ایستگاه خبر

اجاره خودرو به راحتی!

رپورتاژ: شما بنا به هر دلیلی می توانید نسبت به اجاره خودرو اقدام نمایید. چهار مورد از بهترین دلایل اجاره ی یک ماشین را در ادامه بخوانید.

 

  • ما یک ماشین اجاره می کنیم چون میخواهیم به نقاط گوناگون سفر کنیم : با اجاره خودرو برای مسافرت میتوانید آرامش و راحتی را تجربه کنید. تفاوتی ندارد که مسافرت شما شخصی باشد یا قصد داشته باشید یک سفر کاری بروید. این که چرا استفاده از یک خودروی اجاره ای را برای سفر کاری پیشنهاد می کنیم نیز دلیل خاص خود را دارد. در فضای کاری، نیاز به بستری رسمی و حرفه ای دارید تا بتوانید بدون هیچگونه نگرانی به انجام کار خود بپردازید، با شرکای خود ملاقات کرده و امور کاری خود را به بهترین نحو به پایان برسانید. با کمک رنت خودرو می توانید سفر کاری بی سابقه ای برای خود فراهم کرده و به اعتبار خود بیفزایید.

 

 

  • اجاره خودرو می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای خودروی در حال تعمیر شما باشد : قطعا برای همه ی شما پیش آمده که ماشین خود را به تعمیرگاه یا نمایندگی سپرده باشید و منتظر تعمیر مانده باشید. چه بسا در این زمان از کارهایتان نیز عقب خواهید افتاد. قطعا تا زمان تحویل گرفتن ماشین خود که گاهی ممکن است چند روز هم طول بکشد، فضای خالی پارکینگ خودرو به شما خودنمایی خواهد کرد. در این موقعیت اجاره ی ماشین بهترین راه حل پیش روی شماست. با مراجعه به رنت خودرو اعتماد، راحتی وآسایش را به تجربه کنید.

 

  • اجاره ماشین عروس و تشریفات : برای رقم زدن یک مراسم خوب عروسی یا تشریفاتی ، ممکن است احتیاج به رنت ماشین داشته باشد ، جای نگرانی نیست ، به راحتی میتوانید ماشین مورد نظرتونو انتخاب و رزرو نمایید.

ضمنا برای مراسم تشریفات ، تامین اسکورت و بادیگارد توسط این مرکز نیز انجام میشود.

 

  • اجاره اتومبیل برای فیلم و سریال : خوشبختانه مجموعه رنت خودرو در زمینه همکاری با تهیه کنندگان فیلم و سریال های ایرانی تجربه بسیار خوبی دارد مانند همکاری و تامین خودرو سریال های قورباغه ، همگناه ، گلشیفته ، هیولا و … .

 

از کجا باید یک خودرو اجاره کرد ؟

 

از کجا باید یک ماشین اجاره کنیم ؟ با وجود دلایل بیان شده اگر تا به حال به فکر اجاره ماشین نبودید، قطعا هم اکنون به آن فکر می کنید. باید بدانید بسترهای زیادی برای اجاره ی ماشین ایجاد شده اند و هر یک از امکانات و خدمات گوناگون خود صحبت میکنند. برای این سوال تنها یک پاسخ وجود دارد. انتخاب با شماست! این شما هستید که باید تصمیم بگیرید از کدام یک از سایت ها یا شرکت های معتبر خودرو اجاره کنید. اما پیشنهاد ما این است که قبل از انتخاب نهایی، حتما از سایت رنت خودرو بازدید نمایید. امکانات و خدماتی که رنت خودرو در اختیار شما قرار می دهد را به خوبی بررسی کنید و با رویت مجوز های لازم و پس از صرف زمان کم برای مقایسه، مطمئن هستیم شما نیز به این نتیجه خواهید رسید که این شرکت، یکی از بهترین ها در زمینه ی اجاره خودرو است.

 

اجاره ماشین مقرون به صرفه

 

وبسایت رنت خودرو به فکر کسانی که قصد اجاره خودرو ارزان دارند نیز میباشد و با در نظر گرفتن اتومبیل های اقتصادی تر سعی دارد گزینه های نسبتا ارزان تری برای اجاره را به مشتریان خود معرفی کند ، یکی از این دسته خودرو ها ، خودروهای برند مزدا و کیا میباشند که از نظر هزینه به صرفه تر هستند و برای اجاره بلند مدت نیز مناسب اند ، البته شما با مراجعه به وبسایت میتوانید لیست کامل قیمت این خودرو ها را مشاهده و مقایسه نمایید

آنچه باید در مورد وبسایت رنت خودرو بدانید

 

رنت خودرو، با ارائه ی با کیفیت ترین و لوکس ترین خودرو ها در خدمت شماست. انواع خودروهای موجود برای اجاره عبارتند از :

 

-انواع خودروهای کوپه در برند های : بی ام دبلیو، بنز، هیوندای و …

-انواع خودروهای کروک در مدل های : بی او دبلیو Z4 ، بی ام دبلیو ۳۳۰، بی ام دبلیو ۶۳۰، بی ام دبلیو ۴۲۸، پورشه باکستر و …

-انواع خودروهای سدان در برند های : بی ام دبلیو، پورشه، بنز، کیا، تویوتا، مزدا، هیوندای.

 

لیست بعضی از خودروها :

 

BMW 528 , BMW 330 , BMW 630 , BMW 730 , BMW I8 , BMW X4 , BMW X6 , BMW Z4 S500 , C200 , E350 , CLS500 PANAMERA , CAYYENE , MACAN , BOXTER GENESIS SEDAN , GENESIS COUPE , SANTAFE , SONATA SORENTO , SPORTAGE , OPTIMA PRADO , LAND CRUISER MEGAN , MAZDA

 

تفاوتی ندارد که شما به دنبال اجاره یک خودروی با کیفیت هستید یا تنها ظاهر خودرو برای شما اهمیت دارد. رنت خودرو انواع ماشین ها در کلاس های متفاوت را به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر استفاده از خودروهای اجاره ای برای مراسم های خاص مانند عروسی، بسیاری از ارگان ها و مراکز خدماتی نیز می توانند از اجاره خودرو بهره بگیرند. از جمله این مراکز می توان به هتل ها و سازمان ها و شرکت ها اشاره کرد. هتل ها برای جابجایی افرادی که در طول مدت اقامت خود قصد عبور و مرور در شهر را دارند و سازمان ها و شرکت ها برای مسائل تشریفاتی می توانند از خودروهای اجاره ای استفاده کنند.

 

 

برای اجاره ماشین چگونه اقدام نماییم ؟

مجموعه رنت خودرو با کادری مجرب در زمینه اجاره ماشین در خدمت متقاضیان گرامی میباشد و متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت RENTKHODRO ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره های ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۶ – ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۷ اقدام به اجاره اتومبیل نمایند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد مختاری آذر

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    به نظر من اجاره ماشین در ایران به صرفه نیست

    موافقم 12
    مخالفم 1
  2. mahan

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    تنها دلیلی که برای اجاره‌ی خودرو در ایران میشه آورد ، تنها برای عروسی هست که اونم خودم خیلی بدم میاد تمام فک و فامیلای دو طرف میدونند داماد چند چنده و این کار واقعا نیاز نیست مگر اینکه برای زیبا شدن فیلم عروسی!
    چه لزومی داره شخصی برای ۲۴ ساعت بنز یا بی ام و یا لکسوس یا مازراتی و حتی هیوندای اجاره کنه که توی یک جمعی و محفلی نشون بده خیلی پولدارم خب بعدش چی.اما نمی دونه بعد اطرافیان فکر می کنند ولداره و میتونند ازش بکنند و نقشه های بد براش می کشن و یا رفاقتی که قرار بود بر حسب روابت قشنگ پایه گذاری بشه مثل معامله بشه !
    این‌ها تفکرات پوشالی که به درد افراد کوچک میخوره وگر نه کسی که باهاش جلسه یا مهمانی دارید و شما را قبول کرده ، اصلاً کاری به تیپ و خودروی شما نداره ، اون شخص با عملکرد خودش حتماً ثابت شده هست اگر نه اجاره‌ی خودرو در ایران هیچ دلیل دیگری نداره یا مگر برای سواستفاده و کلاهبرداری باشه !من به شخصه یه سری دوستان رو دیدم ماشین قرض می کنند یا رنت می کنند که یک معامله ببندن یا یک کلاهبرداری ریز کنند که صد بار گفتم این کار ها عاقبت نداره .
    اجاره خودرو برای توریستی هست که مدت بیشتر از چند ماه می خواد بیاد توی کشور و به شرطی که شرایط رانندگی در کشور رو بلد باشه.دوستانی دارم که میاند ایران یک ماشین درخور شخصیت می خرند ولی با اینکه دوستانی دارم تو تجارت رنت هستند می بینم نمی صرفه و دوستان طی مدت کوتاهی به سود خوبی میرسند ولی چند بار خودروشون سواستفاده شده و تصادف شده.نمیشه گفت کار بی دردسری هست

    موافقم 18
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا