مرسدس بنز

مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۷ یک گام نزدیک‌تر به رانندگی خودکار

مرسدس بنز E-کلاس ۲۰۱۷ ویژگی جدیدی به نام تغییر مسیر فعال کمکی، با خود همراه دارد که این ماشین را یک گام به رانندگی خودکار نزدیک‌تر می‌کند.

2017 Mercedes-Benz E-Class Active Lane Change Assist
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class Active Lane Change Assist
این ویژگی یکی از زیرمجموعه‌های رانندگی خودکار و یکی از ابزارهای کمکی راننده هست که در هنگام تغییر لاین در جاده‌های باریک با پوشش نقاط کور خطرات را کاهش و به جلوگیری از حوادث کمک می‌کند.

2017 Mercedes E-Class Interior
سیستم کمکی تغییر لاین کلاس E در هنگامی که راننده شاخص را به مدت بیش از دو ثانیه نگاه دارد، درصورتی‌که سنسورها هیچ وسیله نقلیه‌ای را در منطقه امن تشخیص ندهند هدایت را بر عهده می‌گیرد. همچنین در هنگامی که وسیله نقلیه‌ دیگری بخواهد به خط راست بازگردد و یا برای سبقت به سمت چپ برود، اهمیتی نمی‌دهد.

Mercedes-Benz E-Class Rendering
Mercedes-Benz E-Class Rendering
این سیستم در سرعت بین ۸۰ تا ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت عمل می‌کند و هنگامی‌که راننده شاخص را می‌فشارد سیستم هدایت فعال می‌شود و با استفاده از یک رادار دوربرد و دوربین استریو که وظیفه نظارت بر مسیر جلو خودرو را دارند و همچنین همراه با سنسورهای رادار چندحالته که به‌طور دائم اطراف و عقب خودرو را کنترل می‌کند، وظایف خود را انجام می‌دهد. اگر هدایت خودکار خاموش شود، یا راننده هدایت را بر عهده گیرد و یا مانعی جلوی دید گیرنده‌ها را بگیرد، سیستم تغییر لاین فعال، کاری انجام نمی‌دهد.

2017-mercedes-benz-e-class-graphic-closeup
در آلمان، اتحادیه وسایل نقلیه موتوری و سازمان حمل‌ونقل موقتاً استفاده از سیستم کمکی تغییر خط فعال را تصویب کرده‌اند و روند تصویب آن در بقیه اتحادیه اروپا آغازشده است.
نسل بعدی مرسدس بنز E کلاس به‌طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل دیترویت در ژانویه ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود، و از بهار آتی در بازارهای محلی در دسترس خواهد بود.

2017 Mercedes E-Class
۲۰۱۷ Mercedes E-Class
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سکوت

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    فوق العادست…تنها فرقش با sکلاس در جلو پنجره و سایزشه..داشبوردش فوق العادست…خدایا کیفیت ادوات این داشبورد هوش از سر آدم میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ali2240

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (513 ديدگاه)

    همیشه از طرفداران کلاس E بودم و ازین ب بعدم خواهم بود
    تنها نقطه ضعفش ب نظر من صفحه آمپرشه که خیلی تکنولوژیک شده و هیچ حسی ب آدم منتقل نمیکنه درست نقطه مقابل اکثر محصولات ب ام و که توی صفحه آمپر ۱۰ ساله درجا میزنه
    اما با همه این تفاسیر آلمان فرقونم بسازه من به عنوان یه اثر مهندسی دوسش پارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۲۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      صفحه های بیشتر ب ام و ها هم در حال حاضر با مانیتور کامل هم علاوه بر عقربه ای عرضه می شوند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. a.a

      ۲۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      صفحه امپر بی ام و هم عوض شده
      بعد از 10 سال برو تو یه 528 بشین میبینی که کاملا عوض شده
      ولی صفحه بنز خیلییییییی خوشگلتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا آدم حال میکنه با طراحی و تکنولوژیهای به کار رفته در محصولات مرسدس. واقعا ابهت، شکوه و استایل خاصش رو ببینید. اون نمای داخل کابینش که دیگه معرکه هست. نمای جلوش، پر از قدرت، ابهت و سرزندگی هست(چیزی که اصلا در محصولات پورشه دیده نمیشه). واقعا مرحبا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پورشه

      ۲۲ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (75 ديدگاه)

      تورا به خدا ، تورا به پیر به پیغمبر،، تورا به هرکی میپرستی تورا به بنز قسم !! دست از سر کچل من بردار.. بابا یه غلطی کردم واسه دل طرفدارام و به خواسته ی اونها فرم ظاهریم رو تا حد ممکن حفظ کردم،، دیگه نمیدونستم که تا این حد شمارو عذاب و رنج میدم.. اشتبا کردم… نادونی کردم، جوونی کردم خام شدم… نمیدونم چجوری این دل چرکین و له شده ی شمارو التیام ببخشم.. البته اگه دلی باشه،
      لذا قول شرف میدم که دیگه ازین پس هیچ مدلی تولید نکنم و در کارخونه رو تخته کنم.، فقط شما هم قول بده دیگه کلمه پورشه رو جایی بکار نبری،، باور کن رقیبان پورشه هم حالشون بهم میخوره از این همه تکرار تکرار تکراررر این مطلب…
      اونوقت شما از تکرار پورشه ایراد میگیری !؟ خودت واقعا از این همه تکرار مکررات توسط خودت حالت بهم نخورد!؟ از این همه تکرار.، آقای ضد تکرار !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محمد ب

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    تکنولوژی بنز جای هیچ بحثی نداره
    اما قیافه بنزها بدجور مثل هم شده واین جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسته

      ۲۳ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      چینیام همه مثه همن، یه میلیارد آدم شکل همن کسی هم اعتراضی نداره،
      حالا ۱۰۰ هزارتا بنزم شکل هم باشه طوری نمیشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. ali ayat

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    وای عالیه کم کم داره به تکامل میرسه واقعا بنز یه پله بالاتر از بقیس فقط که هندلینگ نیست اصلا کی این مدل هارو میخره که باهاش دستی بکشه هرچند از خیلی ماشین های ژاپنی و آمریکایی هم سر تره از لحاظ نیروی جانبی و دوون فورس و خیلی چیز ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. هادی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اونقدر امکانات داره که رانندگی لذت خودشو از دست میده
    سیستم تغییر لاین هم به درد ایران نمیخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. نوید جهرمی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    این خارجیا کجا سرعت میرن؟
    منظورم اتوبان های سرعت آزاد آلمان نیس.
    کسی اطلاعی داره ک اونام اهل تندرفتن هستن یا ن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا