فورد

درگ ناموفق ماستنگ در برابر کامارو [ویدئو]

ویدئویی که در ادامه می بینیم در جریان مسابقات ویل استند در پیست Huntsville Dragway در شهر Huntsville ایالت آلاباما گرفته شده؛ ماستنگ نسل چهارم که در اینجا باید با کاماروی نسل اول رقابت کند کمتر از چند ثانیه بعد از شروع مسابقه، بدلیل شکستن میله های ویلی بار (Wheelie Bar) آن که در قسمت عقبی و برای عدم چرخش خودرو جاسازی شده، کنترلش را از دست می دهد تا بدین ترتیب همه چیز به نفع کامارو تمام شود . . .

[jwplayer mediaid=”۸۸۷۵۵″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. MoahmmadTSR

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    درگ چیه باو…مسخره بازیه….

    1. MoahmmadTSR

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      خدارو شکر از دست کامنت اول بازی خلاص شدیم!

      1. DRAGONBORN

        ۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        آبروی هرچی ماستانگه برد

    2. farzad

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (180 ديدگاه)

      اخه کجای درگ مسخرس؟

      1. DRAGONBORN

        ۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        با وجود ماشینهای روز دیگه نیازی به این کلاسیک ها نیست.

    3. "Amir"

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      فقط کامارو،درگ مسخرس؟؟؟!!!!

    4. ۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      تو دوس نداری؟؟؟
      پس چرا نگاه میکنی؟

  2. farzad

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    شانسش گرفت چپ نکرد

    1. farzad

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (180 ديدگاه)

      چرا دیس لایک میکنین؟بعضی ها نخونده دیس میکنن واقعا براشون متاسفم که عقده ای هستن

      1. Carbonado Aventador

        ۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (4510 ديدگاه)

        ول کن فرزاد جان!
        ارزش شما بیشتر از این حرفاست!!!

  3. ASTON MARTin

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    موتورا عقبن؟
    عجب چیزی بود! کسی میدونه چطوری این کارو میکنن ” تک یا دو چر زدن ” ؟
    چون ماشینای قدیمی بی ترمزن با چتر نگه داشتن؟

    1. "Amir"

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      آخه کدوم ترمزی میتونه اون سرعت و قدرتو خنثی کنخه؟؟واس همین چتر
      میزارن،البته فک کنم اینجوری باشه !!!
      اون تک چرخ زدنم واس شتاب بالا و وزن کم قسمت جلو هست،بازم فک کنم

      1. "Amir"

        ۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        البته یکی دیگه از دلایل تک چرخ زدن میتونه دیفرانسیل عقب بودن این نوع ماشینا باشه،حالا باز بچه ها اگه دیدن من اشتباه میکنم تصحیح کنن

    2. Carbonado Aventador

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4510 ديدگاه)

      انقدر گشتاور و قدرت زیاده که ماشین رو پرتاب می کنه!

      1. ASTON MARTin

        ۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1346 ديدگاه)

        wow!
        میتونی رقم گشتاورشو بگی؟

  4. M Power///

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    آقا اومدم اول بگم کلا سیستم تایید کامنت پدال با من مشکل داره و کامنت هام رو تایید نمی کنه. دوم این راننده چرا اینجوری بود اول درگ هنگ کرد و بعد از اینکه به خودش اومد و شروع به حرکت کرد تعجب و ترس رو با هم تجربه کرد. سوم نمی دونم چی بگم بخاطر همین می گم سلام و خداحافظ ما رفتیم.

    1. M Power///

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      سلام من برگشتم. که بگم دمت گرم پدال و سیستم تایید کامنت. بسیار متشکرم.

    2. "Amir"

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (728 ديدگاه)

      سیستم تایید کامنت پدال با همه مشکل داره

  5. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    خدا وکیلی اسم کامارو رو میشنوی یاد موستانگ هم میفتی.نا سلامتی نیم قرنه با هم کل کل دارن.
    عاشقتم کامارو.اگه کامارو دوست هستی بزن لایکو.

    1. Carbonado Aventador

      ۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4510 ديدگاه)

      من کامارو رو دوست دارم ولی به احترام حرفت که خیلی برام عزیزه لایک دادم!!!

      1. محمدحسین پورکیوان

        ۴ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (73 ديدگاه)

        اول که سلام کربونادوی عزیز وفتی اسمتو دیدم خوشحال شدم.
        دوم اینکه منم به خاطر عشق به کامارو و احترام به موستانگ و به دوست خوبم باربد لاک دادم.

        1. Carbonado Aventador

          ۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4510 ديدگاه)

          درود محمد حسین جان!
          خوشحالم که لودن من کسی دو خوشحال می کنه!
          در ضمن من همیشه کامنت های شما بزرگواران رو دنبال می کنم!
          بازم ممنونم از شما !

        2. "Amir"

          ۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (728 ديدگاه)

          آقا محمد حسین عاشق اون آواتار با عظمتتم

        3. ASTON MARTin

          ۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          کاربنادو منظورت دوست ندارم بود؟

          اخ اخ منم بدجور عاشق کاماروام
          لامصب ابوهتش یه چیز دیگس! بنظرم موستانگ یه اوخده متین تره! گاهی حتی خانومانه میزنه(!)
          دادج هم خوبه ولی دیگه کلاسیک شده و یه تکون اساسی میخواد
          اما کامارو جسارت در عین روی مد و مدرنیته بودن رو داره!
          یه چیز دیگست
          نی؟

        4. Carbonado Aventador

          ۵ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (4510 ديدگاه)

          ممنون امیر جان !

    2. Carbonado Aventador

      ۵ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (4510 ديدگاه)

      در ضمن من موستانگ رو دوست دارم!
      کامارو طراحیش خیلی زشت و زنندس !
      (شوخی با باربد عزیز)
      حالا 1-1 شدیم داش باربد ،!!!
      ارادت

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۵ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        قربانت محمد حسین جان.
        شما نظرت و سلیقت قابل احترامه.
        خداییش طراحی سلیقه ایست بین موستانگ و کامارو و چلنجر و هر خودروی دیگری اما در کل کامارو بهتر عمل کرده نسبت به دوتای دیگه(سایت های معتبر موتور ترند و کار اند درایور گواه این مدعاست).

  6. datsun

    ۴ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3901 ديدگاه)

    امریکایی ها آخه چقدر ماشیناشون رو تویون می کنن و به این کارا علاقه دارن ؟

  7. 4MATIC

    ۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    کاملا معلومه که این ماشینا استاندارد تیونینگ نمی شن
    ولی درکل من کاماروssروبیشترازموستانگ دوست دارم

  8. GHOST AMIR

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من کلا از تمام نسلای ماستانگا خوشم میاد الا این یکی.اگه نسل چهارم نبود راننده ماستانگو له میکردم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا