ام جی

تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت ام‌جی GS

در حال حاضر شرکت چینی/بریتانیایی ام‌جی بخاطر معرفی کراس اوور جدید ZS، بیشتر به این مدل توجه داشته و به نظر می‌رسد مدل قدیمی GS را فراموش کرده باشد. اما خبری منتشر شده که نشان می‌دهد ام‌جی مدل GS را فراموش نکرده و به آن هم توجه دارد چراکه تصاویر جاسوسی که بتازگی از GS انتشار یافته نشان از انجام فیس‌لیفتی بر روی آن دارد. این فیس‌لیفت شامل یک جلوپنجرهٔ جدید، چراغ‌های جدید عقب و سپرهای جدید می‌شود.

mg-gs-1-1

GS بعنوان اولین کراس اوور ام‌جی در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۵ در ماه آوریل رونمایی و فروش آن در ماه مارس همان سال در چین آغاز شد. سپس چندی بعد به بازار اروپا هم راه یافت. پیشرانه‌های این مدل هم شامل یک واحد ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۰ اسب بخاری و یک ۲ لیتری ۲۲۰ اسب بخاری می‌شود. بتازگی ام‌جی GS پلت فرم و پیشرانه‌های خود را با کراس اوورجدید و قابل توجه رووی RX5 به اشتراک گذاشته است. اما رووی RX5 از همان آغاز عرضه، فروش بسیار بیشتری را از ام‌جی GS تجربه کرده است به‌گونه‌ای که این خودرو در ماه اکتبر امسال ۲۰ هزار دستگاه فروش داشته درحالیکه GS در همین مدت تنها ۳۶۶۰ دستگاه فروخته است.

mg-gs-3

یکی از دلایل موفقیت رووی RX5 سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آن است که نوآورانه بوده و امکانات زیادی دارد. بنابراین انتظار می‌رود شرکت SAIC، مالک برندهای ام‌جی و رووی، همان سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را برای نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ GS هم ارائه کند. در داخل GS جدید هم تغییراتی ایجاد شده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دکمه‌های جدید در کنسول وسط و فرمان جدید اشاره کرد اما صفحه‌نمایش تغییری نکرده است. در عقب هم همان‌طور که اشاره شد چراغ‌ها تغییراتی داشته‌اند و سپر و پروژکتورهای عقب هم از نو طراحی شده‌اند به‌گونه‌ای که فلپ‌های ورودی هوای تزئینی به سپر عقب اضافه شده و همچنین آن کروم‌های زشت اطراف مه شکن‌ها هم حذف شده‌اند.

mg-gs-3a

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. منصور

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    هیچ اصالتی در طراحیش نمی‌بینم.
    کاملا چینیزه شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۲۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      متاسفانه، موافقم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. M

      ۲۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (227 ديدگاه)

      اون دکمه بزرگ استپ اضطراری وسط کنسول چیکار میکنه ؟!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نیما

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (276 ديدگاه)

    متریال داخلش خیلی بی کیفیت به نظر میاد !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sina

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (362 ديدگاه)

    تو ایران بنظرم موفق نبوده، چون تو خیابونا دیده نمیشه، من کلا یکبار بیشتر ندیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سیاوش

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    طراحی پشتش زشته این چیه تن این چینیا به هر چیز می خوره گند میزنن توش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا