشه ؛ ائودی و فولکس واگن هستند.
Daniel
۲۷ فروردین ۱۳۹۶فدا مدا… .
Hamid.Hellcat
۲۷ فروردین ۱۳۹۶اینا که گفتی 5 خودرو ساز برتر آلمان بودن
حسین M
۲۷ فروردین ۱۳۹۶خودرو ساز های برتر جهان درست تره بالاخره آلمانم جزو جهان محسوب میشه!
جنرال موتورز رو باید بعد از فیات دنبالش بگردی
سیاوش
۲۷ فروردین ۱۳۹۶5+1 خودروساز برتر 5 تا المانی بعلاوه فراری
Ace
۲۷ فروردین ۱۳۹۶تویوتا هم باشه
7 خودروساز برتر در دنیا میشناسم.
لامبورگینی جزو اون 7 تا نیست. ولی بیشتر از همه دوستش دارم.
عشق قانون نداره.
mehran911
۲۷ فروردین ۱۳۹۶مجید جان
کاش بخاطر من این هوندا رو هم ی جایی این بقل ها جا میدادی
آخه من هوندا رو بعد از آلمانی ها خیلی دوست دارم
Ace
۲۷ فروردین ۱۳۹۶مهران جان شما هر کدوم رو دوست داری بنویس.
قضیه ی هوندا در کنار تویوتا مثل لامبورگینیه در مقابل فراری. یا بنتلی در کنار رولزرویس.
منم عاشق هوندام.
مخصوصا سیویک ؛ کلاریتی ، ریج لاین و آکورد.
آکورا هم برام مثل آئودیه.
هنوز که هنوزه عاشق NSX 1998 هستم که روح آیرتون سنا ؛راننده ی فقید فرمول 1 ؛ در تمام وجودش حس میشه.
RDX هم جزو اولین انتخاب هامه.
NSX 2017 هم همینطور.
همه ی ماشین های ژاپنی رو دوست دارم.
جرمی کلارکسون
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ناموسا چجوری فولکس واگنو بردی کنار بنز و بی ام و
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶یکم فکر و مطالعه کن ان شا الله که به جوابش میرسی.
جرمی کلارکسون
۲۸ فروردین ۱۳۹۶تو عمرم انقد قانع نشده بودم
حسين
۲۷ فروردین ۱۳۹۶درود.
به نظر میاد دیگه اون زمان که ماشینا لِه میشدن داره تموم میشه. تو تصادف از بغل دقت کنید، درها و قاب شیشه های جانبی آسیب زیادی ندیدن. توی برخورد همپوشانی کامل (صد در صد) جلو هم گلگیر آخ نگفته!! حتی توی برخورد 40 درصد جلو (عکس اول) درب راننده و قسمت عقب گلگیر آسیب ندیدن. این در حالیه که در سری 5 از فیبر کربن استفاده نشده و صلبیت بدنه با استفاده از آلیاژهای آلومینیم و فولاد با مقاومت بالا به دست اومده.
برای فیات هم همینطور
سهيل
۲۷ فروردین ۱۳۹۶سدانهای آلمانی بهترینن
ب ام و سلطان
۲۷ فروردین ۱۳۹۶سلطان صاحب نشان قدرت نهان ظاهر بیان زیبای جان
mehran911
۲۷ فروردین ۱۳۹۶پسر کلی خندیدم
amin
۲۸ فروردین ۱۳۹۶بالاخره bmw هم 5 ستاره گرفت بعد اینکه خیلی ها را به کشتن داد.
silver
۲۸ فروردین ۱۳۹۶خیلی ها هنوزم دارن به کشتن میدن آب از آب تکون نمیخوره !
راه دور نرو همین جاده مخصوص…
حسین M
۲۷ فروردین ۱۳۹۶تو کف تصادف از بقل موندم چجوری آخه با چی ساختیش داداچ
نوید جهرمی
۲۹ فروردین ۱۳۹۶اونو نمیدونم ولی ماشینای خودمون رو از پیت حلبی
محمدرضا
۲۷ فروردین ۱۳۹۶جونم فیات کماکان داره به قدرت نمایی ادامه میده
آریا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶راستش اگه 5 ستاره نگیره جای تعجبه.