ویدئویی که در ادامه می بینیم در جریان مسابقات ویل استند در پیست Huntsville Dragway در شهر Huntsville ایالت آلاباما گرفته شده؛ ماستنگ نسل چهارم که در اینجا باید با کاماروی نسل اول رقابت کند کمتر از چند ثانیه بعد از شروع مسابقه، بدلیل شکستن میله های ویلی بار (Wheelie Bar) آن که در قسمت عقبی و برای عدم چرخش خودرو جاسازی شده، کنترلش را از دست می دهد تا بدین ترتیب همه چیز به نفع کامارو تمام شود . . .
[jwplayer mediaid=”۸۸۷۵۵″]۳۰ کمتر از یک دقیقه
MoahmmadTSR
۴ مهر ۱۳۹۳درگ چیه باو…مسخره بازیه….
MoahmmadTSR
۴ مهر ۱۳۹۳خدارو شکر از دست کامنت اول بازی خلاص شدیم!
DRAGONBORN
۵ مهر ۱۳۹۳آبروی هرچی ماستانگه برد
farzad
۴ مهر ۱۳۹۳اخه کجای درگ مسخرس؟
DRAGONBORN
۵ مهر ۱۳۹۳با وجود ماشینهای روز دیگه نیازی به این کلاسیک ها نیست.
"Amir"
۴ مهر ۱۳۹۳فقط کامارو،درگ مسخرس؟؟؟!!!!
☺
۳ آبان ۱۳۹۳تو دوس نداری؟؟؟
پس چرا نگاه میکنی؟
farzad
۴ مهر ۱۳۹۳شانسش گرفت چپ نکرد
farzad
۴ مهر ۱۳۹۳چرا دیس لایک میکنین؟بعضی ها نخونده دیس میکنن واقعا براشون متاسفم که عقده ای هستن
Carbonado Aventador
۴ مهر ۱۳۹۳ول کن فرزاد جان!
ارزش شما بیشتر از این حرفاست!!!
ASTON MARTin
۴ مهر ۱۳۹۳موتورا عقبن؟
عجب چیزی بود! کسی میدونه چطوری این کارو میکنن ” تک یا دو چر زدن ” ؟
چون ماشینای قدیمی بی ترمزن با چتر نگه داشتن؟
"Amir"
۴ مهر ۱۳۹۳آخه کدوم ترمزی میتونه اون سرعت و قدرتو خنثی کنخه؟؟واس همین چتر
میزارن،البته فک کنم اینجوری باشه !!!
اون تک چرخ زدنم واس شتاب بالا و وزن کم قسمت جلو هست،بازم فک کنم
"Amir"
۵ مهر ۱۳۹۳البته یکی دیگه از دلایل تک چرخ زدن میتونه دیفرانسیل عقب بودن این نوع ماشینا باشه،حالا باز بچه ها اگه دیدن من اشتباه میکنم تصحیح کنن
Carbonado Aventador
۴ مهر ۱۳۹۳انقدر گشتاور و قدرت زیاده که ماشین رو پرتاب می کنه!
ASTON MARTin
۵ مهر ۱۳۹۳wow!
میتونی رقم گشتاورشو بگی؟
M Power///
۴ مهر ۱۳۹۳آقا اومدم اول بگم کلا سیستم تایید کامنت پدال با من مشکل داره و کامنت هام رو تایید نمی کنه. دوم این راننده چرا اینجوری بود اول درگ هنگ کرد و بعد از اینکه به خودش اومد و شروع به حرکت کرد تعجب و ترس رو با هم تجربه کرد. سوم نمی دونم چی بگم بخاطر همین می گم سلام و خداحافظ ما رفتیم.
M Power///
۴ مهر ۱۳۹۳سلام من برگشتم. که بگم دمت گرم پدال و سیستم تایید کامنت. بسیار متشکرم.
"Amir"
۴ مهر ۱۳۹۳سیستم تایید کامنت پدال با همه مشکل داره
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۴ مهر ۱۳۹۳خدا وکیلی اسم کامارو رو میشنوی یاد موستانگ هم میفتی.نا سلامتی نیم قرنه با هم کل کل دارن.
عاشقتم کامارو.اگه کامارو دوست هستی بزن لایکو.
Carbonado Aventador
۴ مهر ۱۳۹۳من کامارو رو دوست دارم ولی به احترام حرفت که خیلی برام عزیزه لایک دادم!!!
محمدحسین پورکیوان
۴ مهر ۱۳۹۳اول که سلام کربونادوی عزیز وفتی اسمتو دیدم خوشحال شدم.
دوم اینکه منم به خاطر عشق به کامارو و احترام به موستانگ و به دوست خوبم باربد لاک دادم.
Carbonado Aventador
۵ مهر ۱۳۹۳درود محمد حسین جان!
خوشحالم که لودن من کسی دو خوشحال می کنه!
در ضمن من همیشه کامنت های شما بزرگواران رو دنبال می کنم!
بازم ممنونم از شما !
"Amir"
۵ مهر ۱۳۹۳آقا محمد حسین عاشق اون آواتار با عظمتتم
ASTON MARTin
۵ مهر ۱۳۹۳کاربنادو منظورت دوست ندارم بود؟
اخ اخ منم بدجور عاشق کاماروام
لامصب ابوهتش یه چیز دیگس! بنظرم موستانگ یه اوخده متین تره! گاهی حتی خانومانه میزنه(!)
دادج هم خوبه ولی دیگه کلاسیک شده و یه تکون اساسی میخواد
اما کامارو جسارت در عین روی مد و مدرنیته بودن رو داره!
یه چیز دیگست
نی؟
Carbonado Aventador
۵ مهر ۱۳۹۳ممنون امیر جان !
Carbonado Aventador
۵ مهر ۱۳۹۳در ضمن من موستانگ رو دوست دارم!
کامارو طراحیش خیلی زشت و زنندس !
(شوخی با باربد عزیز)
حالا 1-1 شدیم داش باربد ،!!!
ارادت
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۵ مهر ۱۳۹۳قربانت محمد حسین جان.
شما نظرت و سلیقت قابل احترامه.
خداییش طراحی سلیقه ایست بین موستانگ و کامارو و چلنجر و هر خودروی دیگری اما در کل کامارو بهتر عمل کرده نسبت به دوتای دیگه(سایت های معتبر موتور ترند و کار اند درایور گواه این مدعاست).
datsun
۴ مهر ۱۳۹۳امریکایی ها آخه چقدر ماشیناشون رو تویون می کنن و به این کارا علاقه دارن ؟
4MATIC
۵ مهر ۱۳۹۳کاملا معلومه که این ماشینا استاندارد تیونینگ نمی شن
ولی درکل من کاماروssروبیشترازموستانگ دوست دارم
GHOST AMIR
۲۷ آبان ۱۳۹۳من کلا از تمام نسلای ماستانگا خوشم میاد الا این یکی.اگه نسل چهارم نبود راننده ماستانگو له میکردم…