ام جی

عرضه ام‌جی 360 مدل 2018 در خاورمیانه

سام کاویانی: ام‌جی ۳۶۰ که در دیار آذربایجان ایران‌زمین و توسط کارخانه‌ ام‌جی-پارس نیز تولید می‌شود، مهیای حضور در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله امارات و… شده است. به واسطه این رویداد، اخیراً متن مختصری در سایت «DRIVEARABIA» انتشار یافته که برگردان آن تقدیم شما عزیزان می‌گردد.

2018-mg-360-silver-exterior-front-side-quarter-dynamic
برند چینی – بریتانیایی‌ ام‌جی، اعلام به آغاز عرضه خودروی جدید ام‌جی ۳۶۰ در بازار خاورمیانه نموده است، ظاهراً خاورمیانه نخستین منطقه‌ای در جهان پس از چین محسوب می‌شود که این خودرو مهمان آن خواهد بود، خودرویی که هم‌اینک در خود چین با نام رووی ۳۶۰ شناخته می‌شود.

mg-360-01
ام‌جی ۳۶۰ از زبان طراحی جدید این برند با نام «جامه حریری» سود می‌جوید. زبانی که «ظاهری مدرن و متمایز را به واسطه خطوط نرم کناری و کاپوتی شیاردار، برجسته می‌کند». این ظاهر متمایز با لامپ‌های روزتاب LED در جلو و عقب، راهنمای ادغام شده با آینه‌های روی درب‌ها و نیز رینگ‌های آلومینیمی ۱۶ اینچی، تکمیل می‌شود.

mg-360-2018
شرکت ام‌جی آشکارا از رقبای کلیدی این خودرو از حیث قیمت، نام برده است. این رقبا عبارت‌اند از: نیسان سانی، کیا ریو و تویوتا یاریس. طبق مدعای سازنده، این خودرو به لطف فاصله بین دو محور ۲۶۶۰ میلی‌متری خود که از اغلب رقبای کلیدی و حتی تویوتا کرولا نیز بیشتر است، از فضای کابین وسیع‌تری هم نسبت به آنها برخوردار است. علاوه بر آن، ام‌جی ۳۶۰ صندوق عقبی به گنجایش ۴۸۲ لیتر، صندلی‌های ۶۰/۴۰ تاشو در عقب و نیز بیش از ۲۳ محفظه جهت ذخیره بار را تقدیم سرنشینان خود می‌کند.

2018-mg-360-interior
در ام‌جی ۳۶۰ امکاناتی چون: “سیستم هوشمند از راه دور”، یک سیستم به نام “INKALINK VEHICLE SYSTEM” که سازگار با اندروید موبایل است، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سرعت‌سنج دیجیتالی و بلوتوث تلفن هندز- فری مشاهده می‌شوند. تجهیزات ایمنی هم شامل مواردی مثل سیستم ABS،EBD،ESP،EBA، هشداردهنده سرعت غیر مجاز، سیستم مونیتورینگ فشار باد تایرها، فرمان الکتریکی، سنسورهای پارک، یک دوربین دید عقب و کروز کنترل می‌گردد.

2018-mg-360-interior-60-40-foldable-rear-seats
ام‌جی ۳۶۰ با ساختاری تقویت شده از بدنه ساخته شده است، ساختاری که ۷۰ درصد از آن را فولاد با استحکام بالا دربر می‌گیرد. ضمن اینکه، این خودرو تحت آزمون‌های قابلیت اطمینان نیز قرار گرفته و توانسته است ۵ ستاره ایمنی را در تست‌های تصادف موسسه C-NCAP دریافت نماید.

mg-360
طبق ادعای سازنده، پیشرانه ۱.۵ لیتری “DVCT” ام‌جی ۳۶۰ از مصرف سوختی معادل ۶.۳ لیتر در هر یک‌صد کیلومتر بهره می‌برد و توان خروجی آن معادل ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور آن برابر با ۱۳۵ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه است.

انتظار می‌رود که بهای این خودرو در حد همان دیگر رقبای ساب‌کامپکت آن باشد، همان‌طور که پیش‌تر، ام‌جی ۳۵۰ نیز چنین بود (رقم ذکر شده برای قیمت این خودرو در بازار امارات اعدادی بین ۳۹,۵۰۰ الی ۴۵,۰۰۰ درهم است که با تبدیل آن به دلار آمریکا، ارقام تقریبی ۱۰,۷۲۰ الی ۱۲,۲۱۰ دلار به دست می‌آید).

mg-360-rear
منبع:
DRIVEARABIA.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. بهرام

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    اگه با قیمتی معقول و منصفانه وارد بشه به نظر من میتونه فروش خیلی خوبی داشته باشه در مقابل ماشینایی مثل رنو سیمبل با اون قیمت نجومیش !!!!!
    ✌✌✌✌✌

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      قیافه و امکاناتش نسبت به قیمتش خوبه ولی قیمتش دیگه دست مدیران دلسوز هست که اونا هم اونقد با انصاف قیمت گذاری میکنن که ملت شرمنده بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. یاسین

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    نکته ای که وجود داره اینه که چه بخوایم چه نخوایم(که شخصا خودم خیلی با این قضیه موافق نیستم)ما یه کشور در حال توسعه ایم و متاسفانه کشورهای در حال توسعه باید با چین همکاری هایی داشته باشن تو زمینه خودروسازی حالا به قول گفتنی که توفیق اجباری شده حداقل شرکتهاییشون که ماشین های به نسبت با کیفیت تری تولید میکنن باید باشن اوایل چینی با برندهایی مثل لیفان و جک و اومدن ایران که خب باعث خراب شدن تفکر کلی نسبت به ماشین های چینی یکم این باشه که بی کیفیتن ولی واقعیت اینه اگه از همون اول شرکتهایی که الان تازه دارن وارد بازارمون میشن مثل BYD ،چانگان،هاوال، یا همین سایک(ام جی) وارد بازار ما شده بودن برای تولید که ماشیناشون با تیراژ و بالا قیمت به نسبت منطقی دست مردم میرسید الان شاید وجهه ماشین های چینی تو بازار ما بهتر بود در کل به طور مثال BYD از همون اول بخاطر سابقه ای که تو زمینه تولیدات ادوات الکترونیکی داشت خیلی از شرکتهای بزرگ دنیا باهاش همکاری کردن و همین باعث شد که از همون اول ماشین های نسبتا با کیفیتی تولید کنه و الانم که نمیدونم خبر دارید یا خیر این شرکت تونسته سر از بازار اروپا و امریکا در بیاره و استانداردهای اونارو پاس کنه
    یا همین سایک الان هفتمین یا هشتمین خودروساز دنیا از نظر تیراژ تولید و مبادلات مالیه و خب درسته نمیشه گفت یه مهندسی اروپایی کامل ولی تا حد زیادی از استاندردهای روز دنیا و اروپا تبعیت کرده واسه همین هم از نظر فنی و هم از نظر کیفیت متریال و ساخت واقعا با تعریف ما ایرانیا در مورد ماشین چینی فرق داره این شرکت ام جی پارس موتورم که تو ایران راه اندازی شده برنامه صادرات از ایران رو داره و این خودش یه مهری میشه که تمامی مدلهای تولیدیش از ایران واقعا در یه سطح کیفی خیلی خوبی باشن مثل خیلی از خودروهایی که تو ایران تولید میشن کیفیتشون یکی در میون مثل هندونه نباشه حالا کلا کاری نداریم ماشین چینی خوبه یا بد ولی حداقل اگه قراره تو ایران تولید بشه چه بهتر که تو بهترین کیفیت ممکنش تولید بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mehrbod

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (240 ديدگاه)

    گنجایش صندوق بار این خودرو ، 482 لیتر است نه 360 ، خواهشمند است اصلاح کنید..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Madjid

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    طراحیش که خوبه ، قیمتش معلوم بشه تا ببینیم چی پیش میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Mehrbod

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (240 ديدگاه)

    این خودرو یک پیشرانه دیگر هم با گنجایش 1.4 لیتر و عملگرپرخوران با 150 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور هم دارد که با گیرباکس 7 دنده کلاچ دوگانه و سیستم استاپ/گو ، عرضه می شود.. البته 60 درصد هم از نمونه 1.5 لیتری ، قیمت بالاتری دارد..
    رووی 360 در پایان سال 2015 در بازار چین عرضه شد..!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Mehrbod

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (240 ديدگاه)

    البته با نرخی که ام جی پارس در نظر گرفته است ، نمی شود انتظار بالایی از آپشن های خودرو داشت ولی عملگرروشنایی خودکار ، تهویه مطبوع خودکار و جی پی اس و ایربگ جانبی ، مهمترین آپشن هایی است که جایشان خالی است..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حميد

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    اگه قیمتش چهل ملیون بخوره باید با ماشینهای ایران خودرو خدا حافظی کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    اوه اوه اوه چه شود ?
    چینی منتاژ ایران?
    از همین الان حال و روز خریداراشو میبینم
    عاشقال به توان 2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سامان اذری

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    بهرام جان قرار نیست وارد بشه
    قراره تو تبریز با سرمایه گذاری 50-50 سایک موتور چین و گروه خودروسازی اذربایجان تولید و مونتاژ بشه احتمالا حدود 60 الی 65 تومن قیمت بخوره به نظر من از اریزو 5 که 75 تومن قیمت خورده بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهرام

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (112 ديدگاه)

      سامان جان اگه اینجوری باشه که خیلی عالیه ولی به شرطی که آپشن هاشو نخورن دیگه ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. رضا

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    توی نمایشگاه تبریز پارسال بود و باموتور توربو قیمتش رو ۷۵ اعلام کردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این خودرو باموتور توربو در نمایشگاه پارسال تبریز رونمای شد وقرار امسال هم وارد بازار بشه البته باقیمت ۷۵ وکلی اپشن و سانروف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. بهرام

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    راستی یه چیز … موافقین یه گروه تلگرامی بزنیم و همه بچه ها رو عضو کنیم و مطالب پدال رو اونجا بذاریم و بحث کنیم ایده ی خوبی نیست ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      میدونی نمیشه چون وقتی بین بچه ها بحث بشه به این دلیل که بدون هیچ سانسور و فیلتری هست واویلا میشه
      اینجا اگه کسی حرف غیر اخلاقی بزنه کامنتش تایید نمیشه ولی اون جوریش رو خودت فرض کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      مثل چند وقت پیش یکی از دوستان که اسمشو نمیبرم گفت خودرو امریکایی سراسر توهینن و ….
      براش نوشتم یکم اخلاق و ادب خوبه که بعدش تمام کامنت ها پاک شد
      حالا اگه تلگرام باشه که نمیدونم چه حرف های رکیک و ناموسی زده بشه
      راستش اصلا ایده خوبی ندادی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        من با گروه موافقم
        2 تا ادمین میزاریم که اگه کسی توهین کرد از گروه بندازه بیرون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. Amir.dp

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    این همون ام جی 350 هست که عمل زیبایی انجام داده.از اون نمیدونم به چه دلایلی استقبال نشد،شاید اگر این قیمت مناسب تری نسبت به رقباش داشته باشه با چهره بهتر از قبلش ،اقبال بیشتری در بازار ایران داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حمیدرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    امیدوارم نمونه ای عرضه بشه که در تاسیسات ایران مونتاژ میشه تا کشور ما هم بتونه سهمی از بازار خودرو خاورمیانه بگیره که به نظرم بعید نیست این اتفاق بیفته چون اگر ما خودرو رو تولید کنیم و صادر کنیم عوارض گمرکی مونتاژش شامل هزینش نمیشه پس میتونه با این قیمت به دست مصرف کننده اماراتی برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ali

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    اصلا طراحی بیرونی و داخلی جذابی نداره…حداقل جلوی رقباش..مثلا آریزو5 بیرون و داخلش بهتره..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. sunmartin

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    در شهر ممقان بنده این خودرورا درحال تست دیدم این خبر را 3 ماه پیش اعلام نمودم امجی 360 خودرویی زیبا جادار و با تریم داخلی جدید است که میتواند مورد اقبال آندسته از مشتریان باشد که از ال نوت و 405 و اقمار 206 و اقمار 405 به ستوه آمده از طرفی اقسام چینی های بی کیفیت آنها را وارد مرحله نه به چینی !نموده لذا تولید خودرویی چینی با سابقه انگلیسی و طراحی معقول مانند 360 جدید یک نگاه متفاوتتر به این دسته از خودروهاست مطمئنا با شرایط فروش خوب و اقساطی میتواند ببازار را در دست بگیرد رقیب این خودرو بصورت مستقیم هیوندای i20 هیوندای اکسنت پژو 301 و پژو 2008 است که در یک رنج قیمتی (با حدود 10 ملیون اختلاف نهایتا ) هستند باید دید که پژو 301 چینی که قرار است اواسط سال تولید انبوه شود و 2008 که تولید انبوه شده چقدر قیمت میخوردند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. sunmartin

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    اضافه کنم که وقتی از تستر خودرو سوال کردم گفتند حول و حوش 85 تومان الی 90

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ابراهیم

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من به شرکتشون در تبریز زنگ زدم توربوش ثبت نام میکنه 72 میلیون معمولی 65

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. مرتضی

    ۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان. توربو 72 میلیون شش سرعت ی اتوماتیک، اتوماتیک 4 سرعت 65، دستی56 میلیون. ماشین از نظر بدنه یک کلاس بالاتر از ال نود و پزو پرشیا و 405 است. امکانات و قیمتش معقول است. حسنش این است که سایک موتور شراکتی 50 50 کارخانه در تبریز احداث کرده و مطمئنا اجازه نمیده سرمایه اش هدر رود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا