وقتی هوندا مدل پیش تولید و آزمایشی آکورا NSX را برای تست به پیست نوربرگ رینگ یا جهنم سبز می فرستاد، تصور نمی کرد که آتش این جهنم، دامان آن را بگیرد!
هوندا/آکورا NSX در حین انجام تستهای نهایی در پیست نوربرگ رینگ شکار عکاسان شد. هوندا اخیراً در رابطه با احیای مدل NSX نسبتاً ساکت و آرام بوده است اما حالا ما تصاویر تازه ای از تست پروتوتایپ NSX را در “رینگ” به دست آوردهایم. به نظر میرسد که تا آخر امسال باید منتظر رونمایی این مدل باشیم. هوندا، برنامههای خود برای شروع تولید را در سال ۲۰۱۵ و در مرکز ساخت و تولید خودروهای هوندا در اوهایو اعلام نموده است. در این مرکز مدل NSX توسط بخش R&D در حال تست و توسعه است.
به نظر میرسد که این خودرو تقریباً همان کانسپت Acura NSX باشد که سال قبل در دیترویت نمایش داده شده است. این خودرو از ۳ موتور با کارایی بالا بهره خواهد برد که شامل ۲ موتور الکتریکی است که چرخهای جلو را به حرکت در میآورد و موتور سوم به اکسل عقب نیرو خواهد بخشید. این موتور سوم شش سیلندر با توربوشارژر دوقلو بوده و به وسیلهٔ گیربکس جدید با کلاچ دوگانه نیروی خود را به سطح جاده منتقل میکند. هوندا مجموعهٔ این سیستم را به عنوان هیبرید اسپرت با هندلینگ عالی و تمام چرخ متحرک SH-AWD نامگذاری کرده است و آنها میگویند که این سیستم قادر خواهد بود تا “تحویل آنی و فوری تورک مثبت یا منفی را به چرخهای جلو در حین طی کردن پیچها و به منظور به دست آوردن سطح جدیدی از کارایی و لذا رانندگی” تأمین کند.
اما بشنوید از سرنوشت نافرجام این مدل. انگار که لنز دوربین جاسوسان صنعتی، این خودرو را چشم زده باشد، ساعاتی پس از انتشار این تصاویر، خودرو دچار حریق و تقریباً به طور کامل نابود شد. استفاده از کامپوزیت در ساختار بدنه باعث تشدید آتشسوزی و از بین رفتن کامل بدنه شده است. شاهدان از شنیدن صدای انفجار که احتمالاً ناشی از انفجار باتریهای این خودرو بود، سخن گفتهاند. خوشبختانه به راننده و سرنشین کناری او آسیبی نرسید. این موضوع ما را به یاد پورشه ۹۱۱GT3 میاندازد که باعث شد شرکت، همه ۷۰۰ دستگاه تولیدی آن را فراخوانی نماید.
اتفاقا ما هم داریم از اونجایی که خودرو ساز های داخلی مردمی اند این خودرو ها قبل از صادر شدن به کشورهای دوست و همسایه توسط هموطنان خودمون تست میشه اونم تست های شدید که در مواردی هم موجب آتش سوزی شده که فقط موجب فراخوانی مسئولان جهت پاسخگویی شده چون که خودروهای تولید داخل مشکل فنی ندارند :)
ببخشید اینجا پست میذارم ولی دقیقا منظورتون از این حرف چی بود ؟ “امیدوارم که برای لکسس هم همچین اتفاقی بیفته که فکر نکنید لکسس خداست .” یعنی تمام حرفهایی که زدین برا این بوده که لکسوس دوست نداشتین دیگه ؟ اگه واقعا اینجوری که میگین لکسوس تکنولوژی نداشت و گاری بود حداقل تو دنیا اینقدر نمیخریدن (منظورمو از اینقدر بد برداشت نکنین چون به هر حال رقم فروش لکسوس درسته خیلی بالا نیست ولی رقم قابل توجهیه) وجود خیلی از تکنولوژی ها هم لزوما موجب بهتر بودن یا شدن یک خودرو یا برند نیست که حتما خودتون میدونین چه بسا تکنولوژی ها و نوآوری هایی بودن که الان دیگه به هر دلیلی نیستن درسته مرسدس بنز در هر کلاسی خودروی قابل قبولی داره و خیلی هم طرفدار داره و واقعا هم ماشینهای خوبی رو تو بازار عرضه کرده ولی نمی تونیم پیشرفت برند های ژاپنی علی الخصوص لکسوس خودمونو دست کم بگیریم یا اینکه بگیم به غیر از بنز بقیه بدن :) اینکه بعضیا میان از بنز یا لکسوس ایراد میگیرن (این دوتارو گفتم چون این زیر اسم برند دیگه ای گفته نشده) باید بدونن که هیچ ماشینی بدون ایراد نیست و نخواهد بود حتی لکسوس ال اس و نسل جدیدش که میخواد بیاد و بنز اس کلاسی که نسل جدیدش هم اومده و اینکه یه سری ها بنز دوست دارن و یه سری ها لکسوس ! بیشتر سلیقه شخصیشون دخیله که یکی مثلا صدا موتور لکسوس رو دوس داره یکی مجیک بادی بنزو ولی دلیل نمیشه که بنز صدا موتورش بد باشه یا اینکه سیستم تعلیق لکسوس در حد قسمت بار 10 چرخ باشه :) به قوله یکی از دوستام الان 50 سال پیش نیست که ورود یه تکنولوژی تفاوت های فاحش ایجاد کنه (مثالا بیاد مصرف سوخت رو نصف کنه یا حداکثر سرعتو دوبرابر ) بلکه با ایجاد تفاوت های جزئی در طی یک مدت جهت ارتقا کیفی برمیان. یعنی اینجوری نیست که دو خودرو در یک کلاس (البته در برند های معتبر و صاحب نام) تفاوت فاحش در عملکرد داشته باشن مثلا یه برند رو شتاب خودرو بیشتر کار کرده یکی رو سیستم تعلیق یکی هم رو امکانات رفاهی بیشتر کار کرده ولی سه تاشون در این زمینه ممکنه از هم بهتر نباشن ولی بدتر هم نیستن در ضمن اینجا نیومدیم که سطح اطلاعاتمونو به رخ هم بکشیم یا با تعصب حرف خودمونو به هم ثابت کنیم بلکه برا این اومدیم که یه چیزی یاد بگیریم اگه کسی میگه لکسوس خوبه ماهم بگیم بنز خوبه نه اینکه بیایم بگیم لکسوس بده یا برعکس چون هر برند خودرویی در هر زمینه ای بالاخره یک سری مزیت داره و به دنبالش حتما نقص هایی هم داره و ایکه هرکی به هر دلیلی از یه چیزی خوشش میاد و همین تفاوت هاست که آدم هارو متمایز می کنه پدال ببخشید اینجوری نظر دادم دیدم بحث یه ذره این پایین جدیه فکر کردم بهتره این حرفارو بگم
کلا یه عده آلمانی پرست آلمانی ندیده پدال رو به از اون حالت منطقی اش خارج کردن یاد شعری افتادم خطاب به آلمانی پرست ها به خصوص اونی که هکه دیگه میشناسنش و تیپ روشنفکری میاد توصیم بهش اینه سوادت رو بالاتر ببر و یکم بیشتر فکر کن خود گویی و خود خندی …………. عجب مرد هنرمندی
درسته میلاد جان ولی من نخواستم بقیه برند هارو خورد کنم فقط اون دوستمون گفت( لکسوس مطمئنترین برند ژاپنیه) منم تایید کردم وگفتم واقعا هم هست…الان توی ژاپن حرف اول رو توی برند لوکس لکسوس میزنه بعد آکورا و بعد اینفینیتی…لکسوس موفقترینشون تو ژاپنه…من منظورم این بوود(موفقترین)..وگرنه من بعد لکسوس, بنز و بعدش کادیلاک و بعدش آکورا رو قبول دارم…هیچوقت از این برند بد نمیگم که دیدیم دوستان مارو به توپ حرفاشون گرفتن…بچه ها هم آماده ه ه ه ه ه :-D :-D
سلام آقای توفیقی عزیز…۱۰۰ درصد حرف شمارو تایید میکنم…لکسوس مطمئنترین و مورد اعتمادترین برند دنیاست…همه منتظرن تا یروزی از این برند سوتی بگیرن و بخوان اونو تو بوق و کرنا کنن ولی به همین خیال باشن…لکسوس نه آتیش میگیره نه خراب میشه نه مشکل (جدی) واسش بوجود میاد…حالا خوبه این پانامرا هم آمارش از یکی دوتا هم گذشت نمیتونن بگن بخاطر پیچیدگی و پیشرفته بودن قطعات و این حرفای الکی بوده…خیلی ها منتظرن که لکسوس آتیش بگیره ولی باید در خواب ببینن :-D :-D
معذرت میخوام میان کلام شمااومدم مدیر عامل لکسوس و نه مدیر عامل لکسوس بلکه مدیر عامل تمام خودرو سازها اینقدر با اطمینان صحبت نمی کنند که شما صحبت می کنید.
عزیزم چرا جَو میدی لکسوس اگه لکسوس بود زیر مجموعه نمیشد این 1
دوم اینکه لکسوس اصلاً در حد و اندازه ی آلمانیا نیست نه تو قدمت نه اصالت نه هویت نه محبوبیت نه قدرت نه سرعت نه ابهت نه کیفیت نه زیبایی سوم اینکه : لینک پایینو باز کن و دیگه سکوت!!
عزیزم جو نمیدم واقعیت رو گفتم…قبول واقعیت واسه شما هم سخته؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که بنزین پس چرا زیرمجموعه ی دایملر کرایسلرین؟؟؟؟؟ :-D :-D شما با چه معیاری میگی لکسوس در حدو اندازه ی بنز نیست؟؟؟؟معیار شما هم مثل آقا میلاد با تعصب اندازه گیری میشه؟؟؟؟؟؟فعلا که تو هر معیار انداره گبری رسمی با اختلاف از شما سرتریم…پس حدواندازه با آمار های رسمس مشخص میشه نه با teمعیار یه عده متعصب… شما فکر کن از همه اون مواردی که گفتی سر تری(البته تو خواب)…خوش باشی رفیق…در ضمن دیگه از این جوابای (کوبنده)به ما نده ما طاقت این ضربه های کوبنده رو نداریم. درضمن من داشتم با آقای توفیقی صحبت میکردم چرا دیگران خودشون رو وارد بحث کردن…اینجوری آدم متعصبارو پیدا میکنه ها… :-D :-D
نه دیگه احمد جان اینجا رو خوب نیومدی. بوگاتی لامبورگینی هم زیر مجموعن. بعدشم اصالت لکسوس شاید به اندازه آلمان ها نباشه ولی اینو همه میدونن و میگن که کیفیت ساخت لکسوس از بنز و بی ام و بیشتره. من خودم طرفدار آلمان ها هستم ها.
آقا میلاد و دوستداران برند بنز و عشق بنز…(این لینکارو حتما ببینین و این متنهارو خوب بخونین)(طرف من با آقا میلاد که پر از اطلاعات از بنزه) ببین میلاد عزیز…بنز تا حالا زیر مجموعه بوده حالا یا جدا شده یا نشده…انگار از همون اول مستقل بودین…نبودین دیگه…من تو حال هستم شمایی که تو گذشته سیر میکنی…همینکه هم شما درباره بنز و دایملرو بقیشون میدونی واسه من بسه چون نیازی ندارم درباره برندی بدونم که ماشین لوکسش آتیش میگیره اونم چی ۲۰۱۴ :-D آخه چرا الکی حرف میزنی کجا لکسوس از فنر میباخ استفاده کرده…اگه شما فنر داشتین که تو هر مقایسه ای لکسوس نرم ترین ماشین نمیشد…اینقدر الکی حرف نزن آقا میلاد…اینارو میگی دیگران باور میکنن…هر حرفی رو نباید زد که به زور بگی بنز بهتره…که اونم نیست… آخه عزیزم کدوم تکنولوژی؟؟؟؟؟فقط الان شما یه سیستم مجیک بادی کنترل دارین دیگه چیتون از ما سرتره تو تکنولوژی؟؟؟؟؟؟؟این تکنولوژیتونم که الان دارین هی بهش میبالین ما سال ۱۹۹۰ بهش رسیدیم بدون دوربین ۳ بعدی و بدون تو بوق و کرنا کردن…اینم لینکش…تکنولوژی یهنی این عزیزم…ما صداش رو دراوردیم؟؟؟؟؟؟؟؟نه!!!!!!!!!!!…اینچیزارو باید مشتریت بفهمه..لکسوس مثل بنز نیست که هر چیزی تولید کرد خودشو بکشه و بگه ببینین من این رو زدم…لکسوس سیاست داره…اینم لینک مجیک بادی لکسوس برای ۲۴ سال پیش… https://www.youtube.com/watch?v=q8sVDenpPOE اینم یه لینک دیگه…فقط هرموقع بنزتون تونست اینجا بره با سیستم مجیک بادیش،مواظب باشین دوربین ۳ بعدیش نسوزه…اصلا دوربینش و کمک فنراش جواب میده تو این جاها؟؟؟؟؟؟؟؟…خوب ببینا https://www.youtube.com/watch?v=Ez_lCEEwSw4 حالا ما کمک فنرمون رو از میباخ گرفتیم؟؟؟؟؟ یه لینک دیگه میزارم خوب خوب این لینکارو نگاه کنا…هر وقت بنزتون این تکنولژی رو داشت و تو بوق و کرنا نکرد اونوقت بیا حرف از تکنولوژی بزن…ببین فکر نکن همه برندا نشستن بنز داره از کوه تکنولوژی میره بالا…تکنولوژی لکسوس خیلی هم از بنز بیشتره ولی سیاست داره…دلیل نمیشه هرچی زد یه عالم و آدم بگه…شما یه مجیک بادی زدین تمام دنیارو زیررو کردین…پس تکنولوژی ایناست نا یه مجیک بادی که لکسوس روی اولین ال اس خودش گذاشت…تکنولوژی یعنی این…خوب ببین آقا میلاد… https://www.youtube.com/watch?v=7rO4uDBUfFY حالا ما میایم تکنولوژی از شما میدزدیم؟؟؟؟؟بخاطر این میگم برو اطلاعاتت رو قوی کن…شاید تو بنز اطلاعات داشته باشی و فکر کنی بنز خدای تکنولوژیه…پس میبینی اونجوریا هم که فکر میکنی نیست آقا میلاد… تکنولوژی که میگی حالت موتور سواری تو اس کلاس نیست(واقعا مسخره ترین تکنولوژی که شنیده بودم این بود)…طرف اس میخره که باهاش موتور سواری کنه یا ماشین سواری؟؟؟؟ :-D دوست عزیز آقا میلاد…هنوز نسل جدید لکسوس نیومده ولی شما نسل جدید اس رو زدین و سردمداره برند بنزه…لکسوس هنوز ال اس نسل جدید رو نزده ولی با همین نسل قدیمش داره با شما رقابت میکنه و بعضی جاها از شما هم سرتره… برتری های ما تو یه آمار رسمی که شما اصلا قبولش نداری برتری داره…در ضمن دیدی لکسوس تو آنگلستان هم برتری داره…پس فقط آمریکا نبود الکی نگو فقط آمریکا بود…تعصبی برخورد نکن… در ضمن من هر هرف مدیر لکسو رو معنی نمیکنم شما جوری معنی میکنی که دیگران هم باور میکنن…این حرف رو توی کلیپا واسه خودت مرور کن که ببینی این حرف واقعیت داشته یا نه و در حین دیدن کلیپ به تک تک حرفاش فکر کن…همه چی تو بوق وکرنا کردن نیست…پس از این به بعد نگو بنز تکنولوژیش بیشتره…چون نیست بقیه برند ها هم هستن ولی چون نمیگن دلیلی نداره که برندای دیگه دور بردارن… من آخرین حرفم با آقا میلاد بود با اینکه ایشون هیچوقت هیچ حرفی رو قبول ندارن ولی امیدوارم واسه اولین بار منطقی برخورد کنه)…میلاد جان بحثم با شما تمومه…چون شما هیچوقت قانع نمیشی…
سلام آقای توفیقی عزیز…۱۰۰ درصد حرف شمارو تایید میکنم…لکسوس مطمئن ترین و مورد اعتمادترین برند دنیاست…همه منتظرن تا یروزی از این برند سوتی بگیرن و بخوان اونو تو بوق و کرنا کنن ولی به همین خیال باشن…لکسوس نه آتیش میگیره نه خراب میشه نه مشکل (جدی) واسش بوجود میاد…حالا خوبه این پانامرا هم آمارش از یکی دوتا هم گذشت نمیتونن بگن بخاطر پیچیدگی و پیشرفته بودن قطعات و این حرفای الکی بوده…خیلی ها منتظرن که لکسوس آتیش بگیره ولی باید در خواب ببینن :-D :-D
زیر عکس نوشته: believed to be a lexus یعنی حدس زده میشه که لکسوسه. ضمن اینکه آتیش گرفتن یه ماشین 4-5 سال پیش میتونه از سهل انگاری صاحب ماشین باشه. چون ماشین صفر نیست که بخوای به کارخونش گیر بدی
فواد عزیز…این طرفدارای تعصبی بنز فقط یه چیز میبینن میگن…کاش یزره انگلیسی بلد بودن..اصلا ما میگیریم این لکسوس…فقط میخوان یه مطلبی رو بزارن…ماشینی که دیگه تولید نمیشه و برای سال ۱۹۹۱ هستش رو دارن با اس کلاس که لوکسترین و جدیدترین مدل مرسدس بنزه و اینا این رو دارن با اونا مقایسه میکنن…بععععععععععععد…این داخل کابین آتیش گرفته نه توی موتور که :-D :-D …اشکال نداره بزار اینا با این مطلبا خوش باشن…متعصب رو هر کاری کنی و هر دلیلی واسش بیاری بازم متعصبه…دوستان قبل انتشار مطلب کامل اون رو بخونید و بعد در موردش مانور بدین…
آقای احمد خان…اول حرفتون رو با آقا میلاد یکی کن اونوقت کامنت بزار…شما که نمیدونی بنز زیرمجموعه بوده یا نبوده بهتره در مورد بنز حرفی نزنی…فقط از بنز عشقش رو برداشتین…اطلاعات صفر…متعصب به شماها میگن دیگه…متعصب شاخ و دم نداره که…
مگه داریم زدوبند میکنیم باهاتون که برم با میلاد جوابامو یکی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو که هنوز نمیدونی دایملر کی بوده واسه چی ارزش خودمو بیارم پایین باهات بحث کنم آخه :D
و بازم میگم مرسدس زیر مجموعه نبوده همکادی میکرد یه مدت مثل الان که داره با آستون همکاری میکنه کوچولو:)
بعدشم اون بالا گفتم دیگه جای بحثی نیس با شما که فهمیدیم خدای اطلاعاتی
این لکسوس و موفقیتاش خار شده رفته تو چش بعضی ها من نمیدونم چرا…ولی خوبه…حال میکنم… بعضی ها اطلاعاتشون واسه ۶-۷ ماه پیشه بعد میان از لکسوس هم صحبت میکنن…آخه پسر خوب (آقا میلاد) نمیدونم چرا هی میخوای با من بحث کنی… اول اطلاعاتت رو بروز کن بعد بیا اینجا صحبت کن…اون NX واسه خیلی وقت پیشه عزیزم…بجای این همه ادعا و تعصب کاذب یکم بروز شو… ببین باشه ما میریم به فکر ارزش برندمونو میکنیم…شما بجای دومین برند با ارزش (که اولیشم همون تویوتاست )کاری کن که دیگه ماشیناتون آتیش نگیره…سعی کنین مورد اعتماد ترین برند شین…ببین یه دومین برند شدینا چیکار دارین میکنین البته همین تویوتا سرور شماستتو اون رده…تازه موفقیت دیگه ای هم ندارین که بخوای بهش ببالین…تو همه جا لکسوس سرور شماهاهاست با اختلاف خیلییییییییییییی زیاد…ما حاضریم تکنولوژی شمارو نداشته باشیم ولی ماشینامون آتیش نگیره :-D :-D :-D ببین مدیر لکسوس هرچی که میخواد بگه حرفاش رو با عمل ثابت میکنه و میشه مورد اعتمادترین برند…تاحالا یه آتیش نگرفته…ولی شما چی…اون از شعارتون…اون از قدمتتون…اینم از کیفیت داغونتون که لوکسترین ماشین دنیا به قول خودشون (البته تو رویاهاشون) اس کلاس نرسیده به بازار آتیش میگیره(اونم از پورشه پانامرا)…پس به حرف نیست به عمله…با این حرف میخواد به رقیباش قدرت بده ولی تو آمار بد میزنه تو پوزشون…هنوز خیلی ها دلشون به این حرف مدیر لکسوس خوشه بزار خوش باشه…شما هم یکی از اونا… ببین من به شما و امثال شما کاری ندارم که کی حرفم رو تایید میکنه و کی نمیکنه…آدمای متعصب حرفای من رو قبول نمیکنن چون قبول واقعیت سخته واسشون……هی من نمیخوام با شما بحث منم شما ولمون نمیکنی…چجوری بگیم اینو به شما…شما بجای کل کل با من برو اطلاعاتت رو بروز کن…خیلی ها تو این سایت از دست شما گذاشتن و رفتن…از بس که متعصبی و حرف زور میزنی…خودتم میدونی…پس خواهشا با من بحث نکن…برو با متعصبا مثل خودت بحث کن…
چرا حرف الکی میزنی خود مدیر عامل لکسوس گفته ما در حد آلمانیا نیستیم بعد تو بزن تکنولوژی های بنز کلی فیلمو مطلب میاد برو بزن تکنولوژی های لکسوس خدا شاهده هیچ چیز خاصی نمیاد بعدش برو یکم اطلاعاتتو ببر بالا چون خودت یا بابات لکسوس داره قرار نیست بهترین باشه
آقا میلاد ما همون ورقش دستمونه ولی ادعا نمیکنیم…نمردیمو کتابتونم دیدیم…کتاب تعصب…شما توپ تو خالی هستی…فکر میکنی اطلاعات داری ولی هیچ چیزی نمیدونی و چسبیدی به یه تکنولوژی بنز که اونم بهت نشون دادم تکنولوژی یعنی چی…شما خیلی هارو تو این سایت میپرونی و از دست تو میرن از بس که متعصبی…
آره میلاد جان درسته من لینکش رو گذاشتم تا این آقای پر از اطلاعات ما ببینه…این ماشین دیگه تولید نمیشه و برای سال2001 هستش که تولید شد و دیگه هم تولید نمیشه…و اگه هم ببینی آتیش داخل ماشین بوده و از عقب…چون موتور سالمه سالمه…
نه باباااااااااا..اونوقت شما کجا تشخیص دادی این جی اسه؟؟؟؟؟طرف تو سایت تشخیص نداده این چیه اونوقت داری شما میگی این جی اسه؟؟؟؟بهد چی جی اس ۳۰۰؟؟؟؟نکنه ماشین واسه شما بوده عزیز؟؟؟؟یه چیزی بگو آدم خندش نگیره… دوست گرامی این ماشین اس سی ۴۳۰ بوده اینم یه عکسی تا فرق جی اس رو از بقیه مدلا یاد بگیری… http://www.netcarshow.com/lexus/2002-sc430/800×600/wallpaper_04.htm پس دوست عزیز بجای کل کل کردن برو اطلاعاتت رو قوی کن…فقط میخوای یه چیزی گفته باشی دیگه…جی اس ۳۰۰ :-D :-D
درود کربنادوی عزیز 2000 تایی شدن دیدگاهت و افزایش اطلاعاتت رو صمیمانه بهت تبریک میگم چرا میلاد انقدر کم پیداست جناب زیگما هم که کلا نیست جو پدال یه جوری شده یا من یه جوری شدم به هر حال یه جورایی ناجوره نگران شدم یه خبری چیزی نکته ای ما رو هم بی اطلاع نذارید سپاسگزارم مهدی (فرزند کوروش)
میلاد جان سلام.اقا جدیدن تو پدال شنیدیم که شما کار پیدا کردی.ایشالله کارت برات سود داشته باشه.پر برکت باشه. ایشالله به ارزوت که یه بنزه برسی.من از همینجا برات ارزوی موفقیت میکنم.
درود شاهین جان امیدوارم زیگما برگرده یعنی باید برگرده میلاد هم انشالله که کارش خیر و برکت باشه براش والا هر کدوم از دوستان اطلاعات فوق العاده ای دارند و همچنین شما شاهین جان مثل یه زنجیر میمونه یه حلقه نباشه بی فایدست زیگما شخص فعالی هست و نظراتش خوب و منصفانه امیدوارم شاهد حضورش باشیم پدال یه سایت بی نظیره اینجا همه باهم دوست و هم نظرند پدال یه چیزی فراتر از یه محیط مجازیه پس وقتی دوستان میان نمیتونند همینطور بگند دیگه نمیان یه جوری همه باهم احساس دوستی داریم اگه یکی مثل من بگه نمیام به جایی برنمیخوره اما دوستان دیگه مثل زیگما و …… نیان یه جورایی ناجوره الان هم فکر کنم بعضی از دوستان که چند وقت قبل میمودند یا نمیان یا اعلام حضور نمیکنند باید همه باشند با اینکه خیلی گرفتاریها زیاد شده اما حداقل تلاششون رو انجام بدند زیاده ارضی نیست سپاس ویژه مهدی (فرزند کوروش)
مهدی جان حق با شماست،اتفاقا حضور شما و همه ی دوستان ضروری و مفید هستش. این که زیگما میگه نمیاد خودخواهی هستش.با نیومدنش ما رو از دانش و اطلاعات خوبش محروم میکنه.پس ازش خواهش میکنم که نه به خاطر خودش،بلکه به خاطر استفاده از مطالب و اطلاعات خوبش برگرده. جا داره از این دوستان هم یادی بکنم که چند وقتیه نیستن: آرمین(چاپلو)،محمد(عشق ژاپن)،مارال،یه پسل باهوش،امیر،امین تویوتا،خودم،کاظم،مرتضی،حسین و خیلیای دیگه که متاسفانه اسمشون خاطرم نیست.امیدوارم که علاوه بر دوستان جدید،دوستان قدیمی و پیشکسوت هم برگردن. ارادتمندم
درود کربنادو جان علاقه ای به تعداد کامنت ندارم چرا که بار فنی بالایی ندارم فقط تا جایی میتونم اطلاعات بدم که یا در مورد فروش باشه یا در مورد اداره کردن چون بازرگانی خوندم البته توی ایران (چندان چنگی به دل نمیزنه) میتونم به صورت جزئی یه نظری بدم (جزئی) داداش کربنادو : عزیزی سپاسگزارم مهدی (فرزند کوروش)
آکورا nsx یا همون هوندا nsx یکی از بهترین خودروهای دنیا بود و امیدوارم بعد از یه مدت طولانی که نبود هوندا بتونه همون حس حال رو که تو مدل های قدیمی nsx بود رو دوباره تو این مدل جدیدش هم داشته باشه یا حتی فراتر از اون.
درود یه خورده سخت میشه برای هوندا چون باید اعتماد مشتریان (بازار) رو بدست بیاره من خودم این کمپانی رو خیلی قبول دارم و مطمئن هستم به نحو احسن رفع ایراد میکنه و حتی ماشینو ارتقا میده اما بازار چیز دیگه ای رو میگه سخت شد برای هوندا اما هیچ چیزی به آسانی بدست نمیاد باید تلاش کرد مهم ترین نکات توی فروش این ماشین 1 رقبا 2 زمان مورد نیاز برای رفع ایراد 3 تبلیغات منفی اگه این ماشین توی ایران بود مطئن باشید مردم برای پیش فروش همون لاشه سوخته صف می بستند (کما اینکه لیاقتمون همون پراید و سمند هست حیف لاشه هوندا بیاد توی ایران) اما بازارهای باز امکان انتخاب و تبلیغات زیادی داره که تا حدودی مسئله فروش رو بغرنج میکنه برای هوندا آرزوی موفقیت دارم سپاسگزارم مهدی (فرزند کوروش)
میلاد جان،چرا راه دور میری؟405 یه 40تایی اتیش گرفت هنوز سرپاست. 2تا سمند اتیش گرفتن هنوز سرپاست… البته اگر واردات خودرو ازاد بشه فکر نکنم دیگه بتونن با اون پای گچ گرفته شون سرپا وایستن،میشکنن.به امید اونروز :)
درود میلاد جان والا توی این (حداقل چند ماه گذشته) شرکتها به قدری خوب کار کردند که میتونم یه مثال دربارش بزنم و اون اینه مثل صعود به کمپ k2 میمونه که اشتباهات تاوان سنگینی داره تا چند ماه پیش من همش توی قدرت مناسب جنیسیس کوپه محو بود (البته توی بازار ایران) اما وقتی فهمیدم GT86 کیفیت بهتری داره دیگه رغبتی به جنیسیس کوپه ندارم بازار هم از این قاعده مستثنی نیست رقابت شدیده انشالله که هوندا این جریان رو جمع و جور کنه سپاسگزارم مهدی (فرزند کوروش)
نه احسان جان اونطوری هم نیست.خیلی ماشینا پیشرفته تر از این بودن،اتیش نگرفتن.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چونکه پیش میاد برای هر خودرویی.البته نباید به صورت دیمی باشه…..2تا اتیش بگیره دیگه اون شرکت باید دست به کار شه. البته به جز ایران که هنوز اسکانیا ها………….. و405 هایی هستند که…….. بگذریم. موفق باشید
erfan
۵ مرداد ۱۳۹۳اینا از ماهم جلو زدن
قبل از فرستادن ماشین به بازار و در تست نهایی خودرو شون آتیش میگیره
کاشکی ها هم داشتیم این تکنولوژی رو!!!
انزو
۵ مرداد ۱۳۹۳قبل از اینکه بیاد بازار بهتره ک آتیش بگیره.نه مثه 405 ک فرت و فرت دوچار خودسوزی میشد.
علي
۵ مرداد ۱۳۹۳اتفاقا ما هم داریم
از اونجایی که خودرو ساز های داخلی مردمی اند این خودرو ها قبل از صادر شدن به کشورهای دوست و همسایه توسط هموطنان خودمون تست میشه اونم تست های شدید که در مواردی هم موجب آتش سوزی شده که فقط موجب فراخوانی مسئولان جهت پاسخگویی شده چون که خودروهای تولید داخل مشکل فنی ندارند :)
توفیقی
۵ مرداد ۱۳۹۳گند زدن به اسم ماشین…حالا ضربه بزرگی به فروشش میخوره.لکسوس مطمئنترین برند ژاپنیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
امیدوارم که برای لکسس هم همچین اتفاقی بیفته که فکر نکنید لکسس خداست .
توفیقی این چه حرفیه اخه برادر من ؟؟؟
الان همه کارشناسان و اهل فن به این نتیجه رسیدند که اتش گرفتن ماشین ها
طبیعیه و ان هم به خاطر تکنولوژیه بالا و استفاده از قسمت های
الکترونیکی است .
منظور منو از اتش گرفتن بد برداشت نکنید . در حد یک الی دوتا .
بیشتر بشه یعنی گند کاری .
چون شرکت یا کمپانی باید تمام حواس و تمرکز خود را روی ان دو مدل اتش
گرفته بگذارد ، تا دیگه احتمال همچین اتفاقی به 0 برسد .
اما بعضی از مواقع مشکلات پشت هم می ایند و ماشین ها مدام اتش میگیرند
که امیدوارم سر هیچ کمپانی ای نیاد . چه داخلی . چه خارجی . در هر حال
من که به هوندا ایمان دارم . من به تمام خودرو ها و برند های ژاپنی
ایمان دارم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
اخه نکه سال 2010 با مشکلات بزرگ رو به رو نشد !!!!!
لکسس همون برندی که هست که موتور LFA برو با یاماها ساخت .
علي
۷ مرداد ۱۳۹۳ببخشید اینجا پست میذارم ولی دقیقا منظورتون از این حرف چی بود ؟
“امیدوارم که برای لکسس هم همچین اتفاقی بیفته که فکر نکنید لکسس خداست .”
یعنی تمام حرفهایی که زدین برا این بوده که لکسوس دوست نداشتین دیگه ؟
اگه واقعا اینجوری که میگین لکسوس تکنولوژی نداشت و گاری بود حداقل تو دنیا اینقدر نمیخریدن (منظورمو از اینقدر بد برداشت نکنین چون به هر حال رقم فروش لکسوس درسته خیلی بالا نیست ولی رقم قابل توجهیه)
وجود خیلی از تکنولوژی ها هم لزوما موجب بهتر بودن یا شدن یک خودرو یا برند نیست که حتما خودتون میدونین چه بسا تکنولوژی ها و نوآوری هایی بودن که الان دیگه به هر دلیلی نیستن
درسته مرسدس بنز در هر کلاسی خودروی قابل قبولی داره و خیلی هم طرفدار داره و واقعا هم ماشینهای خوبی رو تو بازار عرضه کرده ولی نمی تونیم پیشرفت برند های ژاپنی علی الخصوص لکسوس خودمونو دست کم بگیریم یا اینکه بگیم به غیر از بنز بقیه بدن :)
اینکه بعضیا میان از بنز یا لکسوس ایراد میگیرن (این دوتارو گفتم چون این زیر اسم برند دیگه ای گفته نشده) باید بدونن که هیچ ماشینی بدون ایراد نیست و نخواهد بود حتی لکسوس ال اس و نسل جدیدش که میخواد بیاد و بنز اس کلاسی که نسل جدیدش هم اومده
و اینکه یه سری ها بنز دوست دارن و یه سری ها لکسوس ! بیشتر سلیقه شخصیشون دخیله که یکی مثلا صدا موتور لکسوس رو دوس داره یکی مجیک بادی بنزو ولی دلیل نمیشه که بنز صدا موتورش بد باشه یا اینکه سیستم تعلیق لکسوس در حد قسمت بار 10 چرخ باشه :)
به قوله یکی از دوستام الان 50 سال پیش نیست که ورود یه تکنولوژی تفاوت های فاحش ایجاد کنه (مثالا بیاد مصرف سوخت رو نصف کنه یا حداکثر سرعتو دوبرابر ) بلکه با ایجاد تفاوت های جزئی در طی یک مدت جهت ارتقا کیفی برمیان. یعنی اینجوری نیست که دو خودرو در یک کلاس (البته در برند های معتبر و صاحب نام) تفاوت فاحش در عملکرد داشته باشن مثلا یه برند رو شتاب خودرو بیشتر کار کرده یکی رو سیستم تعلیق یکی هم رو امکانات رفاهی بیشتر کار کرده ولی سه تاشون در این زمینه ممکنه از هم بهتر نباشن ولی بدتر هم نیستن
در ضمن اینجا نیومدیم که سطح اطلاعاتمونو به رخ هم بکشیم یا با تعصب حرف خودمونو به هم ثابت کنیم بلکه برا این اومدیم که یه چیزی یاد بگیریم
اگه کسی میگه لکسوس خوبه ماهم بگیم بنز خوبه نه اینکه بیایم بگیم لکسوس بده یا برعکس
چون هر برند خودرویی در هر زمینه ای بالاخره یک سری مزیت داره و به دنبالش حتما نقص هایی هم داره
و ایکه هرکی به هر دلیلی از یه چیزی خوشش میاد و همین تفاوت هاست که آدم هارو متمایز می کنه
پدال ببخشید اینجوری نظر دادم دیدم بحث یه ذره این پایین جدیه فکر کردم بهتره این حرفارو بگم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ مرداد ۱۳۹۳درود علی جان .
حرف های شمارو من دقیقا هم پارسال و امسال در پست های
قبلی زدم . یک سوئ تفاهمی بین من و فرید بود که حل شد .
من ازین دلم میسوخت که نباید اکو را و اینفینیتی هم
از لکسس کمتر بدونیم . خداییش دلم برا اکورا سوخت که
فرید نوشت لکسس بهترینه و …
هوندا و نیسان هم با دست های خالی تر از تویوتا ،
دارند برند لوکسشونو جا میندازن . تلاش میکنند .
بده که هموطنشون رو تو سرشون بکوبیم . لکسس یکی از
برترین و قدر های دنیاست .
حمید
۷ مرداد ۱۳۹۳کلا یه عده آلمانی پرست آلمانی ندیده پدال رو به از اون حالت منطقی اش خارج کردن
یاد شعری افتادم خطاب به آلمانی پرست ها به خصوص اونی که هکه دیگه میشناسنش و تیپ روشنفکری میاد توصیم بهش اینه سوادت رو بالاتر ببر و یکم بیشتر فکر کن
خود گویی و خود خندی …………. عجب مرد هنرمندی
فرید
۸ مرداد ۱۳۹۳سلام آقا علی…ممنون از نوشتتون…من حرف شمارو قبول دارم و کاملا درسته…
فرید
۸ مرداد ۱۳۹۳درسته میلاد جان ولی من نخواستم بقیه برند هارو خورد کنم فقط اون دوستمون گفت( لکسوس مطمئنترین برند ژاپنیه) منم تایید کردم وگفتم واقعا هم هست…الان توی ژاپن حرف اول رو توی برند لوکس لکسوس میزنه بعد آکورا و بعد اینفینیتی…لکسوس موفقترینشون تو ژاپنه…من منظورم این بوود(موفقترین)..وگرنه من بعد لکسوس, بنز و بعدش کادیلاک و بعدش آکورا رو قبول دارم…هیچوقت از این برند بد نمیگم که دیدیم دوستان مارو به توپ حرفاشون گرفتن…بچه ها هم آماده ه ه ه ه ه :-D :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ مرداد ۱۳۹۳درود .
حمید تو خوبی .
فرید
۵ مرداد ۱۳۹۳سلام آقای توفیقی عزیز…۱۰۰ درصد حرف شمارو تایید میکنم…لکسوس مطمئنترین و مورد اعتمادترین برند دنیاست…همه منتظرن تا یروزی از این برند سوتی بگیرن و بخوان اونو تو بوق و کرنا کنن ولی به همین خیال باشن…لکسوس نه آتیش میگیره نه خراب میشه نه مشکل (جدی) واسش بوجود میاد…حالا خوبه این پانامرا هم آمارش از یکی دوتا هم گذشت نمیتونن بگن بخاطر پیچیدگی و پیشرفته بودن قطعات و این حرفای الکی بوده…خیلی ها منتظرن که لکسوس آتیش بگیره ولی باید در خواب ببینن :-D :-D
Infinite
۶ مرداد ۱۳۹۳معذرت میخوام میان کلام شمااومدم
مدیر عامل لکسوس و نه مدیر عامل لکسوس بلکه مدیر عامل تمام خودرو سازها اینقدر با اطمینان صحبت نمی کنند که شما صحبت می کنید.
میلاد ساسانی
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
اینفینیتی جان ، خون خودتو کثیف نکن .
بحث کردن با بعضی ها ، مثل کوبیدن اب در هاونگ است .
فقط باید با انها هم دهان شد و گفت که تو راست میگی .
فواد
۶ مرداد ۱۳۹۳هاون!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
فواد کلید کردی داداشا !!!!!.
:) :)
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳عزیزم چرا جَو میدی
لکسوس اگه لکسوس بود زیر مجموعه نمیشد این 1
دوم اینکه لکسوس اصلاً در حد و اندازه ی آلمانیا نیست نه تو قدمت نه اصالت نه هویت نه محبوبیت نه قدرت نه سرعت نه ابهت نه کیفیت نه زیبایی
سوم اینکه :
لینک پایینو باز کن و دیگه سکوت!!
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳عزیزم جو نمیدم واقعیت رو گفتم…قبول واقعیت واسه شما هم سخته؟؟؟؟؟؟؟؟
شما که بنزین پس چرا زیرمجموعه ی دایملر کرایسلرین؟؟؟؟؟ :-D :-D
شما با چه معیاری میگی لکسوس در حدو اندازه ی بنز نیست؟؟؟؟معیار شما هم مثل آقا میلاد با تعصب اندازه گیری میشه؟؟؟؟؟؟فعلا که تو هر معیار انداره گبری رسمی با اختلاف از شما سرتریم…پس حدواندازه با آمار های رسمس مشخص میشه نه با teمعیار یه عده متعصب…
شما فکر کن از همه اون مواردی که گفتی سر تری(البته تو خواب)…خوش باشی رفیق…در ضمن دیگه از این جوابای (کوبنده)به ما نده ما طاقت این ضربه های کوبنده رو نداریم.
درضمن من داشتم با آقای توفیقی صحبت میکردم چرا دیگران خودشون رو وارد بحث کردن…اینجوری آدم متعصبارو پیدا میکنه ها… :-D :-D
فواد
۶ مرداد ۱۳۹۳نه دیگه احمد جان اینجا رو خوب نیومدی. بوگاتی لامبورگینی هم زیر مجموعن. بعدشم اصالت لکسوس شاید به اندازه آلمان ها نباشه ولی اینو همه میدونن و میگن که کیفیت ساخت لکسوس از بنز و بی ام و بیشتره. من خودم طرفدار آلمان ها هستم ها.
میلاد ساسانی
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
فرید جان از گذشته بیا بیرون . مرسدس بنز اولا زیر مجموعه
نبود ، بلکه همکاری مشترک در تولید پلت فرم با کرایسلر داشت
که الان هم حدود 4 الی 5 ساله از هم جدا شدن . لااقل تاریخ و
درست بخون . زمانشون هم یاد بگیر .
تو هنوز نمیدنی دایملر کیه ، مرسدس کیه ، کارل بنز کیه ،
اومدی داری ایراد میگیری ؟؟؟
همینکه لکسس از کمک فنر های میباخ استفاده میکنه ، نشان
دهنده ی خیلی چیزهاست .
تکنولوژی های به کار رفته در اس کلاس خودش گویای همه چیز
است . تکنولوژی حالت موتورسواری که فقط و فقط در مرسدس
بنز s کلاس کوپه موجود است .
استفاده ی پاگانی از موتور مرسدس بنز . تکنولوژی موتور
فرمول وان مرسدس بنز .
جایزه های ب ام و و فولکس و بنز در بهترین موتور های سال
که حتی یک ژاپنی نبود .
امار تو محدود به جی دی پاور است .
به جز محبوبیت و جی دی پاور در چه چیزی از ما بالاتر هستی؟؟
البته ان هم فقط در بازار امریکا نه جهان .
تعصب بهت اجازه نمیدی که دنیارو ببینی . فقط امار
امریکارو میبینی .
فروشتم فقط در امریکا بیشتر بوده . ولی ب ام و به مدت 7
سال پرفروش ترین برند لوکس جهان بوده .
فقط دوست دارم یک تکنولوژی از تکنولوژی مرسدس بنز که در
میباخ به کار برده شد را به من بگی .
حالا تو تو خواب بالاتری یا ما ؟؟؟؟
تو هنوز فرق برند لوکس رو با برند معمولی نمیدونی .
اگر میفهمیدی که ارزش یک برند لوکس رو با برند معمولی
مقایسه نمیکردی .
حالا خوبه تویوتا به وجود اورنده ی لکسس بوده و از حمایت
های مالی تویوتا بهره میبره . ولی بنز چی ؟؟
ب ام و چی ؟؟؟
این دو برند رو پای خودشون وایسادن .
اگر تویوتا نباشه مطمئن باش لکسس هم از رتبه ای که
فقط و فقط در امریکا بالاترع پایین میاد .
هروقت با بحران مواجه شدی و شرکت مادر نداشتی و بحران رو
پشت سر گذاشتی بیا صحبت کن .
لکسس موتور LFA با همکاریه یاماها ساخته شد .
اگر میبینی من و دوستان در بحث شرکت کردیم ، به خاطر صحبت
های شما در لکسس LF . LC که منوی قبلی پدال هست بوده .
فرید امار و دیدتو جانی کن ، فقط امریکارو نبین .
هرجور هم دوست داری حرف مدیر لکسس رو برای خودت معنی نکن .
پدال خواهشا پاک نکن . حرف بدی توش نیست . بذار جواب بده .
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان جوابو دادی دیگه
من میخواستم بهش بگم اینو
این آقا هنو نمیدونه دایولر کی هست و چی هست میگه زیر مجموعه !!!! :D
دایملر و کارل بنز موسس مرسدس بنزن بچه جان
واقعاً با این حرفش نشون داد چقدر اطلاعات داره :D
دیگه از اینجا به بعد لازم نیست بحث کنیم میاد جان حق با شما بود:D
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳آقا میلاد و دوستداران برند بنز و عشق بنز…(این لینکارو حتما ببینین و این متنهارو خوب بخونین)(طرف من با آقا میلاد که پر از اطلاعات از بنزه)
ببین میلاد عزیز…بنز تا حالا زیر مجموعه بوده حالا یا جدا شده یا نشده…انگار از همون اول مستقل بودین…نبودین دیگه…من تو حال هستم شمایی که تو گذشته سیر میکنی…همینکه هم شما درباره بنز و دایملرو بقیشون میدونی واسه من بسه چون نیازی ندارم درباره برندی بدونم که ماشین لوکسش آتیش میگیره اونم چی ۲۰۱۴ :-D
آخه چرا الکی حرف میزنی کجا لکسوس از فنر میباخ استفاده کرده…اگه شما فنر داشتین که تو هر مقایسه ای لکسوس نرم ترین ماشین نمیشد…اینقدر الکی حرف نزن آقا میلاد…اینارو میگی دیگران باور میکنن…هر حرفی رو نباید زد که به زور بگی بنز بهتره…که اونم نیست…
آخه عزیزم کدوم تکنولوژی؟؟؟؟؟فقط الان شما یه سیستم مجیک بادی کنترل دارین دیگه چیتون از ما سرتره تو تکنولوژی؟؟؟؟؟؟؟این تکنولوژیتونم که الان دارین هی بهش میبالین ما سال ۱۹۹۰ بهش رسیدیم بدون دوربین ۳ بعدی و بدون تو بوق و کرنا کردن…اینم لینکش…تکنولوژی یهنی این عزیزم…ما صداش رو دراوردیم؟؟؟؟؟؟؟؟نه!!!!!!!!!!!…اینچیزارو باید مشتریت بفهمه..لکسوس مثل بنز نیست که هر چیزی تولید کرد خودشو بکشه و بگه ببینین من این رو زدم…لکسوس سیاست داره…اینم لینک مجیک بادی لکسوس برای ۲۴ سال پیش…
https://www.youtube.com/watch?v=q8sVDenpPOE
اینم یه لینک دیگه…فقط هرموقع بنزتون تونست اینجا بره با سیستم مجیک بادیش،مواظب باشین دوربین ۳ بعدیش نسوزه…اصلا دوربینش و کمک فنراش جواب میده تو این جاها؟؟؟؟؟؟؟؟…خوب ببینا
https://www.youtube.com/watch?v=Ez_lCEEwSw4
حالا ما کمک فنرمون رو از میباخ گرفتیم؟؟؟؟؟
یه لینک دیگه میزارم خوب خوب این لینکارو نگاه کنا…هر وقت بنزتون این تکنولژی رو داشت و تو بوق و کرنا نکرد اونوقت بیا حرف از تکنولوژی بزن…ببین فکر نکن همه برندا نشستن بنز داره از کوه تکنولوژی میره بالا…تکنولوژی لکسوس خیلی هم از بنز بیشتره ولی سیاست داره…دلیل نمیشه هرچی زد یه عالم و آدم بگه…شما یه مجیک بادی زدین تمام دنیارو زیررو کردین…پس تکنولوژی ایناست نا یه مجیک بادی که لکسوس روی اولین ال اس خودش گذاشت…تکنولوژی یعنی این…خوب ببین آقا میلاد…
https://www.youtube.com/watch?v=7rO4uDBUfFY
حالا ما میایم تکنولوژی از شما میدزدیم؟؟؟؟؟بخاطر این میگم برو اطلاعاتت رو قوی کن…شاید تو بنز اطلاعات داشته باشی و فکر کنی بنز خدای تکنولوژیه…پس میبینی اونجوریا هم که فکر میکنی نیست آقا میلاد…
تکنولوژی که میگی حالت موتور سواری تو اس کلاس نیست(واقعا مسخره ترین تکنولوژی که شنیده بودم این بود)…طرف اس میخره که باهاش موتور سواری کنه یا ماشین سواری؟؟؟؟ :-D
دوست عزیز آقا میلاد…هنوز نسل جدید لکسوس نیومده ولی شما نسل جدید اس رو زدین و سردمداره برند بنزه…لکسوس هنوز ال اس نسل جدید رو نزده ولی با همین نسل قدیمش داره با شما رقابت میکنه و بعضی جاها از شما هم سرتره…
برتری های ما تو یه آمار رسمی که شما اصلا قبولش نداری برتری داره…در ضمن دیدی لکسوس تو آنگلستان هم برتری داره…پس فقط آمریکا نبود الکی نگو فقط آمریکا بود…تعصبی برخورد نکن…
در ضمن من هر هرف مدیر لکسو رو معنی نمیکنم شما جوری معنی میکنی که دیگران هم باور میکنن…این حرف رو توی کلیپا واسه خودت مرور کن که ببینی این حرف واقعیت داشته یا نه و در حین دیدن کلیپ به تک تک حرفاش فکر کن…همه چی تو بوق وکرنا کردن نیست…پس از این به بعد نگو بنز تکنولوژیش بیشتره…چون نیست بقیه برند ها هم هستن ولی چون نمیگن دلیلی نداره که برندای دیگه دور بردارن…
من آخرین حرفم با آقا میلاد بود با اینکه ایشون هیچوقت هیچ حرفی رو قبول ندارن ولی امیدوارم واسه اولین بار منطقی برخورد کنه)…میلاد جان بحثم با شما تمومه…چون شما هیچوقت قانع نمیشی…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ مرداد ۱۳۹۳درود .
فرید جان به پست اسمارت و هوندا اودیسه سر بزن .
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳سلام آقای توفیقی عزیز…۱۰۰ درصد حرف شمارو تایید میکنم…لکسوس مطمئن ترین و مورد اعتمادترین برند دنیاست…همه منتظرن تا یروزی از این برند سوتی بگیرن و بخوان اونو تو بوق و کرنا کنن ولی به همین خیال باشن…لکسوس نه آتیش میگیره نه خراب میشه نه مشکل (جدی) واسش بوجود میاد…حالا خوبه این پانامرا هم آمارش از یکی دوتا هم گذشت نمیتونن بگن بخاطر پیچیدگی و پیشرفته بودن قطعات و این حرفای الکی بوده…خیلی ها منتظرن که لکسوس آتیش بگیره ولی باید در خواب ببینن :-D :-D
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳http://transport.asiaone.com/news/general/story/another-luxury-car-catches-fire
فواد
۶ مرداد ۱۳۹۳زیر عکس نوشته:
believed to be a lexus
یعنی حدس زده میشه که لکسوسه.
ضمن اینکه آتیش گرفتن یه ماشین 4-5 سال پیش میتونه از سهل انگاری صاحب ماشین باشه. چون ماشین صفر نیست که بخوای به کارخونش گیر بدی
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳فواد عزیز…این طرفدارای تعصبی بنز فقط یه چیز میبینن میگن…کاش یزره انگلیسی بلد بودن..اصلا ما میگیریم این لکسوس…فقط میخوان یه مطلبی رو بزارن…ماشینی که دیگه تولید نمیشه و برای سال ۱۹۹۱ هستش رو دارن با اس کلاس که لوکسترین و جدیدترین مدل مرسدس بنزه و اینا این رو دارن با اونا مقایسه میکنن…بععععععععععععد…این داخل کابین آتیش گرفته نه توی موتور که :-D :-D …اشکال نداره بزار اینا با این مطلبا خوش باشن…متعصب رو هر کاری کنی و هر دلیلی واسش بیاری بازم متعصبه…دوستان قبل انتشار مطلب کامل اون رو بخونید و بعد در موردش مانور بدین…
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳آقای احمد خان…اول حرفتون رو با آقا میلاد یکی کن اونوقت کامنت بزار…شما که نمیدونی بنز زیرمجموعه بوده یا نبوده بهتره در مورد بنز حرفی نزنی…فقط از بنز عشقش رو برداشتین…اطلاعات صفر…متعصب به شماها میگن دیگه…متعصب شاخ و دم نداره که…
Ahmad..F12
۷ مرداد ۱۳۹۳مگه داریم زدوبند میکنیم باهاتون که برم با میلاد جوابامو یکی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو که هنوز نمیدونی دایملر کی بوده واسه چی ارزش خودمو بیارم پایین باهات بحث کنم آخه :D
و بازم میگم مرسدس زیر مجموعه نبوده
همکادی میکرد یه مدت
مثل الان که داره با آستون همکاری میکنه کوچولو:)
بعدشم اون بالا گفتم دیگه جای بحثی نیس با شما که فهمیدیم خدای اطلاعاتی
[…]
Ahmad..F12
۷ مرداد ۱۳۹۳و اینکه خوش به حال شما که شاخ و دم دارین :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
اخه یکی نیست بگه لکسس تکنولوژیش در حد بنز هست که بخواد اتیش بگیره؟؟؟
حالا خوبه پدال روز به بروز داره از برند ها و محصولات جدیدشون و دست
اوردهاشون مدام خبر میذاره .
انگا که ما کور هستیم .
در ضمن لکسس اعلام کرده بود که ما برنامه ای برای تولید خودروی ارزان
قیمت نداریم . ولی چند روز پیش اعلام کرد که ما برنامه برای تولید شاسی
بلندی کوچکتر NX داریم . خیلی دوست دارم ببینم اون محصولشون چه قیمتی
درمیاد .
الان هم در حال طراحی و تست یک خودروی جدید در کلاس CLS . ائودی A7 و ..
است .
لکسس بره فکری به حال ارزش برندش بکنه که جزو 10 تای اول هم نبود .
ارزش کمپانی های صاحب سبک و پیشتاز بالاتر است .
به اعلام مدیر لکسس ، مردم دنیا هنوز تصوری که در مورد خودروهای لوکس
المانی دارند رو در باره لکسس ندارند .
چقدر تعصب بده که حتی حرف مدیر کمپانی را هم قبول ندارند .
در مقابل بعضی ها باید همچنان متعصب بود تا بفهمن در چه حدی هستند .
امین تویوتا پدال هم ایشون رو قبول نداشت و نداره و نخواهد داشت .
همچنین محمد ژاپنی . حتی از نظر ان ها هم ایشون متعصب بود .
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان جواب کوبنده رو دادم بالا نیاز نیس آلمان رو به خاطر لکسوس تازه به دوران رسیده شرح بدی
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳این لکسوس و موفقیتاش خار شده رفته تو چش بعضی ها من نمیدونم چرا…ولی خوبه…حال میکنم…
بعضی ها اطلاعاتشون واسه ۶-۷ ماه پیشه بعد میان از لکسوس هم صحبت میکنن…آخه پسر خوب (آقا میلاد) نمیدونم چرا هی میخوای با من بحث کنی… اول اطلاعاتت رو بروز کن بعد بیا اینجا صحبت کن…اون NX واسه خیلی وقت پیشه عزیزم…بجای این همه ادعا و تعصب کاذب یکم بروز شو…
ببین باشه ما میریم به فکر ارزش برندمونو میکنیم…شما بجای دومین برند با ارزش (که اولیشم همون تویوتاست )کاری کن که دیگه ماشیناتون آتیش نگیره…سعی کنین مورد اعتماد ترین برند شین…ببین یه دومین برند شدینا چیکار دارین میکنین البته همین تویوتا سرور شماستتو اون رده…تازه موفقیت دیگه ای هم ندارین که بخوای بهش ببالین…تو همه جا لکسوس سرور شماهاهاست با اختلاف خیلییییییییییییی زیاد…ما حاضریم تکنولوژی شمارو نداشته باشیم ولی ماشینامون آتیش نگیره :-D :-D :-D
ببین مدیر لکسوس هرچی که میخواد بگه حرفاش رو با عمل ثابت میکنه و میشه مورد اعتمادترین برند…تاحالا یه آتیش نگرفته…ولی شما چی…اون از شعارتون…اون از قدمتتون…اینم از کیفیت داغونتون که لوکسترین ماشین دنیا به قول خودشون (البته تو رویاهاشون) اس کلاس نرسیده به بازار آتیش میگیره(اونم از پورشه پانامرا)…پس به حرف نیست به عمله…با این حرف میخواد به رقیباش قدرت بده ولی تو آمار بد میزنه تو پوزشون…هنوز خیلی ها دلشون به این حرف مدیر لکسوس خوشه بزار خوش باشه…شما هم یکی از اونا…
ببین من به شما و امثال شما کاری ندارم که کی حرفم رو تایید میکنه و کی نمیکنه…آدمای متعصب حرفای من رو قبول نمیکنن چون قبول واقعیت سخته واسشون……هی من نمیخوام با شما بحث منم شما ولمون نمیکنی…چجوری بگیم اینو به شما…شما بجای کل کل با من برو اطلاعاتت رو بروز کن…خیلی ها تو این سایت از دست شما گذاشتن و رفتن…از بس که متعصبی و حرف زور میزنی…خودتم میدونی…پس خواهشا با من بحث نکن…برو با متعصبا مثل خودت بحث کن…
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳لینکی که گذاشتم تایید نشده آقا فرید
چون ساعت کاری پدال نیست
میلاد ساسانی
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
اتفاقا شما تازه به دوران رسیده هستی .
حرف از خودت در نیار . به من بگو کجا ها لکسس همیشه بالاتر
بوده ؟؟؟؟
چرا دروغ میگی ؟؟؟
تو فروش جهانی ؟؟؟
تو ارزش برند ؟؟؟
تو تکنولوژی ؟>؟؟
تو بهترین موتورهای سال ؟؟؟
کجا ؟؟؟؟
احمدرضا فقط آلمان فقط بنز
۶ مرداد ۱۳۹۳چرا حرف الکی میزنی خود مدیر عامل لکسوس گفته ما در حد آلمانیا نیستیم بعد تو بزن تکنولوژی های بنز کلی فیلمو مطلب میاد برو بزن تکنولوژی های لکسوس خدا شاهده هیچ چیز خاصی نمیاد بعدش برو یکم اطلاعاتتو ببر بالا چون خودت یا بابات لکسوس داره قرار نیست بهترین باشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
احمد ول کن داداش . جز اعصاب خوردی هیچی نداره .
ایشون از کتاب صنعت خودرو فقط صفحات لکسس دستشه .
فرید
۶ مرداد ۱۳۹۳آقا میلاد ما همون ورقش دستمونه ولی ادعا نمیکنیم…نمردیمو کتابتونم دیدیم…کتاب تعصب…شما توپ تو خالی هستی…فکر میکنی اطلاعات داری ولی هیچ چیزی نمیدونی و چسبیدی به یه تکنولوژی بنز که اونم بهت نشون دادم تکنولوژی یعنی چی…شما خیلی هارو تو این سایت میپرونی و از دست تو میرن از بس که متعصبی…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ مرداد ۱۳۹۳درود .
احمد جان فکر نکنم که مدل GS باشه . این ماشین اتش
گرفته ، 2 در است . به نظر میاد که یکی از مدل های
قدیمیه لکسس باشه . باید مدل SC 430 باشه .
پایین لینکشو میذارم ، تا ببینید درست میگم یا نه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ مرداد ۱۳۹۳درود . بچه ها اگر درست بود بگید . من احتمال 99 درصد
میدم این باشه .
http://www.netcarshow.com/lexus/2002-sc430/1024×768/wallpaper_04.htm
http://www.netcarshow.com/lexus/2002-sc430/1024×768/wallpaper_06.htm
MEHDI ASADI
۶ مرداد ۱۳۹۳دمت گرم میلاد
فراری-بی ام و
فرید
۸ مرداد ۱۳۹۳آره میلاد جان درسته من لینکش رو گذاشتم تا این آقای پر از اطلاعات ما ببینه…این ماشین دیگه تولید نمیشه و برای سال2001 هستش که تولید شد و دیگه هم تولید نمیشه…و اگه هم ببینی آتیش داخل ماشین بوده و از عقب…چون موتور سالمه سالمه…
Ahmad..F12
۶ مرداد ۱۳۹۳http://transport.asiaone.com/news/general/story/another-luxury-car-catches-fire
Ahmad..F12
۷ مرداد ۱۳۹۳lexus GS300
فرید
۷ مرداد ۱۳۹۳نه باباااااااااا..اونوقت شما کجا تشخیص دادی این جی اسه؟؟؟؟؟طرف تو سایت تشخیص نداده این چیه اونوقت داری شما میگی این جی اسه؟؟؟؟بهد چی جی اس ۳۰۰؟؟؟؟نکنه ماشین واسه شما بوده عزیز؟؟؟؟یه چیزی بگو آدم خندش نگیره…
دوست گرامی این ماشین اس سی ۴۳۰ بوده اینم یه عکسی تا فرق جی اس رو از بقیه مدلا یاد بگیری…
http://www.netcarshow.com/lexus/2002-sc430/800×600/wallpaper_04.htm
پس دوست عزیز بجای کل کل کردن برو اطلاعاتت رو قوی کن…فقط میخوای یه چیزی گفته باشی دیگه…جی اس ۳۰۰ :-D :-D
Ahmad..F12
۸ مرداد ۱۳۹۳اولاً من با سند نگفتم جیاسه و حدس میزدم اون باشه
دوماً بحث کل کل کردن نیست، بحث این بود که شما تنه میزدی “اونم از اس کلاستون…” وگرنه بیکار نبودن بحث کنم
VAHID JINPACHI
۵ مرداد ۱۳۹۳هوندا . اتیش ….
چی بگم ..
امیدوارم که این مشکل رو رفع کنن…
کوشا
۵ مرداد ۱۳۹۳باز خوبه قبل از این که جون کسی گرفته شه به فکر راه چاره افتادن مثل 405 ایران خودرو :|
Ahmad..F12
۵ مرداد ۱۳۹۳حق با شماست کوشا جان
اگه آکورا توی تست اول آتیش گرفته 405 های اینا که بعد از 35 سال از تولید آتیش میگرفتن!!!!!!
Reza
۵ مرداد ۱۳۹۳وااااااااااای!!!خدایا آخه چرا چنین خودروی زیبایی توی آتیش بسوزه ونابود بشه؟!واقعا بهترین جنس آمریکایی ژاپنی از بین بره؟!
carbonado aventador
۵ مرداد ۱۳۹۳دلم برای آکورا سوخت!!!!!!
حیف شده!!!!!!!!!!!!!!!!
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳داداش 2000 تایی شدن دیدگاهات رو شدیدا تبریک میگم!
آواتارت بدجوری منو تحت تاثیر قرار داده! قول بده حالا حالا ها عوضش نکنی!!!
:lol:
:twisted:
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳کربونادو جان ، 2000 تایی هم مانند هزارتا حال میده یا نه ؟
:???:
carbonado aventador
۶ مرداد ۱۳۹۳خیلی ممنون!!!
کدوم آواترو می گی؟؟؟
+18 یا فراری؟؟؟؟؟
شاهین
۶ مرداد ۱۳۹۳عوضش کردی رفت!
عیبی نداره بعدا از این آواتار ها بزار.
mahdi
۵ مرداد ۱۳۹۳درود کربنادوی عزیز
2000 تایی شدن دیدگاهت و افزایش اطلاعاتت رو صمیمانه بهت تبریک میگم
چرا میلاد انقدر کم پیداست جناب زیگما هم که کلا نیست
جو پدال یه جوری شده
یا من یه جوری شدم
به هر حال یه جورایی ناجوره
نگران شدم
یه خبری چیزی نکته ای
ما رو هم بی اطلاع نذارید
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
مهدی جان شما لطف داری . والا زیگما سر یک مطلب ناراحت شد و رفت
. البته زیادم بیکارم نیست . تو وایبر داره به خدمت بچه ها
میرسه . نگران زیگما نباش . بچه باهوشیه . بلده گلیم خودشو از
اب بکشه بیرون .
مک میسل
۵ مرداد ۱۳۹۳اون اقا که همیشه خدمت رسونه میلاد.
من هم تاحالا از خدمات ایشون بی بهره نموندم
مک میسل
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان سلام.اقا جدیدن تو پدال شنیدیم که شما کار پیدا کردی.ایشالله کارت برات سود داشته باشه.پر برکت باشه.
ایشالله به ارزوت که یه بنزه برسی.من از همینجا برات ارزوی موفقیت میکنم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳درود .
مک میسل جان من کار پیدا کردم ؟؟؟؟
پسر خوب من رسما از سال 85 دارم کار میکنم .
مگه قبلش بیکار بودم . من فقط به دوستان گفتم سرم شلوغه
و اینترنت مغازم با مشکل رو به رو شد .
راستی پدال فکر کنم ای پی اینترنت مغزم با مشکل رو به
رو شده . طوری که در مغازه پدال رو با فیلتر شکن باز
میکنم . در غیر این صورت نمیشه .
مک میسل
۶ مرداد ۱۳۹۳اهان من فکر کردم که قبلا که زیاد میومدین.کار نداشتین.
در هر صورت معذرت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ مرداد ۱۳۹۳خواهش داداش گلم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود . البته الان خیلی از بچه ها دیگه نمیان .
خیلی هم دلم براشون تنگ شده .
رضا .
شایان .
مارال .
کوروش .
و ……
شایدم میان و کامنت نمیذارم .
اگر این کامنت رو میبینند ، حضور خودشون رو اعلام کنند .
دلم براشون تنگ شده .
carbonado aventador
۶ مرداد ۱۳۹۳محسن.د
KM
SLR
رو یادت رفت؟؟؟؟؟؟
ahmad
۵ مرداد ۱۳۹۳به این میگن آواتار.با آواتار قبلیت اصلا حال نمیکردم .میترسیدم بگم همه میگفتند کم جنبم .به هر حال خوشحالم عوضش کردی
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳سلام مهدی عزیز
متاسفانه زیگما گفته نمیاد،میلاد هم گفته سرش یه کم شلوغه.
امیدوارم هم زیگما برگرده و هم کارهای میلاد راست و ریس بشه.
ارادتمندم
mahdi
۵ مرداد ۱۳۹۳درود شاهین جان
امیدوارم زیگما برگرده یعنی باید برگرده
میلاد هم انشالله که کارش خیر و برکت باشه براش
والا هر کدوم از دوستان اطلاعات فوق العاده ای دارند و همچنین شما شاهین جان
مثل یه زنجیر میمونه یه حلقه نباشه بی فایدست
زیگما شخص فعالی هست و نظراتش خوب و منصفانه
امیدوارم شاهد حضورش باشیم
پدال یه سایت بی نظیره
اینجا همه باهم دوست و هم نظرند
پدال یه چیزی فراتر از یه محیط مجازیه
پس وقتی دوستان میان نمیتونند همینطور بگند دیگه نمیان
یه جوری همه باهم احساس دوستی داریم
اگه یکی مثل من بگه نمیام به جایی برنمیخوره اما دوستان دیگه مثل زیگما و …… نیان یه جورایی ناجوره
الان هم فکر کنم بعضی از دوستان که چند وقت قبل میمودند یا نمیان یا اعلام حضور نمیکنند
باید همه باشند با اینکه خیلی گرفتاریها زیاد شده اما حداقل تلاششون رو انجام بدند
زیاده ارضی نیست
سپاس ویژه
مهدی (فرزند کوروش)
mahdi
۵ مرداد ۱۳۹۳درود
امیدوارم کار میلادجان درست بشه و خیر و برکت باشه براش
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳فکر کنم کم کم باید یک کمپین بازگشت زیگما راه بندازیم
زیگما چرا قهر کردی ، میدونم طرفدار آکورا هستی باید برگردی ، چه نثر مسجعی نوشتم !
شاهین
۵ مرداد ۱۳۹۳مهدی جان حق با شماست،اتفاقا حضور شما و همه ی دوستان ضروری و مفید هستش.
این که زیگما میگه نمیاد خودخواهی هستش.با نیومدنش ما رو از دانش و اطلاعات خوبش محروم میکنه.پس ازش خواهش میکنم که نه به خاطر خودش،بلکه به خاطر استفاده از مطالب و اطلاعات خوبش برگرده.
جا داره از این دوستان هم یادی بکنم که چند وقتیه نیستن:
آرمین(چاپلو)،محمد(عشق ژاپن)،مارال،یه پسل باهوش،امیر،امین تویوتا،خودم،کاظم،مرتضی،حسین و خیلیای دیگه که متاسفانه اسمشون خاطرم نیست.امیدوارم که علاوه بر دوستان جدید،دوستان قدیمی و پیشکسوت هم برگردن.
ارادتمندم
mahdi
۵ مرداد ۱۳۹۳درود شاهین جان
امیدوارم که دوستانی که اشاره کردی برگردند
Ehsan جان نثر مسجعتو خوب اومدی
هلاک ادبیاتتم
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
carbonado aventador
۶ مرداد ۱۳۹۳درود مهدی جان
من خیلی مخلصم!!!!!
شاگرد شما هستم!!!!!!
امید وارم همگی با هم یه روز 2000 تایی شدن خودت رو ببینیم!!!!!
mahdi
۶ مرداد ۱۳۹۳درود کربنادو جان
علاقه ای به تعداد کامنت ندارم
چرا که بار فنی بالایی ندارم فقط تا جایی میتونم اطلاعات بدم که یا در مورد فروش باشه یا در مورد اداره کردن چون بازرگانی خوندم البته توی ایران (چندان چنگی به دل نمیزنه) میتونم به صورت جزئی یه نظری بدم (جزئی)
داداش کربنادو : عزیزی
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ehsan
۶ مرداد ۱۳۹۳سپاس مهدی جان
به قول شاهین ، ارادتمندم
Gheysar
۵ مرداد ۱۳۹۳سلام
آکورا nsx یا همون هوندا nsx یکی از بهترین خودروهای دنیا بود و امیدوارم بعد از یه مدت طولانی که نبود هوندا بتونه همون حس حال رو که تو مدل های قدیمی nsx بود رو دوباره تو این مدل جدیدش هم داشته باشه یا حتی فراتر از اون.
ahmad
۵ مرداد ۱۳۹۳هوندا واقعا عالیه هم موتوراش هم این اکورا خوشکله.به هر حال جا پای بزرگان گذاشتن چالشهای خودشو داره یکیش همین آتیشه.
MohammadS.F
۵ مرداد ۱۳۹۳هنوز مراحل ساخت و تست ماشین کامل نشده.
قبل از عرضه ایراداتش رو برطرف میکنن
mahdi
۵ مرداد ۱۳۹۳درود
یه خورده سخت میشه برای هوندا
چون باید اعتماد مشتریان (بازار) رو بدست بیاره
من خودم این کمپانی رو خیلی قبول دارم و مطمئن هستم به نحو احسن رفع ایراد میکنه و حتی ماشینو ارتقا میده
اما بازار چیز دیگه ای رو میگه
سخت شد برای هوندا
اما هیچ چیزی به آسانی بدست نمیاد
باید تلاش کرد
مهم ترین نکات توی فروش این ماشین
1 رقبا
2 زمان مورد نیاز برای رفع ایراد
3 تبلیغات منفی
اگه این ماشین توی ایران بود مطئن باشید مردم برای پیش فروش همون لاشه سوخته صف می بستند (کما اینکه لیاقتمون همون پراید و سمند هست حیف لاشه هوندا بیاد توی ایران)
اما بازارهای باز امکان انتخاب و تبلیغات زیادی داره که تا حدودی مسئله فروش رو بغرنج میکنه
برای هوندا آرزوی موفقیت دارم
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۵ مرداد ۱۳۹۳درود .
مهدی جان مطمئن باش اعتبارش به این اسونی ها از دست نمیره .
تویوتا بالای 40 میلیون فراخوان داره ، تازه کشته هم داشته . ولی همچنان
سراپاست .
جنرال موتورز که عمدا فراخوان نداد ولی هنوز سراپاست .
یک دستگاه مرسدس بنز S کلاس اتش گرفت ولی هنوز سراپاست .
3 دستگاه پورشه 911 اتش گرفت ولی هنوز سراپاست .
فراری اتش گرفت ولی همچنان سراپاست .
مک میسل
۵ مرداد ۱۳۹۳میلاد جان،چرا راه دور میری؟405 یه 40تایی اتیش گرفت هنوز سرپاست.
2تا سمند اتیش گرفتن هنوز سرپاست…
البته اگر واردات خودرو ازاد بشه فکر نکنم دیگه بتونن با اون پای گچ گرفته شون سرپا وایستن،میشکنن.به امید اونروز
:)
mahdi
۶ مرداد ۱۳۹۳درود میلاد جان
والا توی این (حداقل چند ماه گذشته) شرکتها به قدری خوب کار کردند که میتونم یه مثال دربارش بزنم و اون اینه
مثل صعود به کمپ k2 میمونه که اشتباهات تاوان سنگینی داره
تا چند ماه پیش من همش توی قدرت مناسب جنیسیس کوپه محو بود (البته توی بازار ایران) اما وقتی فهمیدم GT86 کیفیت بهتری داره دیگه رغبتی به جنیسیس کوپه ندارم
بازار هم از این قاعده مستثنی نیست
رقابت شدیده
انشالله که هوندا این جریان رو جمع و جور کنه
سپاسگزارم
مهدی (فرزند کوروش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ مرداد ۱۳۹۳درود .
تویوتا حرف نداره .
ادریس( ♪♫Edi سابق)
۵ مرداد ۱۳۹۳هوندا همیشه خوب بوده و هست .
Ehsan
۵ مرداد ۱۳۹۳تکنولوژی بیشتر = پیچیدگی بیشتر
پیچیدگی بیشتر = خطرات بیشتر
خطرات بیشتر < = آتش سوزی
مک میسل
۵ مرداد ۱۳۹۳نه احسان جان اونطوری هم نیست.خیلی ماشینا پیشرفته تر از این بودن،اتیش نگرفتن.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چونکه پیش میاد برای هر خودرویی.البته نباید به صورت دیمی باشه…..2تا اتیش بگیره دیگه اون شرکت باید دست به کار شه.
البته به جز ایران که هنوز اسکانیا ها………….. و405 هایی هستند که……..
بگذریم.
موفق باشید
Behrooz
۶ مرداد ۱۳۹۳بیچاره بعد از این همه سال حالا در بدو ورود باید با i8 رقابت کنه
ASTON MARTin
۶ مرداد ۱۳۹۳چیه همه را افتادن به سمت خودروهای هیبریدی :|
امید
۷ مرداد ۱۳۹۳حیف شد
جاوید
۲۱ آبان ۱۳۹۴نگران نباشید مشکلشو برطرف میکنن مثل خودروسازای ما نیستن که فقط قیمتشو بالا ببرن
امیر احمدی
۲ آذر ۱۳۹۴فاز همتون چیه؟این نوشته هوندا آکورا بعد میگید لکسوس!!!