آئودی

R8 اسپایدر در هیبتی جدید [ویدئو]

PPI Speed Design  از برنامه ی جدید خود برای تیونینگ آئودی  R8 V10 اسپایدر پرده برداشت .

PPI Razor Spyder GTR
PPI Razor Spyder GTR

در اولین گام با دستکاری ECU موتور V10 و نصب یک سیستم اگزوز جدید قدرت را به ۶۲۱ اسب بخار در دور موتور ۷۴۰۰ دور در دقیقه و گشتاور را به ۵۶۵ نیوتن متر در دور موتور ۶۴۰۰ دور در دقیقه رسانده اند . این تغییرات سبب شده اند تا آئودی  R8 V10 اسپایدر به شتاب صفر تا صد ۳.۲ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند .

کیت بدنه ی جدیدی که PPI Speed Design بر تن ارباب حلقه ها پوشانده حاصل آزمایشات در تونل باد بوده است . برخی از قطعات این کیت با فیبرکربن ساخته شده اند . درب ها نیز در تونل باد تست شده اند و برای ساخت آن ها از آلومینیوم تقویت شده در کنار فیبرکربن استفاده شده است . در کابین نیز صندلی های نرم راحت با صندلی های اسپرت فیبرکربنی تعویض شده اند و فرمان اسپرت مخصوص مسابقات جایگزین فرمان استاندارد شده است . بسیاری از ادوات کابین نیز از جنس فیبرکربن هستند . این کیت بدنه برای آئودی  R8 V8 اسپایدر نیز قابل سفارش است .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. roohollah

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ویران خودرو هم تونل باد داره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امین

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    این دیگه چه تیونیه ؟
    چرا دیگه درو سوراخ کردی ؟
    فقط بدرد تو ویترین میخوره.
    مثلا شیشه هارو که میدی پایین یه دفعه یه سنگ میخوره توش ، خورد میشه.
    یا فرض کنید شیشه هارو تمیز کردی بعد میدی پایین و بعد از یه خورده رانندگی دوباره میدی بالا ، میبینی پر گل و شل و خاک و خش میشه.
    اصلا ابتکار جالبی نبود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شهرام

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (37 ديدگاه)

      شاید اصلا شیشه نداره!!آلمانی ها که اینقدر خر نیستن بابا.حتما حکمتی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. HASSANBMW

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (396 ديدگاه)

      به نظر من شاید شیشه نشکن میخوان بذارن تو اون سوراخه!!!
      همچنین طراحیشو دوست دارم تکراری نیست!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امین

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    پدال فکر کنم تعداد بازدید کننده هات خرابه!
    هنوز 5 دقیقه نیست که این مطلبو گذاشتیش بعد 56 نفر بازدید کننده داشته؟
    راستی تبلغ سایتو الان داشت میزاشت ( تو برنامه ی ب روز )

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.من اول فکر کردم یک بازی معرفی کردید.
    چون این ماشین خیلی شبیه خودش در بازی هایی همچون نید فور اسپید است. رنگش که خیلی قشنگه.
    به نظر من این نسل جدید تیونینگ یک خودرو است.مخصوصا در ها که وسط ان یک قاب شیشه ای جای گرفته.
    راستی از سایت پدال خواهش میکنم از کامیون ها و اتوبوس های سال اروپا و امریکا و اسیا مطلب بذار و ان هارو با هم مقایسه کنید.مثلا هفته نامه های دنیای خودرو و خودرو امروز برای پاسخ به همه ی نیاز ها و علاقه های مخاطباشون این کار رو انجام میدهند.
    ما از شما خواهش کردیم که از ماشین های دهه ی 70 و 80 و 90 میلادی مطلب بگذارید که فقط شاهد دوو اسپرو بودیم.
    با تشکر.
    V12

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامان

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خوشم نیومد تیون جالبی نیست :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. xsajad

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ه گزارش تراز به نقل از ایسنا، براساس جدیدترین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت خودروهای سواری تولیدی در تیرماه امسال افت ۴.۴ درصدی را تجربه کرده است.
    براین اساس افت کیفیت خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ و قطع تولید خودروی با کیفیت نیو مزدا ۳ موجب شده که میانگین نمره منفی خودروهای سواری تولیدی افزایش و میانگین کیفیت آن‌ها کاهش یابد.
    تیر ماه امسال در بخش عیوب فنی و عملکردی، خودروهای ام‌وی‌ام ۵۳۰ و سایپا ۱۳۱ بیشترین نمره منفی را کسب کرده‌اند. در بخش تزیینات و مونتاژ نیز بیشترین نمره منفی مربوط به خودروهای ام‌وی‌ام x۳۳ و پژو ۴۰۵ بوده است.
    در بخش بدنه نیز خودروهای سایپا ۱۳۱ تولیدی سایپا و پارس خودرو دارای بیشترین نمره منفی بوده‌اند. خودروهای ام‌وی‌ام ۵۳۰، لیفان ۶۲۰ و توجوی هاچ بک نیز بیشترین نمرات منفی را در بخش رنگ کسب کرده‌اند.
    به این ترتیب در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای سواری تولیدی در تیر ماه افزایش و کیفیت آنها ۴.۴ درصد کاهش یافته است.
    خدایا چی بگم بعد اقای میرخانی عوضی میگه بازار خودرو انحصاری نیست هم انحصار هم کیفیت پایین خودرو ها اخه چی بگم فقط این خبر مشخص کرد اصلا طرف پراید 131 نروید که مرگ در انتظارتان خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. arash zx

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    با نظر آقای[ میلاد. فقط آلمان.فقط بنز ] کاملا موافقم این یه نوع طراحی جدید هستش که شاید یه سری خوششون نیاد و یه سری دیگه خوششون بیاد…………… از مسئول سایت پدال خواهش میکنم که درباره اتوبوس ها و کامیون های روز دنیا مطلب تهیه کنند…………در ضمن از نظر های خوب آقا میلاد تشکر می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود بر اقا ارش.نظر لطفتونه.
      من هم از شما تشکر میکنم.
      V12

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمدرضا

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (153 ديدگاه)

    تو Aston Martin CC100 Speedster درها به همین شکله

    شاید جدیدا مد شده

    این هم یه نوع تنوع محصوله

    من دوستش میدارم . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیرحسین

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    اگه دراش سوراخ باشه وقتی که بارون یا برف بیاد ماشین توش خیس میشه که….!!!!!!!
    صرفا جهت اطلاع…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فرزاد

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    احتمالا باعث میشه یه کم سبک تر بشه دیگه این که راننده نمی تونه با زیر شلواری رانندگی کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. aam619

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    ادم دوست داره بخورتش وااااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی دهنم اب افتاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نوید (6*6)

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    خوشکل بود خوشکل تر شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نوید (6*6)

    ۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    یکم شبیه کانسپت استون شده

    اونم درش همینجوریه

    ولی اون خیلی خوشکل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا