با تولید اولین نمونهها از وانت الکتریکی ریوین، ابعادی تازه از ویژگیهای فنی و مهندسی این خودرو مشخص شد.
اولین محصول ریوین با نام R1T، موفق شده است قبل از تسلا سایبرتراک و هامر EV به تولید انبوه برسد. همین موضوع به تنهایی، یک پیروزی بزرگ برای شرکت سازنده محسوب میشود؛ چراکه وانت برقی فورد لایتنینگ، تواناییهای آفرود مشابه ریوین R1T ندارد. نسخهی پایه از R1T مجهز به چهار موتور برقی روی چهار چرخ است. این موضوع، باعث میشود وانت برقی ریوین، قدرت مانور و فرمانپذیری بالا داشته باشد و نسبتا راحت از مسیرهای ناهموار خارج جاده عبور کند.
ریوین R1T با مجموع قدرت ۸۳۵ اسب بخار و گشتاور ۱۲۲۷ نیوتنمتر تولید میشود. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت این خودرو ۳ ثانیه است و در مدل پایه، توان پیمایش ۴۸۰ کیلومتر دارد. نسخهی گرانتر، همراه باتریهای متفاوت از مدل پایه، شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتر ارائه میدهد. آستانه قیمت ریوین R1T در بازار امریکا، ۶۷ هزار دلار است.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ دی ۱۴۰۰تشکر بابت ویدیو بازم مثل همیشه خوب بود🙏
ولی خب چندان هم نوآوری خاصی نداشت حالا هنر کرده یه محفظه بار گذاشته میون کابین عقب و صندلی پشتی…
کوبیده
۱۰ دی ۱۴۰۰و یه چادر مسافرتی 2600 دلاری
ولی نسخه پایه اش بسیار ارزنده هست
امین
۱۰ دی ۱۴۰۰شما به وانتهای فول آپشن ایرانی ببخش
M@M@DRZ
۹ دی ۱۴۰۰بازم ممنون از شما آقای اشتری بابت این دوبله .
من امکانات و فضاسازی برا اجسام توی بدنش رو دوست داشتم مخصوصا اون اجاق گازه . با این که خب ۵۰۰۰ دلاره .
ولی طراحی مینیمالیستی و زیبایی داشت .
رها
۹ دی ۱۴۰۰خوشمان آمد بسیار جالب است برای اهل دل و طبیعت گردان . شاید تا سال بعد ایران هم برسه . و بتونیم با قیمت مناسب تهیه کنیم
viper
۹ دی ۱۴۰۰ممنونم از اقای اشتری بسیار بسیار بسیار عالی بود لذت بردم صداتون هم واقعا برای اینکار عالی است
واقعا وانت پیشرفته ای هست مخصوصا خیلی خوب از جاهای خالی برای بار و …. استفاده کرده ولی باید دید که ایا وانت های برقی دوام و مقاومت وانت های بنزینی رو در اب و گل دارند ؟
این برام خیلی سوال مهمیه و دوست دارم روی این وانت تست دوام انجام بشه
متشکرم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ دی ۱۴۰۰سلام سپاس از توجه شما 🙂
یک کاربر
۹ دی ۱۴۰۰از قابلیت های وانت ریویان R1T شگفت زده شدم .
از نظر ظاهر طراحی جلوی ان، شبیه لاک پشت های نینجا هست ، از نظر زیبایی ، من ریویان به تسلا سایبر تراک ترجیح میدهم اما ،فورد با ریویان در طراحی برابر میدانم . بنطرم هر دو قابل قبول هستند ، اما تسلا نه
از نظر امکانات فنی ، جزئیات و ابتکارات این وانت بسیار جالب بود من را شگفت زده کرد . ۴ موتوره بودن ان و شارژ dc ان که ۲۰ دقیقه ، ۲۲۰ کیلومتر برد میدهد نکات جالب بود و همینطور توجه به جزییات و بهره بردن از امکانات مختلف از نقاط قوتش هست .
تقریبا میتوانم بگویم از نظر فنی و امکانات و قدرت ، بهترین وانت برقی بازار هست . از نظر طراحی هم زیباتر به نسبت سایبر تراک هست ، اما بنظرم چراغ هایش میتوانست بهتر باشد شاید بدلیل تمایز طراحی متفاوت ان انتخاب کردند.
قیمتش هم به نظرم به نسبت امکاناتش در این زمان ۲۰۲۲ به نسبت سایر رقبا مناسب هست . شاید در اینده رقبایی دیگر ما را غافلگیر بکنند.
امیرحسین
۹ دی ۱۴۰۰پیکاپ کاملیه از این لحاظ که از یه پیشرانه الکتریکی برخوردار آپشن های کمک راننده عالی و حتی آپشن های که برای طبیعت گردی هم گذاشتن خیلی خوبه نشون میده توجه خاصی داشتن و نوآوری جالبیه و چه خوب که به سمت الکتریکی کردن این صنعت پیش میره
اما هیچی پیکاپ های درون سوز نمیشه
خدایی هرچیو الکتریکی میکنند کنن
ولی پیکاپ هارو درون سوز نکنند
لذت پیکاپ به این که صدای خفن موتور درآد
مهردادکمال
۱۰ دی ۱۴۰۰یه مشتری هر چی بخواد رو ریوین ارائه میده قیمت و چهره معقولی هم داره پس عملا هیچی جلوی موفقیت این شرکت نوپا رو نمیگیره
F.A
۱۰ دی ۱۴۰۰سلام
سپاسگزارم از بابت ویدئو
دنیا در حال پیشرفت به سرعت نور است و ما هنوز در پراید گیر کردیم و تیبا شده ماشین نیمه لوکس ایران؟!؟!
محمد ب
۱۰ دی ۱۴۰۰ممنون عالی بود
کافر مقدس
۱۰ دی ۱۴۰۰استفاده از تک تک نقاط ماشین باعث میشه کار برای دیگر وانت سازها سخت بشه تا چند وقت دیگه تک تک این تجهیزات میشه بیسیک
نفهمیدم اون اسپیکری که با دست حمل میشه اسم ش چیه
رضا
۱۰ دی ۱۴۰۰جایگزین خوبیه برای نیسان گاوی
AMIR / ARMI
۱۰ دی ۱۴۰۰این پیکاپ اصلا تو بازار رقیب پیکاپ های الکتریکی تسلا و فورد نیست
این پیکاپ مید سایز هستش در حالی که اون ها فول سایز هستش
اصلی ترین رقیب این ماشین از درون سوز های جیپ گلادیاتور هستش
kastech
۱۰ دی ۱۴۰۰به قول جانی لیبرمن از موتور ترند : این تراک نه میدسایزه نه فول سایز بلکه بینشونه و بهش میگه تروسایز
جناب ایکس
۱۰ دی ۱۴۰۰ببخشید ولی کدوم پیکاپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Hossein
۱۰ دی ۱۴۰۰ریویان فوق العادس واقعا که شاهکاره مهندسیه👌
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۰ دی ۱۴۰۰آمریکا آقای دنیا.دمشون گرم.کندن رفتن.اروپا هی بدو هی بدو🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Hamid
۱۰ دی ۱۴۰۰لذت بردیم
ممنون
یوسف
۱۰ دی ۱۴۰۰لذت بردم واقعا…. ای کاش داخل ایران هم بود
net
۱۰ دی ۱۴۰۰بزرگترین ضعف طراحی این وانت مربوط به چراغ جلو زشت کپسولی و خط سفید مسخره جلو کاپوت هست که طراحی بیرونی این وانت رو از جلو زشت و مسخره کرده.حفره خالی پشت اتاق یه چیز الکی هست و اگر حفره خالی پشت اتاق نداشت اتاق بار و کابین بزرگتر و جادارتر میشد و نیازی به این حفره نبوده و کاربرد انچنانی نداره چون زیر صندلی عقب فضا برای گذاشتن وسایل هست و همچنین اتاق بار با پوشش جمع شونده هست برای حمل وسایل.این وانت طراحی داخلی ساده و زیبایی داره اگر رنگ صندلیها و داشبورد و کنسول یکپارچه مشکی بود زیباتر میشد.اگر دو ستون سقف شیشه جلو مشکی متضاد نبود قشنگتر میشد.پوشش خودکار محافظ مشکی اتاق بار خیلی خوبه برای محافظت وسایل در مقابل باد و باران.جایگیری دو ال سی دی مستطیلی افقی داشبورد با حاشیه کم خیلی زیباست.اگر برای هربار شارژ مثل ماشین تسلا میشد ۸۰۰ کیلومتر رانندگی کرد خوب بود.وسایل اشپزوخونه که مثل ماشینهای رولزرویس داره بدرنخور هست و استفاده انچنانی نداره و فضا رو اشغال میکنه
net
۱۰ دی ۱۴۰۰عجیب ترین و زشت ترین چراغ جلو ماشینی هست که دیدم و خط سفید جلو این وانت هم خیلی عجیب و زشت هست