بررسی یک خودروی پر حرف و حدیث: ام‌جی GS مدل 2017

ام‌جی GS 2017 که اولین شاسی‌بلند این کمپانی محسوب می‌شود قدمی در جهت صحیح است.

ام‌جی شروعی نسبتاً سخت در بازار خودروی استرالیا داشته است. تا به اینجای کار مدل‌های MG3 و MG6 از پس رقبای خود برنیامده‌اند و این حقیقت که خودروهای یاد شده از حدود سال 2010 در بازار بوده و از آن زمان تاکنون به‌روزرسانی عمده‌ای نداشته‌اند نیز کمکی به حال‌وروز این خودروها نکرده است.

2017-mg-gs-img_4579-1
این برند هم‌اکنون در تملک سایک موتور چین قرار دارد و سرانجام اولین شاسی‌بلند خود با نام GS را روانه‌ی بازار کرده است. این خودرو در کلاس شاسی بلندهای مدیوم به مصاف حریفانی چون هیوندای توسان، مزدا CX-5 و تویوتا راو 4 رفته اما از نظر قیمتی بیشتر نزدیک شاسی بلندهای کوچک‌تری چون مزدا CX-3 و نیسان قشقایی است.

2017-mg-gs-mg-gs-8-1
طول و عرض این خودرو به ترتیب برابر با 4500 و 1855 میلی‌متر بوده و در واقع 25 میلی‌متر طویل‌تر و 5 میلی‌متر عریض‌تر از توسان است اما فاصله‌ی محورهای 2650 میلی‌متری آن 20 میلی‌متر کوتاه‌تر از ساخته‌ی هیوندای است.

MG GS  - AARC - March 2017
با یک نگاه به نظر می‌رسد که GS کوچک‌تر باشد اما این‌گونه نیست و شاهد کابین جاداری هستیم. صندوق‌عقب خودرو گنجایش 483 لیتری دارد که با تا کردن صندلی‌های عقب به 1336 لیتر می‌رسد. این فضا بیشتر از رقبایی چون مزدا CX-5 (403 لیتر) و فورد اسکیپ (406 لیتر) است.

2017-mg-gs-mg-gs-10-1
به تازگی GS در مرکز تحقیقات خودرویی استرالیا در ویکتوریا معرفی و عرضی شده و ما توانستیم سه نسخه از چهار نسخه‌ی ارائه شده در استرالیا را تست کنیم. تنها مدل پایه‌ی مجهز به گیربکس دستی در این آزمایش غایب بود.

2017-mg-gs-reviewmg-gs_3
به عنوان نتیجه ما تنها توانستیم نسخه‌های دو کلاچه ی GS را برانیم. البته هر دو مدل مجهز به پیشرانه‌های 1.5 و 2 لیتری در دسترس بودند.

2017-mg-gs-img_1020-1
برای اولین بار پشت فرمان نسخه‌ی 1.5 لیتری دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 سرعته دوکلاچه قرار گرفتیم. پیشرانه‌ی این خودرو توانایی تولید قدرت 159 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتون متری را دارد.

MG GS  - AARC - March 2017
علیرغم وجود سطوح لغزنده و فقدان سیستم چهار چرخ محرک، GS احساس کاملاً پایداری دارد. کابین نیز به خوبی ایزوله شده است.

MG GS  - AARC - March 2017
با سرعت 80 کیلومتر در ساعت وارد برخی پیچ‌ها می‌شویم و GS دیفرانسیل جلو پایدار و مطمئن احساس می‌شود. حتی سیستم کنترل کشش به شما اجازه می‌دهد تا کمی عقب خودرو را بلغزانیم که موجب خوشحالی و لذت راننده‌ای مشتاق می‌شود.

2017-mg-gs-reviewmg-gs_4
پس از گذراندن چند دور در پیستی لغزنده این فرصت را پیدا کردیم تا با راننده‌ی خودروهای مسابقه‌ای، رناتو لوبرتو همراه شویم. او GS را همانند یک خودروی رالی می‌راند و قابلیت‌های این خودرو در سطوح مرطوب و لغزنده را نشان می‌داد.

MG GS  - AARC - March 2017
اگرچه مالکان چنین خودروهایی همانند رناتو رفتار نمی‌کنند اما دیدن توانایی‌های GS دیفرانسیل جلو در پیستی سخت و لغزنده و البته راحتی این خودرو در چنین شرایطی احساس‌برانگیز است.

2017-mg-gs-img_1075-1
در دومین بخش توانستیم مدل Essence X چهار چرخ محرک را آزمایش کنیم. این خودرو از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر استفاده می‌کند. خروجی این پیشرانه حداقل روی کاغذ با فولکس‌واگن گلف GTI برابری می‌کند.

بازهم در شرایط مرطوب و لغزنده قرار می‌گیریم و دوباره شاهد توانایی‌های هندلینگی بالای GS هستیم. فرمان مستقیم و چسبندگی زیاد از شاخصه‌های خودرو در مانورهای سفت‌وسخت بوده هرچند، عملکرد پیشرانه‌ی 2 لیتری به اندازه‌ای که روی کاغذ می‌بینیم نفس‌گیر نیست.

در زمان آغاز حرکت گیربکس 6 سرعته دوکلاچه ی خودرو تنبل احساس شده و تعویض‌های آن به تیزی اکثر گیربکس‌های خودروهای فولکس‌واگن نیست. البته زمانی که دور پیشرانه به بالای 2500 می‌رسد شاهد عملکرد قوی پیشرانه هستیم.

2017-mg-gs-img_7783-1
اما موضوعی که جالب نبوده صدای تولیدی پیشرانه است که با تلاش‌های ام‌جی همخوانی ندارد زیرا این کمپانی خواسته روحی اسپورت در GS بدمد. به علاوه سیستم چهار چرخ محرک که اکثراً نیرو را به محور جلو منتقل می‌کند متمایل به کم فرمانی بوده و لرزش‌های آن به کابین منتقل می‌شوند. البته این موضوعات در رانندگی‌های معمولی دیده نخواهند شد.

همچنین شاهد کمی حرکات بدنه هستیم و این موضوعی معمولی در این‌گونه خودروها به شمار می‌رود.

2017-mg-gs-mg-gs-13-1
حال زمان آن فرا رسیده تا اندکی نیز درباره‌ی کابین ام‌جی GS صحبت کنیم. از این نظر ام‌جی خودروی خوبی ساخته اما اصلی‌ترین گلایه درباره‌ی نمای داخلی، پلاستیک‌های سخت بکار رفته در داشبورد و درب‌ها است. باید این را بگوییم که همه‌ی اجزا به خوبی با یکدیگر چفت شده‌اند.

2017-mg-gs-img_3769-1
مواد چرم مانند بکار رفته در غربیلک فرمان احساس بسیار خوبی را در دست ایجاد می‌کنند و صندلی‌هایی که در مدل‌های Soul و Essence X چرمی هستند راحتی و حمایت خوبی دارند. هرچند، صندلی‌ها می‌توانستند بالشتک‌های کناری بیشتری داشته باشند. از نظر مواد استفاده شده می‌توان گفت که شبیه چرم واقعی بوده و احساس ارزان‌قیمتی برخی برندهای دیگر را ندارند.

MG GS  - AARC - March 2017
صفحه‌نمایش مولتی‌مدیای مدل Core در مقایسه با صفحه‌ی 8 اینچی مدل‌های Soul و Essence X کاملاً ناچیز و کوچک است. دو تریم بالاتر سیستم ناوبری ماهواره‌ای نیز دارند. گشت‌وگذار در منوهای سیستم به‌طور شگفت‌انگیز خوب و روان است.

2017-mg-gs-img_8523-1
دوربین پشتی خودرو نیز کاملاً واضح بوده و راهنمایی‌های آن پارک کردن خودرو را آسان‌تر می‌کنند.

در بخش عقبی GS شاهد فضای سر و پای زیادی هستیم. پایه‌ی صندلی در موقعیتی پایین قرار گرفته و به همین دلیل شاید افراد قدبلند حمایت کاملی را از سوی صندلی‌ها شاهد نباشند.

2017-mg-gs-mg-gs-11-1
استراحتگاه دست مرکزی خودرو دارای دو نگه‌دارنده‌ی فنجان بوده و ورودی‌های هوای ردیف دوم در این بازه‌ی قیمتی بسیار نایاب هستند. این ویژگی راحتی سرنشین‌های عقب را در روزهای گرم سال افزایش می‌دهند.

بار دیگر پشت فرمان مدل 2 لیتری Essence X می‌نشینیم و اگرچه که خروجی بیشتر این پیشرانه شتاب گیری بی‌زحمتی را در شرایط عادی رقم می‌زند اما صدای لاستیک‌ها کاملاً به کابین راه پیدا می‌کند. فرمان GS در جاده‌های عمومی مستقیم بوده و توازن مناسبی دارد و به اندازه‌ی کافی نیز سبک است و از نظر پارک کردن زحمت زیادی ندارد.

2017-mg-gs-img_8706-1
احساس خودرو در سرعت‌های بالا خوب و برنامه‌ریزی‌شده بوده و ترمزها نیز گیرا و پیش بینی شده عمل می‌کنند.

2017-mg-gs-mg-gs-15-1
بهای مدل پایه‌ی Vivd که از گیربکس دستی استفاده می‌کند پیش از اضافه شدن هزینه‌های جاده‌ای از 23990 دلار استرالیا آغاز می‌شود و به 34990 دلار در مدل چهار چرخ محرک و مجهز به گیربکس دو کلاچه ی Essence X می‌رسد.

قیمت‌گذاری تند ام‌جی GS را با گارانتی 6 ساله‌ی نامحدود ترکیب کرده و شاهد ارزش در برابر مبلغ پرداختی متقاعدکننده‌ای خواهیم بود. این موضوع به ویژه برای 28990 دلاری Soul نمود بیشتری دارد.

MG GS  - AARC - March 2017
این خودرو هنوز هم در پسِ پیشروهایی چون فولکس‌واگن تیگوان و مزدا CX-5 قرار می‌گیرد اما ام‌جی GS نشانه‌ای از این موضوع است که خودروهای چینی در جهتی درست حرکت می‌کنند و اگر این روش صحیح را ادامه دهند به زودی می‌توانند رقبای ژاپنی و کره‌ای خود را به چالش بکشند.

نقاط قوت: طراحی جذاب، پیشرانه‌های توربوی قوی، هندلینگ برجسته، ارزش خوب در برابر مبلغ پرداختی، احساس خوب چفت شدگی قطعات کابین

نقاط ضعف: فقدان آرامش برخلاف رقبای اصلی، گیربکس DCT تنبل، بکار بردن پلاستیک‌های سخت در جای‌جای کابین، ورود صدای لاستیک‌ها به کابین، کسب 4 ستاره ایمنی از انکاپ استرالیا، نبود سیستم‌های ایمنی فعال

منبع: caradvice

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

30 دیدگاه

  1. حميد
    سوابق: (1069 دیدگاه) ,

    متاسفانه تو ایران هم موفق نبود
    دلیلش هم گران بودن بود

    پاسخ
  2. Ace
    سوابق: (7777 دیدگاه) ,

    از این ماشین خیلی خوشم میاد … فقط اون پلاستیک های خشک خیلی میزنه تو ذوق آدم.

    پاسخ
    1. حامد
      سوابق: (44 دیدگاه) ,

      داخلش هرچی هست از کره ای های هم رده برتره
      بعضی ها با شیطنت جو میدن و جا میندازن که کیفیت داخل فلان و بهمان در صورتیکه ما می بینیم که کیفیتشون در داخل از کره ای ها اگر برتر هم نباشد با اونا فرقی نداره فقط ام جی ها داشبورد و اتاقشون برخلاف کره ای ها به سر و صدا نمیوفته
      در مورد همین جی اس حتی داشبورد اون از اسپورتیج های قبلی که تا پارسال تولید میشد ، کاملا برتره و بجای اون تلق رنگ شده نقره ای میانی داشبورد اسپورتیج که هم کثیفی اش بعد یه مدت نمیره و رنگ مشکی زیرش میزنه بیرون و یا کیفیت افتضاح چرم صندلی هاش که بعد یه مدت برق میوفته و پوسته میشه ، ام جی جی اس کاملا سره و فقط ملت چون تا بحال تریم بلک پیانو ندیدن فکر میکنند فلان و بهمان.. اونی که توی سایت های خودرویی خارجی مینویسه در مقایسه با تیگوان آلمانی گفته و نه خوددوهای کره ای که اصلا در حد جی اس نیستند!

      پاسخ
  3. حمیدرضا
    سوابق: (636 دیدگاه) ,

    به نظر چهره این ماشین نسبت به سایر رقبا بهتر میاد البته در برابر قیمت ولی کلا نیاز به بازنگری درتمامی محصولات ام جی هست وگرنه به سرعت قافیه رو شروع نکرده خواهد باخت

    پاسخ
  4. بهرام
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    کدوم آدم عاقلی با این قیمت توسان رو میذاره اینو میخره ؟؟؟
    نمیخوام تحقیر کنما ماشین فوق العاده ایه سوارش شدم حرف نداره ولی قیمتش رقابتی و منصفانه نیست واسه همینم تو ایران که جولانگاه خودروهای چینیه موفق نشد فروش خوبی داشته باشه

    پاسخ
    1. Ehsan
      سوابق: (33 دیدگاه) ,

      توسان؟!!!
      هیچ وقت خودروی اروپایی رو با شرقی اونم کره مقایسه نکنید
      علت هندلینگ برجسته، شاسی داینامیک هوشمند هست که ترکیبی از مکانیک، الترونیک و هیدرولیک هست که کار هر کمپانی نیست طراحیش
      لذت رانندگی و سیستم awd و گشتاور ٣۵٠ !!!! غیر قابل مقایسه با رقبا تا ٢۵٠ میلیون هست
      شرکتی که قبلا هم سوپرکار داشته، الانم نسخه الکتریکی سوپر کار میخواد بزنه رو فقط باید با مشابهش مقایسه کرد

      ولی کیفیت داشتیورد اصلا برازنده این ماشین نیست
      ام جی های قدیمی همه ب اشتبورداشون نرم بود مثل ۵۵٠ و ۶ تا ٢٠١۵، ٢٠١۶ ولی اینا اینطور شدن
      توسان نسل پیش که از اول تا آخرش توش پلاستیک با کیفیت بد استفاده کردن حتی رودری ها هم خشک هست متاسفانه

      پاسخ
        1. iman
          سوابق: (75 دیدگاه) ,

          فکر کنم این طرز فکر اگرجه تو تعداد معدودی دیدم، فقط تو ایرانه و ظاهرا نسل جدید
          به سایت ام جی مراجعه کنید یا کاخونه و مرکز طراحی ام جی تو انگلیس رو سرچ کنید کمک زیادی میکنه

        2. ACE
          سوابق: (7777 دیدگاه) ,

          .
          از زمانی که MG انگلیسی بود جندین سال گذشته.

        3. تصویر پروفایل Mehrbod
          Mehrbod
          سوابق: (191 دیدگاه) ,

          تا زمانی که تمامی خودروهای ام جی ، حتی کوچکترین جزییات و قطعات فنی شان ، در مرکز طراحی ام جی در انگلستان و با مهندسان بومی و با سابقه شرکت در یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز طراحی در اروپا انجام می شود و سرپرستی طراحی و سیاست های تولیدی مدل ها و برنامه ریزی ساخت در بریتانیا (لانگ بریج) انجام می شود ، ام جی برندی بریتانیایی است و خواهد بود و در تمامی پایگاههای خودرویی ، خبری و بانک اطلاعات خارجی در سراسر دنیا هم به وضوح می بینیم که در همه جا نوشته : برند بریتانیایی با مالکیت چینی و این دو با هم فرق میکند و فقط ما ایرانی ها هستیم که تفاوت این اصطلاحات متداول دنیای بازرگانی و صنعت را نمی دانیم . برندی که Headquarter آن تغییر نکند ، همچنان برندی متعلق به کشور Founder است حتی اگر Parent organizations آن به کشور دیگری واگذار شده باشد . شما میتوانی با سرچ هریک از برند های دنیا ، مالکیت مادی و کشور هر برند را ببینی :
          https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=MG
          اگر نگاه کنی می بینی که برند MG با “هدکوارتر(سرپرستی)” بریتانیایی واقع در بیرمنگام انگلستان ، همچنان تحت سرپرستی کارخانه و دفتر لانگ بریج است ولی سهام آن متعلق به پنجمین خودروساز دنیا یعنی شرکت سایک موتورز است .
          همین سرچ را برای جاگوار و لوتوس و ولوو و لندروور و .. هم انجام بده و نام کشور جلوی “سرپرست” و شرکت مالک را ببین ..

          در سایت مادر ام جی در بیرمنگام ، همه بریتانیایی هستند و امکان LIVE Chat هم برقرار است .. اگر مطلبی که می گویید را با ایشان در میان بگذارید، راهنمایی تان می کنند که هم رابطه چین را با این شرکت و برند بریتانیایی بدانید و هم بدانید که چین به عنوان یک سرمایه گذار ، در دنیا پیشرو است و اون چیزی که شما به عنوان خودروی چینی شناختی با ماهیت این برند ، زمین تا آسمان فرق می کند..
          استودیو سایک دیزاین :
          http://www.saicmotor.co.uk/WhatWeDo-Sub.aspx?page=7
          کارهایی که دفتر سایک در انگلستان و توسط مهندسان ام جی انگلستان انجام می دهد :
          http://www.saicmotor.co.uk/WhatWeDo.aspx

      1. فيصل.
        سوابق: (169 دیدگاه) ,

        رفیق زمانی که ام جی انگلیسی بود، بحرین هم جزیی از ایران بود. مائو هم هنوز زنده بود 😬

        پاسخ
        1. آریا
          سوابق: (112 دیدگاه) ,

          MG چینیه. نه تنها مالک چینی داره بلکه کارخونه هاش هم اکثرا تو چینه ولی ماشین خوب و بروزیه و تو انگلیس هم فروش میره.
          MG یعنی: بالاترین تکنولوژی چین با برندی اروپایی

      2. Wolf
        سوابق: (32 دیدگاه) ,

        یا علی به تو دیگه …….
        هیچوقت یه آشغال چینی رو نگو اروپایی و با توسان هم مقایسش نکن که عمرا برسه به توسان

        پاسخ
        1. No
          سوابق: (32 دیدگاه) ,

          ماشاالله ام جی سوارامون زیادن……………

        2. آریا
          سوابق: (112 دیدگاه) ,

          (نقطه ضعف:کسب 4 ستاره ایمنی از انکاپ استرالیا،)
          موستانگ از همین تست فقط 2 ستاره گرفت

  5. دانیال
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    بهتره موضوع رو برای خودمون پیچیده نکنیم جی اس از همه لحاظ خوبِ. تو این شکی نیست. اما قیمتی که روش گذاشتن اونو رقیب توسان و اسپرتیج کرد و توی فروش شکست خورد (گرچه بسیار ارزنده تر از ایندوتا و حتی سانتافه س) بهتر بود ابتدا با قیمت معقولتر و رقابتی تری عرضه میشد و بعد از شناخته شدن قیمت رو در حد توسان و اسپرتیج میکردن. (میتونستن ارزونتر بفروشن چون رو این ماشین خیلی سود میبرن) همون طور که ال نود و جک اس۵ با این رویه موفق شدند. خداکنه حداقل RX5 رو با این سیاست قیمت گذاریشون خراب نکنن

    پاسخ
  6. بیژن
    سوابق: (82 دیدگاه) ,

    منم شنیدم از سانتافه بهتره..! ولی خودم سوار نشدم.

    پاسخ
  7. sunmartin
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    امجی بهترین چینی که ساخته شده اینخودرو سالهاست که بریتانیایی نیست در مقابل کره ای ها هم حرفی برای گفتن نداره چه در سطح بین المللی جه در ایران

    پاسخ
    1. ali
      سوابق: (914 دیدگاه) ,

      چینی؟ :)))) چرا اینقدر دشمنی:))
      چین برخی برندهاش از کره هم قویترن ,و بر خلاف کره تکنولوژی هاشون برای خودشون هست، بحث اسطوره ها مثل ام جی و ولو بماند
      مثل هیوندای، کیا –>فورد
      سانگ یانگ (برند قدیمی کره)–> تاتا هند

      پاسخ
      1. آریو
        سوابق: (50 دیدگاه) ,

        یعنی الان منچستر سیتی جزءباشگاههای امارات هست چون مالکش عربه؟!!وسطح فوتبال امارات هم سطح منسیتی هست؟
        چشمه باید خودش بجوشه نه اینکه با سطل آب بریزی توش.
        خود چینیها برای اینکه وجه ولوو خراب نشه اعلام کردن هیچگونه دخالتی در کار ولوو نمیکنند اونوقت شما از ریشه کردیش اسطوره چینی.
        ام جی هم هیچوقت اسطوره نبوده

        پاسخ
  8. آریا
    سوابق: (112 دیدگاه) ,

    (بکار بردن پلاستیک‌های سخت در جای جای کابین)
    بزرگترین نقطه ضعف MGهمینه.
    قیمت کمتر، گارانتی بیشتر خیلی وسوسه انگیزه و MG روش هیوندای و کیا رو انتخاب کرده.

    پاسخ
  9. مسعود
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    من با ام جی کاری ندارم ولی بعضی از دوستان جوری از توسان یاد میکنن انگار راجب خودروی اسطوره ای حرف می زنن!!! توسان مخصوصا در نصل قبل در بازار جهانی کاملا شکست خوره بود و تنها در بازار عجیب ایرانه و چند کشور مشابه فروش خوبی داشته !!! فقط تو بازار ایرانه که با و جود محصولات ژاپنی مخصولا تویوتا و میتسوبیشی ماشین های کره ای فروش بهتری داره!!!

    پاسخ
    1. مسعود
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      من مسعودم با یک کامنت.والا برای کامنت گزاشتن کارت ملی و شناسنامه نیاز نیود!! نیلز برای شما با تعداد کامنت بالا احراز هویت کنم!!
      من طبق امار مجلات و سایت های معتبر نظر دادم.

      پاسخ
  10. sunmartin
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    جناب بظاهر مسعود با یک کامنت! شما اطلاعاتت واسه در پیت خوبه توسان فقط در بازار ایران خوب عمل کرده😆😅 مطمئنی پس حوزه خلیج فارس چی آمریکا سوئد استرالیا انگلیس و آلمان ؟؟ واقعا مشخصه که افراد با نام های کاربری متعدد مث نریمان و احمد محتبی و امین در حای جای سایت ها به تخریب کره ای ها مشغول هستند جالب اینجاست که چینی ها ازین کار اونها تقدیر میکنند

    پاسخ
    1. آریا
      سوابق: (112 دیدگاه) ,

      ای کاش به هر کی نظرش با ما یکی نیست حمله نکنیم و تهمت های مختلف نزنیم.
      شما اگه مخالفی منطقی و براساس آمار جوابشو بدین.
      نکنه شما هم فکر میکنین هرچی نظرات بیشتر باشه سواد خودرویی بالاتره؟
      لابد الانم به من اتهام میزنین که من مسعودم به یه نام کاربری دیگه.

      پاسخ
  11. کاوه
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام
    برند MG را نمی توان با برند های دیگری مثل لندروور و جگوار یا ولوو مقایسه نمود. بدلیل اینکه برندهای ولوو و جگوار و لندروور که توسط چینی ها و هندی ها سهام آن خریداری شده اند مشکل انها تنها. کمبود نقدینگی و کاهش سود این کارخانجات بوده است و نه مشکل اعتبار
    اما کارخانه ام جی یک برند کاملا شکست خورده. و بدون پشتوانه اعتبار مردمی و محبوبیت حتی در خود کشور انگلستان می باشد.و دولت انگلستان ان را بطور کاملا به کشور چین واگذار کرد. شما تنها با یک نگاه به سایت ویکی پیدای انگلیسی و منابع ان می توانید مشاهده کنید که در سال 2010 تنها تعداد 150 عدد از برند ام جی در انگلستان فروخته شده. و در سال 2014 تنها تعداد حدود 1500 عدد فروخته شده که این تعداد نیز از چین وارد کشور انگلیس شده است. و این نشان دهنده این است که در خود کشور انگلستان نیز این برند را برسمیت نمی شناسند.
    خواهشا برخی از دوستان برای این اشغال چینی دایه مهربان تر از مادر نشوند. خود انگلیسی ها این برند را قبول ندارند.

    پاسخ
    1. نریمان
      سوابق: (134 دیدگاه) ,

      جناب کاوه

      بهتر است از طرف خودتان حرف بزنید و نه مردم انگلستان ، من عضو سه کلاب خارج از کشور هستم و در هیچکدام اینگونه قلم فرسایی های مغرضانه و بی پشتوانه ندیدم ، اگر برند ام جی بدون پشتوانه اعتباری مردم هست !!!!!!! چرا بزرگترین مجموعه کلاب خودرویی دنیا را دارد ؟
      چرا همه این کلابها غیر شرکتی و انجیو هستند ؟ و چرا بزرگترین گردهمایی طرفداران ام جی در انگلستان هر ساله برگذار میشه ؟
      اگر این برند اعتبار ندارد چرا یکی از معروفترین تمبرهای ملکه الیزابت در دهه 70 بنام MGB چاپ و توزیع شد ؟
      لطفا از گفته های کاملا لجبازانه و عاری از پشتوانه دست بردارید ، برندهای جگوار ، لندروور ، ولوو ، ام جی همه در واگذاری مالکیت سرمایه گذاری به شرکتهای تاتا ، جیلی و سایک ، شرایط یکسانی دارن .
      در خصوص میزان فروش بایدباتوجه به تعداد محصولات و قیمت آن اظهار نظر نمود وگرنه پراید هم فروش بالایی دارد .
      در گزارش سایت Best selling ، برند ام جی بالاتر از سانگ یانگ ، شورولت ، کادیلاک ، سیتروِن و در مقام 33 جدول فروش سال 2016 انگلستان با حضور بیش از 150 برند قرار گرفت و این حرف شما کاملا بی اساس و ناشی از مواردی هست که باید در علوم روانشناسی بدنبال آن بود.
      – بهترین برندهای تولید کننده از دید مشتریان انگلیسی :
      http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/91289/best-car-manufacturers-2016
      برند ام جی در مکان 5 ایستاده ، نشاندهنده استدلال ضعیف و کاملا بی پشتوانه شما از بی اعتبار بودن این برند نزد مردم انگلیس
      – بهترین خودروها جهت خرید از دید مشتریان انگلیسی و صحه گذاری سایت تخصصی Driver Power :
      http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/95238/best-cars-to-own-driver-power-results

      برند ام جی از نظر هندلینگ در مقام سوم و از نظر کلی در مقام 23 بین 200 مدل خودرو قرار گرفت .

      این گزارش ها مربوط به سال 2017 و یک ماه پیش هست .
      اگر انسان صادقی باشید باید باتوجه به این گزارشات از معتبرترین سایت های خودرویی ، همینجا از همه کاربران عذرخواهی کنید .

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل Mehrbod
      Mehrbod
      سوابق: (191 دیدگاه) ,

      تا بحال این چنین وارونه گفتن را در مورد ام جی ندیده بودم.. شما دیگه به نهایت رساندید!!!!
      “ام جی بدون پشتوانه و اعتبار و محبوبیت در انگلستان” !!!!!
      آری فراری هم در ایتالیا اعتبار نداره .. و محبوبیت فورد در آمریکا پایینه .. و ولوو را هم در سوئد برسمیت نمی شناسند .. و آئودی را هم در آلمان کسی نمیشناسه..!!!!!
      اگر یک برند مانند ام جی در کشورش محبوبیت نداشته باشد که این همه کلاب آن عضو ندارد.. اگر اعتبار نداشته باشد که در مسابقات تورینگ آن کشور این همه تماشاچی ندارد..
      برند ام جی در طیف خودروهای رده اکونومیک و تیراژ بالا ، فقط شش سال است که آغاز کرده و در همین اندک زمان با پشتوانه و میراث مهندسی ارزشمند خود ، بسیار شایسته عمل کرده است..

      پاسخ
  12. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام
    یک سوال از دارندگان این خودرو داشتم
    هزینه هر سری سرویس (تعویض روغن و فیلتر…)در نمایندگی چنده؟

    پاسخ
  13. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام و چند سوال از افرادی که mg gs دارند
    هزینه هر سرویس دوره ای چند است؟
    ایا باید فقط بنزین سوپر زد؟
    مدلی که تو ایران عرضه میشه فوله؟
    ممنون

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.