تویوتافولکس واگنمیتسوبیشی

چالش میتسوبیشی L200 برای فولکس آماروک و تویوتا هایلوکس

اگر شما می‌خواهید بدانید که در بین پیکاپ ترک‌های محبوب میتسوبیشی L200، از فولکس‌واگن آماروک و تویوتا هایلوکس، کدام‌یک سریع‌تر هستند در انتهای این مقاله جواب خود را خواهید یافت.

Pick-up drag race Mitsubishi L200 vs VW Amarok vs Toyota HiLux
Pick-up drag race Mitsubishi L200 vs VW Amarok vs Toyota HiLux
وب‌سایت اتو اکسپرس در یک چالش جدید آخرین نسل میتسوبیشی L200 (که در برخی بازارها به نام تریتون شناخته می‌شود) را در برابر فولکس‌واگن آماروک و تویوتای هایلوکس قرار داده و یک مسابقه درگ بین آن‌ها راه انداخته است. درست است که این یک کار غیرمعمول هست اما بااین‌حال سرگرم‌کننده می‌باشد. درواقع این درگ به دنبال ادعا جسورانه میتسوبیشی انجام‌شده است. این شرکت پیش‌تر گفته بود: “L200 به لطف نسبت قدرت به وزن کمتر در بخش پیکاپ ترک‌ها یکی از سریع‌ترین‌هاست.”

در زیر کاپت میتسوبیشی L200 یک موتور دیزل ۲.۴ لیتری با ۱۷۸ اسب بخار، قرارگرفته و زیر کاپوت فولکس‌واگن آماروک موتور ۲.۰ لیتری Bi-TDI قرار دارد که آن‌هم توان ۱۷۸ اسب بخار تولید می‌کند، در مقابل تویوتا هایلوکس از موتور دیزلی ۳.۰ لیتری برخوردار است که با ۹ اسب بخار کمتر از رقبا، ۱۶۹ اسب بخار تولید می‌کند.

Pickup Drag Race
Pickup Drag Race
ما می‌دانیم که قطعاً سریع‌ترین بودن از اولویت‌های انتخاب یک پیکاپ‌ترک نیست، اما این درگ بیشتر جنبه سرگرمی دارد. هرچند داشتن یک وسیله نقلیه سریع لذت‌بخش است. [دانلود ویدئو]


منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    پدر بیامرز نتیجه اش هم میگفتی خو ما که از ترس تموم شدن حجممون نگاش نکردیم هرکی دیده بگه به اطلاعات ماهم افزوده بشه
    راستی خداییش دیروز مقابل ژاپن خوب بازی کردیم نه؟
    نظر شما چیه بچه ها؟
    اوه یادم نبود الان یکی میاد میکه اینجا یه سایت ماشینیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (3683 ديدگاه)

      میتسوبیشی درگ روی آسفالت و چمن رو میبره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۲ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (477 ديدگاه)

        دمت گرم نوید جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ali

        ۲۲ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (30 ديدگاه)

        اول میتسو بیشی تریتون
        دوم فولوکس آماروک
        وآخر هم عشق من هایلوکس :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Hitler

      ۲۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      میتسوبیشی درگ رو آسفالت رو میبره
      بعد میرن درگ رو مسیر ناهموار،که فولکس به دلیل نداشتن دنده کمکی کلا شرکت نمیکنه.
      و بازهم میتسوبیشی برنده میشه.
      واقعا من نمیدونم چرا اینطوره شد.نظرمو کلا عوض کرد.من نسبت به میتسوبیشی اصلا علاقه و نظر مثبتی نداشتم.واقعا دیدمو عوض کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان

        ۶ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (115 ديدگاه)

        میتسوبیشی اخیرا خیلی تو بازار خودرو فعال نیست. متاسفانه بازار ایران رو هم به کره ای ها و تویوتا واگذار کرد. اگه یادت باشه سال های 1992 تا 1995 بهترین و زیباترین ماشین های ژاپنی اول هوندا و بعد میتسوبیشی( گالانت و لنسر) بود. این دو خودرو ساز اولین موتورهای 16 سوپاپ مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها بود.
        گالانت 1994 رو با تویوتای 1994 مقایسه کنین…
        متاسفانه الان هم آرین موتور و فامیلی موتور نمی تونن محصولات هوندا و میتسوبیشی رو جا بندازن. اصولا میتسوبیشی یک هلدینگ معظم ژاپنی است که نه فقط در خودرو بلکه حتی موتور جت هواپیما می سازه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. امیر

      ۲۲ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (231 ديدگاه)

      خدا نگذره ازشون چرا اینجوری میدزدن از رو حجم قبلا ۲گیگ شارژ میکردیم سه هفته میرفت الان ۴تا ۵روزه تموم میشه.خدایا جا قحط بود انداختیمون این تیکه از زمین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hitler

        ۲۲ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (499 ديدگاه)

        دوست من که ساکن کاناداس
        برای سیصدگیگ با سرعت سی مگابیت ماهی سی دلار میده
        از اپراتور http://www.bell.ca

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. armin

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (421 ديدگاه)

    جونم میتسو … قیافشم از بقیه شاخ تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ماهان گاز

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ولی بنظرم تویوتا ازنظر موتوری اصطلاحا سگ جون تره!میتسوقسمت جلوش مدل اس یو وی شو پیاده کرده روش!فولکس هم که بیشتر رو مدل سدان تمرکز کرده وپیکاپ اصطلاحا مدل توجیحی فولکس است!!!!!!!!!مردن برن جی ام سی یا فورد بیارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سامان اذری

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    ولی اگه به هر کدوم 2 تن بار میزدند و ماشین رو میبردند افرود
    اونوقت تویوتا سنگ تمام میزاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد براندو

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ویدئوش یجورایی تبلیغ میتسو بود اون دوتا رو اصلا نشون نداد بیشتر رو میتسو مانور میدادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. متین

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فلوکس واگن موتورش دو لیتری درحالیکه میتسو ۲/۴ و تویوتا ۳ پس این مقایسه درست نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (115 ديدگاه)

      مهمتر از حجم موتور قیمت و کلاس خودرو است. اگه تو یه کلاس و یه رنج قیمت باشن، می تونن با هم مقایسه بشن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ارمان

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    میتسو بیشی L200 در هندلینگ هم پیروز شده بر هایلوکس
    تو یوتیوب motorweek سرچ کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سارا

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (216 ديدگاه)

    تویوتا هم ایران خودرو ژاپن شده با موتور 3 لیتری 3 ساعت از بقیه عقب افتاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (115 ديدگاه)

      این خودروها معمولا تو گشتاور و خصوصیات آفرود باید با هم مقایسه بشن. همونطور که در متن مقاله هم نوشته شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Rouzbeh

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    من با نظر سامان جان کاملا موافقم. تو ایران هایلوکس رو امتحان کردیم که واقعا فوق العاده بود هیچ چیز کم نداشت . ولی دو تا بعدی رو نمیدونم. در کل به نظرم هایلوکس یه چیز دیگس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Ali Reza

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (101 ديدگاه)

    اونوقت وانتای ما:وانت تندر ۹۰..وانت پارس..وانت پراید!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مقاله خوبی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. shahab

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    نمیدونستم برای پیکاپها هم شتاب مطرحه
    قبول هایلوکس تو شتاب آخره ولی تو آفرود چی؟؟؟؟
    آفرین سامان اگه 2تن بار میزدن اونوقت هایلوکس میگفت با کی طرفن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    این رقابت باید بین نسل جدید هایلوکس و L200 برگزار می‌شد چون تو ی نسل جدید خیلی اتفاقا روخ میده هایلوکس جدید رو از نزدیک دیدم خیییییییلی جذاب شده ولی L200 تم خدایش قدر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سیاوش

    ۲۲ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (50 ديدگاه)

    چند نوع وانت در ایران ساخته میشه که در هیچ کجای دنیا نمی تونی براش رقیب پیدا بکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!در ضمن یه چیزی به دوستان بگم وقتی وانت پراید رو در خیابون به صورت اتفاقی میبینم نزدیک به ده دقیقه فقط میخندم !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امید

    ۲۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا این فیلم رو قبول ندارم من خودم هایلوکس 2015 دارم شتابش خیلی بیشتره
    انگار اینجا با دنده سه حرکت کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا