مرسدس بنز

کیت کارلسون برای B-class

کارلسون پکیج جدید برای مرسدس B-class اتاق W176 معرفی کرده؛ این پکیج هم شامل تغییرات ظاهری است و هم شامل بهبودهای مختصر فنی . . .

Mercedes B-Class by Carlsson
Mercedes B-Class by Carlsson

اما اجزای کیت بدنه کارلسون شامل چیست؟ اسپویلر جلو، طراحی مجدد رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب و نهایتا سپر جدیدی که دیفیوزر بسیار ساده ای در وسط آن جاسازی شده. کارلسون همچنین ارتفاع تعلیق B-class را ۳۰ میلیمتر کاهش داده، از اگزوزهای فولادی ضدزنگ با خروجی های دوبل در طرفین استفاده کرده و رینگ های آلومینیومی اختصاصی از سری تیتانیوم یا بریلیانت ادیشن با سایزهای ۱۸ تا ۲۰ اینچ را برای مشتریان فراهم کرده است. برای تایرها نیز مشتریان می توانند از بین دانلوپ یا Vredestein یکی را به دلخواه انتخاب کنند که سایزشان ۲۲۵/۴۰ برای رینگ ۱۸ و ۲۲۵/۳۵ برای رینگ ۱۹ و ۲۳۵/۳۰ برای رینگ ۲۰ اینچی است.

با اینکه جزییات دقیق کابین منتشر نشده اما مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند انواع و اقسام تریم های مختلف آلومینیومی و یا چرمی را سفارش دهند. در قسمت فنی، کارلسون پکیج خود را که مطابق استاندارد آلایندگی یورو۵ و یورو۶ ساخته شده، تنها برای سه مدل مهیا کرده است که عبارتند از:

  • ۱۴۶ اسب بخار برای B180 ؛ ۳۱ اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • ۱۸۷ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر برای B200 ؛ ۲۹ اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • ۲۵۳ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتن متر برای B250 ؛ ۳۸ اسب بیشتر از حالت استاندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. nima

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    پدال اینو برای قسمت فیسبوک اپلود کن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMIR1992

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    باز هم آلمان.
    درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. AMIR1992

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    این خودرو ها خودشون عالی هستن با این حال تیون میشن برای بهتر شدن
    باز هم آلمان.
    درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AMIR1992

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (79 ديدگاه)

    اونا استاندارد یورو 6 اجرا کردن ما تازه رسیدیم به یورو4.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. اسکالید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (125 ديدگاه)

    یورو 4 را هم شک بکن بهش، کی رفته تست کنه ببینه آلایندگی پژو کم شده یا زیاد ؟ 3300000 تومن در پژو 405 و پرشیا اضافه دارن از مردم میگیرن برای استاندارد یورو 4 که به هیچ دردی نمیخوره و هیچ توضیحی برای توجیه ریالی به مردم ندادند که چه قطعه ای اضافه کردن و با چه ارزشی>
    در حالی که فرق یورو 2 با یورو 4 توی بازار برای ماشین پژو 405 فقط 700 هزار تومنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نخود آش

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (294 ديدگاه)

      موافقم باهات. اینم یه جور پول زور گرفتنه. به شیوه صلح آمیز

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. احسان -ب

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    واقعا دمت گرم المان . ایران هنوز مراحل یورو چهارو به کلی انجام نداده. اقا یورو چهارم برای خدتون اما کیسه هوارو 4تا کنید و ایربک برای خودرو ها بگذارید بقیه پیش کش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حامد MASERATI GT

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    جالب اینجاست اونا یورو6 رو میارن اما قیمتش انچنان زیاد نمیشه شایدم اصلا نشه اما ما تازه یورو4 رو میخوایم بیاریم خیلی راحت 3 تا 4 ملیون قیمتو میبره بالا اونم واسه ماشینایی که تکنولوژیه 25 سال پیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهزیار

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (442 ديدگاه)

    خیلی بهتر از قبل شده ولی در کل Bکلاس خیلی با یه بنز فاصله داره.
    خیلی طراحی عادی ای داره. کلا هیی نیست که آدمو جذب کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. arash zx

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    درود بر شرکت های آلمانی، واقعا آلمانی ها در صنعت خودرو فوق العاده هستن……… ببینید واسه مشتری هاشون چقدر ارزش قائل هستن، در این حد که یارو برند لاستیک ماشینش رو خودش انتخاب میکنه ولی تو ایران چی؟؟؟تو ایران چقدر واسه مشتری ارزش قائل هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم جوابی واسه این سوال وجود نداره……………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. رامتین

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3039 ديدگاه)

    مرسدس در ساخت کراس اور و SUV مهارت لازم را در خلق اتومبیلهای زیبا نداره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    برخلاف بقیه شاسی بلند های آلمانی این مدل چندان زیبا به چشم نمی خورد و زود از چشم می افتد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا