جنرال موتورز

قیمت و مشخصات جی‌ام‌سی سیرا HD Pro

پیکاپ کاری جی ام سی سیرا Pro مدل ۲۰۲۲ بدون تغییر خاصی وارد مدل سال جدید خود شده است. این عدم تغییر شامل قیمت این خودرو نیز شده و سیرا Pro مدل ۲۰۲۲ با قیمت مناسب ۳۷,۸۹۵ دلاری برای نسخه تک کابین ۲۵۰۰ HD در دسترس می‌باشد. در بازاری که قیمت پیکاپ های کارکرده بسیار بالا رفته، سیرا هنوز هم با قیمت معقولی عرضه می‌شود. البته عدم تغییر قیمت این خودرو نیز خبری بسیار خوب برای خریداران احتمالی است.

سیرا HD خودرویی با اهداف مختص خود است چراکه پیکاپ های کاری جی ام سی معمولاً فاقد تجهیزات غیرضروری هستند. شایان ذکر است چندین نوع پیکربندی برای مدل‌های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ در دسترس بوده و مشتریان می‌توانند این پیکاپ ها را بر اساس نیازهای خود سفارش دهند.

نسخه پایه این خانواده از نوع سیرا ۲۵۰۰ HD Pro است که قیمت ۳۷,۸۹۵ دلاری دارد. با این مبلغ شما مالک مدل تک کابین می‌شوید درحالی‌که برای نسخه دوکابین باید ۴۰,۴۹۵ دلار بپردازید. قیمت مدل کرو کب نیز از ۴۲,۲۹۵ دلار شروع می‌شود. قیمت این مدل‌ها در نسخه بزرگ‌تر ۳۵۰۰ HD Pro به ترتیب برابر با ۳۹,۰۹۵، ۴۱,۸۹۵ و ۴۳,۴۹۵ دلار می‌باشد.

همه نسخه‌های این پیکاپ به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری بنزینی ۴۰۱ اسب بخاری عرضه می‌شود. افرادی که قدرت بیشتری نیاز دارند می‌توانند نیروگاه ۸ سیلندر دیزلی دورامکس با خروجی ۴۴۵ اسبی را سفارش دهند. پیشرانه بنزینی استاندارد با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه می‌شود درحالی‌که گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با پیشرانه دیزلی جفت می‌شود.

به لطف افزایش قیمت پیکاپ های کارکرده و تولید کم محصولات جدید که ناشی از کمبود چیپ هاست، قیمت‌گذاری بدون تغییر بهتر خبر برای خریداران می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. جمشید

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (381 ديدگاه)

    یکی از بچه هایی رو که میشناسم که تریلی خودرو بر داره که دو روز پیش از گمرگ بندرعباس هشت تا جی ام سی بار زده بود و دیشب رسید تهران و میخواست ماشینها رو ببره ارمنستان ، چهارتای پایینی جی ام سی سیرا ۲۰۲۱ بودن و چهار تای بالایی جی ام سی یوکان ۲۰۲۱ بودن ، من هم ازش اجازه گرفتم و رفتم بالای قسمت بار تریلی و داخل یکیشون نشستم و داخلشو ورنداز کردم و انصافاً حال کردم و این رو بگم‌ که دیدن عکس با دیدن خود ماشین از زمین تا آسمون متفاوته

    موافقم 24
    مخالفم 1
    1. ناخدا

      ۲۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (105 ديدگاه)

      مگر میزارن خودروی آمریکایی وارد ایران بشه !؟ تازه واردات هم که ممنوعه !؟

      موافقم 7
      مخالفم 9
      1. پویا

        ۲۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (442 ديدگاه)

        گفت که داره میره برا ارمنستان

        موافقم 12
        مخالفم 0
      2. Mad.z.Max

        ۲۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1839 ديدگاه)

        خوندی کامنتشو؟

        موافقم 7
        مخالفم 0
      3. جمشید

        ۲۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (381 ديدگاه)

        آقای ناخدا واردات خودرو که سه ساله ممنوعه و واردات ماشینهای آمریکایی هم که از سال ۲۰۱۶ کلاً ممنوع شده اما چون کشورایی مثل ارمنستان و تاجیکستان و قزاقستان و آذربایجان و چندتای دیگه به آبهای بین المللی راه ندارن مجبورن از طریق بنادر ایران یا ترکیه (بیستر بنادر و گمرکات ایران) ماشینهای وارداتی و خیلی دیگه از کالاهای اساسی وارداتیشون رو وارد کنن و بعد از طریق حمل و نقل زمینی از ایران و ترکیه ببرن به کشور خودشون ، البته چون کشتی مستقیماً نمیتونه از آمریکا بیاد ایران اول میره امارات و مجوز گمرکی برای ایران میگیره و وارد بوشهر یا بندرعباس میشه و تحول میده به گمرک ایران و بعدش گمرک ایران مجوز ۴ تا ۵ روزه ورود این ماشینها به خاک ایران رو صادر میکنه تا از طریق حمل و نقل زمینی از خاک ایران عبور کنه و بره به ارمنستان یا قزاقستان یا آذربایجان و …….

        موافقم 14
        مخالفم 1
      4. جمشید

        ۲۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (381 ديدگاه)

        در این سه سالی که واردات خودرو ممنوعه بیشتر برندهای آمریکایی یا اروپایی رو که روی تریلیهای خودرو بر میبینین مقصدشون به همین کشورایی هست که گفتم و البته گاهی اوقاتم از بندر چابهار به افغانستان

        موافقم 6
        مخالفم 0
    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      اتفاقا منم جی ام سی سیرا رو روی همین تریلی ها دیدم،که کامیون طرف پلاک اربیل داشت ازش پرسیدم میگفت من اینارو میبرم عراق یا ترکیه،لامصب ابهتی داشت وصف نشدنی…

      موافقم 9
      مخالفم 0
  2. زیزیگولو

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4444 ديدگاه)

    خود آمریکاییا به جی ام سی سیرا میگن ماشین کار …. انگار این موضوع تو کمپلنی GMC جا افتاده و جی ام سی هم مثل پورشه ۹۱۱ و دوج چلنجر با توجیه هویت سازی محصولاتش داره مدلای مختلفش روبا کُلیَت یکسان تولیدو عرضه میکنه

    موافقم 6
    مخالفم 2
  3. Aran+Milan

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (280 ديدگاه)

    چه ابهتی داره!

    موافقم 6
    مخالفم 0
  4. Mahdi911turbos

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (77 ديدگاه)

    تو ایران هم قیمت دمپایی ابری روز به روز گرونتر میشه

    موافقم 23
    مخالفم 0
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      ⁦ಠಿ_ಠ⁩

      موافقم 5
      مخالفم 0
  5. mahan

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    همیشه علاقه خاصی به سیرا داشتم و در کل انتخاب بین 3تفنگدار سخته!این عکسشه شما وقتی سوارشون بشید هیبتشون عجیب شمارو میگیره و فکر می کنید دارید تریلی میرونید فقط یک مشکلی که دارن نقاط کور زیادی دارند و اگه میشد روی این ماشین ها سنسور نقاط کور میذاشتن خیلی عالی میشد در کل حس عجیبیه روندنشون

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    سیرا نسخه بروز سیلورادو هستش،به شاسی و بدنه دقت کنید با سیلورادو یکیه، درواقع میشه گفت یه نسخه تمام عیار از سیلورادو هستش،واقعا ماشین بی نظیریه….

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. امیدرصا

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فقط ماشین آلمانی فقط بنز جی کلاس ۶ چرخ آمریکائی هارو ول کنید تازه شاخ شدن ولی آلمانی ها هز اول هم شاخ بودند

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. سم_هریس

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آمریکائی‌ها تازه شاخ شدن؟!
      چیزی در مورد انقلاب صنعتی شنیدی؟!
      میدونی صنعتی‌ترین و پیشروترین کشور جهان در حوزه علم و تکنولوژی کجاست؟!
      گذشته از این قیاس بی‌ربطی کردی و اصلاً جی کلاس که یه جیپه با مثلاً دوج رم 1500 که یه ماشین کاری کشنده‌است و باری در حدود 20تن رو میکشه قابل مقایسه نیستن چون اصلاً از اول قرار نبوده شباهتی با هم داشته باشن که بشه با توجه به اون شباهت‌ها با هم مقایسه بشن.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا