جگوارمرسدس بنزولوو

مقایسه کابین کلاس E جدید با ولوو S90 و جگوار XF

کابین خودروها در حال تغییراتی دلپذیر است. پیشتازان این مسیر به سمت استفاده بیشتر از فناوری‌های دیجیتالی، کاربری ساده‌تر و استفاده از متریال بسیار با کیفیت رفته‌اند. گاهی اوقات به نظر می‌رسد کابین یک خودروی متوسط لوکس، احساسی چون یک خودروی بسیار گران‌قیمت و ممتاز دارد. در عین حال طیف زیاد مشتریان چنین خودروهایی، نیاز به در نظر گرفتن کوچک‌ترین جزئیات، ارگونومی، زیبایی همه‌پسند، آخرین نسل از فناوری‌ها و کاربردی بودن را خاطرنشان می سازد.
در اینجا می‌خواهیم سه کابین ممتاز خودروها را با یکدیگر مقایسه کنیم. زیبایی طراحی، احساس پشت فرمان، راحتی و احساس آرامش و لذت و عملکردها بسیار مهم‌اند. هرچند از روی تصاویر تنها می‌توان قضاوت‌های کم‌عمقی داشت اما می‌توان سلایق را در چنین انتخاب‌های دخیل و مهم‌تر دانست.

Best-Interior
مرسدس بنز کلاس E جدید
داشبورد نسل جدید E کلاس از دو نمایشگر عریض ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده که یادآور مدل لوکس S کلاس است. ۶۴ رنگ نورپردازی LED مخفی برای فضای داخلی به‌آسانی قابل انتخاب می‌باشند. طراحی صندلی‌ها با الگوی بدن انسان و سیستم‌های هدایت راداری و ایمنی کافی، اطمینان‌بخش در زمان رانندگی خواهند بود. تجهیزاتی چون پارک از راه دور خودرو نیز برای E کلاس درنظر گرفته شده‌اند. فناوری‌های به کار رفته در مرسدس، جلوتر از سایر رقبا بوده و مزیتان محسوب می‌شود.

ولوو S90
کابین پر زرق و برق و روشن ولوو S90 که یادآور کابین شاسی لند XC90 است، در نهایت سادگی اسکاندیناوی، فضایی مدرن، لوکس و کمی سرد خلق کرده است. این کابین، مدرن، کارآمد و زیباست. در این خودرو نیز ویژگی‌هایی چون رانندگی نیمه‌خودکار و سیستم تشخیص عابران و حیوانات پیش‌بینی شده است. نمایشگر داشبورد، وضعیتی عمودی داشته و در کنسول و داشبورد میانی تنها تعداد معدودی دکمه به چشم می‌خورد.

جگوار XF
آخرین نسخه از جگوار XF فضایی گرم و پرشور را تقدیم می‌کند. همانند سایر خودروهای انگلیسی، طراحی اسپرت همراه با المان‌های کلاسیک و قدیمی را در کنار ویژگی‌های مدرنی چون نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی خواهید یافت. در جگوار دو نوع کنسول برای نسخه های گیربکس دستی و اتوماتیک طراحی شده است.

خوب بگذارید رأی شما را بدانیم. شاید کابین کادیلاک را ترجیح دهید یا طراحی ساده آئودی را انتخاب کنید. اما در بین این خودروهای کاملاً جدید معرفی شده در بالا، انتخاب بسیار دشوار است.
[polldaddy poll=9230751]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. خسته شده

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (623 ديدگاه)

    جگوار و چرا کنار بنز گذاشتید کلاس بنز و اوردین پائین خدایش باز ولوو قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. great britain

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      تو اصلا جگوار رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      واقعا مجبوری نظر بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خوده مرسدس بنز نمیتونه این حرفو بزنه اون وقت تو…………………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        جگوار همونه که یه نهی نهی خریدش خوبه کاری نکرده مثل قطاراشون تو سقفشونم سوار شن به غیر از این جگوار چیزی خاصی نیس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مقوله شناس

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (75 ديدگاه)

          جگوار فقط همون گربه سان درنده هستو بس.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. نوید جهرمی

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (3688 ديدگاه)

      این جمله رو جای دیگه نگی که …..
      بچه ها یکم منطقی نظر بدید توروخدا. این قدری که ما تعصب داریم والا هیچ جای دنیا ندارن. البته تقصیر ما نیست. اگر بازارمون مثل بقیه جاها آزاد بود و مدلای رنگ و وارنگ رو لمس کرده بودیم اینهمه توهمی صحبت نمیکردیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خسته شده

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        جناب جهرمی والا میگن متوهم دیدین باید بشین رنگ خودشون تا از توهم درشون بیارید ماهم داریم میشیم یکی مثل خودشون تا از توهم درش بیاریم من تعصب ندارم اینو به بنده نگو به محض اینکه اون بنده خدا از توهم دربیاد همه چی درست میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. England

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (190 ديدگاه)

          این جناب خسته همون شایانه که همیشه نظرات گهرباری رو مینویسه که فقط ایرانیا میتونن بهش لایک بدن…به هر حال هر کشوری و هر سایتی یکسری ترول هم باید داشته باشه همه که نمیتونن با سواد باشن بالاخره جامعه به این ترول ها هم نیاز داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. مهرداد

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    پدال جون ، لطفا کلیک راست رو فعال کن . راههای زیادی برای کپی کردن یک متن وجود داره و برای جلوگیری از اون ، غیر فعال کردن کلیک راست دم دست ترین کار ممکن هست ( یک چیزی توی مایه های فیلتر کردن اینترنت ! ).
    اگثریت مطلق کاربران سایت دانشجو یا کارمندانی هستند که یکی از معدود تفریحاتوتشون بعد از یک روز خستگی و اعصاب خوردی ، اومدن به این سایت و دیدن خودروهایی هست که نه تنها امکان خریدش رو ندارند و نخواهند داشت بلکه چشمشون هم به جمالشون روشن نخواهد شد . مطمئن باش اگر کسی به خودرو علاقه مند باشه قطعا سایت شما رو می شناسه و با دیدن مقاله های شما در سایتهای دیگه فقط روسیاهی برای کپی کننده مطلب و سایت انتشار دهنده اون باقی می مونه . سایت پدال رو کاربرای شما ، معتبر ترین سایت خودرویی ایران کردن لطفا به نظر اونها احترام بگذار . ما که با همدیگه این رفتار رو برای یک کار ساده که هیچ خطر و ضرری برای دیگران نداره ، می کنیم چه طور انتظار داریم دلال و دولت بیاد از سود های غیر قابل باورش از وضعیت فعلی بازار خودرو در ایران دست برداره و به فکر اسایش و رفاه و امنیت خودرویی بقیه هم وطنهاش باشه . فکر کنم گفتنی ها رو گفتم . موفق باشید و دوستت داریم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا رحیقی

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (593 ديدگاه)

      دوست گرامی اگر لطف کنید و با اکانت پدال لاگین کنید، هیچ مشکلی برای کلیک راست نخواهید داشت. موفق باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Archi KHAN

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2165 ديدگاه)

        یه سوالی تو ذهنم هست ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایین.
        با توجه به فرمایش شما و باز شدن قفل راست کلیک با وارد شدن با اکانت ، خب کسی که دنبال مطالب پدال هست ، یه اکانت میسازه و بعد از لاگین مطالب را کپی میکنه ؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Archi KHAN

          ۲۴ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2165 ديدگاه)

          سردبیر عزیز میشه لطفا در مورد ابهام بالا توضیح بفرمایین .
          با تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. حمید

        ۲۶ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (81 ديدگاه)

        واقعا من موندم چرا این همه منفی دادین به علیرضا رحیقی خب راست میگه. اگه وارد نشده باشی کلیک راست کار نمیکنه و حتی متنو نمیتونی کپی کنی ولی وقتی وارد اکانتت بشی همه چی مثه قبل میشه. مشکل ما ایرانیا دقیقا اینه که تا یکی یه چیزی میگه اگه اون مطلب تو ذهن ما وجود نداشته باشه فورا ردش میکنیم. بیاین عوض بشیم . قبل از منفی دادنتون برین یه تست بکنین ببینین بنده خدا راست میگه یا نه. که کاملانم راست میگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. KING 918

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خدایی میشه گفت کدوم بهتره ؟؟؟ هر سه تا عالین ولی بنز بدکردار مجذوبت میکنه …………
    راستی در قسمت سرنشین های عقب هر سه تا کنسول میانی رو نداشتن که فاصله بین 2 صندلی ایجاد میکنه مثل بنز s500 یا پانامرا یا حتی جنسیس جدیده خیلی در لوکس کردن خودرو کمک میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. great britain

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      باهات موافقم king 918 عزیز بنز یه چیزه دیگه بود.
      ولی من همچنان جگوار رو انتخاب میکنم.نه از مقایسه کابین چون معتقدم بنز جلوتر بود. در کل انتخاب اول من جگوار به خاطر ظاهره جذاب و تهاجمی .
      آخه غرش این پلنگ بدجور وحشت به جان رقبا میندازه!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mostafa&M-D

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (318 ديدگاه)

        داداش عاشق عکس آواتارتم یه دونه باشه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. great britain

          ۲۴ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          قربونت برم داداش++++++++++++++++++++++++++++++

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. خسته شده

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (623 ديدگاه)

        مگه نمای داخلی هم ظاهر تهاجمی میخواد بعد کجای این تهاجمیه بیشتر شبیه موش ترسو میمونه تا یه ماشینه تهاجمی اگه ظاهر این جذابه پرشیای منم بهتر از بنز نما داره
        جگوار انگار هرچی مواد کهنه داشتن ریختن توش داره دادمیزنه با اختلاف از اون دوتا پائینتره ولی گوش های جنابعالی مثل چشمات خودشو زده به خواب

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. great britain

          ۲۴ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          خسته شده به نظرت نگاه بنداز اون وقت به من میگی متوهم.
          تا حالا ندیدم از ماشینی به غیر از آلمانی طرفداری کنی.
          اکثر نظراتت هم مسخره کردن ماشین های بریتانیایی هست.
          موش ترسو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اصلا یه جگوار رو از جلو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
          فقط قصد تو مسخره کردنه همین.
          باور کن صدراعظم آلمان هم به خودش اجازه نمیده همچین توهین هایی به ماشین های بریتانیایی بکنه.
          شما برو همون پرشیاتو سوارشو!!!!!!!!!!
          همون مرسدس شما از مهندسین بریتانیایی هم کمک میگیره!!!! این لینکو چند بار گذاشته بودم ظاهرا شما ندیدی.
          http://forum.iranvij.ir/forum132/thread186275.html

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. خسته شده

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          صدراعظم آلمان مگه بیکاره بیاد برای ماشین های انگلیسی نظر بده یا توهین کنه یا نه صدآعظم آلمان فعلا داره گند کارهای نخست وزیر انگلیس و رفع رجوع میکنه داره سیاست یادش میده تازگی ها هم دومین شخص قدرتمند در دنیا بعد از پوتین شده و شخص سال مجله تایم بیکاره بیاد در مورد ماشین هایی که نصفش در اختیار خودشه حرف بزنه
          آخه چقدر یه شخص میتونه بی سواد و بلوف زن مغلطه گر باشه فرمول یک چه ربطی به مرسدس داره تا حالا کسی بهت نگفته که دفتر فرمول یک مرسدس و پایه کارش در انگلیسه و تموم مهندسینش از آ ام گ و مرسدس هستن و به طبع هم آلمانی تیم های انگلیسی هیچکدوم مستقل نیستن همشون یا موتور آلمانی دارن یا ژاپنی یا هندی و فرانسوی و ایتالیایی حتی یه شرکت هم توانایی درست کردم موتور و نداره چون علمش نیست سریعترین ماشین مک لارن در فرمول یک که در دهه نود رکورد زد اینقدر هم کاربر مک لارن و شما دارین قپی میاین واسش موتورش ب ام وست در ویکیپدیا موجوده تموم این حرفا اینقدر مغلطه نکن انگلیس زورش به آلمان نمیرسه بعدم تموم این حرفا به کنار جوابه بنده و ندادی گفتم نمای داخلی که الان بحثش هست چرا باید تهاجمی باشه از بحث منحرف نشو گرچه بنده هرر طوری که نظر بدی و مغلطه کنی جوابتو میدم چون اصولا با توهم و تعصب مخالفم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. خسته شده

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          اینم یادم رفت بگم چرا هی حرفای خودم که بهت یاد دادمو به خودم میزنی تقلید کاره بچه هاست این کارو نکن من یه بار گفتم اگه شما در لندن بگی ماشین های آلمانی به درد نخورن همه میریزن سرت یه خرده استقلال فکری داشته باش

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. KING 918

        ۲۴ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        جگوار هم فوق العادس واقعا نمیشه انکار کرد مخصوصا نمای ظاهریش خیلی دلفریبه اما برادر جگوار XJ یه چیزه دیگس بدکردار با روحت بازی میکنه ##

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. great britain

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          ببین خسته شده.در مور تهاجمی بودن جگوار گفتم ظاهر جگوار چون تهاجمی دوستش دارم ودر کل انتخابش میکنم.نه کابین.کابین هم گفتم مرسدس برتره.معلومه خوب نظراتو نمیخونی.در مورد اون لینک هم دقیق مطالعه کن. در مورد مکلارن هم طراحیه f1 کاملا توسط بریتانیایی ها انجام شده و چون مکلارن توان ساختشو به صورت انبوه نداشت.
          bmw این کار رو انجام داد.
          واقعا فکر کردی اگه bmw توانشو داشت خودش نمی ساخت که رکوردو بزنه؟اون وقت دلشون به بریتانیایی ها سوخت گفت طفلکها نمیتونن بسازن ما براشون میسازیم!!!!!!!!!!!
          http://www.greatbritishsportscars.net/mclaren-f1/
          در ضمن اینم داشته باش.
          http://www.ilmor.co.uk/
          اگه سواده انگلیسی داشته باشی در مورد این موتور نوشته که طراحی و ساخت و توسعش توی مرکز بریتانیاش انجام میشه.این جواب حرفت که گفتی بریتانیا توان ساخته موتور نداره وهندی ها براش میسازن!!!!!
          جدی فکر کردی هند توان ساخت انجین رو داره یا داشتی با من شوخی میکردی!!!!!!
          دقت کن خیلی لینک های دیگه هست میتونی خودت هم بگردی پیدا کنی. اینا هم در مورد مرسدس دقیق مطالعه کن خواهشا.
          http://www.theengineer.co.uk/winning-formula-inside-the-mercedes-pu106a-power-unit/1019849.article
          http://www.mercedesamgf1.com/en/team/locations/brixworth/
          http://www.theengineer.co.uk/news/mercedes-f1-power-unit-honoured-as-outstanding-example-of-british-engineering/1019429.article
          دقت کن و خوب مطالعه کن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. خسته شده

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          انگلیس باز که داری حرف های خودتو میزنی کی گفته انگلیس موتور فرمول یک تولید میکنه تموم اینها همش زیر نظر مهندسان آلمانی و خود مرسدس هستش(مطمئنا غیر این بود انگلیسی ها دله سوخته واسه مرسدس و آلمانی ها نداشتن) من نمیخوام ادعا کنم ولی به غیر از فراری و مرسدس( رنووهوندا در انجین) شرکتی مستقل نیست در فرمول یک و انجین یا همون مهندسیش زیر نظر این دو شرکت اونم که گفتم هند میزنه منظورم شرکت فورس ایندیاست(تولید انجین در سالهای قبل انجام میشد) که اونم موتوراشو فعلا داره مرسدس تامین میکنه هیچ شرکته انگلیسی ای مستقل عمل نمیکنه ویلیامز انجینش ماله مرسدسه
          لوتوس انجینش هم ماله مرسدسه
          مک لارن انجینش با هونداست و ماروسیا یا ماراشا هم انجینش ماله فراریه
          تموم این بحث ها به کنار فکر میکنی مثلا برای شرکتی مثل ب ام و آئودی یا پورشه حتی فولکس یا تویوتا یا نیسان یا شرکت های آمریکائی (که فرمول یک و قبول ندارن و به حساب نمیارن) نمیتونن وارد فرمول یک بشن یا توانشو ندارن تمام این شرکت های و برندها هم توانایی انجین فوق العاده بالایی دارن و هم برند های قدرتمندی هستن فقط نمیخوان در این زمینه هزینه کنن همین مثل مرسدس که چند سالیه دوباره میخواد بیاد در اوج بازم میگم این شرکت های بزرگن که فرمول یک و میسازن نه اینکه فرمول یک انجینش واسه اونا خیلی سخت باشه نمونش رنو که تا چند سال آقایی میکرد با ردبول!(مطمئنا ربطی به اتومبیل نداره و یه برند هست ماله اتریش!پس اتریش ته فرمول یکه که چهار سال قهرمان شده)مطمئنا رنو با اون شرکت های بالا قابل قیاس نیست و خیلی قوی تره تعصب و توهم و بذار کنار

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. خسته شده

          ۲۵ آذر ۱۳۹۴
          سوابق: (623 ديدگاه)

          ضمن اینکه برند میخواد ماله هند باشه یا پاکستان یا برزیل و کلمبیا یا مهندسینش بخوان برن در کانادا یا چین یا آفریقا طراحی کنن مطمئنا همه اینا زیر نظر مالکه انجین کنندست ولاغیر

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. نوید جهرمی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    قبل تر فاصله رقبا از هم زیاد بود و انتخاب کردن راحت تر. الان رقابت خیلی نزدیک شده و بدون تعصب داشتن به برندی خاص انتخاب واقعاً دشوار. البته برای کسانی که یه ماشین میخوان فقط باهاش برن سرکار و برگردن خونه دیگه چ فرقی میکنه. تعدادشون هم کم نیست.
    انتخاب من مرسدس هس ( هر چند با طرح بی روحش که به جای آمپرهای سنتی ب کار برده مشکل دارم)
    اینم ی لینک راجب مرسدس اس 65 کابریو. من که خیلی اس کوپه رو دوست دارم واقعاً محو طراحیش میشم.
    http://www.motortrend.com/news/2017-mercedes-amg-s65-cabriolet-pumps-out-621-hp//
    http://www.caranddriver.com/news/2017-mercedes-amg-s65-cabriolet-photos-and-info-news

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیرحسین

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (337 ديدگاه)

    از نظر من که دوستدار مرسدس هستم این کلاس بخاطر استفاده از مانیتور برای نشانگر و دور شدن از سبک کلاسیک تو ذوق ام زده,من ولوو و بعد جگوار رو میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رضا

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (52 ديدگاه)

    حقیقت اینه که بنز یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سعید

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    سلام ، نمایشگرهای مستطیلی عمودی ، بیشتر مناسب خودروهایی با طراحی پایه اسپرتی می باشد ، در این خودروها به دلیل محدودیت فضا ، فضای داخلی کم حجم تر بوده و عرض کنسول میانی نیز کمتر است و به دلیل ایجاد بیشتر حس و حال اسپرتی فضای نشانگرها نیز جمع تر طراحی می شود ، اگر دیده باشید شرکتهای MC LAREN و PORCHE از چنین طراحی برای خودروهای جدید خود استفاده کرده اند و فضایی بسیار جذاب برای داخل خودرو فراهم شده است . ولی نمایشگرهای مستطیلی افقی برای سایر خودروها مناسب تر می باشند ، وجود فضای نسبی بیشتر در مقابل راننده ، و هماهنگی طرح های افقی با داشبور خودرو که افقی می باشد ، نصب نمایشگرهای افقی را جذاب تر نموده و برای خودروهایی با عرض بیشتر این جذابیت می تواند بیشتر شده و نمایی باشکوه را در داخل خودرو ایجاد نماید . شما دستهایتان را به سمت جلو دراز کرده و کف دستتان را به سمت بالا نگهدارید ، حال به آرامی دستهایتان را به دو طرف باز کنید ، این همان گستردگی است که شما در داشبورد MERCEDES می بینید . به نظر من کمتر می توان از داشبورد MERCEDES ایراد گرفت ، فرمانی بسیار جذاب و زیبا که VOLVO تقریباً از ان بی بهره است و سایز نمایشگرها که به نظر من در بهترین سایز و ابعاد می باشد . فقط ایرادی که شاید بتوان در نظر گرفت طرح دایروی هواکشهای خودرو است که با طرحهای مستطیلی دیگر قسمتهای داشبورد هماهنگ نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۱۲ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (58 ديدگاه)

      اول یاد بگیر پورشه رو به انگلیسی درست بنویسی بعد نظر بده داش…دلیلاتم بره نمایشگر تو حلقم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سکوت

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    بنز کابینش فوق العادست..ولی من تو ولوو نشستم بخدا تا یک ربع بوی چرم اصل مدهوشت میکنه…این ماشین فوق العادست…سلطان ایمنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. BMW ///M

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    سلام. پایینی بی ام و M5 هست و بالایی کیا اپتیما ۲۰۱۶ هست. به نظرتون طراحی داشبورد اپتیما شبیه به M5 نیست؟
    http://uupload.ir/files/s8s3_img_20151214_222006.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (3688 ديدگاه)

      اگر طرح داخل آئودی رو هم بینی میبینی میانگین این دوتا طرح شده اپتیما. البته باید بگیم کپی هوشمندانه.مثل چینیا ناشی گری در نیاورده و طرح خوبی رو از آب دراورده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. سیاوش

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (163 ديدگاه)

    بیچاره بنز پیش چه ماشینایی مقایسه میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احسان(احسان)

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    الان تو همه جا دنیا مردم یدونه کامپیوتر بزرگ و زیبا و راحت میخرن که از قضا 4 تا چرخ هم داره و میتونن باهاش جابه جا بشن.
    بالاترین افتخار صنعت خودروسازی ایران کامپیوتر سمنده که یه خانومه محترم میگه:”در خوردو باز است”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اره والا تازه من سال 92 یه سمند ال ایکس گرفتم بین کیلومتر شمارش یه نمایشگر کوچیک مسخره گذاشتن
      و دیگه اون سخن گو رو نداره میبینی از بالاترین افتخار صنعت ملی محروم شدیم باور کن خدا شاهده هیچ سیستمی صوتی روش نبود خودم از بیرون 400 دادم یکی گرفتم به قران گریم گرفته بود …………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. علی آقا

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (572 ديدگاه)

    انتخاب من ولوو هست. بعد از اون هم بنز. جگوار اصلا به دل من ننشست چون نه کلاسیک هست و نه مدرن بلکه خیلی معمولی در حد طرح های چندسال پیش بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. بنتلی

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    میز خبر:(1)تعرفه واردات ثابت ماند ولی مالیات خودرو وارداتی افزایش یافت.(2)شرکت خودرو الکتریکی جگوار درمسابقات فرمولeدرسال2016.(3)میتسوبیشی تولید نسل بعد پاجرو را کنسل کرد(4)پیش فروش بیش از ده هزار دستگاه مدل جدید جنسیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Mehdi TuRbO

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1925 ديدگاه)

    این ک داخلش خیلی شبیه اس کلاس شده خب اینجوری ک همه اینو میخرند پول کمترش نسبت به اختلاف کابینشون میرزه این طراحی داخلی بنز مختص اس کلاس بود نمیدونم شاید از فروش اس کلاس کاسته شه عوضش به ای کلاس اضافه شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احمد باقری

    ۲۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه بنز توی کابین که واقعا معروفه. کابین بنز، یه چیز دیگه هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. sina

    ۲۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    کابین و طراحی داشبورد بنز یه سطح بالاتر از دوخودروی دیگس ! لامصب از عکسشم معلومه چه شاهکاریه
    نظر من اول کابین بنز بعدش ولوو بعدشم جگوار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Amir hossein soleimani

    ۲۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بر دوستان مى خواستم یک نکته اى رو بگم اونم این که من رفته بودم سایت خارجى همین مطلب رو خوندم بعد نظر سنجى رو دیدم که حدود ١٠ هزار نفر راى داده بودن بعد نتیجه شون خیلى با ما فرق مى کرد ولوو اول شد با حدود دو برابر راى با بنز که دوم شده بود و نظر من اینه که این تفاوت فقط از یک جا سرچشمه مى گیره اونم تعصب بى خردانه ماست که چون بنزه دیگه حتما بهتره ولى معیار اون ها بسیار هوشمندانه تره بعد به خاطره همین فروش بنز ها با قیمت نجومى فروشش از ولوو و bmw هم اندازه و حتى خیلى بیشتره
    تعصب نداشته باشیم
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ایرانی

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ولوو زیباست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ایرانی

    ۱۳ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بنز ….و… ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mohammad fm

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اول ولوو بعد بنز. جگوار زیاد دلچسب نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا