مرسدس بنز نخستین تصاویر مربوط به مراحل تولید نمونههای اولیه کلاس E جدید خود یا W213 را به صورت رسمی منتشر کرد. خودرویی که پیش از این تصاویر جاسوسی از آن را زیر پوششهای استتاری دیده بودیم.
نگاهی دقیق به این عکسها بار دیگر ثابت میکند که E-کلاس جدید مقروض طراحی برادران دیگر خود یعنی کلاس سی و اس میباشد. در مورد فضای داخلی خودرو نیز از روی تصاویر جاسوسی، شباهت بیشتر با کابین کلاس اس با وجود نمایشگر بزرگ دوگانه قابل حدس است. یکی از بزرگترین موارد تازه قابل ذکر، موتورهای جدید شش سیلندر خطی توربو دیزل با آرایشهای دو یا چهار توربوشارژر میباشند که این مورد آخری هنوز تأیید نشده است. همچنین شایعاتی در مورد موتور ۱.۶ لیتری توربودیزل جدیدی شنیده میشود که به جای موتور قبلی رنو توسعه مییابد. از سوی دیگر یک پیشرانه بهینه شده برای مدل E63 با موتور V8 توئین توربو به حجم ۴.۰ لیتر که قبلاً هم در C63 و AMG GT به خدمت گرفته شدند، درنظر گرفته شده است. مرسدس روی یک فناوری با نام tour-de-force دراین کلاس کار میکند که به نوعی میتواند رانندگی نیمه مستقل باشد. از سویی احتمال ارائه این کلاس با فاصله بین دو محور کشیدهتر و ویژگیهای لوکستر با برند مرسدس-مایباخ نیز وجود دارد.۱۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
رامکال
۲۹ مهر ۱۳۹۴درود.
میشه یکی به من بگه که چرا خط تولید کارخونه های تولید خودروی خارجی مثل همین بنز و پورشه(منظورم فیلم ها و عکس هایی که قبلا گذاشتید) تمیز و ساکت و خلوته مگر نه این که روغن و این جور چیز ها هم مصرف میشه پس چرا این قدر تر و تمیزند؟
امیر مرادی
۳۰ مهر ۱۳۹۴اونا تو خیابوناشون هم خیلی تمیزن…اینجا که دیگه کارخونست..مدیریت صحیح آقا مدیریت صحیح…در عوض مال ما….
فرید
۲ آبان ۱۳۹۴این جا فقط یه شاسی و یه روبات رو برای نمایش و تبلیغات گذاشتن
انگار یه جور حالت نمایشگاهی داره که چند نفر دارن بازدید می کنن
Lambo
۲۹ مهر ۱۳۹۴ما 1 استاد داریم به عنوان ناظر رفته بود المان بازدید از شرکت bmw.طرف میگفت باید کلی میگشتی تا ادم پیدا میکردی !!البته هم خوبه هم بد بستگی داره با چه دیدگاهی به این قضیه نگاه کنی
جواد
۲۹ مهر ۱۳۹۴ما که عمرمون کفاف نمیده (28سال)اما امیدوارم بچه هامون وقتی بزرگ شدن هیچ اثری از ویران خودرو و سایپا نباشه بتونن بهترین و ایمنترین ماشینها را سوار بشن
yas
۲۹ مهر ۱۳۹۴میدونم که از لحاظ نو اوری و امکانات و کیفیت و … مثل بقیه المانی ها محشر میشه اما واقعا از این میترسم که بنز بیاد و از اس و سی میانگین بگیره و ای رو تولید کنه و با توجه به اون عکسی که از اتاقش بود فک کنم حداقل اتاقش کپی اس شده
امین
۲۹ مهر ۱۳۹۴ای خدا خودت شاهدی اونا دارن به کجا میرن ما هنوز داریم سر قیمت و کیفیت دعوا میکنیم . اونا رو ببین ما رو ببین . اونا دارن تلاش میکنن تا بهترین و بروزترین تکنولوژی ها رو توی ماشیناشون استفاده میکنن تا راحتر و ایمن تر بشه ما هنوز سر اجباری بودن کیسه هوا و نبودنش دعوا میکنیم. روز به روز با ماشینهای بهتر ما هنوز داریم دعوا میکنیم تا فلان ماشین سی سال پیش رو کی از خط تولید خارج کنیم البته اونم به ظاهر. خودت شاهد باش خدا که با بنده هات چه میکنن بعضی منفعت طلبان. واگذارشون میکنم به خودت که گفتی خدمت به خلق من یعنی عبادت.
بنتلی
۲۹ مهر ۱۳۹۴خیلی از نسل جدید Eخوشم میاد،ب نظرم تناسب ظاهری بیشتری نسبت ب C وSداره،کاپوت کشیده جذاب،درب صندوق عقب کشیده و شیب دار(زیباییشو فدای فضای بیشتر نکرده)،چرخای بزرگ،جلوپنجره برآمده و مرتفع،طول سقف ن چندان زیاد(تناسب مناسب بین طول کاپوت و طول سقف و طول درب عقب)،شیب زیبای ستون C،پهنای مناسب ستون C(زیاد باریک یا زیاد پهن نیس ک ماشین از قیافه بیفته)،طراحی داخلی با ابهت و شیک با چهار دریچه جذاب در وسط،تکنولوژی و کیفیت هم ک دیگه نیازی ب گفتن نیس و همیشه عالی بوده
me84
۲۹ مهر ۱۳۹۴من درست متوجه نشدم. یعنی چی که تو متن گفته بجای موتور قبلی رنو؟
مگه بنز تو محصولاتش از موتورهای رنو هم استفاده میکنه؟
شایان
۲۹ مهر ۱۳۹۴اصالت و قدرت یعنی مرسدس بنز
احمد باقری
۲۹ مهر ۱۳۹۴مطمئنا مثل همیشه حرف نداره.
ali ayat
۳۰ مهر ۱۳۹۴مثل همیشه بهترین
shahab
۱ آبان ۱۳۹۴مثل همیشه عالی
sajjad
۲ آبان ۱۳۹۴پشتش شبیه سی دیویس نی