مرسدس بنز

افشای تصاویر مرسدس کلاس ای جدید

تقریباً یک هفته پیش از رونمایی رسمی نسل پنجم مرسدس کلاس E در نمایشگاه خودروی دیترویت، تعداد زیادی از تصاویر رسمی این خودرو همراه با جزئیاتی چند از آن فاش شده‌اند.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
نسل جدید E کلاس روی پلتفرم جدید، مدولار و سبک‌وزن MRA بنا شده که با کلاس سی و اس مشترک می‌باشد. ابعاد E کلاس نسبت به قبل اندکی رشد یافته و ۴۳ میلی‌متر به طولان و ۶۵ میلی‌متر به فاصله بین دو محور آن افزوده شده است. بدین ترتیب طول مدل سدان ۴۹۲۳ میلی‌متر و فاصله دو محور آن ۲۹۳۹ میلی‌متر خواهد بود که نوید یک فضای داخلی جادار و راحت را می‌دهد.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
همچنین با وجود الگوهای طراحی برگرفته از سایر برادران خود، ضریب مقاومت در برابر باد یا آئرودینامیک آن به رقم ۰.۲۳ رسیده که در این کلاس بی‌نظیر است.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
نمای بیرون خودرو کاملاً مشابه کلاس سی و اس جدید می‌باشد و درعین‌حال شیک، موقر و اسپرت است. تمامی خطوط بدنه در هماهنگی با یکدیگر قرار دارند و درعین‌حال مرسدس بودن خودرو نیز کاملاً عیان است. چراغ‌ها هرکدام همانند جواهرات و سنگ‌های قیمتی به نظر می‌رسند. با این وجود همه چیز مرتب، مدرن و گیرا طراحی شده است.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
در مورد فضای داخل کابین و داشبورد، پیش از این با تصاویر رسمی پنل ها و صندلی‌های آن آشنا شده بودیم. پانل نمایشگرهای عریض برگرفته از کلاس اس بوده و البته در مدل پایه شامل پانل کلاسیک آنالوگ می‌شوند.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
سیستم تعلیق مرسدس کلاس ای جدید سه گزینه اضافی فراتر از نسخه استاندارد را ارائه می‌کند. ازجمله کاهش ۱۵ میلی‌متری ارتفاع برای مدل‌های آوانگارد، کاهش ارتفاع و تعلیق سخت‌تر اسپرتی همراه با دامپرهای تطبیقی و سیستم تعلیق بادی با کنترل الکترونیکی و فنرهای قابل تنظیم.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
در اروپا نسخه E200 با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو و E220d دیزلی با حجم ۲.۰ لیتر و قدرت ۱۹۲ اسب بخار و مصرف سوخت تنها ۳.۹ لیتر انتخاب‌های نخستین خواهند بود. مدل‌های شش سیلندر نیز به این مجموعه اضافه می‌شوند و پس از مدتی نیز نسخه پلاگین هیبریدی E350e که ترکیبی از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو با یک موتور الکتریکی است و ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد و نسخه سرسبد AMG با موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توربو با قدرتی در حد ۶۰۰ اسب بخار معرفی خواهند شد. تمامی این مدل‌ها با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با امکان شیفت دستی ۹G-Tronic ارائه می‌شوند. بعلاوه انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا فورماتیک نیز قابل انتخاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (67 ديدگاه)

    بنز هم شد مثل آئودی … دیگه تشخیص مدلاش داره سخت میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. king 918

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      باور کن خود کارکنان هم موقعی میخوان اسم ماشین رو بچسبونن قاطی کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Km

        ۱۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        مثل اینکه شماها و خیلیای دیگه کلمه ی “هویت سازمانی” به گوشتون نخورده.اگه یکم مطالعه کنین و سری به کتاب های طراحی صنعتی بزنید و در این مورد تحقیق کنید دلیل شباهت محصولات هر برندی رو میفهمید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ZIPPO

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (248 ديدگاه)

          شما که به گوشتون خورده یامفهومشو متوجه نشدی یا بد متوجه شدی
          هویت سازمانی با این چیزی که شما گرفتی خیلی فرق داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mohsen

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          شباهت یه بحث هس کپی یه بحث دیگه! آخه این با C Class که اونم سایز کوچیکه S Class هس چه فرقی داره؟
          تا دیروز بعضیا هی میگفتن پورشه و بی ام وه تکراری حالا اینم بنزشون تحویل بگیرید فردام نوبت CLS حتما

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ali ayat

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (716 ديدگاه)

          یعنی چه این هویت سازمانی میشه خلاصه بگین؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. maha

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      بنز، آئودی و بی ام و هر سه تاشون. به نظرم این وفاداری به سنت با وجود جذابیتهایی که داره، خیلی دست طراحارو برای نو آوری بسته. البته از بی شخصیت بودن طراحی تویوتا نمیشه گذشت،

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. AHMADREZA

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      آوودی ها کم کم در مدل های جدید دارن تمایز پیدا می کنن اما بنز برعکسش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. حامد

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (67 ديدگاه)

      نمیگیم شباهت نداشته باشه ولی دیگه کپی نزنن که بشه تشخیص داد… از صبح دارم عکسای کلاس سی رو با کلاس ای مقایسه میکنم تفاوتاشونو پیدا کنم که بعدا بتونم تشخیص بدم ولی تفاوتی نیست که نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ПпП

        ۱۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (172 ديدگاه)

        چرا اتفاقا یه تغییر اساسی کرده که اولین باره اونم خط روی بدنس که قبلا به سمت پایین متمایل بود و تو در پشت تموم میشد.اما خط شونه الان از جلو تا پشت ماشین ادامه پیدا کرده.یکم بیشتر دقت کن اینکه دیگه چیز واضحیه D: (;

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. arman

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    عقبش خیلی شکل سری c شده :(
    سری قبلی ابهت بیشتری داشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. The Best Or Nothing

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (56 ديدگاه)

      600 اسب بخار از همون موتور GTS !!!!!!
      یعنی E-Class جدید اینقدر از GTS مهمه ؟؟؟؟؟؟
      چی میشد الان C63 S AMG Coupe جدید هم 600 اسب داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علي

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (969 ديدگاه)

      لطفا زود قضاوت نکنین . ماشینهای آلمانی معمولا تا بوده خودشون از عکساشون بهتر بودن . در ضمن چشم عادت میکنه به طراحی چون بعضی ماشینا اولش گیرا هستن ولی بعدش تدریجا نظر رانندرو و دیگران رو جلب میکنن طوری که شما کاملا راضی خواهید شد . این علم روانشناسی طراحیه . در ضمن من و شما قرار نیست فقط ی ماشین خوشگل بخریم باید به جهات دیگر هم اهمیت داده بشه . به هر حال هر چی باشه هدف اول امنیت و سواری ماشینه نه فقط ظاهر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۶ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (221 ديدگاه)

        کلاس اس هم موقع رونمایی همینقد ناآشنا به چشم اومد، ولی بعدا که عادت کردیم، هم تشخیصشون راحت شد و هم دیگه نا مانوس نیستیم باهاشون.
        ولی خب اگه مستقل تر و قابل تشخیص تر از هم بودن بهتر بود
        کاش از جنبه اسپرت بودنشون کم نمیکرد. الان همشونو فقط داره لوکس میکنه. آخرسر کار به جایی میرسه که خریداران کلاس اس رو به فکر فرو میبره که واقعا انتخابشون درست بوده!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. سامان اذری

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    سلام
    هر کی هر چی میخواد بگه ولی من قیافه E کلاس 2010 رو خیلی دوس دارم
    خیلی جذاب و مردونه بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
      1. ali ayat

        ۱۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (716 ديدگاه)

        ایول بسیارزیبا بود من که با طراحی نسل قبل ای یه سری مشکلات شخصی داشتم ولی این مدلو که دیدم کمی تو ذوقم زد و مدل قبلی با اون مشکلاتش بیشتر به دلم نشست البته تا یه بنزو از نزدیک نبینی نمیشه راجبش نظر بدی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    1. CORVETTE Z06

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (225 ديدگاه)

      سری Eنسل قبلش بهتر بود.نمیدونم چرا اصلا با یک سوم عقب طراحی های جدید بنز نمیتونم کنار بیام-فیس های جدیدشون حس فیک بودن به آدم میده
      دلمون به سری E خوش بود که قیافش رو خراب نکرده که اونو هم خراب کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ZIPPO

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    طراحی داخلیش خیلی زیباست
    نمای جلو هم خیلی باکلاسه
    نمای عقب ماشین وبه خصوص فرم چراغ ها اصلا جالب نیست میتونست خیلی بهتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ali

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    در این که همه چی تمام شکی نیست ولی خدایش دیگه S &E,C همشون یه شکل شدند. آقایون بگند این تشابه خوبه یا بد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عباس

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (154 ديدگاه)

    موندم.اینا تاکجا میخوان پیش برن؟یعنی سطح پیشرفت تا کجاست؟هر سال نوآوری دیگه کم کم داره خودروهای بنز و بی ام دبلیو شبیه مدل های قبلشون میشن،واقعا آدم حیرت میکنه که دیگه چی مونده به این ماشین ها اضافه کنن؟شاید در مدل های دیگهآپشن همیشه در دسترس پراید یعنی پرواز یا مرگ راحت و آسوده رو بهش اضافه کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دیگه فرقشون تو ظاهر فقط ابعاد شده.به نظر من اگه قیافه هاشون یه شکل نبود بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hermidas

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    به نظرم کلاس c رو میشه به راحتی از s تشخیص داد…

    ولی کلاس e رو دیگه نمیشه از c تشخیص داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali agha

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (135 ديدگاه)

    اینکه قیافشون شبیه به همه اصلا چیز جالبی نیست.ولی حتما بنز یه دلیلی داره که قیافه هاشون شبیه به همه…
    مثلا شاید بخواد تو نسلای بعد قیافه s کلاسو عوض کنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. BMW ///M

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    من از قبل گفتم که چهره ی e کلاس به c کلاس شبیه و بعضی کاربران هم گفتن شبیه s کلاس هم شده و الان کاملا مشخصه طراحیش بین s و c کلاس هست.
    دیگه قیافه مردونه و پر جذبه نداره و بیشتر لوکس و تجملاتی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. شلبی

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (685 ديدگاه)

    شخصا بنز رو بیشتر از خودروسازای دیگه المان دوست داشتم چون محصولاتش در عین اینکه امضای بنز رو داشتن قابل تفکیک و تشخیص از همدیگه بودن و هر کدوم طراحیه خودشونو داشتن ولی الان طوری شده که نمشه ماشینای بنز رو از همدیگه تشخیص داد و بیش از اندازه شبیه هم شدن و فرقشون فقط در ابعاد خودروهاست که به نظرم اصلا جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali ayat

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      اگه یه توجه خوبی به تیزری که از چراغ هاش گفته شد کرده باشم یه چیزی متوجه شدم اولا که چراغ های رنگی و خارج از نور سفید وارد بازار کرد(البته به صورت استاندارد وگرنه هستند توینیگ کارایی که چراغ های رنگی روی چراغ جلو نصب میکنند)و یه نکته که اگه چراغ اصلی که به موتور هست ببینید یه نور پردازی به صورت لایه ای روی بدنه موتورش شده که واقعا چیزی فراتر از جذابیت هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. efk

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    منم مثل شما با ظاهرش کنار نیومدم چون نسل های قبلیشو خیلی دوست دارم،برای قضاوت زوده از نزدیک باید دید چیه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ali ayat

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    بنز بی ام و پورشه آستون آئودی همه اصالت هاشونو توطراحی نگه داشتن ولی این اصالت همیشه یه مشکلی داره و خواهد داشت و از دسترس بشر خارج هست اونم تکرار در طرح تکراری که حتی بعضی مواقع شناخت از یک مدل رو کم میکنه پس لطفا یا اصالت رو قبول کنید و از تکرار اون صحبتی نکنید یا به خودروهای بی اصالت هیوندا و کیا گیر ندهید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      به هیچ عنوان بنز اصالت در طراحی خود را در این نسل ندارد حتی جلو پنجره ی معروفش را هم الآن فقط میشه تو اس کلاس دید. اینو من نمیگم بزرگای طراحی دنیا این انتقاد رو به گردون واگنر کرده اند. ای کاش همچین فرد کم تجربه ای سر طراح بنز نمی شد. کابین های فعلی بنز با طراحی های اصیل قبل از این ترکیب بی نظیری رو ایجاد می کرد اما حیف… اصلا از طراحی این نسل ای خوشم نیومد. من عاشق اون ای کلاس های چراغ گردم و معتقدم طراحیشون حتی از این هم برتره هنوز که هنوزه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Km

        ۱۵ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (544 ديدگاه)

        آقایی قابل توجه شما که گوردون واگنر به هیچ عنوان بی تجربه نیست حتی نسل قبل مرسدس سی ال کا که بسیار ماشین زیبا و متناسبی هست رو گوردون واگنر در 27 سالگی برای مرسدس طراحی کرد.انتقاد هایی هم که بهش شد برای اوایل سرطراحیش بود ولی الان مرسدس چه بخواین چه نخواین واقعا به بلوغ رسیده.من با خیلی افراد دیگه خارج از اینجا تو گروه مثلا طراحان که با استادای معروف کار کردن که همیشه با گوردون واگنر مخالفت میکنن همصحبت شدم و واقعا به این افراد باید گفت که اگه خودشون میتونن برن برا مرسدس یه کاری کنن آخه حرف مفت برا چی؟؟؟توقع دارن که طراحیای مرسدس به دوران فایفر برگرده در حالی که نمیفهمن که مرسدس داشت با طراحیاش به یک ماشین پیر تبدیل می شد.البته کار پروفسور پیتر فایفر هم واقعا بی نظیر بود و ماشینای بی نظیری ارائه داد ولی اواخر این مسکل پیش اومد تو طراحی های مرسدس.و این که شما دوستان عزیز لطفا اول ماشینارو از نزدیک ببینید چون تو عکس شما حجم و خیلی چیزای دیگه رو درک نمیکنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جی تی ار

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (459 ديدگاه)

          جالبه شما با طراح ها برند های بزرگی چون جگوار هم همصحبت شده اید؟ منظور من از طراح های برگ دنیا، واقعا طراح های بزرگ دنیا است! شاید به قول شما این سبک طراحی در حال حاض به بلوغ رسیده باشد، اما هیچ ردی از اصالت مرسدس که طراح های اسطوره ای چون ساکو و فایفر برای این برند تعریف کرده بودند وجود ندارد. انتقادت به فایفر هم واقعا جالب بود. نل اول مرسدس سی ال اس رو هنوز هم که هنوزه بهش نگاه کنی محوش میشی. اوج خشونت و جوان پسندی است. اون وقت شما میگی طراحیا پی شده بود؟ ای کلاس چراغ جلو گرد بسیار مورد پسند جوانی مثل م است؛ چون هیبت و شادابی وجوان پسندی و لوکس ودن ر یکجا ارائه می دهد. همون یزی که در حال حاضر در اکثر محصولات ب ام و و آئودی شاهده می شود. شما چهار مورد از امضاهای برند بنز رو که سابقه ی چند ده سلاه ی این برند را داشته باشد به من نشان بده؟!!
          ضمنا چهره خودروی در عکس می تواند توانایی های خود در طراحی را نشان بدهد. اتفاقا اکثرا خودروهای بنز در عکس زیباتر از واقعیت اند.عکس هم برای همه ی برند هاست. نمی توان گفت که خوروهای بنز در عکس زشتند بقیه خوشگل!…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Km

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (544 ديدگاه)

          دوست عزیز در این مورد که مرسدس در اواخر دوران طراحی آقای فایفر دچار پیری شده بود شکی نیست چون اگه نسل قبل E در مقابل رقیبش سری 5 قرار بدی اینطوره و این هم انتقادی بود که به آقای فایفر شد در اون موقع.من خودم یکی از طرفداران آقای فایفرم و واقعا کاراشون عالیه تا جایی که کریس بنگل که سرطراح قبلی ب ام و CLS رو واقعا تحسین کرد و حتی E class ایشون هم هیچ مشکلی نداشت و طراحی خیلی عالی داشت ولی رقیبش یعنی سری 5 جوونارو به خودش جذب میکرد و مرسدس اون جذابیتو برا جوونا نداشت که خب باعث کاهش فروشش شد.یه حرف جالبی که اتفاقا خودتون بهش اشاره کردین طراح جگوار(یان کالوم ) بود که توی یه مصاحبه ای که بحث به همین اصالت کشیده شد که شما میگین مرسدس الاناصالت نداره ، برند های مرسدس بنز،ب ام و،فراری،لامبورگینی،و آستون مارتین رو به عنوان خودروسازی هایی که دارای طراحی با اصالت هستند نام برده بود.در آخر اینکه من خودم به عنوان کسی که خودروسازی مورد علاقش مرسدس بنزه همیشه سعی میکنم بدون تعصب حتی بهش انتقاد کنم حتی با این که شاید هم بشه بهش گفت بهترین خودروسازنه اینکه چشم بسته ازش طرفداری کنم .واین که طراحای مرسدس به خاطر دل ما چند نفر طراحی نمیکنن بلکه برای چندصدهزار نفر که میخوان این ماشینو بخرن مطابق سلیقه ی جهانی طرح های به روزی ارائه میدن.چون اونا بهتر از ما میدونن چطور طراحی کنن که برای عموم جذاب ترباشه در هر دوره پس مرسدس باید سبکشو تغییر میداد که از بازار عقب نمونه.نمیتونست تو دوران فایفر بمونه.اینا همش منطقه چشماتونو باز کنید خواهشا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Km

          ۱۵ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (544 ديدگاه)

          مسلمه که یه مرسدس 500E سال 1994 برا من و شما نه تنها از این بلکه از خیلی ماشینای دنیا قشنگتر باشه ولی چون اون خیلی زیبا و پر ابهته نمیشه که الانم تولیدش کرد یا چیزی شبیه اون.پس نمیشه همیشه تو گذشته موند.کلی تحقیق انجام میشه روی اینکه چه طرحی برا حال حاضر عامه پسند و جذابه و بازار بهتر و سود بیشتری نصیب شرکت میکنه تو هر زمینه ای

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. مسعود

          ۱۶ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (221 ديدگاه)

          آقای km خیلی حال کردم با حرفات. لاییییییییییییییییک

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. رامتین

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    واقعا ناراحت شدم (گرچه شاید بعضی دوستان اینطور نباشند و هر کسی، سلیقه ای داره) گذشته از اینکه داخل کابین بسیار بهتر شده و از نظر فنی ارتقا پیدا کرده، اما عقب خودرو نباید تغییر میکرد. ابهت E اومد پایین. سریC آنچنان مهم نبود و اون اگه شبیه S شد (در نمای عقب) اشکال نداره. سری E مدل کروک هم داره، مدل کروکش هم باز شبیه S میشه. نمای عقب سری قبلیE واقعا بینظیر بود. سری5 بی ام و در این وضعیت، چهره زیباتری از سریE داره (از نظر فنی تقریبا معادلند)، سری3 بی ام و برتر از Cبنز است (انتقاد وارد نیست، چون سری3 معیاره و 6سال پشت سرهم برترین خودرو در این کلاسه)، مقایسه سری7 با Sبنز خیلی پیچیده است ولی بنظر S بهتره. نتیجه: بنز و بی ام و هردو بهترینند و باید گفت مثه هم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Zonda R

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    تو فوق العاده بودن. این ماشین ازهمه لحاظ شکی نیست
    ولی عجب ریسکی کرد بنز امیدوارم جواب بده
    الگوی طراحی و ….گفتن
    اما نه شباهت.کامل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    دوستانی که خوششون نیومده نخرن
    والا
    حالا یدونه از اینا تو خیابون از کنار همین دوستان رد شه چشاشون گرد میشه
    من از اون نقره ای رنگش خیلی خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (752 ديدگاه)

      اونایی که از نسل قبل هم. خوششون اومده همه نخریدن!!! بنز تو طراحیش پس رفت کرده مثه بی ام و ولی دیگه بنز شورشو در آورده حتی شاسی بلنداشم شبیه c وs شدن اصلا s کلاس نسل قبل ml نسل قبل و….از لحاظ طراحی سرترن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. پویان

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (54 ديدگاه)

    عاشق نسل قبل بودم. بنظرم این طراحی رو فقط باید مختص اس کلاس بکار میبرد. الان تمام سداناش شبیه هم شده فقط مونده cls

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امیر

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    آقا دیگه شباهتم حدی داره کلاس سی وای واس عین همن این که نشد هویت واصالت این یعنی عقب ماندگی در طراحی ونداشتن حرف جدید باز بی ام دبلیو تشخیص مدلاش یا لکسوزراحت تره بنز به خودت بیا بابا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. moein

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    داخلش عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمدرضا

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    C + S —–> E

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Ahmad..F12

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    هرچه بیشتر میگذره بیشتر دارم به حرف خودم میرسم

    یک استایل برای همه ی مدل ها…

    از این پس تفاوت کلاس ها، فقط در اندازه ها خواهد بود.

    آئودی، BMW، مرسدس و پورشه تقریباً همه دارن همین سبک رو دنبال میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. رضا س

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    اصلا زیبایی و جذابیت نسل قبل رو نداره مخصوصا عقب اتوموبیل
    کلا اون ابهت و غرور از چهره اش برداشته شده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. K_m

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (544 ديدگاه)

    دوستان شما میدونید طراحای بنز نمیدونن نه؟؟؟؟
    باید بگم طراحای مرسدس به خاطر دل ما چند نفر طراحی نمیکنن بلکه برای چندصد هزار نفری که میخوان ماشینو بخرن طراحیای به روزی ارائه میدن.اینجور که شما میگین که اصلا تو طراحی نباید چیزی تغییر میکرد.به قول دوستمون هر وقت این ماشینو از نزدیک دیدین چشاتون گرد میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. benz and porche

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    جنابgtrمعذرت به احتمال زیاد حواس پرتی مدیر عامل بنز دارد من به ایشان گوش زد کردم تا شمارا سر طراح بذارن اما یادش رفته .اقا چی می گی الان بی نظیر ترین طراحی ها در خودرو های لوکس برای بنز است .بعد نه پس طراحی بی ام و خوبه اگه شما میگی که کلیه کلاس های بنز مثل هم شده بی ام و هم همه ماشین هاش از یه طراحی داخلی واز یه طراحی بیرونی پیروی می کنند که طراحی داخلی اصلا در خور یک خودرو لوکس نیست . .mersedes.benz the best or nothing

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۱۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (459 ديدگاه)

      !!!!!!!!!!!!:-P:*)
      آقا شما یه با توی یه تصمیم کلان حرف ما رو گوش ندادی, ضرر میلیونی خوردید. نتیجه اش هم این شد که بین کرولا و 206 فرقی قاىل نیستی!!!!!! بعدشم من الآن نمیدونم جواب کجای کامنتتو بدم مثلا بگم نه نمی خواد چیزی به مدیر بنز بگی یا!!!!!…
      در کل میتونم بگم که یاخچی آقا مهدی, خیلی چاکریم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. احمد باقری

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    شما از تکرار مدلهای بنز حرف می زنید، ولی پورشه که از دوران دایناسورها همون طراحی رو داره میزنه میگین اصالت داره، در یکی تعصب بیجا و در دیگری قضاوت عجولانه. واقعا شما دیگه کی هستین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. mro

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    اس کلاس ، کلاس سی ، حالا هم کلاس ایی …
    فقط از اتاق داخلشون میشه تشخیص داد چی هستن ….
    طراحی داخلی این کلاس ایی به نظر من از کلاس اس هم قشنگ تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. me84

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    آقا منم از اینکه شبیه هم شدند زیاد خوشم نیومد. یه جورایی کوچیک تر از اندازه واقعیش دیده میشه در صورتی که نسل قبلش خیلی بهتر و با ابهت تر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. مهران

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    فکر کنم بنر طراحای پورشه رو استخدام کرده که همشون دارن شبیه هم میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Pooriya

    ۱۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (584 ديدگاه)

    از این به بعد بنز سایز بندی هاش تکمیل شد
    کلاس سی میشه XL
    کلاس ای میشه XXL
    کلاس اس میشه XXLX

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا