بنتلی

اشراف‌زاده سریع‌السیر بنتلی، کانتیننتال جی‌تی اسپید [ویدئو]

بنتلی در حال سرعت گرفتن است. غول گران قیمت انگلیسی، با وجود ظاهری که کاملاً آشناست، یک پیشرفت درونی عمیق را تجربه می‌کند. کانتیننتال جی‌اتی اسپید، اشراف‌زاده ای که به ژنو می‌رود تا این پیشرفت را به همگان نشان دهد حتی بسیاری از آنانی که تنها می‌توانند آن را نظاره کنند بدون اینکه توان خرید آن را داشته باشند.

Bentley Continental GT Speed
Bentley Continental GT Speed

بنتلی کانتیننتال GT اسپید مجهز به یک موتور W شکل ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری است که با اندکی تقویت، اکنون ۶۲۶ اسب بخار نیرو و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با چنین توانی، این سریع‌ترین کوپه تاریخ بنتلی خواهد بود زیرا می‌تواند به سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعت برای مدل کوپه و ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت در مدل کانوتیبل، دست یابد.

 Bentley Continental GT Speed Interior
Bentley Continental GT Speed Interior

تغییرات ظاهری در کانتیننتال GT اسپید به شکافهای بزرگ‌تر روی سپر جلو، دامن‌های جانبی لبه دار و دیفیوزر بزرگ‌تر عقب به همراه چرخهای ۲۱ اینچی خلاصه می‌شود. چراغ‌های جلو و عقب و کلیپرهای ترمز قرمز رنگ و یک نوار کرومی که در دور تا دور بدنه به چشم می‌خورد، همراه با رنگهای قابل سفارش جدید، از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند.

فضای داخلی جی‌اتی اسپید به صورت یکنواخت با رنگ‌های تیره پوشیده شده است. نوع دوخت چرم، کیفیت بالا و ظرافت‌های بکار رفته در کابین این کوپه لوکس، مثال زدنی هستند.

قرار است این خودرو در تابستان سال ۲۰۱۵ و به عنوان مدل ۲۰۱۵ راهی بازار شود.

[jwplayer mediaid=”64947″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    انگلیسی ها بخاطر همین اشرافیت خواهیشون الان جز کشورهایه توسعه یافته با رشد ضعیف هستن من نمیدونم این شاهان و ملکه هاشون چه گلی یه سرشون زدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      زمانی که آلمان و فرانسه و اروپا با رشد منفی و کاهش فروش خودرو مواجه بودن بریتانیا با رشد اقتصادی و رشد فروش خودرو مواجه بود!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        همه چیز که فروش نیست .

        از سال 2008 که بحران مالی ، از امریکا اغاز شد و سپس به اروپا

        کشیده شد ، کشورهای اروپایی ناچار شده اند بر هزینه های رفاهی

        به نسبت تولید ناخالص داخلی بیفزایند . در انگلیس ، ازسالهای

        اولیه هزاره جاری بر شمار دریافت کنندگان کمک دولتی افزوده

        شد ، به طوری که حجم کمک های بیکاری ، مسکن و مستمری طی 13

        سال از 18/6 درصد تولید ناخالص داخلی به 23.7 درصد رسیده است

        که فقط از امریکا امریکا و پرتغال و ایرلند و اسپانیا بیشتر

        است . اما المان در همین مدت فقط 1.5 درصد تولید ناخالص پ

        داخلی به هزینه های رفاهی اضافه کرد .

        ((( یعنی المان 1.5 درصد . )))

        ((( انگلیس 5 درصد )))

        اضافه شدن هزینه های رفاهی ضرورتا به معنای بهبود کیفیت

        خدمات نیست ، بلکه از افزایش شمار خدمات گیرندگان ناشی میشود .

        اما در 3 سال گذشته ، بیشتر کشورهای غربی ناچار شدند

        کمربندهارا محکم تر ببندند . المان ظرف این 3 سال ، 3/4 درصد

        تولید ناخالص ملی از هزینه های رفاهی خود کاست و سوئیس 7

        درصد .

        بر اساس امار در انگلیس از سال 2008 ، قیمت ها سالانه 3 تا 4

        درصد افزایش یافته . اما افزایش دستمزد ها در حد 1 تا 2 درصد

        بوده . در نتیجه دستمزد واقعی بین سال های 2008 تا 2012 حدود

        8/5 درصد کاهش داشته است .

        ((( روزنامه ی همشهری . یکشنبه . 13 بهمن ماه .)))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. توفیقی

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ماشین ماشین بریتانیایی
    هیچی کم نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. towncar

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (33 ديدگاه)

      آره قیمت زیادی هم داره مفت گرونه قیافه و طراحی صد سال پیش هم داره
      چه کاریه وقتی فراری لامبو و مازاراتی هستن.
      تو کلاس اسپورت فقط ایتالیایی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        خیلی با ابهته
        و اصیل

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. pooya

        ۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (21 ديدگاه)

        آقا درست فراری لامبو و مازاراتی ماشین های خوبی هستن.ولی فراری با 458 ایتالیاش از این کم میاره.لامبو هم با گایاردوش در برابر این کم میاره. مازاراتی هم که هیچ مدلی نداره که بتونه با این رقابت کنه.

        (این نظر فقط درباره سرعت نبود.درباره همه چیز یک خودرو بود)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ahmad

          ۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1170 ديدگاه)

          ممکنه اون همه چیز رو نام ببری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. pooya

          ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (21 ديدگاه)

          منظور از همه چیز.

          1.قدرت موتور 2.زیبایی 3.سرعت 4.سواری نرم و راحت 5.لوکس بودن 6.تو هر هوایی میشه روندش چون دو دیفرانسیل و خیلی چیز های دیگه.

          فراری اف اف هم دو دیفرانسیل ولی اگه از دنده ای 5 یری بالاتر دیفرانسیل عقب میشه.لامبورگینی گایاردو هم چهار چرخ محرک و جلوش به همه جا گیر میکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. nima

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        دوست عزیز مفت گرون نیست حتما یه امتیااز دیگه ای نسبت به سایر رقباش داره. شما تو اینجور استایل ماشین (4 نفره کانورتیبل ) هیچ ماشین دیگه ای رو چه از نظر شتاب سرعت تزئینات داخل لوکس بودن و… هیچی دیگه نمیتونی پیدا کنی !!! مازراتی هم با اون ابهتش از نظر شتاب و سرعت جلوش کم میاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. امید

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    مدل کوپه بنتلی رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. زیگما

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ماشین لوکس باید توش پیچیده و انبوه از دکمه و….باشه. نه مثل این.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      لوکس داریم تا لوکس زیگما … مصلا پانامرا هم یک ماشین لوکسه که داخلش پر دکمه و اینجور چیزا باشه … ولی مثلا یک ماشین لوکس داریم مثل روزلرویس که با اینکه لوکسه ، سادست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        مثلا*

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. یه پسل باهوش

        ۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        کلا این این انگلیسی های مازمور درون گرا هستن به قولی

        عادت به زینگیل پینگیل بستن ندارن

        تو رو خدا دفتر نخست وزیری انگلیس رو نیگا کنین

        از دفتر مشق هم در پیت تره

        http://media.irna.ir/1392/13920312/80681753/80681753-4403649.jpg

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ساسان.م

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (338 ديدگاه)

      تعریفت از “لوکس” اشتباهه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. feri

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    یه هیبریدی چیزی فقط موتور قوی تر که باعث فروش بیشتر نمیشه با زیگما مخالفم باید ساده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Infinite

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    جناب زیگما رولزرویس هم یک ماشین لوکسه. آیا همواره در طراحی این ماشین اصل بر این نبوده که همه امکانات در عین سادگی کنار هم قرار بگیرند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اینا همش مزه است. این مسخره بازی ها مال دهه 70 و 80 بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        F.A
        دیدنش
        حتی تو فیلم ها هم جذابه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    یکم حداقل تغییرش میداد ؛ ماشین های بنتلی هم دیگه بیش از حد اصالت دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mory

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    کمپانی های انگلیسی مثل کمپانی های آلمانی و ژاپنی و آمریکایی ماشینایی نمیزنن که واسه مردم عادی باشه همش واسه پولدارا میزنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سالار

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (30 ديدگاه)

      مردم عادیه اینجا نه نمیتونن بنز بخرن ولی مردم عادیه اونا میتونن(البته به غیر چن مدل خاص).. امار فروش تو دنیا گویای همه چی هست ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ahmad

      ۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      اتفاقا ایتالیا این خصوصیتو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mory

        ۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (418 ديدگاه)

        آره ایتالیام بدک نیس
        ولی سرآمدشون فولکس و تویوتان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. hero

      ۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (593 ديدگاه)

      واسه همینه که یکی پس از دیگری نابود میشن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. سالار

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ادم از رو عکسم وقتی کابینشو میبینه یه جوری میشه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. saied

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    خیلی مردونه و خشگل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محسن

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    ماشین لوکس فقط اس کلاس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سارا

    ۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    این تیتر رو کی نوشته من اولش فکر کردم حدیثی چیزیه ! :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    نمای پشتش حالب نیست مخصوصا با اون نوار استیلی که دور چراغ عقبش کشیدند
    نمای جلو با عقب مطابقت نداره
    اگه یه فکری براش بکنند چیز خوبی از آب درمیاد
    درکل ماشینهای انگلیسی سلطنتی هستند و مشتریان خاص خودشون رو داره
    احتمال میدم مشتریانش به این خاطر از این نوع ماشینها استقبال میکنند که دست هرکسی نیست (خاص بودن)
    درکل ماشینهای انگلیس رو نمیپسندم
    آلمان و ژاپن بهترند
    سپاسگذارم
    مهدی
    فرزند کـــــــوروش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. soroosh

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (117 ديدگاه)

    کلا کشور انگلیس کشور گرونی به حساب میاد از مواد غذایی خونه تاا ماشیین aston martin jaguvar Range Over BentLy roys Royls

    واسه قشر خاص ماشین میسازه بنز حرف نداره اما همه نو قشری میتونه سوا شه اما انگلیسی نه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا