اخیراً رندر دیجیتالی و جذاب از وانت پیکاپ لوکس رنجرور منتشر شده و توجهات را به خود جلب کرده است.
لندرور بریتانیا در سال ۱۹۷۰ برند رنجرور را تأسیس کرد، برندی که در آن زمان با نام بریتیش لیلند شناخته میشد. البته که این برند با جایگاهی که هماکنون دارد فرسنگها فاصله داشت چراکه هماکنون میتوان محصولات رنجرور را با قیمتهایی فراتر از ۲۰۰ هزار دلار هم خریداری کرد. این نام نمادین در طول ۵ نسل گذشته خود رقابت فشرده و جذابی با نمادهای همچون مرسدس بنز G کلاس و تویوتا لندکروزر داشته و از یک شاسیبلند سه در کلاسیک به مدلی پنج نفره و بسیار لوکس بدل شده است. هماکنون نسخههای طویلتر رنجرور با پیشرانههای ۸ سیلندر توربو و پرقدرت هم در دسترس خریداران قرار دارد. در حال حاضر نسخه پایه رنجرور در آمریکا قیمت حدود ۱۰۸ هزار دلاری دارد و درصورتیکه مدل رنجرور SV با پیشرانه ۸ سیلندر ۶۰۶ اسب بخاری و فاصله بین محوری بیشتر را سفارش دهید قیمتش به ۲۳۴ هزار دلار خواهد رسید.
البته امکان انتخاب نسخههای ارزانتر رنجرور نیز وجود دارد زیرا این نام برای اکثر محصولات این برند بکار میرود. در کلاس میان سایزها امکان انتخاب رنجرور با قیمت حدود ۸۴ هزار دلار وجود دارد. البته اگر مدل فول SV ادیشن وان با ۶۲۶ اسب بخار قدرت را انتخاب کنید قیمت خودرو به ۱۸۰ هزار دلار خواهد رسید. در کلاس شاسی بلندهای لوکس کامپکت هم مدلهای ولار و اووک با قیمت ۶۱ و ۵۰ هزار دلار حضور دارند. همه این خودروها جزو لوکسترین گزینههای کلاس خود به شمار میروند و از نظر راحتی کابین و حتی تواناییهای آفرود حرفهای زیادی برای گفتن دارند؛ اما هیچکدام از محصولات رنجرور را نمیتوان یک اسب کاری واقعی مشابه نسل اول این خودرو دانست چراکه آن خودرو میتوانست تمامی انتظارات مالکان از کشاورزی گرفته تا ماهیگیری و شکار را برآورده کند.
اما نباید نگران بود چراکه طراحان مستقل دنیای خودرو دست به کار شده و رندرهایی از نسخه وانت پیکاپ پنجمین نسل رنجرور را خلق کردهاند. البته این رندرها ترکیبی از ظاهر رنجرور ولار با چندین عنصر خاص وانت پیکاپ های میان سایز هستند. از آنجایی که در انتشار رندرهای دیجیتالی نوع قوای محرکه اهمیت چندانی ندارد بنابراین اگر وانت پیکاپ رنجرور بر اساس شاسی نردبانی در نظر گرفته شده باشد امکان تصور آن با پیشرانههای گوناگون از جمله ۸ سیلندر ۶۲۶ اسب بخاری وجود خواهد داشت.
قطعاً استفاده از چنین پیشرانهای برای وانت پیکاپ رنجرور بسیار جذاب خواهد بود. از طرف دیگر باید دانست لندرور احتمالاً شجاعت کافی برای حمله به کلاس وانتهای میان سایز را نخواهد داشت چراکه گزینههایی همچون فورد رنجر و تویوتا تاکوما در این بخش حضور دارند. جدای از این لندرور برنامههای دیگری برای رنجرور دارد و میخواهد محصولات سفارشی و جدیدی همچون اسپرت پارک سیتی و SV آرت را تولید نماید.
مازیار
۳ فروردین ۱۴۰۳هرگز مباد
Amir
۴ فروردین ۱۴۰۳با این چهره لباس وانت بهش نمیاد
amirboss
۴ فروردین ۱۴۰۳لندرور از اصل خودش فاصله گرفته.
خودرویی برای کشاورزی,شکار و ماهیگیری
مدل دیفندر که این اواخر معرفی شد بهترین گزینه برای نسخه پیکاپه.
اکثرا یه پیکاپ کاری و جان سختو به یه پیکاپ لوکس و تجمل گرا ترجیه میدن.
رهام
۵ فروردین ۱۴۰۳با سایپا همکاری کردن؟