هفته نامه

10 تصویر جاسوسی برتر سال 2016

تصاویر جاسوسی شاید نشان دهنده‌ی تمام و کمال یک خودرو نباشند اما باعث مشتاق‌تر شدن افراد برای دیدن محصول تولیدی سازنده‌های معروف می‌شوند. خواه این خودرو یک اسپورت باشد یا یک شاسی‌بلند، گاهی اوقات تصاویر جاسوسی از خود محصول نهایی نیز جالب‌توجه‌تر می‌شوند.

toyota-supra-spy-photos-at-nurburgring2
هرچه که می‌خواهد باشد. سال ۲۰۱۶ پر بود از تصاویر، ویدئوها و تیزرهای مختلف و جذاب! ما در این لیست بنا به سلیقه‌ی خودمان ۱۰ تصویر جاسوسی برتر سال ۲۰۱۶ را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

  • آکورا TLX 2018

2018-acura-tlx
در بخش جلویی شاهد پوزه‌ی طویل خودرو هستیم. اولین پیش‌نمایش از طراحی این خودرو را در کانسپت Precision دیده‌ایم. این خودرو در زمان رونمایی در سال ۲۰۱۷ طراحی الهام گرفته از MDX و کانسپت یاد شده خواهد داشت.

  • شورولت کوروت C8

mid-engined-chevy-corvette-spy-photo
شاید چیز زیادی در این تصویر مشخص نباشد اما این اولین تصویر واقعی از مدل ذکر شده بوده که احتمالاً کوروت C8 با پیشرانه وسط خواهد بود. این تصویر در ماه سپتامبر و در اطراف زمین‌های جنرال موتورز ثبت شده و نشان دهنده‌ی دماغه‌ای کوتاه و بخش عقبی طویل است همین امر پیشنهاد می‌کند پیشرانه ۸ سیلندر شاید در خودرو بکار رفته است.

  • شورولت کوروت ZR1 2018

2018-chevy-corvette-zr1-spy-photo
این یک کوروت جدید با پیشرانه‌ای در عقب نیست اما مشکلی ندارد. کوروت ZR1 آینده یک خودروی جذاب خواهد بود. بال عقب بزرگ و نمای جلوی گیراتر برخی از مشخصه‌های قابل دید از زیر پوشش‌های سنگین در این تصویر جاسوسی هستند.

  • هوندا اودیسه ۲۰۱۷

2017-honda-odyssey-spy-photo
تنها چند هفته به رونمایی هوندا اودیسه باقی مانده است؛ و اگرچه قبلاً تیزرهایی از آن پخش شده اما هیچ جزئیات قابل‌توجهی درباره‌ی آن وجود ندارد. این تصویر از تست خودرو در ماه جولای گرفته شده و انتظار می‌رود اودیسه جدید طراحی مشابهی با مدل پایلوت و ریجلاین داشته و از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری سود ببرد.

  • مک لارن ۷۲۰S 2018

mclaren-p14-spy-photo
این نمونه ی پروتوتایپ مک لارن در حال تست در جاده‌های عمومی اسپانیا شکار عکاسان شده است. مدل پروتوتایپ P14 که نام ۷۲۰S را به خود گرفته از مدل کنونی ۶۵۰S فاصله‌ی زیادی را نشان می‌دهد. نمای جلوی به‌طور قابل‌توجهی نرم‌تر بوده و مجموعه‌ای از LED های صیقلی‌تر بکار رفته‌اند.

  • مرسدس-ای ام جی GT C کوپه ادیشن ۵۰

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo
خب این خیلی تصویر جاسوسی نیست چراکه تقریباً همه‌ی اجزای خودرو مشخص است! خودروی بدون پوشش موردنظر دارای رنگ گیرای مشکی مات بوده و درست همانند برادر رودستر خود از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۵۵۰ اسب بخار استفاده می‌کند. این خودرو در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

  • مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۸

2018-mercedes-g-class-spy-photo
باور کنید یا نکنید اما باید گفت این ساخته‌ی مرسدس نزدیک ۳۸ سال است که در بازار جولان می‌دهد. در طول این زمان G کلاس تقریباً نسبت به نسل اول تولید شده در سال ۱۹۷۹ تغییر زیادی نکرده است؛ اما خبر خوب اینکه در سال ۲۰۱۸ مدل تازه‌تر این خودرو را خواهیم دید. بدنه‌ی جعبه‌ای شکل باقی مانده اما تجهیزاتی چون فرمان الکترومکانیکی و سیستم تعلیق چند اتصالی جلو در این خودرو معرفی خواهند شد.

  • اوپل اینسیگنیا گرند اسپورت واگن ۲۰۱۷

2017-opel-insignia-sports-tourer-spy-photo
پیش از این نسخه‌ی سدان اینسیگنیا معرفی شده اما نسخه‌های بیشتری از آن در راه است. تصاویر جاسوسی اولیه از نسخه‌ی واگن این خودرو نشان می‌دهد که نمای جلوی یکسانی با برادر سدان داشته اما فرم بخش عقبی متفاوت است.

  • رولزرویس کولینان ۲۰۱۸

rolls-royce-cullinan-suv-spy-photos
رولزرویس در حال ساخت اولین شاسی‌بلند خود است؛ و برای این کار نیاز به تست‌های خودرو در معابر عمومی دارد. این تصویر در مونیخ آلمان گرفته شده و اولین ایده از شاسی‌بلند لوکس رولزرویس را به ما می‌دهد.

  • تویوتا سوپرا ۲۰۱۸

toyota-supra-spy-photos-at-nurburgring
در میان همه‌ی خودروهای هیجان‌انگیزی که سال آینده معرفی خواهند شد شاید این خودرو در بالاترین رتبه قرار گیرد. بیش از یک دهه است که منتظر معرفی سوپرای جدیدی از جانب تویوتا هستیم. البته برخی تصاویر و ویدئوهای جاسوسی از این خودرو منتشر گردیده که در طراحی از کانسپت FT-1 الهام گرفته است.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    اون 2 عدد شورولت کوروت رو عشقه
    کوروت بارها در تست های مجلات معتبر باعث حیرت کارشناسان شده مثل مجلات موتور ترند و کاراند درایور ولی یه سری از افراد که تا حالا امریکایی از نزدیک هم ندیدن شدن صاحب نظر و از ماشین امریکایی عیب هم میگیرند که خیلی جالبه
    شتاب کوروت c7 برابر با 2.9 دهم ثانیه هست و در قوی ترین مدل قدرتش به نزدیک به 700 اسب و گشتاور نزدیک به 750 نیوتن میرسه اونم با قیمت نهایت 100 هزار دلار
    این هنری هست که یه سری از کشورها ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Efk

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (211 ديدگاه)

      تعصب چیز مسخره ایه
      باید سطح انتظار اون کارشناسو مد نظر قرار بدی که انقد موجب حیرت میشه…
      از لکسوس یا پورشه چه انتظاری هست…
      از ی امریکایی چه انتظاری…
      البته این دیدگاهم به معنای بهتر و یا بدتر بودن هیچکدوم نیست
      هر کدوم ی ویژگی ای دارن..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Omid

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (81 ديدگاه)

      هردوی این مجلات که گفتین آمریکایی هستن. واضحه که نویسنده های آمریکایی از ماشین های آمریکایی خودشون تعریف کنن و عیب هاشو زیاد عنوان نکنن !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        پس اگه اینطور بخواییم حساب کنیم هیچ مجله ای معتبر نیستش
        چطور وقتی همین مجله امریکایی بنز رو در سگمنت شاسی بلندها ماشین سال 2017 عنوان کرد همه به به هو چه چه کردین این حرف رو نزدین
        ببینید بالا برید پایین بیاد واقعیت رو گفتم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. silver

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      نوای عزیز
      اولا اون c7 که مثالشو زدی نمونه دستکاری شده هستش استاندارد کارخونه شتابش ۳/۸ هست ،اکر اینطور باشه گلف ۱۰۰۰ اسبی هم داریم که صفر تا۱۰۰ رو ۱/۹ ثانیه میزنه.
      دوما کشور های دیگه مثل آلمان و ایتالیا و ژاپن علاوه بر قدرت کاتالوگی ماشین !!! به خیلی مسایل دیگه مثل راحتی سرنشین ،ایمنی و صد البته کیفیت مناسب کابین و بی صدایی اهمیت زیادی میدن نه مثل تولیدات آمریکا که در اصل یه موتور با شاسی تحویل مشتری بدن ،نمونه شو توی هلکت دیدیم که جنس داشبوردش در حد داچیا ساندرو هست!
      این ماشینی هم که ازش میگی ۴۵۰ اسب از ۶۲۰۰ سی سی حجم گرفته این الان خیلی افتخار داره؟ خداروشکر سوپر شارژر هست که بشه به زور یه بازده ای از این موتورا گرفت وگرنه می خواستید چیکار کنید
      سوما شما که ماشین دیده هستی بگو چرا ماشینای آمریکایی بجز خود آمریکا و کشور های عربی هیچ جای دیگه ای خریدار نداره ؟در حالی که مرسدس و لامبو و فراری از سراسر دنیا مشتری دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        silver
        خوب نوبت جواب به شماس
        کوروت c7 بصورت فابریک کارخونه 2.9 هستش و تو سایتهای مختلفم میتونی بری ببینی
        اون گلف 1100 اسبی تیون شده هست اگه اینطور بخوای بگی ماشین جف لوتز سریع ترین درگستر دنیاس که اتفاقا کامارو هم هست
        من حرف ایتالیا و ژاپن رو نزدم منظورم رو خوب خودت میدونی چی بود
        ماشینهای امریکایی باوجود اینکه فقط در امریکا . کانادا . چین فروش دارند برابر با فولکس که در همه جا فروش داره
        پارسال فروش فولکس نه میلیون و سیصدو خورده ای فروش داشت جی ام نه میلیون وصد و خورده ای
        اگه کیفیت ماشینهای امریکایی کم هست در عوض قیمتشم کمه
        توقع داری با 60000 هزار دلار پول هلکت رولزرویس سوار شی و اون کیفیت رو داشته باشی ؟؟؟؟
        از 6.2 لیتر حجم 450 اسب گرفتن هنر نیست اما 630 نیوتن گشتاور گرفتن هنره که المان نداره از این هنرها
        تازه من نگفتم کسی ماشین ندیده هست گفتم یه سری تو عمرشون امریکایی از نزدیک ندیدن
        مطالب رو خوب نمیخونی ها

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. silver

          ۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (226 ديدگاه)

          در پاسخ اینکه المانی گشتاور نداره
          موتور سری m275 ساخت مرسدس با فشار بوست ۱.۷۵ بار ۱۱۰۰ nm گشتاور داره که برای آسیب کمتر و اکنترل اصطحلاک سیستم انتقال قدرت به ۱۰۰۰ تا محدود شده
          موتور سری m285 که منحصرا برای میباخ طراحی شده بود و از حدود ۵.۵ لیتر حجم حدود ۹۰۰ nm گشتاور .
          حالا کیه که بگه آلمانی گشتاور نداره ؟
          مدل های قدیمی تر هم میتونم مثال بزنم که گشتاور فوق العاده و قدرت بالایی دارند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. (ali (CHEVY NOVA

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6790 ديدگاه)

    راستی یه مطلب مهم باید بگم
    یه فردی از رو نا اگاهی مثل همیشه صحبتی کرد که برام جالب بود
    داشت ایراد میگرفت از انجین های امریکایی
    اگه هر کدوم از شما دوستان تونست موتوری به من معرفی کنه که از 1955 تا همین الان تولید بشه و تونسته باشه به امار فروش 90/000/000 عدد برسه جایزه داره
    موتوری که از 145 اسب بخار تا 700 اسب رو بلوک موتورش تحمل کنه جایزه داره
    موتوری که از وانت تا کوروت رو به حرکت در میاورده و رو هر مدل یه کاریی داشته جایزه داره
    موتوری که بیش از 10 شرکت معروف فقط لوازمش رو بصورت افتر مارکت بسازه جایزه داره
    موتوری که هنوزم تو دنیا از لحاظ فروش و محبوبیت نمونه نداره
    موتوری رو که دارم میگم 350 جنرال موتورز هستش
    حالا یه موتور با این خصوصیات بهم معرفی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (6790 ديدگاه)

      دیدید طرفدارهای یه سری کشور پر مدعا نتونستن موتوری رو معرفی کنند
      همین رو میخواستم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. silver

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      نوای عزیز
      اولا اون c7 که مثالشو زدی نمونه دستکاری شده هستش استاندارد کارخونه شتابش ۳/۸ هست ،اکر اینطور باشه گلف ۱۰۰۰ اسبی هم داریم که صفر تا۱۰۰ رو ۱/۹ ثانیه میزنه.
      دوما کشور های دیگه مثل آلمان و ایتالیا و ژاپن علاوه بر قدرت کاتالوگی ماشین !!! به خیلی مسایل دیگه مثل راحتی سرنشین ،ایمنی و صد البته کیفیت مناسب کابین و بی صدایی اهمیت زیادی میدن نه مثل تولیدات آمریکا که در اصل یه موتور با شاسی تحویل مشتری بدن ،نمونه شو توی هلکت دیدیم که جنس داشبوردش در حد داچیا ساندرو هست!
      این ماشینی هم که ازش میگی ۴۵۰ اسب از ۶۲۰۰ سی سی حجم گرفته این الان خیلی افتخار داره؟ خداروشکر سوپر شارژر هست که بشه به زور یه بازده ای از این موتورا گرفت وگرنه می خواستید چیکار کنید
      سوما شما که ماشین دیده هستی بگو چرا ماشینای آمریکایی بجز خود آمریکا و کشور های عربی هیچ جای دیگه ای خریدار نداره ؟در حالی که مرسدس و لامبو و فراری از سراسر دنیا مشتری دارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. silver

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      الان یه سوال پیش میاد
      آیا موتور xu7 ایران خودرو که واشر سرسیلندر اش و نامردی اش معروفه تولید بالاش دلیل بر خوب بودنشه؟یا حتی موتور پراید که فقط توی ایران یکی دو میلیون ازش تولید شده؟
      اینکه از یه موتور ۸ سیلندر به اون حجم فقط ۱۴۵ اسب قدرت بگیرن نهایت بی شعوری سازنده رو میرسونه گفتنش افتخار نیست
      از آنجایی که شما خیلی ماشین دیده هستی یه آمار ملموس بهت بدم از ماشینایی که تو خود ایران هستن و خیلیهامون حتی باهاش بزرگ شدیم
      مرسدس w 108 با موتور m۱۳۰ لیتر۲/۸ لیتریاواخر دهه ۶۰ وتا سال ۱۹۷۲ ۱۴۰ اسب بخار
      مرسدس w116 با موتور ۲/۸ لیتری m110 حدود ۱۶۰ اسب بخار
      مرسدس w126 به حجم موتور ۲/۸ لیتر و موتور m 110 .992 قدرت حدود ۱۸۰ اسب بخار
      در طول سی سال مدل پایه مرسدس کلاس اس که ۹۹ درصد ماشینای بازار ایران هستن و آمریکایی بازا به بیشتر بودن آپشن ها و شتاب ماشینای ۸ سیلندرشون در مقابل این ۶ سیلندر های مدل پایه بشدت می نازند ،موتور های تنفس طبیعی کاربراتوری با حجم ثابت نسل به نسل قدرتشون بیشتر شده ، بدون دست زدن به حجم موتور
      آمار موتور هایی که سیستم k_jetronic انژکتور مکانیکی دارند که حدود ۱۵-۲۰ اسب روی هرکدوم از موتور های بالا میاد رو لحاظ نکردم .
      الان نیا بگو که این قدرت ها کمه و فلان ،تا دلت بخواد موتورای با حجم بالاتر تنفس طبیعی میتونم برات بیارم که شانه به شانه آمریکایی ها رقابت میکنن و ما رنگشون هم تو ایران ندیدیم .
      راهی که آمریکا دهه ۶۰ پیش گرفت و باعث زمین خوردن صنعت خودرو سازی شون شد دوباره الان پیش گرفتن و مطمین باش تا ۱۰ سال دیگه خبری از موتور های ۶/۲ لیتری نخواهد بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        من توهین نکردم ولی شما کردی پس دیگه شرمنده
        بیشعور که سازندگان المانی هستند نه امریکایی و سطل زباله ی تاریخ پر هست از ماشینهای ساخت المان
        تازه چرا تغییر اسم دادی باز کاربر 1000 اسم همیشگی
        فقط بهت یه توصیه میکنم
        برو یه مقدار مطالعه کن
        البته چندتا کتاب در حوضه ی انجین بنویس و امریکا رو از تاریکی در بیار

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. silver

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      الان یه سوال پیش میاد
      آیا موتور xu7 ایران خودرو که واشر سرسیلندر اش و نامردی اش معروفه تولید بالاش دلیل بر خوب بودنشه؟یا حتی موتور پراید که فقط توی ایران یکی دو میلیون ازش تولید شده؟
      اینکه از یه موتور ۸ سیلندر به اون حجم فقط ۱۴۵ اسب قدرت بگیرن نهایت بی عرضگی سازنده رو میرسونه گفتنش افتخار نیست
      از آنجایی که شما خیلی ماشین دیده هستی یه آمار ملموس بهت بدم از ماشینایی که تو خود ایران هستن و خیلیهامون حتی باهاش بزرگ شدیم
      مرسدس w 108 با موتور m۱۳۰ لیتر۲/۸ لیتریاواخر دهه ۶۰ وتا سال ۱۹۷۲ ۱۴۰ اسب بخار
      مرسدس w116 با موتور ۲/۸ لیتری m110 حدود ۱۶۰ اسب بخار
      مرسدس w126 به حجم موتور ۲/۸ لیتر و موتور m 110 .992 قدرت حدود ۱۸۰ اسب بخار
      در طول سی سال مدل پایه مرسدس کلاس اس که ۹۹ درصد ماشینای بازار ایران هستن و آمریکایی بازا به بیشتر بودن آپشن ها و شتاب ماشینای ۸ سیلندرشون در مقابل این ۶ سیلندر های مدل پایه بشدت می نازند ،موتور های تنفس طبیعی کاربراتوری با حجم ثابت نسل به نسل قدرتشون بیشتر شده ، بدون دست زدن به حجم موتور
      آمار موتور هایی که سیستم k_jetronic انژکتور مکانیکی دارند که حدود ۱۵-۲۰ اسب روی هرکدوم از موتور های بالا میاد رو لحاظ نکردم .
      الان نیا بگو که این قدرت ها کمه و فلان ،تا دلت بخواد موتورای با حجم بالاتر تنفس طبیعی میتونم برات بیارم که شانه به شانه آمریکایی ها رقابت میکنن و ما رنگشون هم تو ایران ندیدیم .
      راهی که آمریکا دهه ۶۰ پیش گرفت و باعث زمین خوردن صنعت خودرو سازی شون شد دوباره الان پیش گرفتن و مطمین باش تا ۱۰ سال دیگه خبری از موتور های ۶/۲ لیتری نخواهد بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        من توهین نکردم ولی شما کردی پس دیگه شرمنده
        بیشعور که سازندگان المانی هستند نه امریکایی و سطل زباله ی تاریخ پر هست از ماشینهای ساخت المان
        تازه چرا تغییر اسم دادی باز کاربر 1000 اسم همیشگی
        فقط بهت یه توصیه میکنم
        برو یه مقدار مطالعه کن
        البته چندتا کتاب در حوضه ی انجین بنویس و امریکا رو از تاریکی در بیار

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. silver

          ۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (226 ديدگاه)

          اولا من با همین یک اسم بیشتر در پدال فعالیت نمیکنم
          دوما کتاب طراحی موتور های بنزینی هیوود هست که بخشی زیادی از این کتاب تجربیات مرسدس در طراحی موتور هست نیازی نیست من برم کتاب بنویسم و روی حرف ایشون حرف بزنم
          سوما مطالعه به اندازه کافی دارم و جواب افراطی ها رو به خوبی میدم
          چهارم سطل زباله تاریخ رو دیدم علاوه بر چند تا ماشین آلمانی چند تا ماشین دیگه مثل شورلت وگا ،amc پایسر ،کادیلاک سیمارون ،پونتیاک آزتک هم بودن اینا هم حتما ساخت چین بودن!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Erfan

          ۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (77 ديدگاه)

          نوا جان
          خوشم میادین حتی چند روز هم رو حرفت نمیمونی…
          نمیدونم آلمانی ها چه کاری باهات کردن که دوست داری همش متلک بندازی…
          بابا آمریکا خداست…
          آمریکا خوبه….
          ول کن دیگ زیر همه پستا باید حرفایی بزنی که خریدار هم ندارن….
          آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است….
          دوستان پدال اونقدری ماشین باز هستند که فرق ماشینای 60000 هزار دلاری رو با ماشینای 100000 هزار دلاری بفهمن….
          The best or nothing….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امپراتور لامبورگینی

          ۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          کاربر هزار اسم ?????

          .

          شاید اینا 1000 تا کاربر باشن که هر کدوم یک اسم دارن، نه؟

          .

          این بحث کاربر هزار اسم که سریع به همه نسبت میدی خیلی لوس و تکراری شد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. mehran911

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      حییییییییییییییییییف
      وقتی کامنت گذاشتی که امتحان دانشگاه دارم و اصلا وقت ندارم
      از همه ی برو بچه های بزرگتر از خودم مثل میلاد و برو بچه های قدیمی عشق آلمانی معذرت می خواهم که من جواب میدم
      .
      جناب علی
      فولکس واگن در سال ۱۹۳۸ بیتلی رو تولید کرد که تا سال ۲۰۰۳ عدد خارق العاده ۲۱.۵ میلیون خودرو از این مدل رو فروخت که از یک موتور هوا خنک تخت ۴ سیلندر بهره مند بودن
      این عدد ۲۱ میلیون موتور فقط و فقط وفقط مربوط به بیتل و تا سال ۲۰۰۶ میشه
      این موتور در مدل های آئودی و مدل های ۳۵۶ پورشه و اولین نسل پورشه باکستر استفاده شده
      و با تغییراتی تا نسل ۹۹۷ از مدل افسانه ۹۱۱ هم ادامه داشته که پورشه ۹۱۱ در همون سری ۹۹۷ شتاب ۲.۷ به ثبت میرسوندن
      نوادگان همین موتور تختی که در سال ۱۹۳۶ تولید شد الان در قلب پورشه ۹۱۱ توبور اس می تپه که رکورددار شتاب اولیه هستند و رکورد دار نسبت قدرت به حجم
      .
      شما کل صنعت خودرو سازی آمریکارو بگرد ببینم چند تا موتور نفس طبیعی با نسبت قدرت به حجم ۱۲۵ مثل پورشه ۹۱۱ GT3 پیدا میکنی
      .
      زمانی که مرسدس مدل افسانه ای SSK رو در سال ۱۹۲۸ تولید کرد آمریکایی ها کجا بودن
      از این خودرو به عنوان قاتل فورد یاد میشه
      جالبه همه بدونن که این خودرو در اون زمان معادل ۳۰۰ اسب بخار قدرت و معادل ۶۸۰ نیوتون متر گشتاور داشت !!!!!!!!
      این گشتاور معادل گشتاور سوپراسپرت های حال حاضر آمریکایی است
      موتور این خودرو قویترین موتور زمانش و اولین موتور ۳۰۰ اسبی جهان بود که به دست پروفسور فردیناند پورشه ساخته شد
      .
      موتور یعنی bmw که همیشه جوایز برترین موتور های سال رو در میکنه
      bmw بهترین و پر افتخار ترین پیشرانه سازه جهانه .
      .
      مثل اینکه این آمریکایی باز ها یادشون رفته که بلوک موتور فورد شلبی GT500 که خودشون رو باش میکشن در آلمان تولید میشد .
      .
      متاسفانه من جایی هستم که دسترسی به سیستم ندارم
      و با اینترنت ضعیف با گوشی دارم تایپ میکنم
      اما این کامنت رو بی جواب نخواهم گذاشت
      .
      اینو به جرات میگم که آلمان در تکنولوژی ساخت موتور ی سر گردن از آمریکا جلوتره
      در مورد این جمله ای که گفتم حاضرم با سند مدرک با هر کسی بحث کنم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. KING 918

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    شاهین جان حالا منظور از برتر بودن عکس ها چی بود ….؟؟؟؟؟
    یعنی کدوم عکس قشنگتر بود …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      سلام
      برتر بودن از نظر اهمیت و جذابیت خودرویی هست که تولید خواهد شد.
      مخلصم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ASA

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    بعضیا کامل پوشیده بودن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. continental

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    اپل چه رخی داره خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Shahin uscars

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    افرین علی شوی ? ?.. خوشم میاد با اطلاعات قوی در مورد انتخابت و علاقت صحبت میکنی این نشون میده با اگاهی ماشین امریکاییو انتخاب کردی…براووو که انقد اطلاعات داری موتور 350 اسطوره است وجوایز زیادی گرفته…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      خوشم میاد برو بچ امریکایی باز خوب هوا همو دارید براوووو///////////

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (6790 ديدگاه)

        معلومه KING 918 عزیز
        دوستان امریکایی باز همیشه پشت هم هستن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Shahin uscars

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    من از حرف نا حق ناراحت میشم.. امید عزیز شما گویا خبر نداری که همین مجلات امریکایی تا همین چند سال پیش بیرحمانه ماشینای امریکایی رو میکوبیدنو ایراد میگرفتن… اما در جواب دوست عزیزم اقای سیلور اولا شما برو داشبورد هلکتو از نزدیک لمس کن و با اگاهیه کامل در مورد کیفیتش لطفا نظر بدین دوما شاید کیفیت داشبوردش مثلا به پورش یا مرسدس نرسه ولی بی کیفیتم نیست ضمنا این نکته رو فراموش نکنید که هلکت 707 اسبی با اون انجین وابهت فقط 65000 دلار قیمتشه مطمئن باش اگر 100000 دلار قیمتش بود کیفیت داخلش خیلی عالیتر میشد.. اما در مورد حجم موتور امریکاییا گویا شما خبر نداری کادیلاک سی تی اس اسپرت وایکس تی اس اسپرت با 6 سیلندر 420 اسب قدرت دارن یا شاهکاره فورد یعنی فورد جی تی با انجین 6 سیلندر اکو بوست 650 اسب قدرت داره.. خواهشا با اطلاعات درست صحبت کنیم و به خاطر تعصب به برندای دیگه ماشینای امریکاییو نکوبیم.. ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (6790 ديدگاه)

      چاکرتم شاهین جون
      داداش خوب به یه سری ها فشار اومده
      هرچقدر هم به خودروسازان امریکایی فحاشی کنند اونا چیزی شون نمیشه و مسیر موفقیت رو همینطور دارن میرن جلو
      پس همچنان ناراحت این واقعه باشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. silver

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (226 ديدگاه)

        ظاهرا به شما بیشتر فشار اومده که توی همه کامتای پای این مقاله حرفشو زدی!
        آمریکایی بازا به برند و خودروسازی ای نبوده که توهین نکرده باشن و کوچیک نشمرده باشن ،تمام طرفدارای ماشینای آلمانی و ژاپنی و ایتالیایی و کره ای به این قضیه واقف اند.
        بالاخره لفاظی پای پست های مختلف جواب هم داره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. silver

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      دوست من همون قدر که شما از حرف ناحق ناراحت میشد ما هم ناراحت میشیم .
      دوما شما داشبورد هلکتو لمس کردی؟دروغ چرا من لمس نکردم ولی توی چندین فیلم و یا مقاله و حتی یکی از قسمت های گرند تور کیفیت افتضاح داشبورد هلکت واضحه و هیچ حرفی درش نیست .
      حتی قیمتشو ۱۰۰ هزار دلار هم کنن و کابینشون درست کنن نمیتونن کاری کنن که هر ۷۰۷ اسب بخار رو بتونه درست به زمین منتقل کنه و در تمام شرایط بتونه بیشترین بهره رو از این قدرت زیاد ببره ،این ماشین فقط برای شتاب ۴۰۰ متر ساخته شده نه چیز دیگه
      در ضمن هرجا بوده من گفتم طرفدار مرسدس هستم و روش تعصب دارم ،بار ها شده مرسدس تو خیابان دیدم و راهمو دور کردم تا چند دقیقه هم مسیر ماشینی که عاشقش هستم باشم ،ولی این تعصب باعث نشده که طراحی بیوک ریوریای مدل ۷۲ رو تحسین نکنم . و به عنوان کسی که ماشین های آلمانی رو ماشین های برتر دنیا میدونم هیچ واحمه ای از بیان این چیزا ندارم
      ولی مشکل از آنجایی شروع میشه که طرفدارای ماشینای امریکایی میان تمام صنعت خودرو سازی آلمان و ژاپن و ایتالیا رو میبرن زیر سوال!!!!!!!!
      و نه تنها افراطی از برند های مورد علاقه شون تعریف میکنن بلکه افراطی برند های دیگه رو تخریب میکنن ،حرف حساب هم بزنی گوش شنوا ندارن !
      ما با این افراد عین خودشون رفتار میکنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. silver

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (226 ديدگاه)

    و اما پاسخ شما
    این موردی که من میگم سال ۲۰۰۶ تیون شده و موتور دو لیتری فولکس واگن روش هست و در اروپا هستش.متاسفانه اسم صاب ماشینو نمیدونم .
    در باره قیمت و کیفیت هم شما توی همون رنج ۶۰ هزار تا با رقبای دیگه مقایسش کن متوجه میشی که خیلی هم هنر نکرده
    من چه منابع فارسی زبان و چه منابع انگلیسی زبان رو چک کردم مدل کرووتی که شما گفتی همین اعداد و ارقامی هست که گفتم .
    حالا شما میگی فابریک کارخونه است ، باشه ما فابریک در نظر میگیریم بخیل نیستیم.
    منم انتظار مرسدس پولمان یا رولز رویس فانتوم رو از ماشینای ۶۰ هزارتایی چه آلمانی چه آمریکایی ندارم
    شمام بهتر از من مطالبو نمیخونی ها…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Shahin uscars

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    سیلور جان سلام… علی شوی پسر خوبیه فقط یه کم احساساتی میشه من از همه دوستان عذر خواهی میکنم اگر ناخواسته ناراحتی پیش اومده.. همه برندها و طرفداراشون قابل احترامند ولی از شما انتظار دارم یه کم منصفانه تر صحبت کنید… مجید المنتو دانیل کینگ918 و…علاقمند به ماشین آلمانی هستن و از دوستان خوب من هستن و کاملا قابل احترام… من عاشق ماشین امریکاییم ولی دلیل نمیشه که همه عاشق امریکایی باشند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Shahin uscars

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    ضمنا هلکتو تو دبی دیدم داشبوردش عالی نیست ولی افتضاحم نیست.. شما هلکتو از نزدیک ببینی انقد جذابیت داره که اصلا حواست به داشبورد نمیره…سیلور جان شما میگی بنز دوست داری اوکی سلیقته اما من بنز دوست ندارم چند تا بنزم بابام داشته زیادم سوار شدم ولی دلیل نمیشه چون بنز دوست ندارم بیام به طرفدارای بنز خدایی نکرده بی احترامی کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. silver

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      آقا شاهین منم توی حرفام گفتم هر کسی علاقه ای داره
      کسی که ماشین بازه ، از روی عشقش هست که علاقه به برندی پیدا میکنه و نه از روی عقل ،
      ممکنه اونقدری که من از آرامش کابین بنز خوشم میاد دوستمون علی نوا خوشش نیاد و عاشق سر و صدای موتور v8 باشه، اینطور باشه نظر همه برای دیگران محترمه و مشکلی نیست .
      من خیلی تو پدال کامنت نمیذارم ،بیشتر خواننده هستم و اطلاعات کسب میکنم ولی هرجا که آلمان و آمریکا اسمشون باهم اومده باشه نام نوا هم پایینش هست و داره آلمان رو میکوبه .
      چندین مقاله خوندم و جواب ندادم تا این مقاله که دیگه صبرم تموم شد .
      کسی عاشق ماشین آمریکایی هستش ، ما هم به عشقش احترام میذاریم ولی تا زمانی که به عشقمون نتوپند.
      همون قدر که آمریکا مطالب خودرو سازی برای افتخار کردن داره ،المان هم داره بعضی وقتا دوستان مطرح میکنند ولی بعضی ها مانند همین دوستمون زیر بار هیچ کدوم نمیرند.
      تو پدال شرایط فرق داره ،متاسفانه اینطور نیست و همه جا آمریکایی بازا یک طرفه به قاضی رفتن ،شما پایین مقاله مقایسه پورشه ۹۱۱ کررا و شورلت کوروت گرند اسپرت رو یه نگاه بندازی متوجه منظورم میشی.
      منم دوج چارجر با بادی کیت توی یکی از مناطق آزاد دیدم و یکم زیر و بم ماشین رو بررسی کردم ،از هیبتی هم که وقتی از روبرو بهش نگاه میکنی آگاهم . تا حدودی علاقه طرفداراشو درک کردم ولی نظر شخصی منو جلب نکرد با اینکه نظر طرفداراشو برام محترم بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. silver

        ۹ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (226 ديدگاه)

        ببخشید اشتباه شد
        ماشینی که دیدم چلنجر با بادی کیت بود ،اصلاح میشود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. faramarz

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    مکلارنه چقدر خفنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Shahin uscars

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    اخه ببین سیلور جان من نمیخوام بحث کنم ولی خود شما اطلاعات زیادی از ماشینای امریکایی نداری و فقط سلیقه شخصیو داری تحمیل میکنی چرا؟ الان میگم.. ماشینای امریکایی کاملا تفکیک شده تولید میشدن.. شما فکر می‌کنید امریکا مثلا ماشین با کابین نرم و بی سر صدا تولید نکرده تا حالا!!! ماسل کارها دسته ای از ماشین های امریکایی هستن که سروصدای زیادی دارن که علاقمندان زیادی دارن.. اما کابین ارام دوست دارین همین کادیلاک سویل که تو ایران هستو پیشنهاد میکنم یه نمونه سالمشو سوارشید یا کاپریس کلاسیکایی که تو ایران هست قدیمیم هستن دیگه همینارو سوار شید ارامشو راحتیشو خود تون بسنجید با قضاوت خودتون…حالا کنتینانتالو فیلیتوودو اینا بماند که راحتی و ارامششون که فوق العاده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (77 ديدگاه)

      شاهین جان
      هیچ کس منکر اینکه خودرو های آمریکایی خوب هستند نیست ولی اینکه دوستی مثل علی نوا همیشه خدا میاد هی طرفدارای ی برندو میکوبه بعد میره و هر جا که اطلاعات نداره میگه کاربر 1000 اسم!
      این رفتار درسته؟؟؟
      هر برندی ی سری افتخاراتی داره برای خودش…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. silver

      ۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (226 ديدگاه)

      اقا شاهین
      برای من از کابین آمریکایی نگو لطفا
      اگر شما سوار سویل و ایمپالا و بلیزر و کاپریس و کامارو شدی ،منم با اینا بزرگ شدم و حتی تایپیت هیدرولیک و موتور باز شده این ماشینا رو از نزدیک دیدم چون عموی بنده تعمیر کار حرفه ای این ماشینا بودن نیازی نیست شما بیای توصیه به تست کابین سویل کنی ،من تا ۵_۶ سال پیش آمریکایی دوست دو اتیشه بودم عین شما ،خوب از نقاط قوت و ضعف این دسته از ماشینا آگاهی دارم ،بدون اگاهی در باره ماشین امریکایی نظر ندادم و صرفا جواب یه کاربر پر مدعا رو عیییین خودش دادم .
      بالا رو یه دور دیگه از اول بخون ببین
      رقیق شما بود که اول اومد حریف طلبید (خوب به ادبیات و لحن کامنتاش دقت کن)
      رفیق شما بود که با توپ پر اومد شروع کرد و تقاضای معرفی یه موتور با وضعیت دلخواهش داشت!!!!!و مهلت معرفی هم نداد و با فاصله ۵ دقیقه یه کامنت دیگه گذاشت که (همینو میخواستم!!!!)
      رفیق عزیزت بوده که پای تمام پستهای پدال آثار افراطی بودنش هست
      و حتی مورد هم بوده که معرفی یه ماشین المانی بوده و این آقا اومده زیر پست از ماشینی که هنوز به بازار نیومده ایراد گرفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      و نظرشو به سایر دوستان از جمله آلمانی باز ها و ژاپنی باز ها تحمیل میکنه .
      من با ماشین امریکایی مشکلی ندارم ،با بعضی از طرفدارای این ماشینا مشکل دارم ٬.
      دوستت بیاد هرچی بخواد بگه و بره و هیچ خبری هم ازش نباشه ،هرکسی هم که جوابشو بده میشه آدم بده و نظرشو تحمیل میکنه!!!!!!!!!
      اسیر منطقتم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Shahin uscars

    ۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    اقای سیلور شما چرا انقدر جو سازی میکنی شما گفتی کابین ارام.. منم یه سری توضیحات دادم خدمتتون.. ضمنا من اطلاعات علی شویو تشویق کردم و بابت همون حرفهایی که شما میگی عذر خواهی کردم به خاطر احترام به دوستام..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. silver

    ۱۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (226 ديدگاه)

    شاهین جان فکر کنم خودتم متوجه نیستی که چی داری کامنت میذاری!!!!!
    برگرد کامنتت که بالای کامنته عرفان رو بخون ببینم کجاش چنین حرفایی زده شده!
    اصلا بیا یه کاری کنیم
    بحثو اینجا تموم کنیم
    و قضاوت اینکه چه کسی در پدال جو سازی میکنه رو بذاریم به عهده بقیه کاربر ها
    موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حسین

    ۱۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    فقط و فقط منتظر سوپرا هستم…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا