ام جی

رونمایی MG از GS جدید در نمایشگاه خودروی لندن

پس از تیزر شاسی‌بلند کامپکت جدید در ماه گذشته، ام جی سرانجام پرده از رخ شاسی‌بلند جدید GS کنار زد و اعلام نمود که این خودرو با گیربکس DCT دوکلاچه در دسترس خواهد بود.

2017-mg-gs-suv
بنابراین GS با اولین گیربکس اتوماتیک ام جی به بازار خواهد آمد و گفته‌شده که این گیربکس فقط در مدل سطح بالا در دسترس خواهد بود و به‌عنوان یک آپشن مطرح است. طبق گفته‌ی این خودروساز بریتانیایی، این گیربکس پاسخگوتر بوده و سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد.

mg-gs-unveiled-london-motor-show-1
GS همچنین با یک پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۵ لیتری و توربوشارژدار و در سه تریم عرضه خواهد شد که به معنی انعکاس استراتژی قیمت‌گذاری خانوادگی این شرکت است.
رئیس بخش بازاریابی و فروش ام جی آقای متیو چِینی می‌گوید:

زمانی که انتخاب‌های گیربکس و پیشرانه در نظر گرفته شد، ما به صدای مشتریان گوش کردیم و گرایش‌های بازار را سنجیدیم. این نه‌تنها یک موقعیت خطیر و مهم برای رونمایی از شاسی‌بلند جدید است بلکه یک لحظه‌ی مهم و قابل‌توجه برای معرفی اولین گیربکس اتوماتیک نیز هست، گیربکسی که منتظران زیادی داشته و ما مفتخریم که این قابلیت را ارائه می‌دهیم.

MG-GS-concept-5
در زمان رونمایی، چِینی صرف‌نظر از قیمت GS اعلام کرد که:

این خودرو (ازنظر قیمت) با سایر مدل‌هایمان تناسب خواهد داشت. باعث افتخار ماست که قیمت‌هایمان شفاف و روشن است. زمانی که می‌گوییم خودروهایمان قابل‌ابتیاع هستند، این را ثابت می‌کنیم. فهمیدن ساختارهای قیمت‌گذاری آسان است و مخارج اضافی شگفت‌انگیزی وجود ندارد.

قیمت این خودرو در هنگام رونمایی رسمی خودرو در ماه ژوئن مشخص خواهد شد.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    میتونه ماشین موفقی باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علي

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    تبریک میگم بالاخره محصول مشترک جکی چان با مستر بین به اروپا رسید. پت و مت کجان اینارو بخرن ؟!!????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ghost

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (193 ديدگاه)

      خیلی خنده دار بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Mehrbod

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (248 ديدگاه)

    پیشرانه پایه این گونه همان پیشرانه بی نظیر و کم استهلاک 1.5 لیتری MG3 است که پرخوران روی آن قرار گرفته است. این پیشرانه در خودرو های نامداری از کارخانه GM آمریکا هم با پسوند SGE قرار دارد ولی در نمونه داخل کشور ، پیشرانه قدرتمند تر 2 لیتری جای دارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بهنام طیبی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    مرسی شاهین جان عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (512 ديدگاه)

    قدرت موتورش بی نظیره..امکانات وطراحی خوبیم داره ..ایمنیشم هی خوبه..کیفیتشم نسبت به خیلی از ماشینای چینی خیلی خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خودروی خوبیه،فقط کاش چرخاش کمی بزرگتر بودن،کیفیت داشبوردش هم یکم بده ک اونم بستگی ب قیمتش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Shahram

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کلا قیمت ام جی تو ایران گرانتر از بقیه وارداتی هاست ام جی GS تو ایران بیشتر از ۱۰۰ الی ۱۱۰ نمیارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نریمان

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (138 ديدگاه)

      اتفاقا ارزون تر از بقیه وارداتیهاست ، مثلا ام جی 6 در مدل فول که تو ایران هست در دبی 90000 درهم قیمت خورده و کرولا در همان شرایط 75000 دلار و تو بازار ایران قیمت کرولا 143 میلیون و ام جی 6 ، 126 میلیون قیمت دارد . سراتو 69000 درهم و الانترا 75000 درهم و آپتیما 93000 درهم بدون رادار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. فقط انگلستان

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    استفاده از توربو شارژ کار درستی بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sunmartin

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    این نظر شخصی من هست و بدون کوچکترین تعصبی میگم اواخر سال 94 به اتفاق همراه به محل تست ام جی در تهران رفتم (آزادی) کاربرانی که شاید اونجا حضور داشتند یکدستگاه جی اس سفید و یکدستگاه ام جی جدید که قرار بود جایگزین 350 بشه برنگ مشگی حضور داشت
    اما تجربه شخصی به زعم بنده عرض اینخودرو
    بسیار کم و اصلا درخور قیمت و برچسب 160
    ملیونی نیست بیشتر توی مایه های خودروهای

    کراس آور هست درون اتاق خودرو وقتی پشت
    رول هستی فاصله با سرنشین جلویی به حدی
    کم هست که بی اختیار یاد خودروهای هاچ بکی
    مثل 206 افتادم ،داشبورد خودرو با ضربه های
    آرام دست صدای تو خالی میده و جنسش بسیار بی کیفیت و بیش از حد چیپ هست دستگیره ها از داخل پلاستیکی با رنگ سیلور مات هستند که واقعا با قیمت 160 ملیونی خودرو کوچکترین تناسبی نداره کلا کیفیت کابین در حد سایر چینی هاست و در مقام مقایسه با جک اس 5 اتومات بسیار کیفیت پایینی داره
    در مورد رانندگی این خودرو موتور به حرکات پدال خوب واکنش نشون میده اما هنوز مشکل ام جی در صدای موتور بداخل کابین و صدای تعویض دنده ها به قوت خودش باقی هست از گیربکس دوبل اینخودرو انتظار بیشتری داشتم اما خب آنچنان تفاوتی با خودروهای تک کلاچ نداره ترمز خودروهم خیلی سریع داخل مدار میار و حس اطمینان به راحنده د سرنشینان دست میده صندلی های ام جی بهیچ وجه از نظر من مطلوب یک خودرو در این رنج قیمت نیستند و استفاده بیش از حد از پلاستیک و رویه دربی ها داشبورد و حتی ال سی دی داخل خودرو هیچ تناسبی با قیمت اینخودرو ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AREF

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (48 ديدگاه)

      اونی که میگی جایگزین 350 بشه اسمش MG GT و یا MG5 جدیده که از دو نمونه وارد شده برای تست ، رنگ مشکی در ایران نداره و فقط یک دستگاه نوک مدادی و یک دستگاه سفید به کشور وارد شده که پیرو فرمایش شما که “بدون کوچکترین تعصبی” می نویسی ، … مگه اینکه رنگ ها رو درست تشخیص نمیدی و سیاه و سفید را برعکس می بینی !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mehrbod

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (248 ديدگاه)

      فقط برای شما متاسفم
      شما همه چیز را تظاهر می کنید و از این کار زشت دست بر نمی دارید!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. نریمان

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    جناب سان مارتین
    آدرس دهی شما کاملا نشون میده که حضور نداشتید و بر پایه اطلاعات خوانده شده سایتها بخصوص اسب بخار ، ادعا بر حضور دارید.
    اما از نظر عرض و طول کابین جی اس ، بزرگتر از اسپرتیج و توسان میباشد و به راحتی شخصی با قد 185 سانت میتواند در جلو و عقب ماشین بنشیند و همچنین 3 نفر آدم بزرگسال راحت ( البته نه خیلی راحت ) عقب میتوانند بنشینند . در صورتیکه در دو خودروی یاد شده ، امکان نشستن شخص با قد 185 همزمان در جلو و عقب وجود ندارد و متاسفانه فضای عقب آنها هم بسیار تنگ و ناکارآمد در سفرهای طولانی است.
    صدای موتور در دور 5000 ، داخل کابین در حدود 56 دسیبل هست که به نسبت هم رده های خودش ، 10 دسیبل کمتر میباشد.
    یکی از مزیت های این خودرو به گواه سایت های داخلی ( مجله ماشین ، خودرو بانک و پدال ) نرمی تعویض دنده در تمام شرایط میباشد و حتی در خودروهای دیگر این برند ، این یک مزیت بوده .
    ترمز این خودرو کاملا با بی ام دبلیو ایکس 3 یکی هست و اصطلاحا 15در 1 میباشد و جنس صندلیها از چرم طبیعی از پوست گاو میباشد که ضد چروک هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا