پورشه

برنامه منصوری برای پورشه کاین توربو

هنگامی‌که صحبت از یک کیت بدنه بهت‌آور و به دنبال آن فضای داخلی لوکس و بهبود در عملکرد می‌شود، شرکت منصوری قطعاً جایگاهی در رأس هرم تیونینگ‌ها دارد. منصوری خوب می‌داند که چگونه یک ماشین رؤیایی و عجیب‌وغریب اما درعین‌حال خاص ارائه کند. در حال حاضر کاین یک ماشین خاص نیست، اما پورشه قطعاً یک نام تجاری خاص است، که باعث می‌شود کاین ازلحاظ عملکرد یکی از بهترین SUVهای جهان به نظر برسد، که البته همین‌طور هم هست. اما شرکت تیونینگ لوکس آلمانی، منصوری آماده شده تا دستی به سروگوش نسخه‌های توربو و توربو S کاین بکشد تا خاص بودن را بار دیگر به رخ بکشد.

Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
کاین توربو پس از خروج کارخانه، همراه با ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر است و به کمک آن می‌توان ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۴.۵ ثانیه پر کرد. منصوری توانسته این خروجی را به ۵۷۰ اسب بخار و ۸۳۰ نیوتن متر برساند، که خب با این ارتقا در حال حاضر کاین توربو حتی سریع‌تر از توربو S عمل می‌کند.

Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
اما نوبت به توربو S می‌رسد، این شاسی‌بلند هنگام خروج از کارخانه می‌تواند ۵۷۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر ارائه دهد که با کیت Powerbox منصوری خروجی به ۶۲۰ اسب بخار و ۸۷۰ نیوتن متر رسیده است و به‌اندازه کافی برای رسیدن به شتاب کمتر از ۴ ثانیه مناسب است. با این کیت، کاین توربو S منصوری شتاب ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۳.۸ ثانیه پر می‌کند.

Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
Mansory Ppowerbox turbo
هر دوی این ارتقاء قدرت‌ها با عنوان بسته Powerbox منصوری عرضه می‌شوند و می‌توان به‌سادگی آن‌ها را نصب کرد. بااین‌حال، اگر شما به دنبال ظاهری عضلانی و تغییرات بیشتر هستید، آنها یک محصول اختصاصی‌تر به نام منصوری توربو (که در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد)، برایتان در نظر گرفته‌اند که همراه با یک کیت بدنه فیبر کربن و رینگ‌های ۲۳ اینچی است و در کابین هم از مقدار زیادی آلکانترا، چوب، فیبرکربن و تریم کروم استفاده شده است.

Mansory Ppowerbox turbo
Mansory turbo
با بسته منصوری توربو، خروجی موتور ۸۰۰ اسب بخار و ۱۰۵۰ نیوتن متر خواهد شد و همچنین حداکثر سرعت هم به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. AliZeus

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (420 ديدگاه)

    خوشم نمیاد از این کارا…زور ک نیس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      حرف نداره پرچمش بالاست…
      جز محدود تیونرایی که واقعا کاراش دوست داشتنیه،

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. davoud

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    زنده باد منصوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جلال

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      فکنم مرده باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. sky watcher

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    دیگه خیلی زیادی و خیلی بیش از حد اسپرت میشه
    بیشتر شبیه سفینس
    آفرین به این ایرانی خوش ذوق ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      درود بر منصوری…
      پرچم ایرانی هارو همیشه بالا نگه میداری!!!
      ولی خداییش اوج کارش بوگاتی , f12 و آونتادور بودن که از طریق اونا اسمش خیلی روی زبون ها افتاد!!!!
      امیدوارم این خبر حقیقت داشته باشه که میخواد روی لافراری و p1 هم تغیرات ایجاد کنه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۴ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (135 ديدگاه)

        لا فراری و پی وان رو هم فکر نمی کنم تغییر خاصی بتونه بده توی ویرونم تغییر خاصی تو مشخصات فنی ماشین به وجود نیاورد فقط کمی شکل و شمایلشو عوض کرد همین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. دکتر داریوش

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    این نوع تیونینگ صرفا” جهت افزایش لذت از یه خودرو برای روندن اعمال میشه،برای خاص بودن!!! بعضی دوستان انتقاد میکنن،این که برای استفاده روزمره و فقط برای افزایش قابلیت کاربردی وسیله نقلیه نیست!!
    اینو باید برونی تا همه سرشونو برگردونن سمتت! اینو باید پارکش کنی همه وایسن نگاش کنن،،تو مالک عزیزشم(ایشالا..) حالشو ببریو به خوش سلیقگیت بنازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sina

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    نه خداییش خیلی خوشکلش کرده من که خیلی خوشم اومد ازش…یه جورایی یه 911 5 نفره تحویلت داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. AHMADREZA

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خوبه فقط همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد حسین

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    یعنی یک کلام عشق است پورشه. این ماشین آرزوی خیلی از جوونای مملکته و آرزوشون میمونه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. m.hasan

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم شما باید منصوری رو بشناسید بعد بدونید هدفش چیه بعد نظر بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Alk

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    کاین به این تیونینگ نیاز داشت … واقعا خوب شده ولی دیگه با قدرت ، شتاب و سرعت زیادش داره از شاسی بلند بودن خارج میشه … ولی بازم دمشون گرم هدف خاص بودنه که به نحو احسن بهش رسیدن …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. متین

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    سلام …
    من خودم اولا با تیونینگ میونه خوبی نداشتم ولی بعدا فهمیدم که همین کار ها پشتش نبوغ و تکنولوژی روز دنیاست که باعث جذاب تر شدن ماشین ها میشه … امیدوارم منصوری روی GLE هم کیت آفرود ارائه بده …
    شب خوش …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ALiHidden

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      دقیقا

      امیدوارم

      مخصوصا GLE کوپه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      منم امیدوارم
      ولی معمولا منصوری کیت آفرود نمیزنه
      اگه میزد که دیگه کینگ آف در تیون بود
      البته همین الان هم هست ولی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. mahmood

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    از کاین یاشار اسپرت خیلی‌ قشنگ تر شد!
    lol

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      منصوری رو با یاشار مقایسه کردی؟؟!!!!!؟؟؟!؟!؟!
      مثل مقایسه من با کریس رونالدو میمونه!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. بابک

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (186 ديدگاه)

    امیدوارم یه روزی بتونیم تو ایران هم تیون های خوب و کارآمد روی انجین خودروهایی که هستن انجام بدیم البته کار یاشار تو بدنه خیلی خوبه ولی اگه علم دستکاری انجین و ECU و سیستم های دیکه رو هم داشته باشیم عالی میشه
    به امید اون روز
    فقط خواهشا زیر کامنتم خیلی منفی ندین که اینجا ایرانه و ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۳ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      متأسفانه یه قانون احمقانه هس که گفته هر نوع ایجاد تغییرات ظاهری و باطن ممنوعه.
      حتی شما بدون مجوز نمیتونی شیشه ماشینت دودی کنی .
      بعد همین میشه ک صنعت تیونینگ تو ایران محجور میشه.
      گاهی دلم میخواد بیان بگن بر چ اساس و منطقی قانون میزارن اونم چیزایی ک هیچ جای دنیا نمونش رو نمیبینی. بعدم میان میگن جهت رفاه حال مردم.
      خدا آخر و عاقبتمون ب خیر کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. نوید جهرمی

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    با این ک از تیونینگ زیاد خوشم نمیاد اما انصافاً منصوری یه چیز دیگس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Soroosh.english.Aston Martin v12

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (117 ديدگاه)

    هیچی فابریکی نمیشه کاین انقدر خوشکله که نیازی به تیونینگ نداره بابا اصلا 0 تا 10 1 ثانیه کجا می خوای بری کلا بند پورشه استون نیازی به نیونیگ ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Kian

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کیتی زیبا اما احمقانه

    شاسی بلندی با این فاصله از زمین مسخرست
    از GT86 هم پایینتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۳ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    فرمونشو عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۴ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (105 ديدگاه)

    جدا همه کارهاش محشره این آقای منصوری.دمت گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امیر

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ناموسا ۸۰۰ اسب خیلیه دیگه دمش گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا